U:fon si na své trable zadělal sám, protože lidem nedává to, co chtějí. Nelze jen dát o něco málo nižší cenu a o hodně nižší kvalitu sítě (hlavně již dlouhodobě se nelepšícím pokrytí a stárnoucí technologií CDMA rev.A), několik let již nebyl uveden lepší telefon, komunikace na infolince není taky moc dobrá vč. řádných a korektních informací operátorů, e-mailová komunikace nefunguje vůbec a komunikace na občas nefunkčním facebooku se nemusí taky líbit všem. Pokud bude nový provozovatel chtít prorazit, musí podle mého aspoň pozvolna investovat a zlepšit toto:
1. Pokrytí: aspoň pozvolna vylepšovat pokrytí. Vím, že ni nejde hned, ale poslední 2 ryky U:fon fakt nedělá v tomto nic.
2. Technologie: asi by až tak nevadila technologie CDMA, ale aby operátor udržel krok, měl by se pokusit aspoň ve velkých městech o revizi B, která by přinesla vyšší rychlost netu.
3. Přístroje: zejména ty na telefonování jsou zastaralé, už v době uvedení na trh nebyly dobré a poslední léta už nic nepřišlo. Vím, že je operátor na trochu jiné frekvenci, ale to neznamená, že přístroje nejsou, je to jen o trochu dražším čipu od Qualcomu, který na trhu je a přístrojů pro CDMA 450 je poměrně dost. V Rusku funguje operátor Skylink na frekvenci 450 MHz a tady se podívejte na přístroje: http://skylink.ru/msk/main/devices/phones/... . Určitě by se uplatnil i aspoň jeden typ duálního mobilu, který by uměl i sítě GSM, aby si zákazníci mohli zavolat v zahraničí v roamingu.
4. Tarify: změna tarifů na více tarifů je víc, než nutná. I staré tarify byly lepší, než ten jediný, co na volání nyní operátor nabízí. Určitě by sleva na volání i zvýšení FUP limitů na datování ruku v ruce se zlepšením sítě a modernějšími přístroji důvodem k pořízení a tím zvýšení počtu uživatelů sítě.
5. Komunikace: zlepšit infolinku, okamžitě začít kominkovat e-mailem a facebook nechat jen jako doplňkovou službu pro fandy této sítě.
U:fonovi přeji jako dlouhodobý uživatel vše NEJ a konečně otevřít oči a naslouchat zákazníkům.