Houstone, tady Oskar, máme problém

Diskuze čtenářů k článku

honza  |  17. 07. 2001 19:19

V Olomouci má Oskar problém ze signálem už od října 2000 !!! Před tím tu byl signál i ve sklepě!!! Začíná být už jek ten Paegas!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  17. 07. 2001 19:19

Ve středu a čtvrtek měk Oskar bohužel problémy i v Chebu, stále se ukazovala " síť obsazena " a z Oskara ani na Oskara se nešlo dovolat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Máca  |  17. 07. 2001 19:19

Zrovna dneska sem si koupil dvě nový oskarty a jaký bylo moje překvapení,když ani z jedný nešlo odeslat smsku a přitom ze starších to šlo v pohodě.Snad je to jen dočasný a snad je to sítí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prcek  |  17. 07. 2001 19:19

Nezdá se že by se jednalo o malý výpadek. Již 2.den nefunguje síť Oskar a jsem zvědav, jakým způsobem bode probíhat fakturace????????


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:19

25.04.2001 10.00 hod presel sem na tarif Dohoda )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:19

S Paegasem, že jo. Bylo by Ti to podobný, makovče náš diskusní jeden. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:19

Co s Paegasem? Nechapu? Ale jak sem uz nekde psal, nemam jednoho operatora, mam vsechny i OSe s pausalem, tak sem proste presel na Dohodu, co je na tom nepochopitelneho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chromec Vlastimil  |  17. 07. 2001 19:19

S oskarem jsem spokojený ,ale včerejší výpadek hodně nepřijemný.V Krnově jsem měl pořat plný signal,ale volat se nedalo.Toto trvalo od 13:00 do 21:00

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  17. 07. 2001 19:19

Oskarovi fandim, pouzivam jej, ale skodolibou poznamku si presto neodpustim... Nema ted Oskar shodou okolnosti billboardovou kampan Ztrácím Tě... ??? Co se tyce problemu, mel by se poucit a na tyto problemy si davat poradnej pozor !!! Aby nedopadl jako Paegas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kenny  |  17. 07. 2001 19:19

Podle nekterých skušeností pomuže když se restartuje mobil,nefunguje to však všude a u všech mobilů!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moje řeč...  |  17. 07. 2001 19:19

Mě zas pomáhá podrbat SIMku na bříšku (fakt chrochtá blahem, šmudlinka) a před použitím protřepat :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:19

Oskar má první vážný výpadek za rok a měsíc. Pokud vím, ty předtím mu způsobil Telekom. EuroTel měl výpadek v pohodě za půl roku třikrát. A navíc já jsem v Českých Budějovicích vůbec problém neměl, provolal jsem včera asi dvacet minut a poslal 5 zpráv bez problému... Aspoň to přiznají a nedělají z nás blbce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  17. 07. 2001 19:19

Pane Broža, mýlíte se. Vůbec není důležité, že problém přiznali. Pro zákazníky je daleko důležitější, že ten problém měli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 07. 2001 19:19

Kdyz nekdo udela jakoukoliv chybu, tak je prave naopak dulezite, ze ji prizna!!!! Paegas mel taky vetsi vypadky a vypada to fakt uchvatne, kdyz na infolince tvrdi, ze je vso O.K.. To si pak mnoho uzivatelu lame hlavu tim, ze ma vadny telefon, nebo SIM. Nerikam, ze bych byl nadceny ze vcerejsiho vypadku, ale aspon, ze operatorka na Oskar lince vypadek bez problemu priznala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  17. 07. 2001 19:19

A sakra. Že by se Oskarovi stalo to co v minulosti oběma starším operátorům? Prostě mu rychle přibývají uživatelé a on je nestíhá obsluhovat? Tak nevím, jestli mám být naštvanej, že to vypadlo nebo mám být rád, že nás rychle přibývá. Tak aspoň přeju Oskarovi aby výpadků bylo co nejmíň a když už budou, ať je to jen kvůli rychle rostoucí klientele. Že bych měl Oskara tak rád? Ani náhodou, ale čím silnější konkurence, tím líp pro všechny zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:19

Vcera mezi 16:50 a 17:20 se moje zena pokousela poslat SMS z OSKARA cestou autem po trase nadrze Nove Mlyny - Mikulov - Sedlec u Mikulova - Valtice - Breclav. Zatimco ja jsem ridil, draha polovicka posilala a posilala a porad nic... Za hlasiteho nadavani se ji odeslani povedlo az kolem 17:20 pred Valticemi, i kdyz sit OSKAR mela po celou dobu na displeji N3310 2-4 carky. Po celou tuto dobu byl EUROTEL zcela O.K. a dokonce prislo nekolik SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoeJog  |  17. 07. 2001 19:19

Tady se jednoznačně ukazuje ,že poruchy sítí se nevyhnou nikomu ,a že to je jen technika a nezáleží na názvu operátora a dokonce ani na počtu uživatelů sítě.Toto by měl mít každý na paměti ,až zase bude osočovat toho kterého opa,že stojí za h... a že mu to furt padá nebo naopak vychvalovat jiného,že jemu to nepadá nikdy.Většina problémů je stejně softwareového charakteru a při zavádění nových věcí se to stává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shake  |  17. 07. 2001 19:19

Zajimave .. ja jsem touhle hlasku poslouchal 2 hodiny na Andelu v PRAZE! mezi 15-17 ,, trochu daleko od Moravy ,, ne .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leonidas  |  17. 07. 2001 19:19

Vypadek neni prvni a vyreklamovali jsme jiz nejake hovory na oskarte za 10 kc hodina i pulminuta . Dnes nesel tarif a ani oskarta. Okoli Brna a Brno stred nejelo, dcera mela vysledky zkousek na skolu a ja si rval vlasy, protoze jsem ji dal oskartu, neslo na ni volat ani z pevneho a ani z Paegase.
Ted frcel jako vino, 50 minut v pohode v tahu bez cuknuti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geordi  |  17. 07. 2001 19:19

21:42 Ostrava-Michalkovice. Stale nefunkcni. Prihlaseny sem, ale jaksi komunikace nekde vazne. Uz 2 minuty tocim kredit a nic. Viva la Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:19

Doufám, že to byl první a poslední výpadek. Používám pouze Oskara a scénář výpadku z mého pohledu byl tenhle: od 11:40 se nešlo dovolat na pevnou síť, v 11:45 se mi přerušil hovor z Oskara na Paegas a celé to přestalo fungovat, v 14:07 tarifní SIM karty naběhly, Oskarty nabíhaly později cca do 18:00, na BTS 11311 lezou od cca 18:00 do 21:00 "opice". Otázka: Může jedna vadná anténa na BTS vyřadit celou síť na Moravě ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Ponkrác  |  17. 07. 2001 19:19

Zdaleka ne první. V březnu na některých místech přímo v Plzni jsem měl s Oskarem po většinu času dokonalé soukromí. Na Oskarlince okamžitě věděli. V Oskarově prodejně v Plzni na náměstí se ptali lidi poměrně houfně.

Jeden můj známý, který měl v podniku na starosti vybavit firmu mobily změnil na poslední chvíli své rozhodnutí. Namísto Oskarů sáhl po Eurotelech.

Výpadky na Moravě jsou krátkodobě delší dobu. Opět jsem se na infolince dozvěděl, že se třeba v Prostějově hýbe ústřednou. A poté mi řekli, že prostě nemají dostatečnou kapacitu na hovory, a proto předělávají síť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas O.  |  17. 07. 2001 19:19

Ostrava - Poruba, čas: 21.00. Oskar je funkční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka II  |  17. 07. 2001 19:19

Protoze jsem chtel mit klid od prace odlozil jsem doma Errortel a vzal jsem si na kolo starsi telefon s Oskartou. V tu chvili jsem mel 100 % soukromi, protoze mezi 15-18h ! se nedalo do site prihlasit nikde v okoli Frydku Mistku a Havirova... Docela vhodna doba na ladeni site.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benji  |  17. 07. 2001 19:19

Ale chtelo by to jeste, aby Cesky mobil dal viditelne nejake echo na sve stranky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:19

Když zavoláte na *608, řeknem vám Oskar to samé, co je v mém článku vyznačeno tučně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benji  |  17. 07. 2001 19:19

Ano to jo. Ale Internet je Internet. A pokud se nemuzu prihlasit k siti, tak nemuzu se jaksi dovolat na Oskarlinku ;). Takze kdyby dal CM na stranky jenom jednoduchy text o oprave site, bylo by to v pohode. Jeste, ze tu jste vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:19

Podle posledních zpráv tiskového mluvčího Oskara je již síť Oskara plně funkční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benji  |  17. 07. 2001 19:19

Ale mi ne :). Olomouc. Dnes po poledni to spadlo, nejprve mi to psalo karta naprijmuta, potom neni sit. Ted uz jede vsechno v klidu. V Opave nejel taky priblizne priblizne dve hodiny Eurotel. Tak napiste, kde Vam vsude nejel a jestli Vam nejel i jiny operator.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David K.  |  17. 07. 2001 19:19

Tady Brno. Oskar mi vypadl zhruba kolem 13:00 hodin. Poté jsem se vůbec nemohl přihlásit na síť. Ale kamarád bez problémů a taky s Oskarem. Vše v pohodě až od 17:00. Doufám že se to nebude opakovat. Pamatuji však na časté výpadky Paegase, takže projednou to Oskarovi prominu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bogdan  |  17. 07. 2001 19:19

Nemohl jsem se dovolat cca od 13-18h. To neni maly problem. Neserte me! Utesuju se jenom tim, ze mam Dohodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Fabiánek  |  17. 07. 2001 19:19

V 14:50 jsem chtel poslat sms - nic Chlap na osklince mi řekl že mam spatne nastavenej mobil nastavil jsem ho znova za jeho asistence ale uplně stejně pořád nejede.Ani volat nemůžu 13:45 volám na ET jede to na osk ne. 15:00 - 17:30 posílám sms a dopisuji si přes sms pohoda
17:35 - 18:38 síť nepřístupná jak se to bude vyvíjet nevím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Fabiánek  |  17. 07. 2001 19:19

Sorry ne 14:50 ale 12:50

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vinkler Luboš  |  17. 07. 2001 19:19

Presne v 18.00 to v Sumperku nabehlo !
Uz je to OK!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:19

Je 17:51 a ve Vyškově nefunguje ani *608 !
Z Oskarty vůbec nejde volat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Hájek  |  17. 07. 2001 19:19

Stále mi to blbne. Ale milé je, že na *608 přehrávají tu větu, co máte v článku tučně :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Fišer  |  17. 07. 2001 19:19

Je 17.45 prave jsem se v ratil z cest po Brne nemuzu se prihlasit nevolam...(to stejne oblas BVV,Žabovresky,Novy Liskovec) mam tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igor  |  17. 07. 2001 19:19

Mame 17:15m, Ostrava-Poruba, Oskarta a stale se neni mozne prihlasit do site. Uf jeste ze existuji jini opi (Paegas) jinak bych mel pekny prusvih.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor