GSM antény rostou i na stromech

Diskuze čtenářů k článku

Michal  |  28. 09. 2007 13:45

Zdravím všechny, vím, že můj příspěvek sem nepatří, ale chtěl bych upozornit na velice zajímavý telefon se 2 SIM kartami, které pracuji současně. Jde konkrétně o typ E558. Můžete si tam dát libovolné operátory a tak mít v podstatě u sebe dva telefony. Vše si můžete prohlédnout na www.top-electronic.cz, kde o něj najdete patřičné informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  27. 09. 2007 07:48

Budou i na lidech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  26. 09. 2007 22:00

To už nemáte o čem psát že recyklujete články? Dobře si na ten článek pamatuji a teď ho skoro v té samé verzi mám znova. Jsem znechucen, ale co, hlavně že má redaktor čárku a peníze za článek, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Nosek  |  02. 10. 2007 21:26

Tak ono to neni snadné každý den přicházet se super tématem. Schválne si to sám zkuste. Uvidíme, jak dlouho budete schopný tlačit jen nová a nová témata. Recyklují všichni. Tištěná média i weby. To by mi nevadilo. článek podobného ražení jsem tu kdysi četl, ale vzpomněl jsem si na to, až při čtení tohoto. A nějak mi nevadilo si to uživit. A ano, spousta lidí tohle bezesporu ještě neviděla.
Druhou věcí ovšem jsou antény kryté plechem. Za to bych autora nechal postavit ke zdi:) Zvlášt na serveru o mobilech.. každý si snad všiml co dokáže udělat se singnálem jen třeba ruka. No a uzavřít BTS do plechové krabice..hihi:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moneytoo  |  26. 09. 2007 08:02

http://www.mobilmania.cz/default.aspx?article=1108381

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  26. 09. 2007 08:13

Asi ano:
Pokud je třeba pokrýt signálem chráněnou krajinnou oblast nebo přírodní rezervaci, kde kromě flóry žádné objekty nejsou, přistupuje se k řešení pomocí tzv. umělých stromů. Jsou to stožáry BTS, které vypadají jako opravdové stromy, aby nerušily ráz krajiny. Dokonce i antény na nich mívají zelenou barvu. Na následujících obrázcích je opět několik ukázek.
A dnešní:
Pokud je třeba pokrýt signálem chráněnou krajinnou oblast nebo přírodní rezervaci, kde krom flóry žádné objekty nestojí, přichází na řadu řešení pomocí tzv. umělého stromu. Jde o stožáry BTS, které ale vypadají jako opravdové stromy s větvemi obarvené tak, aby nenarušily původní ráz krajiny. Dokonce i antény v korunách těchto stromů mívají zelenou barvu. U paty stromu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 26. 09. 2007 12:00

Podobná témata jsou čtenářsky velmi populární. Také proto původní článek přebral časopis Mobility a po třech letech jej s mírnými úpravami vydáváme znovu. Jsem si jistý, že naprostá většina čtenářů ho dnes čte poprvé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schre!  |  26. 09. 2007 17:36

jo mate pravdu a clanek mne zaujal na prvni pohled

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  27. 09. 2007 16:56

No fajn... Co taqkhle oprášit článek, že byl vynalezen telefon, ten taky urkitě spousta lidí nečetla ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Nosek  |  02. 10. 2007 21:28

Davide,
jako kolega redaktor naprosto souhlasím. Jen ten plechový komín me taky zatáhl za anténku:)
A.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
disser  |  26. 09. 2007 10:09

recyklaci setrite zivotni prostredi. pochvala pro redakci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_P  |  26. 09. 2007 10:50

No co opakování je matka moudrosti, já třeba ten článek z roku 2004 nečetl, tehdy jsem nebyl na netu tolik co teď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lowendman  |  26. 09. 2007 12:18

Myslím si, že je na čase aby redakce začala promazávat příspěvky které nesouvisí s tématikou. Mam na mysli osobní invektívy, narážky atd. Úroveň je tady hrozná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal007  |  26. 09. 2007 07:32

Rád bych viděl operátora, který si umístí antény dovnitř PLECHOVÉHO krytu, byť maskovaného jako komín. Asi to moc fungovat nebude. O Faradaově kleci nikdy neslkyšeli?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faraday  |  26. 09. 2007 07:46

Presne tak, ty cihlove desky boku falesneho komina budou tezko plechove (kovove).
http://cs.wikipedia.org/wiki/Faradayova_klec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brul  |  26. 09. 2007 08:26

Hehe...
Doporucuju ja tobe, aby sis sehnal nformace o materialu kterym se to prikrejvá... Delam technika mikrovlnnych spoju uz X let, tak vim o cem mluvim. Pro priklad: Na ještědu vydíš nějaké antény??? Všechna pojítka jsou uvnitř. Nejen že to není vidět, ale navrch všeho jsou ty antény chráněnné proti povětrnostním vlivům Prostě běžná praxe.... A plechu by to opravdu neudelal ani blb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Amos  |  26. 09. 2007 08:48

Tak Tebe bych si jako technika určitě neobjednal.Už jenom to "vydíš" a malý "j"eštěd naznačuje Tvoje kvality.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brul  |  26. 09. 2007 09:22

Ty urcite ne... na to nemas... Prispevek sem psal ze strechy pri uprave spoje pravopis neresim... to me nezivy na pravopis mam sekretarku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brul  |  26. 09. 2007 09:23

oprava: neživí aby ses nam zase neopupinkoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jencek  |  26. 09. 2007 09:47

No jistě, ty máš na pravopis sekretářku a sám musíš šplhat po střechách. Spíš je to přesně naopak. Sekretářka vydá rozkaz a ty valíš do větru a deště spravit BTSku.
PS: Pravopis je vizitka každého z nás, když ho neovládáš, je to tvoje ostuda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brul  |  26. 09. 2007 11:07

Hehe...
Moudrejsi ustoupi....
Myslim si ze resit muj pravopis v diskuzi o BTS je docela... nesmyslne?
Kdyz se tady resi krytovani anten a ty zacnes resit moje "J" mel by ses zamyslet
Tonouci se stebla chyta, kdyz nema cim realny argumentovat Sedni si zpet do svyho kancliku a pracuj dal na sve kancelarine Ocividne si jeden z tech co po technicich, cili lidech co tomu rozumi, opravujes pravopis v hlaseni. Doufam ze si v tom dobrej. A neresme uz muj pravopis. Pokud mas co prispej neco k veci. Nejsme na "seminarky.cz"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jencek  |  26. 09. 2007 12:05

Nevšiml jsem si, že bys až tak moc psal k věci. Když jsi "moudřejší", docela se divím, že BTS nekreslíš (neprojektuješ), ale jsi nucen je opravovat/montovat. Opravdu nemám rád lidi, co tlachají o tom, jak jsou schopní a přitom nejsou schopni vyplodit pár vět ve svém rodném jazyku, který se učili mnohdy více než deset let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brul  |  26. 09. 2007 12:42

Ja se nepovysoval jen sem rekl ze o tom neco vim, kdyz se s tim zivim. Projekty na realizace samozrejme delam. Od nalezeni trasy po realizaci. Ale kancelarina neni moje zaliba. Jsem technik a ne kancelarskej a nechci sedet v kanclu... A neresme to uz.... To je nikam nesmerujici a nekonstruktivni konverzace...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  26. 09. 2007 11:07

Tak jako je vizitka každého člověka to jak mluví a podle čeho si pak uděláš o druhém člověku obrázek, tak to samé je i v psaném projevu. A znát pár pravidel, to snad dokáže každý, s výjimkou lidí postižených dysgrafií nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brul  |  26. 09. 2007 12:35

Beru na vedomi. Lec opravdu sem nemel chut znovu to cist a opravovat chyby... Na to nebyl cas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lakva  |  26. 09. 2007 09:17

Brule, to je jasný, že se antény schovávaj. Dneska je už každá moderní anténa nějak zapouzdřená, ale do LAMINÁTU nebo PLASTU.
Na to kluci poukazovali. Že se to redaktor snaží krejt plechem, ne že se to vůbec zakrejvá.
Fakt někdy přemejšlim, jak vlastně MM některé svoje redaktory vybrala, protože zakrejvat antény plechama... To se na mě pane Snášel fakt nezlobte, ale měl byste rezignovat.
Páč TOHLE by nevymyslela snad ani moje přitelkyně!
Ale u redaktorů MM bych přecejen nějaké odborné znalosti očekával.

No a další drobný detail je, že o tomhle se tu už psalo, ne??? 2 až 5 let nazpátek? Nebo se pletu?
Nepletu!!
http://www.mobilmania.cz/default.aspx?article=1108381
A... ...no to se mi zdá!!!
"12. 10. 2004
Maskované základnové stanice: kdo najde anténu?
Autor: Jaroslav Snášel"
Takže Snášel si tu vejplatu (kterou by měl za ty plechy vážně vrátit) DOKONCE ANI NEZASLOUŽÍ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brul  |  26. 09. 2007 09:27

Mozna sem to nepochopil tak se omlouvam Ono na strese se moc dobre necte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lakva  |  26. 09. 2007 10:52

Jasně... Tak dej majzla ať nesletíš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brul  |  26. 09. 2007 11:12

Díkes...
Ale zase, nahoru nespadnu a dole me najdou... Z tehle vejsek uz to neboli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JH  |  26. 09. 2007 18:23

Na ještědu jsou to laminátové desky, ten komín bude asi na podobné bázi. Dokonce se teď vyrábí spec. hmota smícháním plastu a dřevěných pilin, tak třeba něco podobného.... (?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ťutík  |  27. 09. 2007 23:38

Hele,já na Ještědu antény viděl,je jich tam nejmíň sto!!!Zrovna v létě jsme je s malou počítali.Jsou po celém ochozu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brul  |  28. 09. 2007 01:24

Jasny na ochozu, ale darda je jich uvnitr... To co je na ochozu je jen tresnicka....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JH  |  28. 09. 2007 11:24

Já jsem mluvil o těch co jsou ukryté v té pozvolné špičče. Třeba například na Žižkovské věži je to podobné. Ve třetích kabinách (co jsou nejvýše a jsou nejmenší) jsou taky antény (proto mají ty kabiny zaslepená okna) a okolo na věži jsou venku další, protože už nebylo ve uvnitř místo, nebo je nemohli pořádně nasměrovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Nosek  |  02. 10. 2007 21:27

Pokud se nepletu, zde jsou antény kryty keramickým deskami. Aspoň mi to tehdy tvrdil otec co tam BTS montoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  26. 09. 2007 01:17

to bude sranda kdyz nejaky dedek vyjde s pilou na drivi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sibstr  |  26. 09. 2007 00:17

Zdá se mi to, nebo některé fotografie vídám na internetu již několik let?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pandulak  |  26. 09. 2007 00:40

ja je teda nikdy nevidel, diky za clanek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AN  |  26. 09. 2007 07:06

Nejspíš to není tvoje vina, že sis toho nevšiml, ale tento článek přinesl před nedávnem mobil.idnes.cz. Co se týče bleskovek tak sice všichni píšou jak támhleten server opisuje od toho a tenhle od támhletoho, ale přitom to píšou úplně na stejno, akorát jeden má menší zpoždění a jeden větší a nikdy nikdo od nikoho neopisuje, ale takovejhle článek s párdenním zpožděním už působí trochu okatě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 09. 2007 09:31

"Tento článek vyšel v květnovém čísle časopisu Mobility"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor