Už při přesměrování jsem zmínil možnost přesměrovat hovor, pokud zrovna už nějaký uskutečňujete. Co se stane, když v tomto případě přesměrování nastaveno nemáte? Telefon zapípá a na displeji se objeví informace o tom, že máte další hovor – samozřejmě včetně telefonního čísla volajícího nebo jeho jména, pokud je máte ve svém telefonním seznamu. To vše díky službě
čekající hovor, která je nabízena pro všechny tarifní programy a karty Go – tam však funguje jen tehdy, když si deaktivujete přesměrování hovorů do schránky.
Pokud tedy máte čekající hovor, můžete ho
- odmítnout – stisknutím klávesy 0 a odesláním (klávesa OK nebo zelené sluchátko);
- nepřijmout – prostě budete hovor ignorovat a nebudete na něj reagovat. Čekající hovor pochopitelně nevyzvání;
- ukončit první hovor a přijmout druhý – v tom případě stiskněte klávesu 1
- a odešlete;
- přijmout druhý a přidržet si první – postačí stisknout klávesu 2 a odeslat.
Pokud máte takto dva hovory, můžete se mezi nimi přepínat – přepínání se provádí stiskem klávesy 2 a odesláním. Pokud chcete jeden z hovorů ukončit, přepněte se na něj a odešlete klávesu 1, nebo jej ukončete bez přepínání na něj odesláním klávesy 0. Pokud chcete zrušit oba hovory současně, stiskněte klávesu, se kterou normálně ukončujete hovor.