Honor zmodernizoval logo a vylepšil internetové stránky

Čínská značka po pěti letech aktualizovala svoje logo. Místo typograficky již trochu zastaralého nápisu stylizovanými minuskami přichází jednoduché 2D logo vytištěné verzálkami. Základní stylizace, kterou Honor momentálně používá i na sociálních sítích, je duhové písmo s gradientovým efektem – ten má být pro značku charakteristický, ačkoli první s touto podobou smartphonů přišla jeho mateřská firma Huawei.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Grafická komunikace Honoru je zatím poněkud roztříštěná. Trojici různých logotypů do budoucna snad nahradí jen jediný

Další podoby loga mohou být jednobarevný bílý nebo černý nápis. Na smartphonech zatím nové logo nenajdeme – i naposledy představený Honor Magic 2 a Honor 10 Lite mají ještě nápis se starým fontem. První modely s novým logem by se mohly objevit v příštím roce.

Zároveň se změnou logotypu přichází čínská značka také s aktualizací internetových stránek. Ta už byla potřeba jako sůl, protože každá země dosud používala trochu jiný styl. Nyní je grafika sjednocena a kromě přehledného zobrazení karet jednotlivých produktů přibyly i nabídky pro události, novinky a blog. Zde značka komunikuje akce a nejrůznější soutěže pro své fanoušky.

Na české mutaci stránek zatím schází sekce Příslušenství, přitom v tuzemských obchodech se dají z oficiální distribuce zakoupit například sluchátka nebo náramky.

Diskuze (6) Další článek: Nokia 8.1 je nejvyšší letošní model finské značky, ale pravá vlajková loď to není

Témata článku: Honor, , , , , , Česká mutace, Nápis, Čínská značka, Nový log, Gradientovým efekt, Hon, Logotyp, Str, První model, Představený honor, Logo, Sociální síť, Tuzemský obchod, Mateřská firma, Nové logo, Sůl, Charakter, Nejrůznější soutěž, Internetové stránky,