Firma vlastniaca cely internet nie je schopna ani len konkurovat applu v tomto smere. Je to hanba. Chapem ze zrusili nazov AA. Bola to znacka jednej z najviac smejdackych aplikacii ake poznam, co muselo kazit meno. Skoda ze to musia silou mocou integrovat s tym ich google spehovacom a odpocuvacom. Ale prachy su prachy.
Kdyby sis přečetl diskusi, nemusel jsi být za debila jako teď.
Fake News. Google nerusi Android Auto, ale Android Auto for Phone screens, tedy aplikaci, ktera umela prepnout rozhrani telefonu, tak aby vypadalo stejne jako pri zobrazeni na infotainmentu vozu s AA.
Android Auto, to je taková ta nadstavba, co uživateli diktuje, co smí a co nesmí používat na displeji auta? A ještě proprietární pro jeden systém.Podle mě by jediný smysl dávalo univerzální rozhraní, které v otevřeně zdokumentovaném protokolu zpřístupní telefonu nebo jinému zařízení displej auta včetně přenosu dotyků, plus ideálně data ze senzorů auta (rychlost, spotřeba, množství paliva, pokud má auto vlastní GPS a kompas, pak data z nich atd.), bez dalších omezení.V provedení Android Auto je to věc, kterou Google snadno zařízne, a u auta, které má násobnou životnost oproti aktuální verzi Androidu nebo produktu Android Auto, to potenciálně přinese po pár letech mrtvou funkcionalitu. Google přijde se "SmartCar" s ještě více omezeními, a dřívější systémy budou odstaveny, samozřejmě "pro lepší uživatelský zážitek".
Jenom aby se na tom někdo netočil: Ano, Android Auto sdílí GPS a další věci k telefonu, ovšem je to vendor lock s diktátem toho, co se smí a co se nesmí, není otevřený.A ano, vím o MirrorLink, který je na vymření, a měl podobná omezení, jako AA.CarPlay - opět, totéž, jen s Apple ekosystémem.
Mirrorlink je celkom v pohode riesenie bez diktatov. Tiez nechapem automobilky. Samozrejme, prachy su prachy. Ale co bude v buducnosti? Microsoft car 365? Amazon alexa car? Bude mat kazda firma iny kabel aj ine rozhranie do aut? A co na to EU? S kazdym updatom v novej verzii androidu novy telefon? To znie ako super eco napad. Ja som dufal, ze AA konecne aspon vypnu, ked ho nevedia robit.
Názor byl 2× upraven, naposled 25. 8. 2021 13:56
Mě už dneska AA cestou z práce nefungovalo, restartoval jsem, mobil i auto, vyčistil paměť i data AA, ale dycky se mi spustí nějaký Asistent na mobilu a ten pak vyhodí chybu spojení a konec. Díky Google
Autor tohoto článku by si měl prvni ověřit správnost tvrzení, než něco vypustí do světa. Google neukon"uje integrovanou aplikaci Android Auto, ale ukončuje aplikaci "Android Auto for phone screens"! To je ta aplikace, která vám z mobilu udělá vzhled Android Auta. A tato aplikace bude integrovaná do Google Asistenta. Takže článek je zavádějí a nepravdivý.
stejně stála za howno
Typický přístup Googlu a dalších sw firem. Nejdřív to cpou horem dolem, když se na to člověk spolehne, tak to ze dne na den zruší, přestanou podporovat. Kdo jim skočí na lep, dočká se pak v autě jednoho dne hlášky: "Podpora tohoto produktu skončila. Zmáčkněte tlačítko vypnout, nechte vozidlo odvést na vrakoviště a z následujícího seznamu se vyberte nejbližšího dealera, kde si zakoupíte auto podporující novější verzi našeho SW".
A nejsou to jen sw firmy, mě něco podobného potkalo v autě, konkrétně Opel Astra z roku 2017 a systém OnStar, když jsem ji objednával, tak Opel patřil pod GM, ale bohužel na podzim toho samého roku jsem se dozvěděl, že Opel koupilo PSA, nebo jak se to jmenují a chvíli na to se objevila zpráva, že OnStar, bude fungovat tuším do konce 2020 (no možná jen 31.12.2019, ale to je nepodstatné...) Celou dobu jsem čekal, že vymyslí nějakou náhradu, že např. při roční prohlídce přehrajou fw toho connect systému a napojí se na jiný systém (teď se myslím jmenuje OpelConnect), ale houby, nic se nestalo, nic se nepřehraje a po OnStaru tam jsou jen mrtvá tlačítka, nevím jestli i to nouzové tlačítko taky "odpadlo" a nebo jestli bych se v případě nehody dovolal, resp. jestli by to po detekci havárie samo zkoušelo volat. Stejně tak přestala fungovat i aplikace v mobilu, kde byly přehledy, dalo se auto dohledat na mapě a případně i na dálku odemknout, zamknout a nebo spustit klakson a blinkry... když jsi to koupil, tak nás moc nezajímáš, jezdí Ti to, jezdí, na to Onstar nebo něco jiného nepotřebuješ.... 🙁 No doufám, že ten nový systém v A12 se dokáže spojit i se staršími Android auto kompatibilními mm centry v autech, že to nebude jen s novými kousky hw a nebo po nějakém upgrade fw...
Zaplatil sis za zbytečnou kravinu, tak teď máš kravinu. Nevím na co si stěžuješ.
je vidět, že o tom víš kulový... Auto nešlo koupit bez OnStar (nebo si aspoň nevybavuji, že bych měl možnost to z konfigurace odebrat) A i kdybych si koupil zbytečnou kravinu, tak teď nemám zbytečnou kravinu, ale vůbec nic, kromě nefunkčních tlačítek a voleb v menu ...
V tomhle případě to šlo rychleji, protože Opel skončil, jinak by to dopadlo stejně o pár let později. Takhle je to se všemi podobnými řešeními. Dokud to vydělává, tak se udržují, pak se to stopne. Taky jsem si koupil např. regulaci topení s programováním hlavic, termostaty, čidly a nevím co. Po pár letech mail: cloud končí, všechno můžete vyhodit, poskytneme vám 10 % slevu na nákupu de facto stejného bazmeku pod jiným názvem (pokud nejste ze Střední Evropy, to vám poskytneme rovnou h***o.
No Opel neskončil, jen ho přeprodali jinému konzorciu a protože Opel i OnStar byl pod GM, tak ten OnStar pro Opel v GM chvíli ještě podporovali, myslím si že dost dlouho, aby byl čas připravit nové prostředí v PSA Group, jenže Ti se na to z vysoka... a přitom to zas tak levný nebylo a z každého Auta s "novým" OnStar by jim ročně přistálo skoro 3 tisíce. Otázka je, kolik by stál vývoj a testování přeprogramování "krabiček v autech" z OnStar do Opel Connect....
bohuzel, ani pri otoceni na strechu a vystreleni vsech airbagu uz onstar nikam volat nebude ... alespon tohle mohli zprovoznit updatem, ze se teda nebude volat callcentrum OnStaru, ale rovnou 112 :(
No a jak to má fungovat s podporou map cz ? Je to snad půl roku, co podporu map v android auto konečně zprovoznili a už do toho zase dupou :-/
Bez podpory češtiny je úplně jedno jestli je asistent integrován do auta nebo obráceně. Zajímavé, že před cca 3-4 roky hlasové vyhledávání v češtině fungovalo na jedničku. A teď to nejde. PROČ??????????????
Protože jsi OVCE a nedokážeš si tuhle jednoduchou funkci v OTEVŘENÉM systému doprogramovat. Otázka na dva večery :)))))
Potom je jenom otázka, kolik si účtujete za jeden večer. Zaplatím Vám čtyři večery (i více), když naprogramujete srovnatelnou alternativu k G asistentovi :))))) Také bych rád viděl nějaké Vaše reference. No nevím, asi si ani nedovedete v hlavě srovnat otázku nebo vyjádření, na které tak nepochopitelně a hloupě reagujete.
Přečtěte si jeho uživatelské jméno.Pokud to nebude stačit, tak kliknutím na něj se vám zobrazí uživatelovy příspěvky v jiných diskuzích.Pak už asi pochopíte 🙂
Ani na chvíli jsem nepochyboval (sám jsem SW vývojář), jen jsem se chtěl vyjádřit diplomaticky. Nicméně pravdou je, že v podstatě ani nestál za odpověď 😀
Vývojář :) a neumí využít možnost OTEVŘENÉHO systému. 😀😀😀
Proč mají někteří chudí duchem takovou potřebu vytrubovat do světa svoji stupiditu?
No treba proto ze tu casto zazni jako argument pro Android jeho otevrenost a moznosti si vse prizpusobit a udelat dle sveho... coz je sice krasna predstava ale realita je trosku jina.... na to se tu JelimanX, bohuzel dost nestastnou formou, snazi poukazat 😉
Co to melete za hovadiny. Googlí služby nejsou nebyly a ani nebudou součástí opensource systému.
Tak proč ty ovce kupuješ uzavřený systém? To už si můžeš rovnou koupit Apple :)))))))
Víš čuráčku já kupříkladu mám i iphone.
Ale ja se tu nebavim o GMS. Pokud se vam nelibi, tak je preci mosnost si to dobaslit na tomto opensource systemu po svem, ne?
Clanok je o jednej zo sucasti GMS.
To ano, ale zrovna v tomto diskuznim vlakne neresim obsah clanku, natoz GMS 😉
V tomto vlákne padol návrh že sa vraj dá čeština do Google Assistanta naprogramovať keďže je open source. Čo je blbosť preto že Google Assistant, tak ako aj všetky ostatné aplikácie GMS, open source nie je.
To spis ale poukazuje na jeho zjevne nepochopeni vyhod open-source pro BFU, joudy z ulice nebo jelimany, kteri stezi zvladnou zapnout pocitac. Pro tyhle lidi neni vyhoda open-source v tom, ze by oni sami neco menili nebo programovali - na to rekneme nejsou nadani. Ale diky tomu, ze takova moznost existuje, tak mohou "parazitovat" na nekom, kdo takove veci zvladne* a nejakou funkci ci aplikaci v tom open-source systemu vytvori. * a veru to nebude na dva vecery, ale neni to nerealne a ano je mozne, ze prvni verze bude hnusna a hloupa, dalsich pet verzi bude padat a treba po rocnim vyvoji se to bude dat pouzivat
aby tebe raz niekto neotvoril hlavu... tešlou B-]B-]B-]
Může proboha tenhle odpad už konečně někdo zablokovat? Díky, redakce.
Protože jsme tááákhle maličcí a finančně nezajímaví. Vlastnosti z beta verzí se odstraní, aby to fungovalo opravdu jen na trzích, kde to fungovat má.Další věc je odlišné GUI např. pro Waze v režimu AA oproti běžnému Androidu. Není nad to během jízdy hledat, kam se poděla funkce, na kterou jsem zvyklý z telefonu.
Podpora češtiny částečně funguje, když se vypne v telefonu Google Asistent.Ale počítám, že až to bude fungovat jen přes Google Asistenta, který česky neumí, už to fungovat nebude. No, třeba Google překvapí...
Naučte se, zdechlinko, anglicky !!!
ktera umela prepnout rozhrani telefonu, tak aby vypadalo stejne jako pri zobrazeni na infotainmentu vozu s AA.https://testmyspeed.onl/...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.