Moudré a spravedlivé rozhodnutí. Samsung by nebyl tam kde je nebýt Apple. A dokazuje to každou novou reklamou, Apple je pro ně konkurence, ke které vzhlížejí a bez které postrádá jejich existence smysl. Pro Samsung je jejich opravdová/skutečná konkurence - armáda výrobců Shitdroidů včele s Huawei, Xiaomi atd. něco jako plebs a tváří se, že neexistují. Přitom switcherů Apple => Samsung by šlo napočítat na prstech jedné ruky dělníka na pile.
Samsung se netváří, že drojdí konkurence neexistuje. To sis zase domyslel ty.. Při představení S9 Samsung veřejně porovnával fotoaparát Pixelu s S9, protože měl pixel nejlepší fotoaparát na trhu.
Rád se podívám na nějakou srovnávací reklamu Samsungu, ve které není Apple.Sem s ní.
Nechce se mi to hledat. Bylo to na představení S9, kde se po jeho skončení lidé chodili dívat na reálné ukázky toho, jak funguje slow-motion na S9 a tak podobně a bylo tam i srovnání, kde byla S9 a Pixel vedle sebe a telefony mířily fotoaparátem do místa se špatnými světelnými podmínkami. Někteří to živě streamovali na YT. Jestli tě to tak zajímá, najdi si to sám.
Ale tohle já na mysli neměl. Psal jsem o běžné srovnávací reklamě.
Tak proč jsi nenapsal rovnou, že nemáš na mysli jakýkoliv typ reklamy?
Ale já to rovnou napsal. 😊😊😊
Tak tohle je dėmence, aliene. Nic víc, než pokročilé stádium dėmence.
někdy se domluvíš lépe s dlažební kostkou,než s vetřelcem 😝 :- D 😀
Demence? Takže já tě vyzval:"Rád se podívám na nějakou srovnávací reklamu Samsungu, ve které není Apple."A ty mi tu krákoráš o prezentaci Samsungu nového produktu pro novináře na nějakém keynote Samsungu.Víš vůbec co je to vlastně reklama?Očekávám odpověď ve stylu "všechno je reklama". Tupej seš na to bohužel tak akorát, což jsem věděl vždycky.
Tak ze ty si chcel reklamu v ktorej sa Samsung neporovnava s Applom, GalaxyS6 ti ju tu poskytol a ty potom obmedzis ten vyber tak aby ta konkretna reklama do toho vyberu nezapadala? Ubohe.
Co si to proboha vymýšlíš? To je ubohé.
Btw, myslím si, že switcherů z iPhonu na Samsung je víc než switcherů na neSamsung. A ta tvoje teorie o prstech na jedné ruce je zcela mimo mísu. Realita je jiná, jen ve tvé mysli je vše jednodušší.
Nevím o žádné statistice, která by tvoji teorii podpořila. Srovnej si počty prodaných kusů vlajkových lodí Samsungu a iPhonů, podívej se na prodejní čísla a ukaž mi, že nemám pravdu. Podívej se na reddit fóra, na diskuse webů jako je The Verge, Neowin atd. Z poslení roky jsem viděl možná stovky příspěvků lidí, kteří popisovali zkušenosti se switchem z Galaxy Sx na iPhone a jednotky, kdy tomu bylo naopak. Vyjmenuj mi aspoň 3 důvody proč by někdo měnil iPhone za stejně drahý Samsung? Kvůli Mass Storage v době cloudů? Aby mohl za půl roku skuhrat, že z prezentace nové verze Androidu uvidí v den vydání leda kulový? Aby si s radostí mohl vytvořit zdublované accounty a používat duplicitní služby? Samé výhody...
Ale ne... Zase ses zbytečně nasral.Já bych řekl, že proto, že Samsung nabízí mnoho navíc. Android: multiwindow, možnost připojení k TV, widgety, více podporovaných zařízení Bluetooth, svoboda S9/S9+: velká výdrž baterie, spousta druhů zabezpečení s možností kombinovat (např. scanner duhovky, otisku prstů), luxusní diplay a mnohem víc, ale to bych se upsal. Co na tom nechápeš?
Tohle je to poslední nad čím se umím nasrat :) Multiwindow je jediná věc, se kterou souhlasím. Můžeš mi vysvětlit, k čemu je mi spousta druhů zabezpečení, když ani jedno není pořádně dotažené? Čtečka je vzadu, scanner duhovky je pomalý a nespolehlivý. Ne, kvůli tomuhle seznamu nikdo iPhone za Samsung nevymění.
Kombinace více druhů zabezpečení ti sníží počet nepohodlných odemknutí. Když máš telefon na stole, nechce se ti zvedat (kvůli scanneru otisků), použiješ scanner duhovky. Když máš telefon v ruce, ale ve svislé poloze a nechce se ti jej obracet (kvůli scanneru duhovky), použiješ scanner otisků. U iPhonu X už bys byl v prdeli a musel bys dát heslo, nebo si ho otočit.
*ve vodorovné poloze
Btw, ten scanner otisků funguje i jako dotyková plocha. Takže když máš S9+, chceš vysunout horní lištu, ale držíš zrovna telefon tak, že bys musel přehmatávat, stačí na zádech smartphonu swipnout dolů a máš to.
Btw, když jsme u té vodorovné polohy, tak S9 dokáže zobrazit i domovskou obrazovku ve vodorovné poloze. Dodávám to jako další důvod ke koupi S9, resp. +.
Vse cos tady vyjmenoval je jenom mala zaplata na to abych vymenil iPX za jakejkoliv android, pokud vlastnim Mac. Bohuzel MacOS je pro me jedinej pouzitelnej os v pocitacich a k nemu se vic nez skvele hodi iOS, takze pro lidi jako ja v podstate jina moznost neni.
To je inovace a-lá Samsung. Posbírat, tatřepat a vualá - nový model.
Vualá?Kdes to proboha vyhrabal?
Jsem originální, nekopíruji 😂
To máš pravdu, jsi originálním analfabetem, neboť si pleteš výslovnost a psaný text u cizích slov.Chceš být pouze zajímavý, ale vlastně jsi jenom pro smích - Ivane Vávro.
Já si nic nepletu, vím dobře co dělám a co píšu.Tobě to jen nevoní, což není můj problém, ho, ho, ho.Už jsem ti psal mnohokrát, nebudu psát tak aby se ti to líbilo.Co s tím budeš dělat?
je vidět,že už tolik neprší a hřeje slunko jako o život 😀
Rozumím tomu, že není úplně v pohodě, když někdo okopíruje nějaký dobrý nápad. Ale tenhle případ je fraška. To jako že Samsung tu největší pokutu zaplatil za kopírování designu? A jakého? Jakože displej má tvar obdélníku? Nebo kvůli tomu šuplíčku na sim karty? Pěkná to volovina. Jo, to kdyby Samsung udělal designově totožný telefon a ještě by dozadu dal to jablko, nazval to iPhone a prodával to pro svůj zisk, tak to by byl jiný případ. Ale jestli se řeší prkotiny jako rozměr telefonu nebo pozice home buttonu, tak to mi promiňtě, ale to má Samsung opravdu pravdu, že to brání kreativitě. S tím naprosto souhlasím. Dnes už je těch zábran při podnikání tolik, že už je to na škodu i tomu, kdo se snaží vymyslet něco originálního. Teď nemám na mysli Samsung. Ten asi některé prkotiny opravdu napodobil, ale že by to mělo nějaký výrazný efekt při prodejích, to si nemyslím. Možná nějaké ty softwarové vychytávky. Ale design určitě ne. To by musel Samsung ten design iPhonu opravdu celý zkopírovat, (nemuselo by tam být ani to logo, jak jsem přeháněl nahoře, ani ten název "iPhone"), aby si to třeba lidé pletli, nebo kupovali, kdyby to Samsung prodával vysoce pod cenou těch originálních iPhonů.
Poněkud to motáš.Pokud někdo vytvoří něco originálního, nemůže mít potíže s kopírováním cizích dizajnů.A kopírování není ani originální, ani to není inovace a už vůbec to neni kreativní.Je to jen použitý cizí nápad bez vlastní práce. Znehodnocení kreativity, píle a odvedené práce těch druhých.
U designu může. Může vymyslet svůj vlastní, který se v detailech bude podobat designu někoho jiného.
To je jak rozprávka ty vole 😂"může vymyslet vlastní, který se bude podobat tomu druhému"... 😂No tak ať se nepodobá, obzvláště pak v chráněných detailech.
Tvá nízká inteligence nedokáže pojmout, že patentováním každé maličkosti firmami se komplikuje možnost vytvářet nový design. Čím více patentů, tím více problémů. Ale proč ti to vlastně píšu, když {první věta}
Pro ty, jejichž schopnosti končí na úrovni kopírování určitě, ty "chytrej".Ale to je záměr.
Az na to ze tento pripad (slide to unlock) bol o tom ze tato featura bola ako originalna prvykrat pouzita (2005) na Neonode N1 (http://news.bbcimg.co.uk/media/images/61357000/jpg... ... neskor ju Apple okopiroval a nechal si ju patentovat, a este neskor ju okopiroval aj Samsung. Takto to aspon vidi Nemecky sud, ktory patent Applu na tuto featuru neuznava (v Nemecku patentovana nie je). Problem je v tom ze Apple si dal patentovat uz pouzivanu featuru ktoru pouzivali ostatni vyrobcovia. To je nieco ako keby si si teraz dal patentovat napriklad noznice a zazaloval vsetkych vyrobcov noznic, alebo ako keby si Apple dal patentovat kruhovy tvar objektivu na fotoaparate (aj ked fotaky aj mobily s fotakom mali kruhovy objektiv uz predtym). Tato featura nemala byt vobec patentovana Applom roky po tom co ju ini vyrobcovia uz pouzivali a Apple len okopiroval (a aj Samsung potom).
Až na to, že v Apple patentu "Slide to Unlock" nešlo o obecnou funkci pohybu prstem po obrazovce, což nebylo žádné novum, ale o jeho vlastní unikátní konfiguraci.No nic.
Možná tak z Tvého pohledu.Dáváš do tohoto svého názoru místo znalostí skutečností, logikuNic víc.Ty vůbec v tomto vlastně ani nevíš, o co tu fakticky jde.Máš příteli velký problém, podstata se většinou nikde nepíše, tu je potřebné vidět/zažít, neboli být ve správný čas na správném místě.Tak Ivane - zdarec a polepši se!
Ještě že ses kdysi narodil. Jak já bych se jinak dozvěděl, že mám vážně vážné problémy 😂😂😂
Jaké problémy?Jsi dnes v pohodě?
[YPT]\=P=/ .cz, 26. 5. 2018, 09:40Možná tak z Tvého pohledu. Dáváš do tohoto svého názoru místo znalostí skutečností, logiku Nic víc. Ty vůbec v tomto vlastně ani nevíš, o co tu fakticky jde........... "Máš příteli velký problém"........, podstata se většinou nikde nepíše, tu je potřebné vidět/zažít, neboli být ve správný čas na správném místě. Tak Ivane - zdarec a polepši se!--------Tvá slova......
🙁
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 5. 2018 19:08
Jenže to není poprvé, co mi "vysvetluješ", že mám nějaký "problém". Statisticky to píšeš zhruba v každém svém blabolu na moji malickost.Toliko k možnému číslu, blekoto.
Názor byl 2× upraven, naposled 27. 5. 2018 19:09
Ano, pokoušíš ze z toho svého blábolení o mě mnohokráte vyvléci skutenčně usilovně. Nejvyšší level tvých praktik je pak mazání vlastních blábolů zpětně.V tom jsi zde zcela unikátní persóna.
Názor byl 2× upraven, naposled 27. 5. 2018 19:08
Ale no ták. To je tak trapný a ubohý.Nemáš tu jen jeden příspěvek vůči mě. Máš jich tu hromadu, vesměs se neustále opakujících.Nakonec nejsi sám, kde mě opakovaně obviňuje, že např. "neustále", nebo např. "všechny".... urážím a podobné kraviny.Ty prostě reaguješ vždy jen tak jak se ti to hodí do tvého dehonestačního programu.Prostě posera, který se na mě bude anonymně vytahovat "až do konce".Jenže každá hra má svůj konec.
Ten Samsung je vážně k smíchu. Tak první jsou ochotní akceptovat nižší pokutu a teď křičí, že jsou nevinní. Přijal by snad nevinný člověk/firma nejakou pokutu nebo trest?
Ano.Účel světí prostředky.
"Nepaci sa nam, ze nas pokutujete za to, ze kopirujeme! Brani to nasej kreativite!"Boze, to su klauni😃DD
🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 26. 5. 2018 14:01
Jen jestli to není patriotizmem. Tj. že USA protěžují svoje firmy na úkor konkurence.
Ne, tím to není.
Tak to se mi ulevilo, už jsem si myslel, že jo.
Tady je krásně vidět jak pro bohaté zákony platí úplně jinak. Například neustále se ke mně dostávají diskuse živnostníků z ČR, kde se lidé okolo webdesignu a grafiky ptají na licence na obrázek, ikonu to a ono, aby náhodou něco neporušili, protože na hotovém díle vydělají pár peněz, které jim stačí tak pro sebe a na nějaké právníky, pokuty atd. by už neměli.Pak jsou tady mamutí firmy, které první něco udělají a vůbec je nezajímá jak to má zákon, který si řeší až ex-post a i když dostanou pokutu, tak je to vůbec nepeče, protože na porušení toho zákona vydělali mnohonásobně větší ranec.Viz například naši operátoři - na agresivní obchodní praktice vydělá operátor minimálně stovky milionů, maximální pokutu mohl dostat 10 míčů, dostal 6, zaplatil a vysmátý!To samé například i technologické korporace. Udělá nějaký "poděl", vydělá na tom miliardy, na odškodnění zaplatí jen zlomek - vysmátá.Brutální je, že to ale proniká i do trestních věcí i v ČR. Nedávno jsem četl o případu, kdy frajírek s čerstvými papíry ještě na střední rozsekal při nehodě dva lidi do mrtva a další zranil. Zaplatil prý za každého mrtvého míček pozůstalým, omluvil se, dostal minimální trest a pohodička! (Předpokládám, že ty dva míče nejspíš zaplatil "papá".)Nějaká rovnost před zákonem v takovém případě dostává dost na frak, protože se ukazuje, že kdo má prachy, tak může dělat téměř cokoliv a "ono se to už nějak udělá".
To je trošku mimo tady tvrdit, že pro bohaté platí zákony úplně jinak .... když se tady soudily dvě bohaté firmy 😀
Ani ne, protože když poruší patent normální smrtelník, tak mu to silně naruší život.Samozřejmě tady se soudily dvě bohaté firmy a jim je to vlastně jedno. Jenom už i Samsung do toho šel s tím, že rovnou bez diskusí nabídl 28 milionů dolarů s tím, že už věděl, že něco porušil, ale kašlal na to a stálo mu to za to.Takový přístup normální člověk mít nemůže a proto zkrátka firmy a lidé s penězi mají i před zákony značnou výhodu.
Aneb staré pravidlo, bez peněz do hospody nelez a rozhodně neporušuj zákony a cizí práva.Já nevím co tě na tom tak žere.
No hele, až Ti někdo z nějakého člena rodiny na přechodu udělá "rybí frikasé" a jeho právník Ti pošle jen sepsanou omluvu, kterou dotyčný podepsal mezi probuzením z pekelného draku a cestou na další párty, na účet Ti přijde míček a soud řekne: "Omluvil se, zaplatil, tak dobrý!" Tak možná na to budeš mít jinej názor.Protože pokud peníze mohou mírnit nebo zcela zabránit trestu, tak to pak znamená, že miliardáři mohou úplně všechno, pošlou pár milionů, které ani nepocítí a dobrý.Takhle ale demokracie a právní stát nevypadá. Proto pokud se to nezmění, tak dřív nebo později to povede k rozvratu demokracie.
Jenže můj názor je můj názor. Ty tu řešíš věci za druhé.Třeba mi dá deset míčů a klidně ať si zůstane na svobodě. Život to dítěti nevrátí, když bude sedět v lochu. Za deset míčů si udělám 3 další.Ona totiž forma dohody je v občanském i trestním právu běžná praxe.
No je tohle možné?!Co to tady Ivane Vávro píšeš za nesmysly?
Jako obvykle, jsou to moje nesmysly. Piš si svoje.
Heh parchanti. „Je faktem, že společnost Samsung zjevně zkopírovala náš design :Vrchol drzoti jak jejich 😃 heh kre..téni, hlavně že okopírovali jazyk designu od LG Prada šašci.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 5. 2018 10:37
a proč Samsung musí zaplatit ? protože porota byla složena z Íovcí 😝 😀 😀
Porotu vybírají oba.
Ne. Je to americky soud na americkem uzemi. Cili ochrana trhu. Totez v akcich proti ZTE, Huawei a pod... Ostatne jeden spor uz i Samsung vyhral a zamaznul to tehda Obama.
Takže Samsung zaplatí pol miliardy dolárov za "okopírovanie" Slide to Unlock, ktorý predtým Apple okopíroval od iných (a samozrejme patentoval) - FACEPALM!
od koho prosím Apple okopíroval Slide to Unlock?
Ale no tak, to myslíš vážne?Spor o patent slide-to-unlock bol pár rokov dozadu asi najznámejší patentový spor (spolu s patentom "zaoblené rohy"). Je spoľahlivo preukázané, že Apple nebol zďaleka prvý, kto použil na odomykanie posun po displeji, len bol prvý, koho to napadlo patentovať.Skús si pre začiatok pohľadať trebárs niečo o zrušení tohto patentu v Nemecku kvôli zariadeniu Neonode N1 z roku 2005 😉
No ale to bude pravdepodobne onen "problem" - nemas patent nemas nic.. okopirujes patent = platis pokutu.. Vsichni od vsech kopiruji.. i ten apple, i kdyz prevazne udava smer viz vyrez na displeji.. ale to neni rozhodujici.
Výrez v displeji je teda fakt šialený pokrok vpred 😀Mimochodom ani v tomto Apple nie je prvý (viď Essential Phone), zvláštne že si to nedal patentovať... 😝
A zase jsme u toho.. mozna byl prvni, ale NEDAL si to patentovat.. o to tu jde... A to ze je vyrez pokrok, o tom snad svedci realita ne? proc to maji vsichni? protoze je to prakticke.. nebo snad zijete v jine realite?
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 5. 2018 14:58
To je sice pravda ale tento rozsudok mi pride ako vysmech patentovemu pravu a vlastne celemu sudnictvu. Je nejaka featura, roky sa to pouziva, a potom si to da niekto patentovat a zrazu sa to pouzivat nemoze? Tak ze ak si niekto da patentovat napriklad layout klavesnice na zadavanie telefonneho cisla (3x4, zhora doprava a dole 123456789*0#) tak to zrazu tiez nebudu moct ostatni pouzivat aj ked sa to uz pouziva bez patentu? To si uz rovno moze niekto dat patentovat aj koleso, noz alebo vidlicku a sudit sa so vsetkymi vyrobcami ktori vyrabaju hocico obsahujuce hocijake kolesa, alebo kto vyraba noze a vidlicky. Nemal by nahodou ten kto si nieco patentuje aj dokazat ze to pouzil ako uplne prvy? - vid vysledok Nemeckeho sudu. Osobne sa tu priklanam k rozsudku Nemeckeho sudu, nie k Americkemu, tento vysledok sa mi zda absurdny.
Nebudu se hádat, kolo atd. se patentovat nedá. Ale narazil jste na otázku, která mi není jasná, uvítám komentáře.Numerická část (PC) klávesnice má jedničku vlevo dole, kdežto na klávesnici telefonu je jednička vlevo nahoře. Každá starožitná kalkulačka, pamatuju i terminály VT100, to má takhle, kdežto tlačítkový telefony jsou naopak od 1 k 9 směrem shora dolů. Víte někdo, proč?Co brání tomu sjednotit ten bordel? A co je lepší?
A jak víš, že si to nedal patentovat? Apple ročně podá tisíc žádostí o patent.
A jak víš, že Apple ročně podá tisíc žádostí o patent?
Mám tam osobní kontakty vole 😂
Vůl jsi tady jenom ty. Nemůžeš mi to nijak doložit. Smůla. Nelze ti nic věřit.
To si muzes zjistit sam na patentovem urade. Btw kazda velka firma podava tisice patentu rocne, takze kdo chce dukaz (ty) tak at si ho najde z verejne dostupnych zdroju. Nejses nikoho sef aby to za tebe hledali oststni
Mě nejvíc fascinuje, že si velké firmy patentují i poměrně malé změny, a když si malá firma chce patentovat poměrně průlomovou aplikaci (jisté látky v chemii) tak jí patent několikrát vrátí, s tím, že je podobná aplikace už patentovaná. Jenže je patentovaná zcela na něco jiného. Patentoví úřad to pochopil asi po půl roce přesvědčování.
Jak psal tuhle kolega, nebudu za tebe dělat to, co chceš ty.
Tohle je všechno jenom odvádění pozornosti.Tady jde o mnohem více.
Jo? A o co mnohem více tady jde? Ty seš kózelné jak vždycky víš víc o tom co kdo napsal, než ten kdo to sám napsal. 😂😂😂
Stále mi bylo divné, že někteří lidé, kteří mají schopnost se učit, to vlastně nikam pořádně nedotáhnou.Jsi na tom opravdu hůře, než jsem si myslel.A nakonec sám sobě pro smích.Alespoň 5 vteřin se nad tím co napíšeš zamysli, už jsem Ti to jednou psal...
Ale ty nežiješ můj život a tvé názory na něj jsou zcela irelevantní borče.
🙂 .
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 5. 2018 19:13
Tak proč jsi stále tak agresivní? Říká se také, ža agresivitu u některých jedinců způsobuje pocit méněcennosti a nedostatku peněz a svoji agresivitu projevují vůči těm, kterým tyto prvky závidí. Ono se toho vůbec strašně moc nakecá.
No přece tebe. Nikdy nevynecháš.
Obyčejná středoškolská špína s iPhonem 7 v ruce tady neustále tlačí něco o závisti až to zavání tím, že je tu jediný, co tady někomu něco závidí. Kápl jsem na to? A jedna z věcí, kterou může závidět druhým je psychické zdraví, protože to, jak se zde prezentuje, zavání nějakou závažnou chorobou. Dlouhodobá a abnormálně častá aktivita na webu, kde se pořád dokola dohaduje se svými oponenty, bez člověku přirozených schopností jako je pochopení neškodného humoru nebo uznání pravdy druhých. Zřejmě silně introvertní člověk do sebe uzavřený (jak jinak si vysvětlit tak častou aktivitu zde), bez logického opodstatnění stejných, neustále se opakujících vzorců chování bez jakékoliv přirozené pestrosti a sebereflexe. Pokud se takto nepřirozenou mluvou, jevící se jako podivínskou baví i mimo internet s lidmi kolem sebe, nikdo ho nejspíš nebere vážně, protože mu chybí přirozenost, která je pro lidi dobře vstřebatelná a pomohá lidem pochopit smysl toho, přoč co říká, proč co koná, kam tím směřuje, tudíž i celkově porozumnět mu. Každou námitku vnímá jako osobní útok a to není případem zdravého a sebevědomého člověka.
To vypadá, jako že se tě můj příspěvek osobně a trefně dotknul 😂😂😂Ale to já jsem věděl, kvůli tomu jsi se odkopávat nemusel, ty ne-středoškolská čistoto.
Hodit tvou závist na mě a myslet si, že tomu uvěřím je jen důsledkem podcenění schopností tvého oponenta. Špíno.
Ty jsi kapr od přírody. Prostě slizoun. Co bych já tak tobě záviděl? Neznám tě a nepsal jsem to tobě.Nechtěně jsem ti však evidentně stoupl přesně na tvé bolavé místečko, což mě moc nepřekvapilo, tvé obecné reakce za léta zde do toho schématu prostě zapadají.To je vše.
"Ty jsi kapr od přírody. Prostě slizoun."- blbosti, plané kecy×××"Co bych já tak tobě záviděl?"- Přečti si ten dlouhý komentář ještě jednou - psychické zdraví; vzhledem ke tvému zastaralému iPhonu na tom nebudeš finančně až tak dobře, jak zde prezentuješ×××"Nechtěně jsem ti však evidentně stoupl přesně na tvé bolavé místečko, což mě moc nepřekvapilo, tvé obecné reakce za léta zde do toho schématu prostě zapadají."- To zní zajímavě. Upřesni prosím, jaké bolavé místečko máš na mysli. Jestli je tak bolavé poznáš tím, že se mi na to nebude chtít odepisovat.×××"To je vše."- Za mě je to zatím taky vše.
Ještě minulý týden byl tvůj vrchol intelektu osobního rozhovoru se mnou na úrovni, že jsem ti dobrý jen k tomu, abych ti leštil tvé EGO a jen proto se mnou občas komunikuješ. Zřejmě TEN příspěvek do tvého ega kopl s rozběhem. No tak sorry. 😫😫😫Víš vůbec co vlastně chceš? Nejsi ten typ ženské, co to neví, ale nedá pokoj dokud to nedostane?Vyjadřovat se k tupým závěrům o mé jakési údajné finanční situaci, kterou neznáš, kterou ty dost uboze hodnotíš na základě mého telefonu - což jen podtrhuje tvoji omezenost i frustraci,.... nehodlám.Ale věřím v něco, co ti potvrdím za chvíli. Věřím v obsah tvých reakcí.
Vzhledem k obsahu třetího odstavce tvého komentáře to vypadá, že jsem se do nějakého slabého místečka trefil já. Čtvrtý odstavec jasně znázorňuje tvou ubohost, kdy naznačíš, že v něco věříš a až po mé reakci napíšeš, že jsi měl pravdu. Jak snadné. To bych uměl i já. Ale nemám potřebu to dělat. Druhý odstavec jsou zase plané kecy a v tom prvním jsi pořád neupřesnil, na jaké slabé místečko jsi "udeřil". Ego má každý a pořád jsi mě nepřesvědčil o tom, že víš, do jakého místa, na kterém stavím své ego jsi udeřil.
Přesně v tohle jsem věřil.Tak zas někdy.
Výborně.
Pokud máš ještě sílu odpovídat, odpověz mi prosím, jakou frustraci máš na mysli (v tom třetím odstavci). Rád se to dozvím. 😂😂😂
Středoškolská špína už nemá chuť. Vyjdou další články.
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 5. 2018 19:07
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.