Ano, souhlasím s tím, že navigace řady Garmin Oregon jsou primárně navrženy jako outdoorové navigace do terénu. Na druhou stranu 0regon je první navigace (spolu s Coloradem), která má displej s tak vysokým rozlišením , a vůbec první turistická navigace s dotykovým displejem. Nabízí se potom otázka, zda nevyužít tento špičkový přístroj i v autě. Navíc samotný výrobce nabízí možnost přepnout přístroj do režimu, který je více přizpůsoben navigování v autě. Přístroj je prodáván také ve variantě s automapou Evropy.
Takže s tvrzením, že tato navigace "nebyla ani zamýšlena jako navigace do auta" si dovolím trochu nesouhlasit.
K negativnímu hodnocení...článek měl předat zkušenosti ostatním, zejména pak těm, kteří o Oregonu uvažují jako o alternativě k autonavigaci (primárně pak samozřejmě jako o outdoorovém přístroji)...negativní hodnocení se vztahuje k využitelnosti v autě, nikoli k obecně.
Konkrétně pak:
- absence hlasového výstupu (je to opravdu škoda, věc která je Oregonu víceméně nejvíce vytýkána z hlediska autonavigace)
- absence autopříslušenství (pokud bylo v nabídce pro Colorado, tak proč ne pro Oregon?!)
P.T.