Google: balónem na telekomunikace

Diskuze čtenářů k článku

Filfree  |  25. 02. 2008 13:58

je to zabava pro celou rodinu. Babča sbírá krabičky, protože vnuk se potřbuje připojit k internetu... Ale fakt zajimavej nápad, uvidíme zda to dospěje k zdárné realizaci. Taky mi přijde náročný hledat malou krabičku která vystoupá do 30km, to pak padá snad v rozsahu cca 100km. No nechtěl bych jí hledat v nějakym pustym zarostlym místě s přesností GPS za 50usd. třeba by mohly být jako rakety a padat mi přímo na terč před barák...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H+  |  26. 02. 2008 21:05

No, kazdopadne ta krabicka bude vetsi nez obvykla keska - a to bys koukal, jak by se tady na takovou krabicku sesypal houf FTFkaru... No nic, jsem na spatnym serveru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maslisko  |  04. 03. 2008 12:08

Ale i tady se najdou jedinci, kteri ti rozumi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  24. 02. 2008 23:06

Co ak ta krabicka s elektronikou odvysiela tesne pred dopadom svoju polu GPS, alebo ju vysiela po dopade ? Farmari maju podelene oblasti - do ktorej oblasti spadne tomu farmarovi uda na prijimaci polohu - suradnice GPS a najst ju je potom hracka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  24. 02. 2008 23:46

A kdyz to spadne do rybnika - to jako zustane plavat na hladine - to je ma tak velky objem ze se to vznasi ci to proste spadne do vody a je to utopene a pochybuji, ze si nekdo nasadi potapecskou vyzbroj a bude to v bahne hledat...
A pokud je to tezke a velke tak to muze znicit strechu ci i rozbit sklenik ci i mozna predni okno auta, pokud by na nej primo spadlo - ci i dokonce nekoho zranit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glutexo  |  02. 03. 2008 23:30

Takový Geocaching.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PROMO  |  24. 02. 2008 21:44

Fandím Google.
Našel mezeru na internetu a stal se gigantem. Neumím si představit že bych hledal cokoliv jinde než na google. Jako první vytvořil opravdu kvalitní vyhledavač (mimo jiné).
Takže věřím že to nejsou žádní béčka a cokoliv vymyslí, mají dobře spočítané a může to lidem jenom přispět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amrtin  |  24. 02. 2008 21:35

není zbytečné vypouštět každý den nové balóny, no když na to google má tak dělá kraviny no, ae jen tak dál, www.mp3m.unas.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  24. 02. 2008 20:46

No nechtěl bych letět letadlem v místě vypouštění těchto BTS. Ona ta eletronika a hlavně zdroj bude určitě mít nějalkou hmotnost a rozměry. A to by při případné srážce mohlo poslat letadlo k zemi. Ona náhoda je blbec. Nevím jak to pak bude operátor vysvětlovat pozůstalým.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amrtin  |  24. 02. 2008 21:41

no a ještě když je v tom vodík nevim nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Heavy  |  24. 02. 2008 12:17

No nápad je to zajímavej, mě by spíš zajímala technická stránka věci. Když balón vystoupá 20-30 kilometrů a odtud má pokrýt tisíce kilometrů čtverečných, jak asi malá je ta malá krabičku s elektronikou, která samosebou musí nést i odpovídající zdroj, který zajišťuje dostatečný výkon pro takové pokrytí? A co antény?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radioamatér  |  24. 02. 2008 12:56

Je to nějaký divný. No tak jistě, z takové výšky (30km) stačí tuto oblast
pokrýt řádově několika waty a s dipolovou anténou. Je to ale kravina, ta úmrtnost balonů je vysoká a co kdyz ta babka zemře? To maj na tý farmě hned náhradníky, asi ne, že jo :) A to jako lokalizuje tu krabičku směrovkou, jak při honu na lišku ? No potěš, to se bába nalítá :) Možná to bude nějakej pokus, co všechno amíci vydržej a co si nechaj nabulíkovat. S těma balonama je to fakt úlet :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xDx  |  24. 02. 2008 13:08

Nebo nepredpokladam ze vsude to uzemi je bez vody tak ikdyby ta krabicka byla vodotesna a zvladla plavat tak si nedokazu zive predstavit babku jak ji nekde lovi
Nebo by me zajimalo jak to resej vypousteni v obdobi tornad na jihu USA to neni zrovna nejak extra klidny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  24. 02. 2008 20:12

"Je to kravina."
Asi bys jim měl výsledek svojí analýzy rychle poslat. Určitě se ti za ušetřené milóny dolarů odmění.
Baví mě diskuse pod články o novinkách ve světě vědy a techniky. Vím najisto, že čeští rozumprdové okamžitě odhalí nesmyslnost plánovaného řešení. Na oboru absolutně nezáleží - v diskusi se vždycky najde dost "odborníků" na jakékoli téma, a výsledkem je "Nebude to fungovat".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  24. 02. 2008 23:49

Jenze ono i v diskuzich na odbornejsich serverech se najdou bezne odbornici na radiove vysilace a telkomunikace a ti o tom klidne diskutuji, nebot prace je pro ne zaroven i konickem.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  24. 02. 2008 23:44

Takze balon prestane byt v dosahu a zadny dalsi tam neni a tak spojeni vypadne. Ponekud nespoledhlice a balon snadno odzene vychrice....
Dale to musi mit urcite nekolik pozemnich stanic co musi sledovat balony, pres ty jede spojeni do zbytku site a i jejich vystavba a provoz neco stoji a to ani nepocitam ze ten balon musi vysialt i smerem k nim coz si urcite rovnez nejaky vykon vyzada - takze docela velky prikon a tudiz tezky zdroj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xDx  |  24. 02. 2008 11:19

No škoda že je to tady nerealizovatelný přitom jak tady proudí vítr tak by dost balónů skončilo v Rusku takže by zachvilku došla elektronika :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nipi  |  24. 02. 2008 10:01

Hlavne aby ta sit casto nepadala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snb  |  24. 02. 2008 10:07

tak když někdo sestřelí balon, je to v hajzlu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lich King  |  24. 02. 2008 09:34

Třeba by mohl google za chvíli dorazit k nám a vykopat odtuď to posrané O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snb  |  24. 02. 2008 10:06

v první řadě bude dobré, když se naučíte nejdříve anglicky, pokud nám budete chtít sdělovat svá moudra v angličtině - viz vaše "incomming". Příšerné.
pak by mě zajímalo, proč by měl vykopávat zrovna O2 - nám v rodině naprosto vyhovuje a na určitých místech nemáme signál jiného operátora
a za třetí - proč by měl někoho vykopávat? hloupost, spojená s nenávistí a vlastní neschopností brojící proti cizímu úspěchu je ve vás patrná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stranikov  |  24. 02. 2008 11:13

...no ty seš případ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  24. 02. 2008 12:02

Tvoje nedostatečná mentální kapacita je irelevantní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  24. 02. 2008 20:20

Úspěch O2 ??? No já v tom žádnej úspěch nevidím... Zaručte mi státní garancí cca 60 let monopolu na cokoli a taky budu "špička v oboru"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokta  |  24. 02. 2008 00:27

To je nějakej joke ty balony?Jako v americe je možný všechno,ale tohle je i na mě moc.Fungování mobilní sítě závislé na denním sběru popadané elektorniky a vypouštění balónů... farmáři... určitě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoB  |  24. 02. 2008 01:23

Kdyby to byl fór, tak sakra věrohodně zpracovanej: http://www.spacedata.net/news022008.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipboy  |  24. 02. 2008 01:40

co se ti nezda? :) babka rano vstane, veme GPSku, nasedne do pickupu s vodikovejma nadrzema a balonkama, pres den jezdi s gpskou po okoli, nafoukne a vypusti nejaky ten balonek a docela slusne si na tom vydela :) kruci jestli je tech balonku dost tak mylsim ze by me ta prace docela bavila :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reborn  |  24. 02. 2008 09:07

mě by bavila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pekumo  |  24. 02. 2008 09:25

Jo, do toho bych šel taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  24. 02. 2008 13:59

Já taky. Najít denně dva kousky a k tomu další dva kousky naplnit a vypustit, má člověk nějakých $110.000,-. Náklady dejme tomu 20% a daň ze zisku 35% - pořád zbývá $57.000, což dělá pěkných $150 na den. Jako přivýdělek je to úžasný ... Když se k tomu přidá farmaření nebo nějaká jiná drobná činnost, nemohou si ti lidé moc stěžovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BeBe  |  24. 02. 2008 00:20

Najměte si nějakého schopného grafika, jelikož ta, která se často objevuje u článku dne je na úrovni dítěte prvního stupně základní školy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor