Garmin oznámil hodinky určené pro piloty

Garmin oznámil hodinky určené pro piloty

Speciální ciferník je v noci nebude oslňovat

Speciální ciferník je v noci nebude oslňovat

Samozřejmostí je široké spektrum měření zdravotních funkcí, od tepové frekvence až po EKG

Samozřejmostí je široké spektrum měření zdravotních funkcí, od tepové frekvence až po EKG

Hodinky mají zabudovaného trenéra, který vám doporučí čas odpočinku, a čas cvičení

Hodinky mají zabudovaného trenéra, který vám doporučí čas odpočinku, a čas cvičení

Poblíž uchycení řemínků se nachází přisvětlovací dioda

Poblíž uchycení řemínků se nachází přisvětlovací dioda

Může svítit sytě bílou...

Může svítit sytě bílou...

...nebo červenou. Intenzitu si volíte sami na displeji hodinek

...nebo červenou. Intenzitu si volíte sami na displeji hodinek

Speciální ciferník je v noci nebude oslňovat
Samozřejmostí je široké spektrum měření zdravotních funkcí, od tepové frekvence až po EKG
Hodinky mají zabudovaného trenéra, který vám doporučí čas odpočinku, a čas cvičení
Poblíž uchycení řemínků se nachází přisvětlovací dioda
7
Fotogalerie

Garmin D2 Mach 1 Pro jsou letecké hodinky se svítilnou. Mají snad vše, na co si jen vzpomenete

  • Garmin po roce vylepšil nejvyšší řadu hodinek nejen pro piloty
  • Nabídnou displej AMOLED a dvoubarevnou svítilnu
  • Všechny položky ve specifikacích mají „fajfku“

Značka Garmin oznámila novou generaci profesionálních hodinek pro piloty, která má mnoho společného s řadou Epix, a současně doplňuje rok starý model D2 Mach 1. Hodinky označené jako Garmin D2 Mach 1 Pro dostaly AMOLED displej a také vestavěnou svítilnu na užší hraně těla, která může svítit červeně nebo bíle. Samozřejmostí je i spousta profesionálních funkcí a také vyšší cena, která překračuje metu 30 tisíc korun. Oproti nejdražším hodinkám v portfoliu je však cena nového modelu jen poloviční...

V 51mm titanovém těle hodinek s odolností 10 ATM a MIL-STD810G je vsazen 1,4" AMOLED displej s rozlišením 454 × 454 pix krytý safírovým sklem. Titanové řemínky mají šířku 26 mm a společně s nimi hodinky váží 126 gramů. Na jedno nabití vydrží v chytrém režimu až 25 dní, v úsporném pak až 41 dní. Při nepřetržitém využití GPS je to pak 82 hodin. Do výbavy hodinek se dostala 32GB paměť, Bluetooth, ANT+, Wi-Fi a prakticky všechno, na co můžete u Garminu jen pomyslet. Hodinky podporují párování s Androidy i s operačním systémem iOS. 

Klepněte pro větší obrázek
Hodinky Garmin D2 Mach 1 Pro jsou primárně navrženy pro profesionální piloty. Jejich sada funkcí je však předurčuje i profesionálním sportovcům či golfistům

Funkčně se jedná o hodinky bez jakéhokoliv kompromisu. Každý položka ve specifikacích má obligátní „fajfku“, a to už něco znamená. Primárně jsou hodinky navrženy pro piloty, takže mají třeba červený ciferník, který při letu filtruje modré světlo nebo rychle dostupné letecké informace o počasí či samostatné offline mapy, k nimž nepotřebujete smartphone. Mezi důležité komponenty patří i výškoměr, barometr nebo elektronický kompas.

Pokud pomineme navigační mapy, informace o letištích, nouzový plán, letecký plánovač, upozornění na jet lag a synchronizaci s palubními systémy letadel, jedná se o všestranné hodinky, které evidují vaše zdraví i sportovní aktivity. Pomocí hodinek zjistíte srdeční tep, okysličení krve, úroveň stresu, vaši zbývající energii, a můžete pomocí nich monitorovat spánek nebo si natočit EKG. Hodinky mají spoustu předpřipravených aktivit pro sportovce, některé cviky dokonce uvidíte v animované podobě přímo na displeji. Cvičením vás provází virtuální trenér, a na hodinkách můžete nechat i to, kdy máte cvičit, a kdy je vhodnější odpočívat.

Základní model hodinek Garmin D2 Mach 1:

Na hodinky vám přistanou notifikace ze smartphonu, můžete pomocí nich ovládat hudební přehrávání v telefonu nebo si staženou hudbu pustit do sluchátek. Hodinky samozřejmě podporují i bezkontaktní platby a vlastně vše, na co u Garminu jen pomyslíte. Prodávat se začnou v horizontu dvou až tří týdnů, a v černé barevné variantě. Budou stát, v přepočtu, necelých 33 tisíc korun.

Určitě si přečtěte

Články odjinud