Fujitsu Siemens Loox T: komunikátory s velkým K (na vlastní oči)

Diskuze čtenářů k článku

jurox  |  19. 02. 2006 13:42

Jak muze nekdo rict ze cena za takovy prtavy pc s malym displejem a 50x pomalejsim systemem nez je notebook za stejnou cenu, je ne moc drahy! 5 tisic je za to maximum! A at to ma cokoliv, pokud to nema v zakladni vybave rozkladaci klavesnici a 2 baterie, a dotykovy displej 640 x 480 bodu, tak je 25 tisic moc. Ale klidne si to kupujte, kdyz mate plat 50 tisic cisteho, ja si radsi koupim neco, co ma i nejakou hodnotu, i kdyz vetsi, mene prenositelne, treba poradnej notebook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurox  |  19. 02. 2006 13:41

Jak muze nekdo rict ze cena za takovy prtavy pc s malym displejem a 50x pomalejsim systemem nez je notebook za stejnou cenu, je ne moc drahy! 5 tisic je za to maximum! A at to ma cokoliv, pokud to nema v zakladni vybave rozkladaci klavesnici a 2 baterie, a dotykovy displej 640 x 480 bodu, tak je 25 tisic moc. Ale klidne si to kupujte, kdyz mate plat 50 tisic cisteho, ja si radsi koupim neco, co ma i nejakou hodnotu, i kdyz vetsi, mene prenositelne, treba poradnej notebook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurox  |  19. 02. 2006 13:40

Jak muze nekdo rict ze cena za takovy prtavy pc s malym displejem a 50x pomalejsim systemem nez je notebook za stejnou cenu, je ne moc drahy! 5 tisic je za to maximum! A at to ma cokoliv, pokud to nema v zakladni vybave rozkladaci klavesnici a 2 baterie, a dotykovy displej 640 x 480 bodu, tak je 25 tisic moc. Ale klidne si to kupujte, kdyz mate plat 50 tisic cisteho, ja si radsi koupim neco, co ma i nejakou hodnotu, i kdyz vetsi, mene prenositelne, treba poradnej notebook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EmilioEsteves  |  15. 02. 2006 17:32

Poradte mi pls nejaky komunikator s wifi a gps.

Dikys


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw, legnaw  |  16. 02. 2006 08:18

HP iPaq 6515

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  22. 02. 2006 14:51

ale ten nema WiFi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinH  |  15. 02. 2006 15:38

je to takovy HP 6510(5) s Wifi a UMTS. Stejne cihloidni velikost, jeste cihloidnejsi vaha, akorat to vypada mene jako plastovy mobil meho dvouleteho syna (6515 jako by mu z oka /displeje, fotaku:o)/ vypadl)
Ze zkusenosti s wm5 (mam mda Vario) musim rict, ze 64MB RAM je malo, pritom jak s ni wokna lajdacky pracuji.
Procesor je fajn, uvidime co baterka, do komunikatoru zatim vsichni s taktem setri kvuli vydrzi.
Kdyby moje Vario umelo gps, neni co resit vubec. Ale snad se dockam:o)
Pozn. jsem z maleho meste, takze UMTS me zatim nezajima a nez bude u nas, Vario uz bude neboztik:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hazos  |  15. 02. 2006 14:47

Siemensa jsem nikdy neměl protože mě stačilo vždy 2,5minuty nudy se spolužákovím a byl jsem si jistej že tenhle neberu!Ale tohle už je zajímavý!Sand jen lepší displej by bodl!
Nevím kterej jouda tady psal ještě 5let vývoje a bude jako treo 650!Podle mě se vyvíjí kupředu a ne k pravěku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fatal Exception  |  15. 02. 2006 15:03

Myslis ten pravek co rychle a snadno ovlada a ma u komunikatoru vyssi rozliseni? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  15. 02. 2006 15:22

člověče, už jsi někdy držel Treo650 v ruce? Asi ne. Pravěk je spíš display 240x240. A bez EDGE a infraportu! Asi jsi taky nikdy neviděl pořádně podsvícenou klávesnici, to zatím umí jen Treo. Takže jen ať se pár let ještě vývojáři tuží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 16:36

Siemens a Fujitsu - Siemens jsou někdo jiný. A srovnávat spolužákův S25 s LOOXem, ................
LOOX nepoužívají žáci, ale ředitelé! JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinH  |  15. 02. 2006 17:08

no, s25 byla sveho casu top manazersky model! A pod znackou Loox se samozrejme delaji i dost levna pda. To jen tak na okraj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 18:32

 Samo, téměř každá zn. dělá low/high endy. Jen jsem chtěl upozornit, že LOOX a Siemens jsou 2 rozdílné zn., ačkoliv pochází ze stejné (částečně) základny. 
Manažerský byl  S25ce podobný: C25. 1. barevný (4 barvy) a 1. s wapem (který nefungoval). JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Riso  |  17. 02. 2006 10:02

no, ty v tom mas tusim jasno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  05. 05. 2006 11:15

LOOX neni znacka, ale modelova rada. S25 nebyl prvni barevny, ale az druhy po S10 :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MW201  |  16. 05. 2006 13:41

Az 3, jeste byl SL10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  15. 02. 2006 11:28

Uf zoufalé mega pádlo s ubohým displejem a mizerně podsvícenou klávesnicí bez infraportu! No Ještě 5 až 10 let vývoje a snad se jim konečně podaří vyvinout Treo650! Za těch 5 let znad i windows doženou PALM OS, takže když PALM nebude 5 let nic dělat, tak se úroveň vyrovná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 12:00

Napřed se Palm musí naučit multitasking, který ostatní používají už léta. O Treu 65O to platí zejména! JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis Tomáš  |  15. 02. 2006 12:17

Ale no tak. I bez toho se da zit. Je to velka slabina Palm OS. Ale jsem zvedavy co budete vycitat palm OS za rok, az bude mit multitask, unicode, usbhost. Tedy 3 veci v kterych zaostava.

MS ma rok cas na to, aby svuj system zjednodusil, zrychlil, a pridal 100% podporu ovldadani pomoci klavesnice. jak znam ale MS, tak toho neni moc schopen........

Ono reknete mi co je na mobilni zarizeni dulezite... napsat smsku za chodu bez tuzky, otevrit aplikaci za cca 1 sekundu a nebo mit multitask ale v tramvaji slozite vytukavat smsku a cekaaaat na otevereni nove zpravy, kalendare, atd.... pro denni pouzivani dulezitych aplikaci je Palm Os plne dostacujici a tezko hleda konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 16:05

Jo, i bez mobu jde žít.
Za rok mu budou chybět věci, které budou mít ostatní OS.
 
".... pro denni pouzivani ....." - Chtěl bych to i pro noční používání......... Ale vážně. Nejde jen o denní použití, ale i o výjimečné situace, kdy budu chtít např. někomu bez BT přenést vizitku. Teď (P910) použiji IR. Na LOOXu ne. Jsem nonstop na netu, kde čtení (zejména diskusí na MM s cikcak příspěvky) nic moc, což teprve na LOOXu.
".........dulezite... napsat smsku za chodu bez tuzky, otevrit aplikaci za cca 1 sekundu a nebo mit multitask ale v tramvaji slozite vytukavat smsku a cekaaaat na otevereni nove zpravy, kalendare, atd.... " - Co s tím má co dělat tram?? Multitask bez komentáře, bez něj by práce trvala 5 x dél. Ano, rychlost je důležitá. K rychlé práci potřebuji multitask a rychlé načítání zpráv, www, všeho.
Mobilní zařízení? Ale my mluvíme o smartu! A důležité je pro každého něco jiného. Tady srovnáváme stroje. a co je pro koho důležité si musí probrat každý sám se sebou.
Je třeba vše posuzovat objektivně, ne z úzkého osobního hlediska. A objektivita je ve srovnání s jinými stroji, ne se svými potřebami. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 02. 2006 12:20

//šetřete prosím barvou - DĚLEJTE DELŠÍ TAHY ŠTĚTCEM a velikostí písma - DEJTE SI VÍC ZÁLEŽET. Děkujeme, redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  15. 02. 2006 15:12

Ano multitasking mi někdy na Treu chybí, je sporné zda to není výhoda, neboť někdy zabít aplikaci ve windows je dost velká fuška. Verichat mi na Treu běží spolehlivě na pozadí, rovněž stahování mailů, přehrávání hudby, většina aplikací v PALM OS pokračuje tam, kde jste minule skončili, to spíš mi vadí chybějící UNICODE. Ale PALM OS postavený na LINUXU by již měl být hotov. Tak uvidíme. Je pravda, ze PocketPC jsem moc netestoval, koupil jsem si PocketLoox 720 a po vyzkoušení pár vestavěných microsoftích aplikací a po několikolikeré ztrátě dat po vybití akumulátoru jsem ho zase znechuceně odložil do skříně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  15. 02. 2006 15:58

Palm neumí multitask ?  To mi na smartfounu připadá jako hlavní vejhoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 16:17

Považovat za výhodu, že si nemohu přečíst zprávy, zatímco se mi načítají www v browseru (někdy i ve 3 současně). Pokud to máte jako hračku, pak jo, ale pracovat bez multitasku nejde.  Možná jako řadový zaměstnanec placený od hodiny a to ještě ve státním sektoru. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinH  |  15. 02. 2006 17:18

vytížený člověk, pokud už surfuje, tak na pořádném připojení a notebooku, kde taky vyřizuje agendu, protože je to tak asi 100x efektivnější, než šmrdlání na libovolném komunikátoru s pidi klávesnicí na dva palce. Komunikátor má hlavně na efektivní kalendář, nahlédnutí do pošty, když nejde zapnout notebook apod.
Tahat přes gprs tři weby najednou spolu s replikou pošty mi tedy nepříjde jako vrchol efektivně využitého času.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 18:42

Jistě, ale smarta mám vždy sebou a vždy ho zavřu (i  spustím) bleskově. Mohu někde čekat (i hodiny, stává se) a NB sebou neberu všude, (např. k lékaři). Navíc se teď (v této diskusi) bavíme o efektivním využití smarta, nesrovnáváme ho s NB. Protože smart nemůže plnohodnotně NB zastoupit. Myslím, že jsme to už kdysi dávno probírali. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 16:28

".......v PALM OS pokračuje tam, kde jste minule skončili,........." - V SE pokračuji dál, ne kde jsem skončil. Např. načítám www, mezitím stáhnu maily a než se obojí načte a stáhne, projdu kalendář. Tomu říkám multitask. (I když ani to prý není pravý multitask, jak mne poučili profíci.) JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 02. 2006 17:18

Promiň off-topic, ale ty máš nějaký komplex týkající se velikosti?
Zkus se příště vzpamatovat, kdo to má číst, díky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  16. 02. 2006 00:54

(Ted to procitam na malem LCD P910 a muj velky font se mi cte lepe, nez bezny titerny, tudiz Tvou vytku nechapu....?) JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AmPedro  |  15. 02. 2006 19:56

Evidentně jsi nic s PalmOS z posledních dvou let nedržel v ruce takže tady tlačíš neuvěřitelný pitomosti v obřích rozměrech
takže pošta se v PalmOS stahuje na pozadí když chceš třeba i 10x za hodinu, webové stránky se načítají díky Balzeru (NetFront Core) velmi rychle a ve Windows Mobile si bez externí aplikace taky načteš leda ... tak jednu stránku.
btw Na news je nejlepší rss čtečka a pokud máš weby které čteš pravidelně tak díky offline browseru (Plucker nebo avantGo) je máš v pohodě v palmu komplet a rozhodně na nic nemusíš čekat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  16. 02. 2006 01:12

Ja o Palmu jen slysel a chvala to nebyla. Slysel od jeho uzivatelu a take zde pritomneho MartinaH, ktery je kapacitou v oboru. Vsichni potvrdili, ze nejde soucasne stahovat maily a nacitat www. Vzdy se jedno z nich zavre a je treba zacit znovu, kazde solo. Pokud jsem to spatne pochopil, Martine, oprav mne, prosim. Proc pises o WM, nevim, ja to nezminoval a nesrovnavam Palmy s LOOXem. Jen se vyjadruji k multitasku Palmu. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AmPedro  |  16. 02. 2006 21:20

MartinaH neznám a zase takovou kapacitou asi nebude když tvrdí co není pravda, v PalmOS si naprosto v klidu můžeš stahovat poštu a současne s tim si browsit po netu
potíž asi bude v tom že zmiňované kapacity PalmOS nikdy pořádně nepoužívali ...
a btw už jse to zde na MM ve forů jednou popsal jakým způsobem se PalmOS 5 garnet vypořádává s multiaskingem,
stačí prolisotvat tuto stránku
http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtopic.php?p=210214&highlight=#210214

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 16:28

".......v PALM OS pokračuje tam, kde jste minule skončili,........." - V SE pokračuji dál, ne kde jsem skončil. Např. načítám www, mezitím stáhnu maily a než se obojí načte a stáhne, projdu kalendář. Tomu říkám multitask. (I když ani to prý není pravý multitask, jak mne poučili profíci.) JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 16:28

".......v PALM OS pokračuje tam, kde jste minule skončili,........." - V SE pokračuji dál, ne kde jsem skončil. Např. načítám www, mezitím stáhnu maily a než se obojí načte a stáhne, projdu kalendář. Tomu říkám multitask. (I když ani to prý není pravý multitask, jak mne poučili profíci.) JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  15. 02. 2006 10:59

...a kde ma ten velky K? medzi nohami?  tak to bude hlavne nieco pre sexuchtive pipenky (a samozrejme aj pre panov ktori s tym nemaju problem)... a nielen na vlastne oci...  ROTFL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 02. 2006 11:15

//šetřete prosím barvou a velikostí písma. Děkujeme, redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  17. 02. 2006 17:19

je uzasne sledovat ako niekto kto nie je registrovany zacina sahat do diskusie s odkazom, aby sme setrili farbou a velkostou pisma a preformatovava prispevky na ine ako sme ich tu zanechali....
uz zopar rokov zanechavam svoje texty v magenta+bold a zraziu to niekomu vadi... a este ten stupidny podpis ze redakce...no pani v redakcii, pozrite sa na toho trufalca!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  15. 02. 2006 09:53

Na palmserveru psali, že by mělo být.
Moc se mi líbí USB host, chápu to dobře, že by měl jít připojit i externí harddisk nebo CD/DVD mechanika, a poslouchat hudbu z něj? Video už by to asi nezvládalo?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BastarRRd  |  15. 02. 2006 10:18

Přesně tak usb host je super můžes připojit hadr a třeba foták a z fotáku kopírovat rovnou do hadru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spage  |  15. 02. 2006 18:44

nechci nic rikat, ale to zarizeni musi podporovat mass storage, takze s tou mechanikou je to pekna blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
repa  |  15. 02. 2006 08:59

Jak muze nekdo v roce 2006 dat do sveho radoby spickoveho zarizeni tak spatny display? Vzdyt i Nokia 6230i ma ma na svem malickem displayi prakticky stejne rozliseni (208 x 208 bodu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nobody  |  15. 02. 2006 09:09

Je to proto ze to tak chcou pouzite Widle & WinMobile proste vsechny komunikatory zalozene na M$ se ctvercovym displejem pouzivaji rozliseni 240x240 asi proto ze slavny a multitaskovy M$ neumi variabilni rozliseni ? Nevim. Ale i Palm ve svem Treu700w pouzil 240x240 byt starsi Treo650 jede na krasnem displeji 320x320 ale bez M$ ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  15. 02. 2006 10:55

Též nechápu, proč není použito alespoň 480x480 - i když, čtvercový displej je k ničemu tak jako tak. Na čtení se příliš nehodí (kolik knížek je čtvercových - proč asi), na video, obrázky a široké tabulky se nedá otočit o 90°.
Nepřipadá mi, že by se na zařízení nevešel alespoň full-QVGA displej. Stejná výtka pro komunikátor od HP a Palm Tréo 700w (i když, ten nás v Evropě trápit nemusí).
A design se mi také příliš nezamlouvá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 09:20

A navíc v 21. stol.......... Když létáme na Mars, či kteroužto galaxii...........  JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis Tomáš  |  15. 02. 2006 08:06

Tento článek mě docela překvapil. Mám zkušenosti s oběma chytrými platformami (palm i ppc), ale tento článek přístroj vychvaluje až příliš. Ano souhlasím, má Wifi, Bt, Gps. To je prostě paráda. proti tomu nic, ale to ještě z přístroje nědělá pecku, když:

Rozměry jsou standardní, tedy veliké (proti novému SE600 i proti budoucímu palmu holywood či 800 určitě),
Displej, tak to je přímo tragédie. 240x240 bodů? uff, to je skoro jako lowres na Palmu, na tom displeji bude vidět strašně málo informací a přitom je to nejdůležitější část chytrého telefonu. Toto je chytrý telefon s hloupým displejem.
A že by šel nový OS ovládat bez pera... tomu se mi nechce věřit, Palm Treu se přiblížili, ale rozhodně ho nedostihly. Já jsem na Treu nevytáhl stylus třeba 14 dní, protože vůbec nebyl potřeba....

Takže dobrý je, ale s tou chválou bych to tolik nepřeháněl.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zipiik  |  15. 02. 2006 10:43

jj, 240x240 je des, hlavne s nim cast programu vubec nepocita, takze se nedaji na zarizenich s timhle rozlisenim pouzit. nehlede na to, ze s today obrazovkou jsem mel problem i na ipaqu a musel sem setrit kazdym radkem. na tenhle displej se nevleze vubec nic. o moznosti ovladat wm5 1 rukou nemluvim, tady ma palmos porad navrh.
zajimave zarizeni se spoustou technologii, ale prijde mi, ze uz to neni plnohodnotny wm5 komunikator (kvuli displeji) a zaroven tomu chybi ovladatelnost trea650...vysledkem je, ze technoidi kouknou k htc a managori to po chvili hrani odlozi do supliku, protoze se to tuplikama ovladat neda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  15. 02. 2006 18:38

Souhlasím i já, Treo je v ovládání dále, nežli WM5...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan K  |  15. 02. 2006 08:06

Ale zase umí 3 G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  15. 02. 2006 08:26

To umi skoro kazdy smart, co ted bude. SE P990............ JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan K  |  15. 02. 2006 10:51

Jop - to je fakt - jen že mi u P990i schazí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan K  |  15. 02. 2006 10:52

Pardon P900i schází

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telefonist  |  15. 02. 2006 07:55

hezke, ale bohuzel se to k nam tezko dostane. Kdo by to pouzival, tech par technoidu si koupi radsi neco s lepsim displejem a manazeri ti nemaji kvuli zacykleni vlastnimi problemy cas ani na praci, takze si tezko budou hrat s telefonem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 15. 02. 2006 08:05

Loox se bude prodávat i u nás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  15. 02. 2006 07:09

dá se s tím i telefonovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BastarRRd  |  15. 02. 2006 10:15

jelikož je tam cervené a zelené sluchátko tak asi jo, a když jde o komunikátor tak s tím se většinou dá telefonovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 10:18

Videotelefonovat nelze!!!!!!!! JS.


//šetřete prosím barvou a velikostí písma. Děkujeme, redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PJ  |  15. 02. 2006 10:24

na

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PJ  |  15. 02. 2006 10:24

na co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PJ  |  15. 02. 2006 10:25

na co potřebuje běžný uživatel videohovory a MMS, já tedy ne, abych přiživoval operátora, video je fakt zbytečné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 10:59

Jenže to není pro běžné uživatele. Pro ty jsou určené běžné mobily, tedy ne smarty ap. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 10:32

Odvolávám, co jsem odvolal: Videohovory lze. Nepostřehl jsem chybu v katalogu MM. JS.


//šetřete prosím barvou a velikostí písma. Děkujeme, redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  15. 02. 2006 06:24

Rozlišení displeje - tragédie, rozměry a hmotnost - tragédie, vzhled - tragédie, cena - tragédie. Uvažuji o koupi chytrého telefonu nebo PDA, toto ale ani omylem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  15. 02. 2006 08:18

Tak pod tohle se podepíšu. Kdyby byl displej aspoň 320x240, bez klávesnice a s menší hmotností, tak není co řešit. Takhle je to ústřel vedle, pochybuju že si tohle někdo koupí :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  15. 02. 2006 08:37

"Kdyby byl displej aspoň 320x240, bez klávesnice a s menší hmotností, tak ..."

Tak je to "úplně obyčejný WM komunikátor (TM)". Nevím, proč by všechny firmy měly dělat všechny věci stále úplně stejný, úplně obyščejný. Čím víc produktů se bude lišit a čím víc produktů se vám nebude líbit, tím líp, protože tím je větší šance, že se zalíbí někomu jinému. Třeba mě osobně se tohle líbí, ale chtěl bych určitě vyšší rozlišení (480x480).
Nicméně asi spíš půjdu do HTC Hermes, ten se mi líbí ještě víc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  15. 02. 2006 03:09

Proti P990 ma sice navigaci navic, zase chybi IR. Rozliseni LCD 4 x slabsi a vydrz bude urcite (jak u FSL byva) mensi. Vaha i rozmery vyssi. Nefunguje mi srovnavani, ale zitra urcite jeste neco najdu. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  15. 02. 2006 05:48

Dle vsech videi, ktere jsem videl je zrejme, ze P990i se nebude moci ovladat pri otevrenem flipu jenom klavesnici. Musi se opet "klikat" na displej. Tohle se mi zda jako obrovska nevyhoda oproti FSC T830.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  15. 02. 2006 08:11

Je treba cist i recenze. Ja mam info prave opacne, ze pujde. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  15. 02. 2006 08:18

Ja v to doufam, ze pujde. Je to muj horky favorit  Co jsem videl, tak clovek, ktery to natacel vzdy "klikal" na displej. Mozna to je o zvyku daneho uzivatele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  15. 02. 2006 08:30

Klikal, protoze s tim nepracoval, ale chtel predvest dotykovy LCD. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  15. 02. 2006 17:35

omyl, v otvorenom stave sa p990 ako aj M600/w950 _nebudu_ dat ovladat kompletne jednou rukou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 18:50

Když někdo ovládá 1 rukou P910, tak P990 asi taky zvládne. A proč by otevřený ovládal 1 rukou, když tak může činit se zavřeným? JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 18:54

Lehce jsem ujel z kontextu................. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  15. 02. 2006 08:21

U P990 by mel byt take vetsi LCD cena pod 20000. Ta ovsem neni jista, cetl jsem i pres 30000. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  15. 02. 2006 08:25

Kazdopadne bude zajimave srovnani techto pristroju v praxi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS...  |  15. 02. 2006 08:33

Myslim tim, ze s P990 pujde pracovat bez nutnosti klikani na LCD. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 10:14

P990 má navíc rádio a umí videohovory, což LOOX ne!!!! (Píše to MM v katalogu.) JS.


//šetřete prosím barvou a velikostí písma. Děkujeme, redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 02. 2006 10:33

Odvolávám, co jsem odvolal! Videohovory lze, nepostřehl jsem chybu v katalogu MM. JS.


//šetřete prosím barvou a velikostí písma. Děkujeme, redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doubt  |  15. 02. 2006 10:34

Kdybys víc četl, a míň používal červenou, tak by sis přečetl, že:

"Přístroj má fotoaparát i na přední straně, kde plní funkci kamery pro videohovory."

Každopádně ale je na mě trochu moc velký a těžký a má hrubý displej ... škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Age  |  15. 02. 2006 02:01

Tak tomuhle rikam perfektni vecicka, ma to vsechno co od telefonu/PDA chci. Moc se mi to libi, a ta cena taky neni az zas tak hrozna kdyz si clovek uvedomi co vsechno dostane. Tohle se Fujitsu Siemens povedlo, moc povedlo. Zadnej SE P990i nebo neco podobnyho :) Proste moc pekny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrMarkus  |  16. 02. 2006 09:55

Až na tu cenu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor