Tvl, není jedno na čem je to postavené nebo z čeho čerpali? Já nevím kolik z vás inženýrů tady je programátory, ale v této branži se běžně kopíruje již vytvořený obsah (kód), který se poté upravuje. To není ostuda, to je fakt. Pokud něco dobře funguje a je to veřejně k mání, tak by byla naprostá idiocie platit vývoj úplně toho samého, jen aby mi nikdo neřekl, že sem to zkopíroval. Použijete tedy to, co použít lze a funguje a na tom stavíte to, co už potřebujete mít vlastní. Prostě úplně typická praxe.
Nebo vy si snad myslíte, že "pro příklad" úplně každá webová stránka je napsaná od 0 do 100% jako original? V drtivé většině to je už nějaká predpripravena šablona, na které se postaví web. Atdatd...
Tady je akorát vidět, kolik je tu lidi kteří vůbec nemají páru o čem tu kuňkaj. HarmonyOS musí být konkurence schopné, a nejen to, ale každý produkt musí být. Jestli si tedy myslíte, že se nějaká společnost pustí dneska do vývoje vlastní platformy od 0 aby pak x let zazivala porodní bolesti svého produktu a zkrachovala, místo toho aby stavěla na něčem co už má za sebou přes 10 let vývoje, tak jste asi spadli z višně.
S velkou nadsázkou se dá říct, že každá hra která běží na nějakém externím Enginu je postavena na nějakém základu. Je zajímavé, že tam nevidím hromadu matlalu, jak píšou napriklad: "Cože? Fortnite? To vůbec není od EpicGames, to je jen převlečený Unreal Engin".
..... JaJ