Honoru se daří expanze mimo domovskou Čínu. V Evropě značka vyrostla za rok pětinásobně

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

avatar
10. 06. 2023 17:19

Pekná propaganda, 4x nula je stále len nula, nabudúce prosím článok s predanými množstvami alebo podielom na trhu na porovnanie s inými značkami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 06. 2023 17:09

Noo :) dobře.Nicméně, nějak mi chybí počet prodaných zařízení. Tím chci říct, že pokud prodám 1 zařízení za rok a další rok 5 tak mám taky nárůst 500% a nic to neznamená. Chybí mi trochu ty data více rozvést. Ale ani zdroj to neuvádí, takže těžko říct, co si pod tím nárůstem přesně představit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor