Finské zemětřesení: Kallasvuova poslední šance

Diskuze čtenářů k článku

okoloiduci  |  26. 07. 2010 19:58

NOKIA prichádza na trh s modelom N8 rovnako neskoro ako Microsoft so svojim WP7 čo je škoda. Myslím že NOKIA ma budúcnosť aj so svojim vlastným OS len by potrebovala upustiť od zabehnutých štandardov v podobe zastaralých procesorov, display-ov (technológia, rozlíšenie, 640x360 podľa môjho názoru veľkej väčšine užívateľov stačí. Problém nastáva pri porovnaní s konkurenciou kedy 800x480 vypadá papierovo lepšie.) , veľkosti operačnej pamäte, kvality spracovania atd. (myslím v zmysle svojich High-end modelov a vlajkových lodí). Najlepším posledným krokom NOKIE bolo zväčšenie snímacieho čipu fotoaparátu. Keď pôjde cestou pozitívnych inovácii dopredu, má šancu dobehnúť konkurenciu a opäť získať svoje stratené popredné miesto na poli MT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  26. 07. 2010 20:14

No kvalitu zpracování nokie zatim dodržuje nemyslíte? Ono už to kovové tělo a žádný kryt baterky, kterej by měl vůli postačuje. N97 a N97mini si myslim, že má taky slušnou kvalitu, jen je to takový plastový no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  26. 07. 2010 16:57

OMG.
"Je jasné, že segment smartphonů si zaslouží více pozornosti."
To zjistil az ted? To mel vedet pred tremi roky. MINIMALNE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokos  |  26. 07. 2010 13:04

Nokii by pomohl android, jenže to páni manageři asi nepochopí. Nokia je snad jediný výrobce telefonů bez androidu a jaká náhoda jdou ke dnu. A ti co byli na dně, vytáhl android na špičku. Jak jednoduché

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mattworld  |  26. 07. 2010 13:08

Kdyby dělaly Androidy, tak by klesl na 100% Symbian.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokos  |  26. 07. 2010 13:17

A v čem je problém? Nokia chce především vydělávat a ne dotovat předpotopní symbian. Nebo se pletu? Podle vaší logiky by jsme měli dnes v autech motory na dřevoplyn...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mattworld  |  26. 07. 2010 13:22

Nokia chce především dostat Symbian zase nahoru - chce uspět se Symbianem a MeeGo. Kam by Symbian šel, kdyby začla dělat Androidy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kokos  |  26. 07. 2010 13:45

to se přeci nevylučuje, Samsung, LG, HTC, Dell, Motorola...ti všichni používají různé OS, tím dávají možnost výběru a nevnucují zákazníkovi predpotopni symbian a neúspěšný MeeGoo...ať dělají jak umí, vždycky jsem měl nokie, teď mám přístroj s Androidem a už bych jiný OS nechtěl. Nokia mi tak nemá co nabídnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mattworld  |  26. 07. 2010 13:50

Samsung, LG, HTC, Dell, Motorola měly v mobilech OS? Samsung má nově Badu, to jo. A co měly dělat, když neměly OS? A jak víš, že MeeGo je neúspěšný?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ticho88  |  26. 07. 2010 23:43

Ty jsi mi ale expert. MeeGo ještě ani "neexistuje" a už víš že je neúspěšný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Coellon  |  26. 07. 2010 13:45

Jaký bude potom rozdíl mezi telefonem Nokia, Samsung, HTC a dalším OEM výrobcem? Pokud Nokia začne vyrábět Android telefony zařadí se tak mezi tucet dalších, pohřbí tím svoji platformu a stane se jen dalším výrobcem HW, kterého nakonec díky lepší ceně ušlapou čínští výrobci. Někdo tak velký jako Nokia potřebuje vlastní kvalitní os, aby mohl mít vlastní obchod s aplikacemi a služby kolem toho. Jen je asi problém že v případě Symbianu vsadila Nokia na špatného koně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mattworld  |  26. 07. 2010 13:53

Spíše jí ujel vlak. Noka začne produkovat Android mobily, tak to by mohla rovnou ještě začít s WP7...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  26. 07. 2010 14:25

Nokia "bohužel" nemá na výběr.. Zájem o telefony se Symbianem a jejich prodej klesá - je to jasný signál od zákazníků, že Symbian nechtějí.
Já být generálním ředitelem Nokie, tak Symbian nechám slavnostně pohřbít. Investoval bych hlavně do nového systému (Maemo), začal bych vyrábět pořádné pecky s tímto systémem a abych se udržel nad vodou, tak bych šel i do Androidu. Jelikož je Nokia ještě poměrně velký hráč, i Microsoft by určitě nějaký ten "doláč" investoval, aby se vyráběly Nokie i s jeho systémem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mattworld  |  26. 07. 2010 14:35

Ted když mají připravené novinky s Symbian 3 a 4 to nemohou vzdát. Aspon minimálně rok ( rok a půl ne ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  26. 07. 2010 14:39

Pokud Nokia rychle něco nevymyslí, nebo při své tvrdohlavosti alespoň nepředstaví do Vánoc pořádné dělo s Maemem, tak za rok a půl bude minulostí. Což by mě mrzelo, protože je to jediný evropský a k tomu kvalitní výrobce..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  26. 07. 2010 14:45

No tak někdy v září nebo v říjnu se pořádá Nokia World, kde nokia určitě představí svuj skvost s meegem, nějaký modely řady E se symbianem 3 a snad prozradí i pár informací ohledně symbianu 4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renata  |  26. 07. 2010 17:29

Tak s Maemem uřčitě nic nepředstaví ale s Meego určitě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  26. 07. 2010 20:55

Zní to jako jméno afrického človíčka a během krátké doby to změnilo název, tak mě snad omluvíte.. Navíc zpočátku to bylo Maemo, pak se to sloučilo s Moblinem do MeeGo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Coellon  |  26. 07. 2010 17:05

Střídat platformy jednu za druhou a chrlit mraky nedotažených telefonů, kterým končí aktualizace a podpora dnem prodeje by byl podle mého názoru poslední hřebíček do rakve Nokie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  26. 07. 2010 19:48

Hlavním nepřítelem jsou Korejci. Samsung a jeho technologický monopol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  26. 07. 2010 19:55

Takovému konglomerátu jako je Samsung se dá jen těžko technologicky konkurovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mattworld  |  26. 07. 2010 20:41

No, já myslím že Motorola s Androidem a Microsoft s WP7 představují také velkou hrozku pro Symbian. Motorola je rozjetá na plné pecky a HTC s WP7 brzy vstoupí do hry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mattworld  |  26. 07. 2010 20:42

hrozbu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  26. 07. 2010 20:58

I "hrozka" byla dobrá a každý by to pochopil.. Ale máš pravdu, je jedno jestli to je korejský Samsung nebo americká Motorola, kdo dřív přijde, ten dřív jede..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m][sko  |  26. 07. 2010 12:13

Preo bude N8 dobry telefon
cez USB si pripjite svoj HDD
a pozrete si na telke cez HDMI svoje 720p mkv bez problemov :)
este teda neviem ci aj titulky
ale cez CorePlayer uplne bez problemov aj titulky
http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John  |  26. 07. 2010 15:51

Napadlo Te, ze treba tohle chces delat ty, ale drtiva vetsina zakazniku nikoli? Prave proto je uspesny treba iPhone a ne Nokia. Ale jinak samozrejme kazdemu ty funkce ktere potrebuje, ale podle sebe bych zavery a predpovedi o uspechu a neuspechu nedelal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  26. 07. 2010 11:42

Už jsem to psal posledně, když si srovnám Nokii N8 s telefony stejné cenové kategorie, tak N8 je úplně někde jinde - navíc ještě ten hrozný Symbian.. Souhlasím, že aby to byl nějaký trhák, tak by musela stát 7-8 tisíc. Za 12 tisíc jsem si koupil Samsung Galaxy S - který má 3x lepší procesor, 2x větší paměť RAM, 3x lepší display a to je úplně jiná pecka, navíc s Androidem (který začíná šlapat na paty iPhonu).
Pokud bude Nokia vyrábět telefony s tímto méně jak průměrným hardwarem, bude se držet Symbianu a bude to stát jako HTC HD2 nebo Samsung Galaxy S, tak ji dávám rok, maximálně dva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sGalaxy.cz  |  26. 07. 2010 12:53

presne podle me Samsung Galaxy rada telefonu Nokii pohrbi ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  26. 07. 2010 14:13

Tohle je začátek konce Symbianu. Teď už jen záleží, jak paličatá Nokia bude - zda se nechá stáhnout ke dnu, nebo zda začne vyrábět POŘÁDNÉ STROJE s Androidem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  26. 07. 2010 17:09

Jak teďka Samsung představil ty nové modely s Androidem(Galaxy 3.5),tak proti nim to bude mít Nokia hodně těžké,protože hodně lidí začíná přecházet právě na onen zmíněný Android.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 07. 2010 13:18

Přesně, taky jsem vzal Galaxy S, a po řadě nokii (poslední 5800 se Symbianem) jsem nadšen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  26. 07. 2010 14:11

Tak to po 5800 musíš štěstím chodit po uších.. Moje poslední Nokie byla N82, pak HTC Touch HD a HTC HD2. A můžu ti říct, že i po takových peckách od HTC jsem ze Samsungu Galaxy S více než jen nadšen..! Je to skutečně úplně jiná GALAXIE..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  26. 07. 2010 15:56

Taký jsem si koupil Galaxy S a úplně parádní telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 07. 2010 17:41

Spíš lítám v oblacích. Dnes jsem si tam hodil nový FW a rychlost telefonu se ještě zlepšila, a to jsem tam ještě nedával LagFix.
Prostě bomba telefon, kdo ještě váhá, ať přestane a běží pro něj do prodejny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  26. 07. 2010 17:55

Jaký Lagfix ?O tom jsem neslyšel.Stejně mi přijde,že ten výkon ještě není plně využit.To přijde až s Froyo 2.2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 07. 2010 18:46

O tom LagFixu se dočteš zde http://androidforum.cz/pimp-your-samsung-vsetko-... ...
Jinak s Androidem 2.2 to bude zase o něčem jiném. Sna během srpna nebo září.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merlint  |  26. 07. 2010 19:36

Když už se to sešlo tolik majitelů Galaxy S, byl by prosím někdo tak hodný a objasnil mi, jestli na něm jede i Java? Z recenze pana Čížka jsem to nějak nevyčetl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  26. 07. 2010 20:38

V Androidu 2.1 Java není. Ale je to Android - co není, může být = dá se doinstalovat doplněk, Java pak běží jako po másle. Podobné je to i s oznamovací LED - ta u Galaxy S není, ale opět se dá doinstalovat doplněk a u zmeškaného hovoru či SMS apod., bliká v levém horním rohu displeje červená kostička.
Tenhle telefon má skutečně neomezené možnosti a je paráda s ním něco dělat..
Pro ty znalejší bych doplnil: Po nainstalování FW JM2, ROM SamSet a LagFixu, mám v benchmarku 1800 bodů. Což je bezkonkurenčně nejrychlejší Android telefon doposud na trhu. Krásný návod najdete zde: http://androidforum.cz/pimp-your-samsung-vsetko-... ...
S Androidem 2.2 se budou dít u tohoto modelu zázraky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  26. 07. 2010 20:51

Tady je něco na tu JAvu,ale ještě jsem to nestihl vyzkoušet.
http://de.androlib.com/android.application.com-n... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merlint  |  26. 07. 2010 20:57

Díky moc oběma, vyzkouším

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 07. 2010 21:18

Chtěl bych se zeptat, co používáš za program na ten benchmark? A kde ten prográmek seženu?
Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  26. 07. 2010 22:38

Všechno seženeš v Android Marketu, stahuješ buď přes mobilní data, nebo přes WiFi. Jsou tam snad všechny možné aplikace, spousta freeware. Program na benchmark se jmenuje Quadrant Standard.
Jinak dále doporučuji: Shazam, Heureka, Barcode Scanner, Google Translator a za zmínku stojí i známý Google Earth. Aplikaci nahrazující LED diodu, jsem stáhl na XDA Developers, jmenuje se NoLED, aktuální verze 0.3 a můžu říct, že svou funkci plní spolehlivě a výtečně. Kdyby tahle aplikace byla v základu u každého telefonu, po HW LEDkách by neštěkl ani pes.. Kritizovat to umí kdejaký "jouda", ale najít si alternativní náhradu, to už zvládne jen 1 z 10.. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carreaum17  |  26. 07. 2010 11:33

N8-čka není možná špatný model, ale je víc jak naivní doufat v to, že pouze tento model pozvedne prodeje a upadlou slávu Nokie. Navíc jak zde padlo, v dané cenové kategorii, i nižší cenové kategorii má konkurenty. Nevím nevím, jak chce například soupeřit s modelem Wave, který bude minimálně o 4 - 5 tisíc levnější, ale přesto nabídne lepší hw výbavu. Nokia boduje pouze fotoaparátem, vše ostatní nenadchne, ale ani neurazí.
Jak znám Nokii, cena nebude nižší jak 13 - 14 tisíc. Za tuto cenu rozhodně neprodá milion kousků jako je tomu u Samsungu. Chce to víc zajímavých modelů a ne pouze vsázet na jednoho koně.
Být Nokií, tak připravím aspoň pět - šest zajímavých modelů do každého portfolia, jako například nástupce N79-ky, nástupce 5610, něco řady E. Nástupce N86.
Hlavně s výkonným hardware a ne procesor o taktu 600 Mhz, který už byl k vidění před dvěma roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rossoneri  |  26. 07. 2010 11:41

Tam je to vše proto, že mají pořád ten stejný a starý symbian. Mobil s 600mhz procákem na něm to pofičí jak android na GHZ. Měl jsem se možnost setkat právě se Samsungem i8910 který má HW obdobný jako N8 a Symb. stejný. Práce s ním mě fascinovala plynulostí... Nejsou nuceni dávat sylnejší HW... Jen chudák uživatel který si koupí třeba N8 a bude chtít přejít na nový Symb... To mu asi HW nedovolí...
Ale přiláká to lidi co v něm uvidí tu revoluci ve fotomobilech... Ať stojí co stojí...
Tím nechci říct že udělá díru do světa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Simon  |  26. 07. 2010 16:16

A to jsi ještě nezažil rychlost u Wave,galaxy S nebo Desire

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  26. 07. 2010 11:23

krásně typická ukázka toho, jak firmu dokáží zabít akcionáři. Na řadě jsou ale další firmy, třeba HP, pokud tam zůstane člověk, který svým zaměstnancům bere z platů na to, aby měl pro sebe a akcionáře ještě větší odměny.
Každá firma může být úspěšná pouze tehdy, pokud soustřeďuje svůj potenciál pouze směrem ke službě koncovému zákazníkovi a váží si svých zaměstnanců. Nokia ztratila důvěru a ta se nedá získat už tak lehce. Nový ředitel by ale musel udělat v Nokii revoluci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rossoneri  |  26. 07. 2010 11:35

Lépe bych to říct nedokázal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  26. 07. 2010 19:29

"Každá firma může být úspěšná pouze tehdy, pokud soustřeďuje svůj potenciál pouze směrem ke službě koncovému zákazníkovi a váží si svých zaměstnanců." to je jako u Korejců a Japonců, bohužel Nokia je přesný opak, stačí se podívat na zrušené továrny v Nemecku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  26. 07. 2010 21:34

Pravda,Apple je nepochybně velice vážená Americká firma,proto největší pracovní potenciál drží v Asii !!! a nepochybuju že pracovní (otrokářské) podmínky jsou pro zaměstnance příznívé,člověče prober se !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xml  |  26. 07. 2010 11:12

Stavat uspech na jeden model pri vyrobcovi kt. chrli model za modelom je ubohe. Treba si vziat ponaucenie zo Samsungu. Ten produkuje smartfony pre nizsiu, strednu a takisto najvyssiu triedu zakaznikov. A to dokonca s roznymi OS aby si kazdy mohol najst to svoje. Dokonca Samsung Wave s koncernovym OS BADA sa svojou nadstavbou TouchWiz 3.0 napadne podoba na iOS z iPhonu a dokonca pridava aj niektore podarky Androidu pricom nik si nedovoli kritizovat Samsung za kopirovanie operacneho systemu a uz vobec nie ist s niecim na sud. Samsung proste je jedinym vyrobcom sirokej palety najnovsich technologickych rieseni (S-Amoled displaye, procaky, pamate, chipy..) cim sa ostatny mobilny svet stava na nom strategicky zavislym. Nik si nedovoli Samsung pohnevat. A takto sa rodi MAGNÁT. Ked sa pozriem na Nokiu nevidim ziadnu strategiu. Imidz uz nestaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  26. 07. 2010 10:54

tak z N8 rozhodně trhák nebude , to by musel stát cca 7000 ,- Kč a tam má zase kokurenci v podobě Samsung WAVE ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mattworld  |  26. 07. 2010 11:07

To by bylo moc levné a co je levné je pro lidi obyčejné. Mě osobně se N8 moc líbí, ale mám obavy s výdrží baterie - to si myslím bude slabina toho smartphone. Ale myslím, že to propadák nebude ( už jen k vůli tomu, že jede na Symbianu 3 a hlavně k vůli fotoaparátu ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vendelýn  |  26. 07. 2010 11:08

Nic už Nokiji nezachrání, poslední dobrý mobil od ní byl 5110 a teď když jsou na trhu čím dál tím víc dotykovky je už každému jedno, co to je za značku, dotýkáš se na každém stejně. Jediný kdo kupuje Nokii jsou starší lidé, kteří ještě tíhnou ke klasickým klávesnicím a takových bude čím dál míň. Zbohem Nokijo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mattworld  |  26. 07. 2010 11:16

Zajimavý názor. "Staří lidé"...
Nokia má spousty skalních fanoušků a pokud se Symbian 3 a 4 chytne, tak hodně lidí přejde na dotykové Symbiany nebo dotykové Symbiany E-series ( kde byly potvrzeny myslím ještě letos, že E-series se dostane dotykové modely ). Je to také hodně o zvyku. Já sem dlouholetý uživatel E series ( aktuálně Nokia E72 ) a boom dotykových telefonů mě velmi láká. Měl sem napřiklad krátce HTC Legend a musím říci, že mě třeba Android moc neoslovil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scarab  |  26. 07. 2010 11:26

To je sice pravda, jenže jak se nechala Nokia slyšet, N8 je poslední mobil vyšší třídy se Symbianem, který se má potom přesunout do střední třídy, kde nahradí Series 40. Tohle patrně N8 v očích zákazníků degraduje a přesune ji o třídu níže - no a tam je avizovaná cena kolem 12 tis. Kč naprosý nesmysl. Za těchto okolností je reálná cena do 9 tis. - to by byl super mobil střední třídy, který by měl všechny předpoklady válcovat Samsung Wave no ale jestliže tohle Nokia připustí, tak jí zase bude v portfoliu chybět nejvyšší model konkurující třeba Desire.
Osobně si myslím, že by N8 měla už teď cenově konkurovat Samsungu Wave a nejlépe do konce roku by měla Nokia začít prodávat něco ať už s Androidem, WinMobile 7 nebo MeeGo co skutečně bude konkurovat mobilům v nejvyšší třídě (včera bylo pozdě) - N8 tohle rozhodně není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  26. 07. 2010 14:31

No tak budto otom nic nevíš, nebo si z toho jen zmatený. Nokia se v poslední době nechala slyšet, že plánuje prodat 50mil. kusů přístrojů se symbianem 3. Symbian bude obsažen v Nkové řadě 8 a v Nkové řadě 9 již bude meego. Symbian 3 bude taky v řadě E a v řadě C bude si myslim jen v dotykových telefonech, kde je momentálně s60. Telefony, které mají momentálně S40 jsou většinou už jen low-endy a tam taky S40 zůstane a bude se optimalizovat. Myslim, že byla jakási zpráva, že bude S40 optimalizovanej i na dotykáče, jen si nejsem vubec s tím jistej a nesleduju to.
Symbian3 tedy stále bude obsažen ve vyšší třídě, jen to nebudou žádný vlajkový lodě. N8 je jako vlajková lod považována jen jako jakási reklama a všichni novináři se toho chytli a považují ji za vlajkovou lod. Ale tenhle post nokie ztratí až vyjde první model N9 s meego. N8 je jakejsi nástupce N85 a N86 a těch starších "enek" co začínaly číslovkou 8 a ty nikdy vlajkovými loděmi nebyly.
Názory, žeby nokia měla dávat do svých modelů android jsou nesmyslný, ne každýmu tenhle systém vyhovuje a nokia má dost potencionálu vytvořit kvalitní symbian a meego zatim vypadá, že to bude zasloužený systém v nejvyšší řadě nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scArfa80  |  26. 07. 2010 23:25

Ani Symbian 5 už Nokii nezachrání, pokud nepřijde s něčím opravdu progresivním a pokud přijde, tak to bude opět pekelně drahé. Konkurence jí přerostla! Nikdy dřív bych neřekl, že to někdy řeknu, ale SAMSUNG RULEZ!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  27. 07. 2010 00:43

Ještě si neviděl S4, tak co předčasně odsuzuješ? S4 je nový systém už od piky. A pokud nebude v uplně nejvyšší řadě, tak by neměl stát více jak 15000. Možná řada E bude mít někdy se symbianem 4 model dražší než 15000, ale pro řadu N bude dražší varianta obsahovat meego.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel S.  |  26. 07. 2010 11:26

"Zbohem Nokijo." No nic ubožejšího jsem dlouho nečetl,ale odvíjí se to od inteligence autora, tak se nedivým sám mám Nokii neříkám, že je dobrá, skvělá ani špatná, ale rozhodně to ani netvrdím o ostatních výrobcích mobilních telefonů !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lipo  |  26. 07. 2010 14:01

Za to gramatika vypovídá o Vaší inteligenci více než dosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  26. 07. 2010 14:23

Jak moc gramatika vypovídá o něčí inteligenci ? trošku chudé přirovnání !to podstatné je něčí názor a ten mi nepříjde špatný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lipo  |  26. 07. 2010 14:35

Kolega výše oznažuje něčí názor za ubohý (každý mámé právo na svůj názor) a ještě se naváží do jeho inteligence. Proto ta útočná poznámka na jeho gramatiku a inteligenci. Gramatika a písemný projev vypovídá o inteligenci dosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  26. 07. 2010 15:10

V celku s tebou souhlasím až na tu gramatiku ta do jisté míry s inteligencí souvisí ale nemusí být rozhodující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  27. 07. 2010 00:41

Napadat gramatiku a napsat "za to" si už žádá notnou dávku ignorance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lipo  |  27. 07. 2010 15:23

V tom, že se člověk upíše o mezeru, nevidím nic špatného. V psaní y/i, nesmyslném vkládání čárek a celkové stylizaci vět, už problém vídím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  26. 07. 2010 16:20

Chcete říct že Nokia za 10 let neudělala mobil kterej by stál za reč? Jdi si vymačkat beďary a nemel takový kraviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rossoneri  |  26. 07. 2010 11:20

No díru do světa neudělá, ale myslím že úspěchu se mu dostane. Uspokojivý disp. i funkce, ale hlavně si myslím že získá populaci která ještě nepřišla na to, že od focení je tady foťák, nejlépe zrcadlovka a ne mobil. Protože N8 má na mobil foťák dobrý. Další tahák bude HDMI výstup... No záleží jak si to poradí s FullHD filmama... To se ještě uvidí... HW nemá zas tak slavný...
N8 bych nezatracoval... Ale asi by měla větší šance kdyby v sobě měla něco jiného než zastaralý Symbian...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor