GSMweb.cz: najděte si vysílač ve svém okolí

Diskuze čtenářů k článku

redakce  |  23. 08. 2001 19:10

oprava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. B  |  23. 08. 2001 19:09

Budu strucny:

a) pana Foxe neznam a nikdy me od neho zadny prispevek nedosel (mohlo se tak stat i technickou zavadou). Logicky se tedy na GSMweb.cz jeho prispevky objevit nemohly. Pane Fox, pokud me slysite a existujete, rad vase prispevky zpracuju - pokud mi dojdou.

b) vzhledem k tomu, ze ja i Michal Vinter mame pristup na bts.zde.cz zablokovany, je pomerne tezke odtud neco krast. Autori tohoto webu neustale tvrdi, ze od nich krademe, protoze jim nedochazi, ze existuji lovci, kteri sve ulovky posilaji do obou seznamu a dale fakt, ze to co si odlovi oni sami, je schopen odlovit i nekdo jiny (natozpak stejne). To je pripad i onoho "nezvratitelneho dukazu" s nazvem CONDOR. Onech 300 novych sektoru jsem dostal e-mailem od cloveka, ktery je nalovil. Na bts.zde.cz nechodim - jak jsem jiz uvedl, nebyvam totiz vpusten : )

c) pokud nekdo tvurcum bts.zde.cz rekne 100x, ze si nepreje, aby "opisovali" a oni ho po sto prve poslou nekam s tim, ze oni to vidi jinak, necht si udela obrazek kazdy sam. (a vubec neuvazuji, ze u 50% toho, co opisou z GSMweb.cz si ani sam lovec nepreje, aby se jeho vytvor objevil jinde, zejmena na bts.zde.cz, coz take vesele ignoruji)

d) seznam ET byl z Lantanetu premisten na GSMweb.cz s VYSLOVNYM SOUHLASEM jeho spravce. Seznamy ET+OS byly z premisteny (my rikame spravneji ukradeny) na bts.zde.cz s VYSLOVNYM NESOUHLASEM jejich spravcu.

e) tvurci z GSMweb.cz neprevzali nikdy z bts.zde.cz jediny sektor! Proc? Nemame to proste zapotrebi -:)

f) lide, kteri se pohybuji okolo GSMweb.cz jsou uz relativne starsi lide, kteri uz v zivote neco dokazali. Delaji tento server pro radost jakozto vedlejsi aktivitu a nepotrebuji si nic dokazovat, napr. ze jsou nejlepsi, ze toho maji nejvic atd.atd. To, co delaji tvurci bts.zde.cz nam sice vadi a nelibi se nam to, ale rozhodne nemame zapotrebi se snizovat k tomu, aby jsme to nejak resili a reagovali na to - spis se smejeme. Tvorime radostnou komunitu na jine itelektualni urovni a co se deje na Sri Lance vnimame jen okrajove : )

g) zaplat Pan Buh za to, ze doby socializmu, kdy vsechno patrilo vsem a vladla presne takova ignorance a zatemnenost mysli, jakou predvadi bts.zde.cz jsou davno pryc : )

Vladimir Bily alias Mr. B, tvurce originalniho seznamu Oskara

P.S. Je mi jasne, ze reakce na tento muj prispevek budou zajimave, ale v duchu bodu g) opravdu nemam zapotrebi na ne reagovat vice : )

P.S.2 Vsem lovcum: dekujeme za prispevky!!! Jste nas jediny zdroj a vazime si vas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neo  |  20. 08. 2001 20:31

Asi vám bude moje otázka připadat stupidní, ale chtěl bych vědět, jak zjistim Cell ID BTS na ktrerou jsem "připojen"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  20. 08. 2001 21:30

Z Net Monitoru; např. u Nokií se aktivuje např. programem Logo Manager, který si můžete stáhnout v sekci Soubory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leopold Jansa  |  23. 08. 2001 07:15

A je to možném taky na Siemensu M35 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  23. 08. 2001 22:04

Není, do Siemensů v amatérských podmínkách servisní menu nedostanete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milos Hernych  |  27. 08. 2001 09:18

U Siemensu lze zjistit CellIde (pokud nepatrite mezi nekolik malo vyvolenych) jedine "pres kabel" treba mym BTSScanem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fox Mnemonick  |  20. 08. 2001 00:13

No nevím. Tenle server (www.gsmweb.cz) sleduju už delší dobu, ale napřklad na Oskara tu mají málo informací. Budu konkrétní. Žiji v okolí TEPLIC a zde jsem zmapoval okolo 30-50 vysílačů (Teplice, Bílina, Dubí Krupka až po Ústí nad Labem). Zpracoval jsem všechny informace o poloze a kódech dal to do tabulky (tu jsem jim poslal). Ale jsetli si u www.gsmweb.cz v BTSkách Oskara dáte vyhledat Teplice, pak nadete jen asi 3 buňky. Takže jsem vše raději poslal na http://bts.zde.cz a je to ohodně lepší a aktuálnější. Příklad, jak vypadá taková mapa vysílačů (jedna z mých starších verzí) je právě nahraná na této adrese:  http://web-windows.hyperlink.cz/BTS-nokia2000.zip  Není to nic moderního a je to dělané jen tak od ruky, ale například na program BTS SCAN je to dobrý podklad.

 

To je vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BTS  |  20. 08. 2001 09:44

Jo jo BTS.ZDE.CZ maji seznam Oskara kompletnejsi. Na GSMwebu to chlapik asi 3 mesice vubec neaktualizoval, trochu zase az ted.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yanick  |  20. 08. 2001 11:11

Ale vyhledávání mají na gsmwebu lepší, na bts.zde nic moc. Ale jinak jsou oba weby moc užitečný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Beťák  |  20. 08. 2001 12:06

A to nevíte, že BTS.ZDE.CZ, aby vůbec mohl vzniknout, musel ukrást obsah seznamů

BTS z jiných webů (Lantanet a p. Bílý - předchůdce dnešního GSMwebu) a podle všech

informací krade stále dodnes ?

Jarda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peb  |  20. 08. 2001 12:55


ty si nejakej informovanej, a to ze jsme ve 3 lidech nasli pres 1000 novych et a 600 od os, ti nejak uslo co? takovy kecalci jako si ty maji akorat tak silne mimicke svaly.

ale mas pravdu po 6 mesicich neaktualizace seznamu na lantanetu jsme udelali bts.zde.cz a tuto oblast rozhybali. ale to ti mozna taky uteklo, coz?

petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Beťák  |  20. 08. 2001 22:15

Ovšem to naprosto nic nemění na jednom prostém faktu. A to, že jste tehdy

obsahy pracně vytvořených seznamů jednoduše ukradli a vydávali je za své.

A děláte to dodnes. A mě štve, že jsem tehdy něco poslal p. Bairlemu nebo

p. Vinterovi nebo teď lidem z Gsmwebu , a nyní je to, zcela stejně jak jsem to

poslal já, u vás na webu a vy se tím chlubíte. Neprávem.

Pokud jde o procvičování si mimických svalů, mám dojem, že to spíš děláte

vy na bts.zde.cz, a to pravidelně.

A jestli si myslíte, že jednoduše něco prohlásit za své a nyní to nazývat

"rozhýbáním této oblasti", je korektní, tak jste ubožáci.

Kdo si myslí, že to s vykrádáním

seznamů není pravda (ale je to stará věc, kdo se o to zajímá a nějaký

pátek GSM loví, ví své),

ať si to jednoduše vyzkouší na bts.zde.cz. Při vyhledání čehokoliv

se vypíše i Paegas, který ovšem na bts.zde.cz není ! Bodejť by také byl,

jednodušší je si jej pravidelně stáhnout z Gsmwebu. Ten totiž již nestačili

ukrást, nebo si to možná už nedovolili. Vždyť i odkaz na tento seznam PG

směřuje na Gsmweb...

Názor si každý udělá sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peb  |  21. 08. 2001 08:39


je mi vas lito, ale asi si nevidite na spicku nosu. je krasne cist, jak vidite nas, ale to same by se nechalo rici o gsmwebu. ten kdyz vzal seznam z lantanetu, tak asi podle vas delal neco uplne jineho, ze? v puvodnim seznamu et na lantanetu je asi 50 cellid ode mne. ale nejak mi uslo, ze by se mne nekdo ptal, zda souhlasim s tim, aby byly na gsmwebu.

ano, pokud se na chvili postavite na hlavu a vas pohled se obrati, pote se zase vratite na nohy, tak presne tam je pravda. bts.zde.cz i gsmweb udelaly uplne to same.

dejte si praci a porovnejte seznamy. jsem zvedavy, za jak dlouho se na gsmwebu objevi cellid, ktere jsou pouze u nas. jenze rozdil je v tom, ze my se necitime ukrivdeni a nekricime jako male deti, narozdil od vas...

btskam zdar!

petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aloner  |  21. 08. 2001 10:57

Kdyz jsem si precetl tuhle diskuzi, tak jsem se zaprisahl, ze se do toho michat nebudu. Ale nakonec musim, protoze to co tady pise "Jarda Beťák", to je sila...

Vse tedy uvedu na pravou miru:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, Aloner, zde bezostysne prohlasuji, ze kradu BTS nejen z GSMWebu, ale i z dalsich www stranek, ktere uverejnuji seznamy BTS za ucelem vedeni nejkompletnejsiho seznamu ET a OS !!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To, co si tady v diskuzi neni skoro nikdo schopen pripustit je to, ze BTS-ky v seznamech jsou dilem VSECH lovcu a nikoli majetkem toho, kdo seznam vede !!!!!!!!!! Kdyby toto neplatilo, tak si vlastnicky narokujeme cca 50% v Praze (ET) a 90% BTS v Praze (OS), ktere jsou nami ulovene a seznam je ted na GSMWebu. Stezuji si snad, ze mi tech 50% ukradli, kdyz byl premisten seznam z Lantanetu na GSMWeb ? Nestezuju. Mimochodem asi pred 14dny byla na GSMWebu provadena "zazracna" aktualizace (po 1/4 roce) >300 BTS z Prahy (OS). Vite od koho PROKAZATELNE pochazely ? Ano, z BTS.ZDE.CZ i kdyz jako autor/lovec je tam uveden CONDOR !!!!!!!! Nestezuju si, hlavne ze tam jsou, cim vic tim lip. Kdybych to same udelal ja (a uz jsem to take drive udelal), tak dostanu desitky sprostych mailu, ze jsem zlodej. Kdyz to same udela nekdo "blizky" GSMWebu, je hrdina !

Ad. "rozhybani oblasti"
Vam snad pripadala oblast vedeni seznamu BTS (kdyz byl na Lantanetu) nejak dynamicka ? Aktualizace 1x za pul roku (ET), chyby v seznamech, chyby ve skriptech atd. atd.
Jediny kdo neco delal byl M.Vinter (PG), kteremu jeho elan ve vedeni seznamu BTS zustal az dodnes (i na GSMWebu).
Teprve az od doby, kdy je seznam ET (i OS) u nas, je aktualizace provadena DENNE (vcetne So+Ne) !!! Seznamy jsou generovany automaticky v nekolika formatech apod. Ja bych rekl, ze jsme to poradne rozhybali ! Ostatni nas jen s vetsim ci mensim uspechem napodobuji...

Co se tyce prohledavani seznamu pri hledani podle CellID. Ano, vyhledava se soucasne ve vsech trech seznamech. Jenze seznam PG ve kterem probiha hledani je cca 1 ROK NEAKTUALIZOVANY !!!!!!!! Takze slouzi jen pro informativni vyhledavani, mimoto jsou s nim nejake technicke problemy, coz jste si urcite vsiml. Od te doby, kdy jsem se pokusil o konverzi PG seznamu M.Vintera do nasi databaze, jsem na to ani nesahnul a jen tak zase nesahnu -> PG pro nas neni prioritou, seznam PG u nas NENI a NEBUDE !!!!!!!!!!

Ad kradeni seznamu
Seznam jsem neukradl M.Vinterovi proto, protoze jsem proto nemel a nemam nejmensi duvod. Je aktualizovan celkem pravidelne a predevsim hojne (naposled neuveritelnych >1000CellID). Prapuvodnim duvodem proc jsem seznamy ET a OS "ukradl" bylo to, ze jejich vedouci na aktualizaci totalne kaslali. Aktualizace 1x za 1/2roku nebo 1/4roku je opravdu neuspokojujici.
Na BTS.ZDE.CZ je odkaz na seznam PG, ktery je na GSMWebu, coz povazuju za docela normalni. Seznam u nas neni, proto je na nej odkaz, tam kde je. Normalka. Mimochodem, v dobe vzniku BTS.ZDE.CZ byla stranka POUZE jakymsi rozcestnikem na jednotlive seznamy.

Ano, nazor jsem si udelal. Jen dalsi clovek, kteri zaslepene uctiva GSMWeb aniz by si byl schopen pripustit souvislosti.

Jirka alias Aloner
BTS.ZDE.CZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor