Hitparáda mobilů: odepisovaný Symbian u nás válí

Diskuze čtenářů k článku

Boban  |  22. 03. 2011 13:28

Tak jsem si tady precetl asi 100 nazoru a v kazdem je neco pravdy. Vzdycky jsem byl zarytej Nokiar, 5110,3210,3310,6610,6310,7250i,6120 a posledni bohuzel N97. Bohuzel pisu proto, ze po zkusenosti s timto telefonem prechazim ke konkurenci. Dle meho nazoru tento nepovedeny telefon odradil vice takovych lidi jako jsem ja. Kdo vi, jestli to je HW ktery proste neni konkurenceschopny nebo neco jineho,ale asi vedi proc do nejvybavenejsich tel uz Symbian davat nechteji. Me osobne dlouha leta nedelal zadny problem a vlastne az prichodem dotykovych tel si lide zacali stezovat a ja uz vim proc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poky  |  02. 03. 2011 20:59

Tak jsme tu měli Apple ovce, teď tu máme na programu Android ovce... tak mě napadá, kam se poděly Nokia ovce? Hm...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ukuher  |  02. 03. 2011 15:14

co to je za článek? odkud máte tyhle informace? přece android je všude na světě populárnější než symbian..symbian už vůbec nemá budocnost a wp taky ne...to jsou jistě starý informace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poky  |  02. 03. 2011 20:48

WP podle mě šanci má, jen ho pořádně vyladit a zlokalizovat... což by Nokia zvládnout mohla. Co se Symbianu týče... uvidíme jak se to vyvine s těmi updaty, současnou podobu bych nechtěl (a je mi jedno co si o mně myslí zapřisáhnutý Nokíák, btw, mám Nokii).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 03. 2011 23:09

Tak a DOST. Co tady lžete že Symbian není možné přizpůsobit? Co ty bláboly že je parodií na Operační systémy? Že se seká? To proto že jsou lidi volové Ty telefony maj třeba 600 MHz ( mimochodem Nokia použila tak výkonný hardware první ) ALE JE TAM DŮLEŽITÁ TAKÉ VNITŘNÍ PAMĚŤ TELEFONU. JO POKUD JSOU LIDI BLBY A DO VNITŘNÍ PAMĚTI C6, 5800 ATD. NARVOU VĚCI AŽ K PRASKNUTÍ STEJNĚ JAKO PC SE ZPOMALÍ. ZKUSTE SI MIT NA PC VOLNECH TŘEBA 500MB A ZA CHVÍLI HO PROHODÍTE OKNEM.Nebo co je za módu nechávat otevřené snad všechny aplikace světa? Na pc když denně spustíte 20 oken taky je zavřete křížkem a nedáte stáhnout do lišty. Tím se taky zpomalí. Jediné v čem je nevýhoda je zastaralý internetový prohlížeč ale to de vyřešit jiným programem -Opera...

A další věc na Nokie existuje perfektní vychytávka, najdete ji v Ovi Suit Její cena je okolo 500kč ale kdo nemá IQ TYKVE najde aplikaci na netu a pak ji hekne. Prográmek se jmenuje SPB Mobile Shell. Tento program obsahuje to nejlepší z androidu a windows mobile. Prida vam 5 rotačních obrazovek a jedna z nich je hlavni ta má ještě 3 plochy kam si date widgety. Já používám hodiny, počasí - jako v HTC, Kalendář, přehrávač, rychlé nastavení displaye, profily, nastaveni spojeni plus baterii v procentech a pár dalších blbostiček. Kamarád kvůli tomuto prodal x-perii a pořizuje si C6 jelikož mu toto vyhovuje více, aplikace má mnoho vychytávek a vylepšila Symbian. Nokie Symbian neopouští jen nebude vydávat tolik telefonu s tímto systémem. Aspoň nebudou všechny skoro stejné jako to dělá SE.Hodně lidí před tím prográmkem smeklo....
Neco malo: http://www.mynokia.cz/symbian/spb-mobile-shell-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr.spiritus  |  02. 03. 2011 10:27

Každej, kdo má všech pět po hromadě, se téhle skvělé vychytávce vyhne obloukem. Pro správu aplikací a jejich rychlé spouštění si nainstaluje JBak a všechno potřebné nacpe do okna pro rychlé spuštění. Nejsem si jistý, jestli SPB obsahuje to nejlepší z Androidu a WM, ale měl jsem ho na WM 6.5 i na Symbianu a můžu říct, že na WM jsem ho používal rád, ale na Symbianu bych ho nechtěl ani zadarmo. JbakTaskMan je proti tomu rychlý jako blesk a já nepotřebuju mít na ploše deset ikon od programů. Takže na ploše těch pár nejpoužívanějších a v JBak ten zbytek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Losna  |  01. 03. 2011 11:35

Symbian forever

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poky  |  01. 03. 2011 00:08

Pro mě za mě ať si je Symbian žádanej, já už do něho podruhé nepůjdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zajímavé  |  28. 02. 2011 20:24

Je zajímavé, že když nějaká statistika vyznívá příznivě pro Android, tak je to dle fanoušků Androidu proto, že je to prostě dobrej OS. Když ale nějaká statistika vyznívá příznivě pro Nokii, resp. pro Symbian, pak je to dle fanoušků Androidu kvůli ignoranci zákazníků kupujících Nokie. Zajímavé. Že je ale nenapadlo někdy tyto dva důvody obrátit zcela naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 03. 2011 00:28

To je určitě zajímavé...V minulosti se výrazem Ovce označovali zatvrzelý příznivci iPhonu pro které okolí neexistovalo a jak to tak vypadá, je tu o stádečko Ovcí víc, takové droidí ovce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edge  |  09. 03. 2011 13:27

Prej drojdi ovecky Nj takovy zeleny ovecky s tykadylkama. Od ted se uz nemusi barvit vlna na zeleno obevili jsme novy druh...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 03. 2011 14:15

On ten článek je o tom kolik lidí si přečetlo něco o Symbianu na webech sledovaných Heurekou.cz. To ale nevypovídá nic o tom, kolik lidí si koupili Nokii nebo třeba Samsunga s Androidem. Ten článek je totiž úplně zbytečný. Když tedy pomineme skryté PR na Heureku.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  01. 03. 2011 16:51

Ano, ale platí tady přímá úměra. Čím víc lídí se o určitý mobil zajimá, tím větší je šance že si ho koupí více lidí. Tudíš určitou informační hodnotu o procentech prodejnosti článek vypovídá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 03. 2011 18:28

Aha. Takže když já se zajímám o BMW, Ferari a o podobná auta a hodně o nich čtu na webech, tak bych logicky měl něco z toho koupit. Ale já jezdím Citroenem a nedám na něj dopustit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ach so!  |  01. 03. 2011 19:24

Aha! Takže když mi stovky lidí navštíví můj e-shop, tak tam vlastně hledají něco, co je vlastně nezajímá a nechtějí to koupit, ale jenom tak tráví čas klikáním na něco, co stejně nechtějí koupit a ani je to nezajímá. To je argumentace jak bejk!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  01. 03. 2011 19:35

To je hezký, že tu zminuješ auta, ale jseš s nima uplně mimo. Tady jde o zájem v e-shopech. Pochybuju že se zajímáš o auta prodávaný v internetových e-shopech a zda-li vůbec existují Ale rád bych si objednal auto na internetu, aby mě ho kurýr do 3 dnů dovezl až domů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 03. 2011 17:43

Hlavně moc alternetiv se symbianem není momentálně v prodeji, pokud vím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phoyar  |  28. 02. 2011 20:06

Je neuvěřitelný, jak dlouho se Nokia 5800 XM drží na špici...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  01. 03. 2011 00:26

Není to ani tak neuvěřitelné, za tu cenu to má displej s velkým rozlišením, fajnová GPS s mapama a nic tomu nechybí. Proti konkurenčním low-endům je to pecka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 03. 2011 14:12

Jo ale než se ten šmejd vůbec zaměří a majitel s Nokia mapama vyjede na cestu, tak já už s Androidem budu parkovat v cíli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cooltoora  |  01. 03. 2011 15:52

Vy jezdíte v Androidu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 03. 2011 15:57

Jezdím autem, ale mám telefon s Androidem a v něm mám navigaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr.spiritus  |  02. 03. 2011 10:32

A výrobce tvého mobilu ti tu navigaci určitě přibalil zadarmo. Ještě než se do mě pustíš, Nokii sice mám, ale OviMaps nepoužívám. Ono i do té nenáviděné a špatné Nokie jde nainstalovat jakou navigaci chceš. A s OviMaps do cíle taky dojedu, jenom jsem si, v době, kdy byly mapy od Nokie ještě placené, pořídil navigaci jinou (taky za peníze).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ross  |  28. 02. 2011 20:03

vali proto ze lidi nemaj penize na drahy android smartfony.a hodne lidem tyhle tel.vyhovuji pac se koukaji jenom na cenu.myslim ze taky tomu musi clovek trochu rozumet aby si koupil drahy smatfon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  28. 02. 2011 20:46

Nejlevnější mobil s Androidem stojí pod 4tis. nokia se symb. 3000 přesně, hroznej rozdíl toto fakt že jo... A Mimochodem pokud někdo ví co znamená slovo smarphone, tak musí taky vědět, že ikdyž mobil v sobě má OS a je tak levnej, tak to ještě neznamená, že je to plnohodnotný smarphone. Vymlouvat se na to, že když na to někdo nemá tak to prostě nekupuje je největší pitomost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 02. 2011 18:47

Jak je to s tou terminologií? Lidi se zajímali a nebo lidi kupovali? Protože to, že by lidi kupovali tolik, tomu nevěřim. Dneska letí iPhone a jeho open source napodobeniny.
A jestliže se lidé v obchodech o Symbian zajímali, tak to o něj asi bude opravdu zájem. Není divu, každý systém nabízí v podstatě to samé, jedině Symbian (a u nás bohužel neoblíbený BB OS) nabízí jednoduché uživatelské rozhraní, ikdyž trošku kostrbaté dokáže oslovit po přívalech barviček a efektních přechodů, které nabízí konkurenční OS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirosllaw  |  28. 02. 2011 18:37

No spíš to bude tím že symbiand je na trhu mnohem dýl než ty ostatní OS. a hlavně je te´d v telefonech mnohem levnějších než ty co mají Android atd. Takže je málo lidí ochotných dát 10 tisíc za mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S....  |  28. 02. 2011 18:08

Bodejď by byl zájem o WM 7 když nejsou v češtině ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  28. 02. 2011 18:13

No a český jazyk není jedinej, kterej ve světových lokalizacích chybí... Ale tady nejde jen o češtinu, ale i market place a věci na něj závislý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  01. 03. 2011 01:19

Doufám ža na tomhle s Nokií hodně zapracují...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclaf Klauz  |  28. 02. 2011 17:05

Nejlepčí sistém je klausismus ! A to vám řýkám já, Václaf Klauz, oprafdu, ale oprafdu ten nejchitřejší čech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  02. 03. 2011 13:30

hmm, a koho si tím oslovil? Tahat jsem politiku je ubohost a trochu si zopakuj gramatiku - ve slově systém se píše "y".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jean  |  28. 02. 2011 14:51

Určitě by se dalo polemizovat nad prodejností OS Windows. U PC si více-méně lze vybrat jaký OS si tam dáte. Pokud sedí drivery je vše OK a zvládnete to doma sami ... U stolních PC a notebooků tedy můžeme poměřovat obchodní sílu OS. U mobilních zařízení je to šité na konkrétní železo a Vy sám jako "neprofík" si na Xperii WP7 nedáte ani kdybyste se zbláznili. Zde je tedy třeba v první řadě mluvit o prodejnosti HW a pak až o nějakém OS, který se jen veze. Symbian není nejprodávanější. Nejprodávanější je Nokia ! Kdyby Nokia přešla na WP7 přes noc a ne postupně jak předpokládá pak by byl právě přes tu jednu noc Symbian absolutně mrtev a nikdo by si jej už nekoupil. Leda by si jej nainstalovat na domácí toaster. Dá si někdo toast ? Křupavýýý, chutňoučkýý toast ...... ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jean  |  28. 02. 2011 14:41

Naprosto zbytečný a nesmyslný článek. Pokud si někdo v obchodě vybírá mobil jde mu o ten mobil nebo o OS co je na něm? Troufám si tvrdit, resp. JSEM SI NAPROSTO JISTÝ, že DRTIVÁ většina uživatelů jde po HW. Vybírá si vzhled a technické parametry. Až další v pořadí je OS. Pochopitelně jsou lidé, kteří kladou důraz více na OS ale těch je rozhodně menšina. Vybírali si uživatelé IPhone podle iOS nebo si koupili Iphone dle vzhledu a parametrů a s ním i IOS ? Podobné je to všude. Vaší, ženu bude zajímat jestli se to barvou hodí ke kabelce a Vaše pindy o Symbianu nebo Androidu bude přinejlepším ignorovat. Vaši prarodiče to samé. Vaše děti Vám budou už blíže a bude je zajímat na čem si zapaří své AngryBirds ale jiným to bude také fuk. Nás "ajťáků", které zajímá hlavně OS je DRTIVÁ menšina. To, že nás je většina tady na diskuzi neznamená, že je nás většina i u prodejních pultů. Takže článek je celý o ničem a je zavádějící. SYMBIAN se sice může prodávat nejvíc ale ROZHODNĚ to není kvůli Symbianu ale kvůli výrobci HW tj. NOKII.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 28. 02. 2011 18:27

Těžko si lidé jen kvůli parametrům vybrali třeba iPhone první generace nebo iPhone 3G, když tou dobou byla na trhu celá řada levnějších a lépe vybavených mobilů. Určitě tam hrála roli i jednoduchost iOS a další věci. Jinak všimněte si, že nejen Nokie, ale i Sony Ericsson Vivaz se Symbianem je v tom žebříčku výš než kterýkoli Android.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  02. 03. 2011 08:52

Telefony prodávám už nějakou dobu a např.Vivaz si člověk koupí a za týden příjde fňukat že ho nechce že se Symbian kouše restartuje atd..Nokia 5230 si lidé kupují z toho důvodu že od TM nebo od O2 jsou za 1Kč a buď nevědí co kupují nebo ho obratem ruky prodají a koupí si buď jednoduší telefon nebo Android.Takže co ktomu říci Symbian se kupuje ale uživatel ho hned dává pryč nebo je nešťastnej že ho koupil.A hájit Symbian mi příjde jako hájit valchu na úkor praček.Článek ukazuje jak lidi berou nabídky operátorů útokem a rychle do bazaru nebo na Aukro sním.Jinak si vážím práce Mobilmánie ale tento článek neukazuje na to že Symbian je nej u nás v republice.Spíše na vychytralost lidí levně koupit a draze prodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edge  |  02. 03. 2011 10:37

Neprodavas ty mobily nahodou v bazaru, ze ses na to takovej odbornik? Mimochodem dobrej odbornik, kterej dokonce mobily prodava a nekdo k nemu prijde fnukat ze mu neco nejede, tak se mu musi pokusit pomoct a danej problem vysvetlit nebo napravit. Kdybych k nekomu dosel, ze si nevim rady a on by me rekl prodejte mi to sem do bazaru a utikejte koupit android, tak mu ten mobil schuti narvu nekam. Ja kdyz jsem cekal v mensi fronte na N8, tak jsem se tam bavil s jednim starsim panem, kterej sel se svouN8 na konzultaci a aby mu synchronizovali tel. cisla z jeho starsiho hloupyho mobilu. Oni mu to udelali a zaroven mu aktualizovali SW a vysvetlili ze nema CR dovoz a jaky to muze ale nemusi mit nasledky do budoucna. No a tomuto ja rikam postoj k zakaznikovi. A taky mi rikal ze predtim mel nejakej mesic SGS a vubec se v systemu nemohl vyznat a byl rad ze zjistil jak si z toho zavolat a poslat sms, tak se ho rychle zbavil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  09. 03. 2011 09:27

Nerozebírám jakej je mít postoj k zákazníkům to děláme taky ty hňupe.Ale proč je Symbian nejprodávanejší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edge  |  09. 03. 2011 13:21

Jasny akorat nejvetsi problem v tve myslence je to, ze toto je zebricek z heureky, kde nejsou zapocitany prodeje od operatoru No a ja nijak symbian neobhajuju, jen poukazuju na nesmyslnost nekterych prispevku... A hovorim hlavne ze svych skusenosti a ne podle par lidi co si u vas v obchode stezuji a vy jim hned nabidnete android...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  28. 02. 2011 13:35

No ty to čísla jsou spekulativní.Nokia 5230 se prodává jen kvůli navigaci a že je levná a většina tedy více než 80% lidí ani neví že N5230 má Symbian.Je pravda že tento záměr se Nokii povedl o tom ani popel.Ale nemuže te psát jak se Symbian prodává ale i proč.Což je nedostatek a je tento článek zavádějící.Nejsem zastánce ani jedné z platforem ale pište tu i důvody proč se tak děje.Asi ty to lidé co toto píší nebyli v krámě a nezaptali se prodejců proč se toto a nebo tamto prodává.A pak napsat Symbian u nás valí ale víte proč?Toto by byl zajímaví článek ale né Symbian válí to asi psat nějaký člověk od Nokie nebo její obdivovatel a nepřítel jiných platforem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  28. 02. 2011 15:17

Nokia 5230 se prodává hlavně proto, že ji lidem dávají u T-Mobilu nebo u O2 za 1 Kč při prodloužení smlouvy. Pak ten telefon většinou skončí na Aukru. On se už nějaký trouba na ten křáp chytne a koupí si ho. Pro prodávajícího je to bezva zisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwert  |  04. 03. 2011 17:43

velmi lacny a pritom dobry mobil je to, preto sa predava, a aj za hotove

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
superloco  |  28. 02. 2011 13:10

Nokia má u nás historicky dobrou pozici a oblíbenost, proto je pořád v čele. A závisí také na kupní síle obyvatelstva. Třeba tady v Sydney, kde momentálně pobývám, má zase každý iPhona, Nokií jsem viděl jen pár, poměrně vzácná. Ostatní telefony třeba s Androidem také méně. Prostě jedete busem a s vámi jede cca 10 - 20 iPhonů liší se pouze v obalech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 02. 2011 11:30

Čekám a čekám na dobu, kdy nějaký výrobce MT dá na trh dualsim mobil, který nebude patřit do lowend MT. Samsung se sice jako jediný trochu snaží, ale mobilní telefony stojí stále za ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  28. 02. 2011 12:29

Symbian je nejlepší, nejlogičtější a nejede v blááznivym cloudu!!! Taky bych moc rád dualsim se Symbianem!! aJen je škoda, že už rok nevznikla žádná Symbianovka, a co je horší, žádný smartphone s alfanumerikou. Jen samá upatlaná placka... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  28. 02. 2011 12:58

Kdyz je nejlepsi, tak by me zajimalo proc odneho nokiaa upousti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miro  |  01. 03. 2011 18:05

Kde na to chodíš, že od nej Nokia upouští? Nokia jej i nadále podporuje a nadále budou delat updaty softu i modely ze symbianem. Byly by sami proti sobě, kdyby to pustili. A to v Nokii moc dobře vědí. Ač to tak možná nevypadá, ale nejsou tam jenom troubové, jak si nekteří z vás myslí. Asi by nebyli na trhu takovou dobu a je jedno z jakých duvodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  28. 02. 2011 13:15

Říkat o jakémkoli systému, že je nejlepší na světě je blbost. Žádný ze systémů není nejlepší, každý má jiné nároky a představy o špičkovém systému. Já jsem ještě na žádný takový nenarazil, tak zůstanu u symbianu. Uvidíme za rok co předvede WP7, ale zatim vypadá jako jeden z nejhorších systémů (v Evropě). Až se vyřeší lokalizace a většina z omezeních potom to bude zajimavý systém.
Mimochodem rok nepřišla žádná symbianovka? Kolik let nesleduješ internet. V tomto roce přišly 4 symbianovky se symbianem^3 a i pár novinek se starším symbianem, který každopádně nechápu proč vůbec vyšly... Ale oproti 5800 je například C5-03 už opoznání lepší se starou S605Th.(žeby HW?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  28. 02. 2011 14:51

tak já to poopravým, Symbian je nejlepší pro mě! A přečti si můj příspěvek pořádně, rok nevyšla žádná symbianovka s alfanumerikou, to znamená s normální telefonní klávesnicí, jen samé dotykovky nebo dotykovky s qwerty. A to je škoda, protože Symbian je jediný, který umí pracovat i s nedotykovkama, ostatní si myslí, že jen patlání po displeji je ta jediná a správná volba a s nedotykovkami vůbec nepočítají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  28. 02. 2011 16:23

Přečti si to po sobě ještě jednou: "aJen je škoda, že už rok nevznikla žádná Symbianovka, a co je horší, žádný smartphone s alfanumerikou."
Jako první máš namysli jakoukoliv symbianovku a až potom se zmiňuješ o smarphonech s alfanum. Dotyk je prostě pokrok, upatlaná obrazovka mě taky štve jsem na to alergický, ale přecejen displej přes celé tělo mobilu, což znamená velkou uhlopříčku, má mnohem mnohem více kladů než záporů. Na dotyk si rychle zvykneš, taky jsem před rokem byl přesvědčen že se klasice budu držet co to dá...
Mimochodem jestli se budeš ještě jednou opravovat napiš spíš oprávÍm než opravÝm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  28. 02. 2011 20:33

To jsem napsal takovoudle hrubku, no to je mazec. :D Psal jsem to poslepu za chůze na mobilu... na dotykovce by takhle psát nešlo vůbec. :D A mít displej velký jako... no nechci ani řikat co pro mě výhody opravdu nemá. Chci telefon malý, ale výkonný s pořádnými tlačítky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C3nD@  |  28. 02. 2011 19:48

Symbian mám rád,ovládání mě sedí výborně a nikdy jsem si na něj nestěžoval a to mám v řadě již 4 nokii ,teď N8.Takže mě moc netěší že Symbian chtěj zrušit..Snad ten WP7 bude jednou kněčemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  28. 02. 2011 15:14

Symbian je parodie na OS. Naštěstí to pochopili všichni výrobci mobilů, s vyjímkou Nokie a vybodli se na celý Symbian.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackpitch  |  28. 02. 2011 16:18

Mě by zájímalo, kde bereš tu tvou jistotu, že je to parodie na OS. Symbianu vůbec nic nechybí, pokud ano, budu velice rád, když uvedeš konkrétní služby, které oproti jiným nemá. Jediné, co Nokii chybí, je kvalitní HW, nic víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  28. 02. 2011 16:31

Stejně jako je teď Android CoOoL, je stejně tak cool pomluvání symbianu a většinou pomlouvají ti co ho nikdy neměli, nebo prostě ho měli krátkej čas a dostatečně si na něj nezvykli. Já se přiznávám, že symbian mám protože jsem na něj zvyklý a android mě vubec nevyhovuje. Určitě bych si po čase zvykl i na android, ale proč, když mě u symbianu nic nechybí?
Pomlouvat symbian to je něco jako říct, že mě nechutná sušená ryba, ale to je proto, že jsem ji nikdy neochutnal. Vypadá otřesně, tak proč bych ji jedl? Zato takový zákusek, ten vypadá nádherně a mám na něj velkou chuť. Stejně tak je to u OS. Symbian není nějak extra nádhernej systém co se designu týče, zato Android je přímo vyrumělkovaný všeliakýma animačičkama a barvičkama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  28. 02. 2011 17:00

Symbian je dělaný na klasické telefony a na nich byl dobrý. Na dotykovém telefonu je to otřesný systém. To že to zarputilí nokiáři zatloukají je sice hezké, ale pravdu prostě zastřít nelze. Už vůbec ne tím že přehlížíte nedostatky. Vzhledem k dnešní převaze dotykových telefonů nad těmi s klávesnicí jednoduše ten Symbian na těch několika telefonech od Nokie vypadá děsně, chová se děsně, pracuje se s ním děsně a dobře to vysvětluje proč všichni výrobci kteří Symbian dřív používali, ho hodili přez palubu a dělají mobily s Androidem.
Nokii nenapadlo přispůsobit uživatelské prostředí Symbianu dotykovým displejům. Pokud se něco dá v Symbianu nastavit, tak je to zaštrachané pod spoustou menu a jejich podmenu. To vyhovovalo možná u klávesnicového ovládání, ale je to opruz u dotykovky. Jenže Vy to dobře víte, ale budete se hádat a vnucovat odpůrcům vlastní pohled. Jste na to debilní symbianovské UI zvyklý, tak to přehlížíte. Ostatní lidé to ale vidí v celé nahotě. Poznejte moderní mobilní systémy a uvidíte sám, proč stojí Symbian za prd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  28. 02. 2011 17:31

Ano někdy je to otřesný, ale ne to jak se tam přes tolik menu a podmenu dostat, ale to následný dostávání se z toho nastavení. Najdu to v pohodě, protože je to logicky rozmístěný
Každopádně po 14ti dnech, kdy jsem zjistil co nejčastěji nastavuju, jsem si některá nastavení zjedodušil, tak že jsem nastavení telefonu a správce aplikací a souborů dal jako widget. Takže stačí 2× klik a můžu zpravovat. Jinak nastavení wifi sítí a připojení a tak podobně snad nastavím maximálně 1× za měsíc. Prostě jednou to nastavím a podruhé to maximálně poupravím. Jinak na úpravu vzhledu stačí 3× kliknout a hotovo. Co je na tom tak složitýho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  28. 02. 2011 17:45

Jenže to zjednodušování má v tom systému udělat přece předevěím Nokia. Ta nechá lidi hledat ukryté volby, místo toho aby jim to usnadnila. Podívejte se na nějakou starou verzi Symbianu a na tu poslední. Velký rozdíl v nich bohužel není. Já mám dokonce pocit, že to co dnes je nemožně zašitého v Symbianu by člověk našel na stejném místě ještě ve starém mrtvém EPOCu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  28. 02. 2011 18:09

Jo některé nastavení je naprosto totožný s tím v nedotykovým symbianu a jak jsem říkal, proto mě vyhovuje
A jak to zjednodušit? Dát všechno nastavení do jednoho podmenu? Tím vznikne nepřehledné menu plné různého nastavení Ale je to prostě subjektivní názor no, opravdu si na to člověk zvykne, někdo dřív, nekdo později a pokud si na to někdo nehodlá zvykat je to jeho věc. Uživatelé, kteří ani netuší, še mají v mobilu nějaký OS si nechají mobil nastavit od odborníka v prodejně a potom se do nastavení půl roku nepodívají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  28. 02. 2011 18:30

Já jsem přesedlal na Androida a to jedno nastavovací menu mě dokonale vyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  28. 02. 2011 20:40

Já zas nechápu tu módu mít všecko naházené na jedné nebo více plochách bez ladu a skladu. Dneska jsem si hrál 10 minut s Iphonem a takový binec jsem dlouho neviděl. Logika nikde... Symbianové menu je naprosto super a komu se nelíbí, ten si ho může přeskládat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KUBEE  |  02. 03. 2011 00:09

Ja jsem pro zmenu utekl od Symbianu k Bada a prvni vec co me neskutecne vytacela a stale vytaci je nemoznost vytvoreni slozek v menu.Ja to proste nechapu,proc to Bada neumi,proc musim mit rozhazene aplikace a hry na 8mi obrazovkach.Chtelo by to symbian s HW jako maji nove Samsungy a jsem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  28. 02. 2011 20:26

Mám dotykový mobil a nevím, že by Symbian nějak vadil dotykovému displeji. Veškeré menu mám spořádané a co chci najdu hned. Symbian^3 pokročil od minulejších verzí pro dotykové telefony. V předchozích verzích bylo potřeba na aplikaci kliknout 2x, teď již to stačí jen jednou. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karlos89  |  01. 03. 2011 00:49

Já dotykový mobil nemám a ani nechci, ale úplně mě fascinují ti zastánci "moderního" mobilního OS s desítkami ploch plnými ikonek, kteří se strukturovanosti Symbianu bojí jak čert kříže. Úplně před sebou vidím jejich zaprasené windows plochy zahlcené milionem ikonek, v tom horším případě i hromadou souborů a jak si u toho chrochtají blahem. K čemu si dělat v počítači adresáře a pořádek, když můžu všechno narvat na plochu a jsem tak hustokrutě IN, ne?
Bordelem na ploše v PC opovrhuju a nevidím důvod, proč bych něco podobného měl tolerovat v mobilu, když to můžu mít všechno přehledně a strukturovaně řazené do svých "chlívečků"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  01. 03. 2011 20:19

Těch nedotykových mobilů je málo. I nová Nokia C3 Touch and Type má dotykový displej, ale jinak máš pravdu. Mám "zaprasenou" obrazovku na svoji N8 a proto nosím hadřík na jeho stíraní. :D Vybral jsem si N8 pro foťák, uživatelské prostředí a že je to evropská značka. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KUBEE  |  02. 03. 2011 00:11

Pod tohle se podepisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 02. 2011 11:29

Čekám a čekám na dobu, kdy nějaký výrobce MT dá na trh dualsim mobil, který nebude patřit do lowend MT. Samsung se sice jako jediný trochu snaží, ale mobilní telefony stojí stíle za ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
erteple  |  28. 02. 2011 11:08

Koupil jsem pritelkyni Nokia c6.
Vetsi chybu jsem nemohl udelat. Vic zalagovanou vec s nehorazne divnym ovladanim jsem opravdu nevidel. A konstrukce taky nic moc.. Kazdy rika jak je android tezky na ovladani ale nokia mi prisla primo hrozna :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  28. 02. 2011 11:18

odporucam transplantaciu mozgu, ziadny telefon na svete nie je pre priemerne inteligentneho cloveka tazko ovladtelny.
Inak aku c6 si nanapisal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  28. 02. 2011 11:20

Android že je těžký na ovládání? A to řekl kdo?
Jinak C6 je těžkopádná, je to taková nouzovka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  28. 02. 2011 18:30

Adroid má hlavně divné aplikace. Třeba dodnes (po třech měsících) jsem nepochopil, proč se defaultní hudbení přehrávač ovládá tak blbě.
Ano, jsou i další aplikace na přehrávání hudby, ale každá má minimálně jedno další "ale".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  28. 02. 2011 11:25

On je Symbian na dotykových telefonech těžkopádný šmejd. Je jedině dobře že skončí. To měli udělat v Nokii už dávno. Ostatní výrobci kteří dřív Symbian používali to pochopili mnohem dřív.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymus  |  28. 02. 2011 19:58

ostatní výrobci přešli na androidy protože se chtěli svést na vlně úspěchu nové platformy a taky možná tím, že Nokia koupila Symbian...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cooltoora  |  28. 02. 2011 12:10

Koupil jsem si Nokii C6. Jsem s ní spojený a jsem rád, že ji mám. Ovládání je logické a user-friendly. Říkám si, kde někdo může mít s ovládáním problémy??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  28. 02. 2011 12:55

Takový telefon vyžaduje od uživatele, aby přemýšlel. V androidu přemýšlet nemusí, protože ten polovinu věcí vůbec neumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  28. 02. 2011 13:00

Tak by me zajimalo co tak zavratneho neumi? Posilat smsky nebo zneho nejde telefonovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 02. 2011 13:24

Co třeba podle tebe android neumí? To by mě hodně zajímalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  28. 02. 2011 13:37

Android neumí se sekat a být pomalí jako Symbian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cooltoora  |  28. 02. 2011 14:43

A Peter zas neumý česki

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  28. 02. 2011 18:47

No hlavně že ty jo ole

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cooltoora  |  28. 02. 2011 14:44

že by třeba multitasking?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
war  |  28. 02. 2011 14:47

Neumí nahrávat hovory a plnou synchronizaci s exchange.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  28. 02. 2011 18:48

A to si slyšel kde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
War  |  01. 03. 2011 12:21

Mám ti sem kopírovat linky fňukání z androidfóra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  02. 03. 2011 08:39

To mužeš,já Android používám a nahrávání hovorů ve velkém využívám.Tak si to vyzkoušej a pak piš co neumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
War  |  02. 03. 2011 11:41

ne, Android neumí nahrávat hovory. Už vůbec to neumí nativní aplikace androidu, tak jako u Nokie (když nebudeme počítat korejskou verzi ROM Samsungu Galaxy). Aplikace z Marketu to umí vesměs v mizerné kvalitě, máš 90% šanci, že hovor bude nahráván jednostranně pouze z tvého mikrofonu a 10% šanci, že se tvůrce softu trefil do tvého výrobce telefonu a hovor bude two-way recorded. Pak nesmíš změnit verzi androidu, protože budeš opět na začátku.
http://androidforum.cz/nahravani-hovoru-t1270-30... ...
http://androidforum.cz/nahravani-hovoru-desire-t... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cooltoora  |  28. 02. 2011 14:44

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  28. 02. 2011 12:23

No s nokiou nemam takovou zkusenost abych ji mohl soudit, ale loni jsem dal mame mobil od t mobile g1 s androidem, protoze uz potrebovala novy a schvalne jsem vybral ten s vysuvnou klavesnici a ve finale to dopadlo tak, ze klavesnici vubec nepouziva a pise jen na displeji a poridila si i net do mobilu a pouziva icq na kecani semnou nebo se segrou a to ma mamka 57let. Tak jestli mi tu nekdo bude tvrdit, ze android je tezky na ovladani tak se asi narodil s obema levyma rukama.Mimochodem koukala na meho galaxyho S a moc se ji libil hlavne ji stvalo ze si nemuze dat animivane pozadi a kvalita nahravaneho videa protoze co chvilu nataci synovce a posila to pres mail ikdyz stim hd videem by toho uz pres mail s jejim pripojenim moc neposlala...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fredie  |  28. 02. 2011 19:16

na ten telefon musíš mít IQ 60 a více...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqtykve  |  28. 02. 2011 22:31

Přítelkyně chtěla sybian a tys jí pořídil symbian. Pak se nediv, že byla naštvaná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Simon  |  14. 03. 2011 23:53

Tak jí kup pořádnou Nokii a nee obyčejnou sra-jdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yoki  |  28. 02. 2011 10:36

Spatny nadpis, u nas vali Nokie a ne Symbian. Troufam si rict, ze pulka lidi nevi, co je to operacni system v mobilu. Teta dostala zadarmo k pausalu Nokii ( australskej Vodafone ) a psala mi, ze nevi, jak tam nastavit budik, ale ze to ma lepsi fotak, nez jeji digital, ze ma vic Mpix...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  28. 02. 2011 13:04

Stejná půlka neví, že jim v mobilu valí Android, a co pulka je to více jak půlka. Dokonce i někteří uživatelé iPhone neví, že jim tam tepe jakejsi iOS. Tak je to se všema mobilama, proč se otom takhle mluví jen se spojením s nokií?
No a Low-endy se dělají i s Androidem ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  28. 02. 2011 13:13

Jj to je taky pravda, hodne lidi si kupuje mobil kvuli vzhledu nebo kvuli znacce a az pak pomalu zjistuje co si to vlastne koupili. Nedavno jsem musel kamaradovi radit aby si upgradoval xperii x10mini, protoze zjistil ze mu nejde jednoduse odeslat soubory pres bluetooth :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  28. 02. 2011 18:29

Asi před dvěma rokama byla nějaká statistika, že 90% uživatelů Windows Mobile si nikdy do telefonu nenahraje žádnou novou aplikaci.
Tak je to se vším. Je to levné, má to hodně funkcí, není povinností používat všechny. Mně je to jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H  |  01. 03. 2011 15:39

"...že 90% uživatelů Windows Mobile si nikdy do telefonu" LEGÁLNĚ "nenahraje žádnou novou aplikaci"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skopkova  |  28. 02. 2011 10:18

V textu je, pro mne, zvlastnim zpusobem zameneno slovo kupovat za slovo ZAJIMAT... Tzn. to, ze se lide zajimali o jisty produkt neznamena, ze ho nakonec poridili....
Ja se take zajimam o Bugatti Veyron a pochybuji, ze bych byl u VW veden jako majitel....
Jak to tedy je, redakturku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jujk  |  28. 02. 2011 10:42

..clanej nemuze pravdive popisova prodejnost, ale poze popisuje zajem o urcitej tel.. ale museji napsat prodejnost, pac jinak by to nikdo necetl
..je opravdu rozdil, zda se jen o neco zajimam, nebo jsem si to opravdu poridil..
..a kort kdyz je zdrojem jen a pozte heureka.cz
..takze hodnota iformaci o prodejnosti v tomto clanu je 0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karlos89  |  01. 03. 2011 00:26

Kort? Ještě prosím přidat "hold", "samozdřejmě" a řadu dalších perel internetových diskuzí, ať to máme pěkně pohromadě... tohle prznění češtiny nesnáším moc dobře...
To, že článek popisuje zájem a ne prodejnost podle mě naopak ukazuje ještě větší sílu symbianových telefonů. Obecně by se lidi spíš měli víc zajímat o Androidy, protože je to moderní, IN, cool, ne moc zavedené a atraktivní... proč si vyhledávat info o Symbianu, který každý zná? A přitom se ukazuje, že ani tak ty androidové telefony až tolik netáhnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 01. 03. 2011 13:23

To není pravda, že "musíme napsat prodejnost", nikde v článku není o prodejnosti ani zmínka. Pokud to někdo pochopil jinak, tak si článek špatně přečetl a to není naše chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  28. 02. 2011 11:20

Proč se tyhle připomínky opakují každý měsíc? Nemůžete to brát jako zábavný článek s nic moc říkajícími údaji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  28. 02. 2011 10:02

Článěk se tváří na seriózní výzku, a přitom je JEN z těch co nakupujou podle Heuréky. Co ti kteří používají jiné vyhledávače, nebo nakupujou přímo u známých eshopů? A hlavně - co nákupy u našich největších prodejců telefonů (malá nápověda - jsou to operátoři)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  28. 02. 2011 11:18

Žádnej problém. Operátoři budou nepochybně celí žhaví v tom podělit se o to, kolik telefonů prodají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  28. 02. 2011 11:23

jjj :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  28. 02. 2011 09:47

Podle mého názoru se význam operačního systému v telefonu přeceňuje. Běžného zákazníka především zajímá, zda mobil budě "dělat" to, co od něj potřebuje a zda bude o potřeby zákazníka postaráno i v průběhu životnosti telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  28. 02. 2011 21:27

S tímto názorem mohu jen souhlasit. Sám mám Nokii E52 se Symbianem a kromě Opery Mini jsem do něj nešáhnul a vyhovuje mi, tak jak je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karlos89  |  01. 03. 2011 00:19

Taky E52 a sem tam si s tím pohraju, protože je to můj první telefon s OS. Ale v zásadě naprosto souhlasím, naprosté většině lidí je nějaký OS absolutně buřt, jde o to, aby ten přístroj fungoval podle představ. U Blu-Ray přehrávače mi je taky úplně jedno, jestli je tam nějaká linuxová zpatlanina nebo když to přeženu grafická nadstavba DOSu, hlavně když to bude dělat, to co má

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gck23  |  28. 02. 2011 09:37

Nevali Nokia dava symbian i do totalnich lowendu u kterych imho 95% uzivatelu ani netusi, ze tam nejaky Symbian je :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  28. 02. 2011 09:45

a pak jsou ty telefony polomrtve a skoro se nehybajici ..protoze jsou tak levne ze to sotva utahnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  28. 02. 2011 12:09

Jj 100% souhlas :) pak to je tak, ze za mnou chodi kolegove v praci nebo kamaradi v hospe, kteri sou ztoho uplne mimo, protoze ho dostali za drobne k pausalu a pak tam nejsou schopni neco najit, nebo nedej boze nahrat nejakou aplikaci a ja jim kolikrat nemuzu dobre poradit, protoze jsem nokii vzivote nemel nikdy jsem tuto znacku nemel rad ale i tak jim nakonec nejak poradim nokia byla vzdycky psycho, treba nemoznost poslat soubor typu *.jar jedine po prejmenovani na soubor treba typu *.ja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolpool  |  28. 02. 2011 12:34

Velcí kluci na posílání jaru používají zip manager. Malý kluky upozorňuju, že to není zdrhovadlo z kalhot manažerů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  28. 02. 2011 12:43

No kdyz jsi tak velky kluk tak mi prozrad kde by jsi vte dobe vzal zip manager pro sony ericsson w800 ktery to vte dobe zvladl bez problemu... Takze bylo mnohem jednoduchzsi zmenit priponu. A kdyz jsem nekomu odeslal soubor *.jar tak to potom prislo na druhy mobil jako instalace a nikdo to nemusel nikde hledat nemluve otom ze nektere telefony neumeli pak instalovat tyto soubory z pametove karty ale jen z netu nebo pres program v pc (treba samsung).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolpool  |  28. 02. 2011 13:59

To ti neřeknu, bo velcí kluci nemají SE, ale Nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzi  |  28. 02. 2011 14:06

Ty ses ale blb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolpool  |  28. 02. 2011 14:41

Jo, to já rád

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
!  |  01. 03. 2011 11:24

Souhlas !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PepaN6680  |  28. 02. 2011 20:58

V době W800 jsem měl Symbianový telefon. Stačí si nainstalovat nějakého soborového manažera a umí to posílat taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  28. 02. 2011 13:08

Mimochodem balici programy jsem pouzival v dobe kdy ty jsi delal predaka na piskovisti jeste ted si pamatuju jak se rozbalivalo v dosu v arj c:\arj x -vva c:\predaknapiskovisti.arj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PepaN6680  |  28. 02. 2011 20:59

Stačí na to progra X-plore a umí to odesílat vše...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jehovista  |  01. 03. 2011 08:12

Nahravat si hry mezi kamarady? To jsem asi nikdy nepouzil. Nepletes si hospodu se skolkou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor