Dobrý den. Jakožto jeden z těch šťastlivců, kteří již mají možnost používat GSM banking naší 2. nejlepší retailové banky (viz MF Dnes..), bych se s Vámi chtěl podělit o první dojmy z této nové služby:
První co mě potěšilo byla rychlost, s jakou ČS vyřídila aktivaci služby. Od nahrání aplikace a sepsání smlouvy do doručení zásilky s BPUKem uběhly pouhé čtyři dny, což si myslím, že je velice slušné (nevím jak ostatní banky..)
Samotné menu bank. aplikace je rozděleno do 6 položek - Běžné (podnikatelské) účty, Sporožiro, TWIST dobíjení!!, Informace, Zelená linka a Došlé zprávy. V kolonce Sporožiro máte k výběru 3 bankovní operace: Stav účtu, Příkaz k úhradě a zřízení Trvalého příkazu. Souhlas k inkasu nebo Termínovaný vklad prozatím chybí, nicméně není vyloučené, že je v nejbližší době ČS doplní. Tyto věci však můžete realizovat přes stávající SPOROTEL SMS nebo TELEBANKING..
V informacích najdete Kurzy měn, Modelování Term. vkladů a číslo Vaší verze GSM banky. Položka Zelená linka Vás slouží jako rychlé spojení na bezplatnou informační linku ČS (což jsem také několikrát vyzkoušel.. :) Došlé zprávy slouží pro uchovávání a archivaci bankovních zpráv. A Twist dobíjení?? Prozatím nefunkční, nicméně na jejím sprovoznění se pracuje, takže v brzké době se konečně vyřeší i tento můj občasný problém - kde sehnat o víkendu TWIST kupón, když nutně potřebuju volat... (zvolím částku a během chvíle dobito - jen asi bude problém, až člověk uvidí měsíční výpis... :o) )
A co se týče poplatků za službu - 10,- měsíčně ovšem za cenu polovičního vedení účtu (5,- místo 10,-) takže v podstatě pouhých 5,- Kč navíc, což je velice slušná a každopádně naprosto přijatelná cena..
Na závěr bych jen chtěl upozornit, že výše uvedené se týká pilotního provozu této služby, takže finální verze pro klienty se může lišit..