HTC HD7: rozpačitá vlajková loď (test)

Diskuze čtenářů k článku

Lubean  |  04. 02. 2011 12:48

Vlajková loď s WP7? To je zřejmě sranda ne? Vlajkovou lodí je spíš HTC Desire HD který HD7 strčí do kapsy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo0000100+  |  07. 02. 2011 08:09

Asi měli na mysli vlajkovou loď HTC S WP7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2011 14:50

Článek jsem ani nečetl. Autor si protiřečí hned v úvodu.
Napsat, že má něco kvalitní šasi. A v záhy si stěžovat na špatné lícování zadního krytu. To je protimluv jako poleno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 02. 2011 07:28

Nevím jak u vás, ale mě jako normálnímu zákazníkovy dochází trpělivost a to nejenom s telefonama. Co to proboha vyrabí?! Krabička která ohromuje čísla a všelijakýma dalšíma supr vynálezama, ale všechno funguje jenom na polovinu. Byl jsem fanda nových telefonů už od mala, ale to co vidím už mě štve. Samej rozvrzanej krám. Nedodělané systémy sešitý horkou jehlou.
Kde je problém?! V tom že páni výrobci chtějí za nejmenší vstupy největší výstupy i bez ohlížení na kvalitu. Stejně se všechny díly dělají na kolenu v Číně. Jméno a tradice nehraje roli. Koupil jsem si HTC TD 2, abych měl slušnej telefon, ale bohužel a nějaká náhrada? :D. O konkurenci tu nemůže být řeč. Dřív se dalo vybírat, ale teď? Nebo aspoň pro mě je tu cca 3 telefony např Galaxy S, která za to možná stojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  01. 02. 2011 12:57

Přesně tak. DDřív bylo z čeho vybírat. A teď pro mě, protože nechci jen obří dotykový kraxny je tu jen C5, E52 a možná eště jeden, dva telefony... a konec. Blbá doba! :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguel  |  01. 02. 2011 00:36

Výhoda androidu je jejich strategie, chrlí se kotle přístrojů denně (300000) od lowendu (vodafone 845) až po highendy (samsung galaxy s, desire hd apod) no a zkrátka každý nemá na telefon za 10000 a víc, ale když vám dají vodafone 845 za litr (k nejnižší úrovni útraty) tak prostě není co řešit. A platforma tak roste raketove, že už je #1 celosvětově. Samozřejmě s touto strategii se táhnou problémy typu updaty, fragmentace (což není takový problém). Jsem zvědavý jak strategie wp7 bude fungovat. Mám o tom pochybnosti i když konkurence je vždy dobrá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  31. 01. 2011 18:15

neustale nechapu jak muze nekdo uprednostnovat SAMOLED!
k cemu mi jsou prestrelene barvy? k cemu mi jsou pozorovaci uhly u mobilu, na filmy? kdeze...... nesnasim kdyz mi nekdo cizi cumi do mobilu a vidi co vlastne delam. k cemu mi je taky display kdyz mi vydrzi rok svitit? jako sorry ale uz me to prestava bavit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  31. 01. 2011 18:16

mel jsem sgs hodinu, a bolela me tak hlava z toho displaye ze jsem si musel vzit brufen.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HTC  |  31. 01. 2011 18:31

Přesně tak,pro někoho je přepalenost barev kvalitou a nevymluvíš jim to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rous  |  31. 01. 2011 18:38

Amoled je šíleně přebarvený tam není o co stát.Jinak slavne WP7 jsou zatím hodně o ničem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  01. 02. 2011 08:58

jj wp7 je slaby zatim no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rover623  |  31. 01. 2011 14:11

Tak pár postřehů k WP7,protože jsem kdysi chtěl pár aplikací co mám pro Androida přepsat.
Vývojové SDK je otřesné (ne horší než pro Symbian,ale k Androidu to má daleko),aplikace zdarma vám pro tuhle platformu nikdo dělat nebude,protože by na tom tratil,vývojář se totiž musí registrovat a platit roční poplatek,takže jsme opět v roce 1998 kdy free aplikace pro PC byla jen lákadlo na placenou verzi (takhle to nakonec s WP7 dopadne,pokud se něco nezmění).
Aktualizace jsou sice plně pod taktovkou MS,ale ten je bude dodávat pouze smluvním partnerům,to že se do systému nedá zasáhnout sice usnadní výrobcům práci (nemusí s novou verzí nic ladit jako u Androidu),ale pokud se na aktualizaci vašeho zařízení výrobce vybodne,jste v háji
Samotný WP7 je otřesný,systém je ještě méně odolný proti naboření než Symbian (i když u Symbianu celkem snadno,kvůli otřesnému vývoji.napíšete aplikaci která rozdrbne půl systému aniž by jste to chtěli),ochrana dat je taky k ničemu,stejně snadno jako obejdete heslo do Windows 7 na vašem PC,stejně snadno se dostanete k datům v telefonu s WP7 (pokud si tedy nekoupíte aplikaci která bude data šifrovat),multitasking není prostě proto,že systém neumí rozdělovat prostředky mezi aktivní aplikace,pokud něco spadne,neukončíte to ani omylem,musíte prostě počkat.
WP7 nemá s WM6.5 nic společného,jako základ pro něj posloužil SW pro přehrávače Zune a výsledek je otřesný.Funkce copy/paste není v systému proto,že se schránka ukázala jako velmi nestabilní,proto ji MS vyřadil,snad to bude v příštích verzích systému opraveno.WP7 jsou bohužel tak blbě navržený systém,že jakákoli nová funkce začleněná do systému může způsobovat obrovskou chybovost,to bude nutně znamenat velmi pomalý vývoj (jestli nějaký bude).MS opět ukázal že neumí dělat jakékoli programy,bohužel v případě OS pro mobilní telefony,v době zahájení vývoje asi nebylo co ukradnout ani nic co by se dalo koupit a bohužel WM6.5 mají desktop plně navázaný na jádro,takže nešlo udělat jen nové omalovánky a vydávat to jako nový systém,přitom Nokia už takhle solidně prodává přemalovaný Symbian v N8,na který se nešáhlo od roku 2007,jen se konečně dodělala přestavba GUI na qt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HTC  |  31. 01. 2011 17:20

Konečně pěkně a pravdivě napsaný nazor a realita WP7,které jsou propadákem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  31. 01. 2011 20:51

Mam velmi rad specialistov, programatorov a analytikov co hned vedia ako je system spraveny a ze daslie updaty a implementacia novych funkcii su problem. Plnu hubu reci a o nicom.
Ohladom bezpecnosti - to ej o com tema - absolutnu vecinu ludi nezaujima nejaka bezpecnost alebo sifrovanie.
WP je nic moc - ale nemudrujte o tom aky je zly a co preco tam neni a nebude ked o tom nemate sajnu.
Ja mam blby android desire a taky smejd som este nevidel, som z neho maximalne sklamany a nechapem, ako moze nieko stale vychvalovat tak nedorobney a odflaknuty system ako android.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  31. 01. 2011 21:20

Chyba kamaráde,Android je jen nad tvé síly to je ten problem.Systém není špatný jen na něj nestačíš a nemáš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  01. 02. 2011 20:55

Co trepes.. Ked odhliadnem od toho ze som derire reklamoval a menili mi dosku a nepriek tomu zamrzal a robil chyby - dal som dnes inu SD kartua testujem ci pomoze.
anio si nespomeniem co vsetko je zle zatial si to nepsiem, ale napsiem co mi vadi na mojom telefone, neviem ci ej to chyba shitu HTC alebo androidu
1. Insalacia na sd kartru neni mozna! Instalacia neni to iste co trapny presun. Symbian sa pytal kde chcem instalovat tu sa nic nepyta robi si co chce. Skusal som par free hrier a vela z nich neslo ani nainstalovat - hladam na fore zistim ze je treba vybrat SD nainstalovat a dat ju spat ??!! WTF!!
Ok spravim tak, funguje, presuniem na SD a ikonka mi zmizne z menu a nic sa neda robit - kaslem na to dam odinstalovat - akoze sa odinstaluje a pozrem na kartu a vidim tam 50 MB odpadu co ostalo po tych hrach ??!! Boze to je horsie ako uninstal vo windowse, este dufam ze sa to zapisalo do nejakych registrov!
2. system nema profily a vela uzitocnych veci co mali byt standardne. Nezaujimaju ma dristy ze nech si stiahnem! Co si mam co stahovat zakladne veci a este bohvie akej kvality! Ja nechem nejaku smejdovu aplikaciu co naprogramoval nejaky teenager na strednej skole. Ja chcem kvalitnu aplikaciu v zaklade. Potom mam ako vediet ci mi nezere vela baterky, ci nesposobuje chyby, nestalilitu?? Ked mi teraz sem tam nedokaze citat alebo zapisat na SD alebo ostane cierna obrazovka coho je to chyba? ako mam vediet ci mi to nerobi nejaka uzasne aplikacia ktoru zial nemam z frajeriny ale nutnosti?
3. Preco na desire sa neda v tel zozname zobraziot filter ake chcem zobrazit cisla? vidim tam sim + tel. dokopy. Mam vyumazat sim kontakty - dakujem, to je mi za rada!
4. Preco sa neda prepnut sms a pod z konverzacii na standardny system????? Uz sa vraciame do socializmu ze nam bude niekto diktovat ako sa nam to ma pacit a co je dobre????
5. SLavne desire nedokaze spravit zalohu - v navode to je ale HTC vie ze tam ta polozka v menu chyba a kaslu na to! - Hmm luxusny suport fakt!
6. Dalsia drobnost co ma napadla - updaty - updatnem aplikaciu a zmizne mi z menu a neni ani naistalovana.
Teraz su tu pekne ikonky animacie a kazdy ma orgazmy aky je to uzasny system. Android neni zly, vela veci je peknych a clovek ma z neho niekdy radost ale z daleka nie je dokonaly ani uzasny. Dobry bude tak mozno za 3 roky. Nechapem ako mzoe tolko ludi byt takych slepych WP7 ma hnusne modre stvorce - to je zly os to su prave kriteria.
Ano Luke mi tu bude pisat ze nestacim na blby telefon, fakt som asi lama. Lamy su ti co pisu aky je android uzasny OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juurraass  |  31. 01. 2011 21:45

Bohužel zatím nejotřesnější systém na trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
31. 01. 2011 23:35

Pod to se můžu z poloviny podepsat..
V r.2011 to má ani ne úroven iphone3G kterej je už děda.
Už snad v r 2008 mi bylo málo 8GB jak to může proboha nekdo koupit..? Masakr vývar.
Času měli dost, peněz do toho lejou jak sraček ale vidět moc není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smyth  |  04. 02. 2011 14:22

a co bys chtěl pro system ktery pravě vyšel a Iphon byl něco extra kdyz vychazel kazdy ho hazel do koše ze nema to a tamto tak co ho ted vyzdvihuješ na ukor WP7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  02. 02. 2011 10:08

Ad multitasking a správa běžících aplikací, asi moc nevíte, jak WP7 funguje, i když se vydáváte za odborníka - pokud přecházíte z jedné aplikace do druhé, tak první aplikace si uloží obsah obrazovky a další potřebná data a po návratu je znova obnoví. Běží jen jedna aplikace, ta na popředí (kromě pár systémových procesů). Sice to přináší určitá omezení, ale i své výhody - nebude vám v telefonu běžet, a spotřebovávat paměť a procesorový čas, mnoho aplikací, jako je tomu nyní u WM6.x.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rover623  |  02. 02. 2011 10:48

Tohle není mutitasking,tohle umí hloupý telefon za 2 tisíce.Navíc to uměla už SE T610

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  02. 02. 2011 11:24

SE T610 tohle neuměla. Měl jsem ho dlouho a "zdědila" ho po mně manželka, která ho používala minulý rok ... U T610 bylo možné spouštět aplikace, zase je vypnout a zapnout jiné - ale naprostá většina aplikací si již svůj aktuální stav nepamatovala (vždy jsem se modlil, abych rozepsanou sms nalezl alespoň v konceptech ...). U WP7 to je jiné - tam si aplikace má pamatovat svůj aktuální stav, aktuální obrazovku, již vyplněné údaje v políčkách ... a existuje k tomu sw podpora v OS, WP7 také obsahují funkce pro vzbuzení aplikace událostí ...
Ale neříkám, že je to multitasking. Je to jen celkem rozumně vyřešené přepínání aplikací tak, aby to bylo rychlé a nežraly systémové prostředky, kdyby tak byly řešeny aplikace i v telefonech za 2000, tak by to bylo fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HTC  |  02. 02. 2011 18:36

Tomuhle se nada ani rikat ani multitasking.Reseni nanic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gck23  |  03. 02. 2011 13:12

presne takhle to delal starickej palm, je sranda, jak se v drevnich flamech palm vs. windows mobile zastani woken bili do prsou, ze ten radoby multitasking z palmu je na nic a ted to dostali jako novy windows phone 7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  31. 01. 2011 13:12

Předražený Telefon který nemá skoro nic oproti konkurenci,opravdu ostuda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luis  |  31. 01. 2011 08:02

Někde jsem zaslechl, že WP 7 neumí synchronizaci s Outlookem. Je to snad pravda, že nepodpořili ani vlastní klíčový program ? Na 6.5 to chodí perfektně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jfb  |  31. 01. 2011 10:19

Přímou synchronizaci s Outlookem opravdu neumí, jen přes Exchange účet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  30. 01. 2011 22:19

Množství chyb a nedostatků systému Windows Phone 7
To mě pobavilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  31. 01. 2011 00:15

Fuj to je kráva velká a těžká... Bože, proč někdo neudělá zas po roce, dvou telefon, co se vejde do kapsy a přitom jí neurve? 5630 XM 4 EVER!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  30. 01. 2011 21:59

Jen bych poopravil, i v Evropě je k dostání 16 GB verze, jsem jejím majitelem a kupoval jsem v UK kde není tato verze nic speciálního .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michallos  |  30. 01. 2011 21:03

Ako prvé si na recenzií prečítam klady a zápory a keď som videl chybu, že nemožnosť použíť pamätové karty, ďalej som už ani nečítal, pre mňa nezaujímavé zariadenie a to vlastním už druhé HTC... To je fakt blbosť bez pamätovej karty a len 8 gigova verzia, fuj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 21:09

Proc je to blbost? (myslim tu chybejici pametovou kartu)? Naopak, vzhledem k tomu, ze interni pamet je mnohonasobne rychlejsi nez pametovka, to smysl ma. Samozrejme, vyrobce by mel nabidnout dostatecnou, 16 GB povazuji za minimum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S4crifice  |  30. 01. 2011 21:18

Zvláštní, že tu kdysi bylo video, kde jeden model rozebrali a našli v něm 8GB MicroSD kartu, akorát pro běžného uživatele nepřípustnou a neměnitelnou, musel se telefon rozebrat ... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 22:05

Ano, ale to je problem HTC, ze to tak neda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  30. 01. 2011 21:51

pravda, NAND je rychlejšie než karta, ale práve HTC dáva miesto NAND ako vnutornu pamäť natvrdo kartu, a preto je WP7 u HTCčiek pomalší ako u Samsungu, kde je rychlá NAND

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 22:05

Ano, ale to je proste zpusob, jakym podnika HTC...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulik  |  30. 01. 2011 23:26

Samsung ma take SD karty, Omnia 7 byl prvni WP7 telefon, kde byla provedena vymena pameti. HD 7 mam dva mesice a to s pameti 32GB , vymenu zvladne temer kazdy. Mimo HD7 mam i Desire HD a mohu bez zavahani prohlasit, ze HD7 je v celkovem praktickem hodnoceni lepsi, jedine co mi chybi je skutecne offline navigace, ostatni aplikace jsem v marketu jiz nasel. WP7 je skvely system, rychly, stabilni, intuitivne ovladatelny (kdo nezkusi nevi o cem se mluvi), prestoze je kompatibilni pouze s mSD kartami class2, pracuje s nimi rychleji nez Android s mSD class10. Absence spravce spustenych aplikaci je irelevantni, na rozdil o Androidu, kde pomerne casto musim aplikace ukoncovat rucne, ve WP7 jsem tuto potrebu nikdy nemel atd atd. Mimochodem, recenze ukazuje autorovu malou zkusenost jak s telefonem, tak s WP7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qmox  |  31. 01. 2011 02:24

no ono aj zavysi co mas na tom androide a aky mas android phone . Galaxy S ked tam nahodis vycisteny system ide ako drak. Windows 7 ide rychlo ale zasa toho tolko nevie a to nehovorim len o nejakom multitaskingu.
+ Android ako pracovny mobil je celkom fajn , kedze prave preto ze je to open source ma vyvojovu podporu aj takych firiem ako IBM a sam to rad vyuzijem .
HD7 sorry to je len preklopena HD2 s kde pamet a citacku obmedzili a dali do tela pristroja takze tam mozes natrepat tak akurat 32GB sandisk class 2 . Nemile prekvapenie potom prijde ked zistis ze HD7 rovnako ako HD2 pouziva Adeno200 co znamena ze ma napriklad 1/3 vykon Omnie 7 takze tie najnarocnejsie hry si asi moc neuzijes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trepifajkslak  |  31. 01. 2011 13:02

Není náhodou v Ominii 7 ten stejný chipset? Protože jinej WP7 zatím nepodporují... Tak jak může mít 3X větší výkon? Ano je rychlejší, ale kvůli vestavěné NAND paměti a ne tý zvěřině co provádí HTC s pamětovkama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  30. 01. 2011 20:53

Ten operační systém je otřesný. A to ještě půlka obrázků na domácí obrazovce sou narobovaný kraviny, co tam nikdy nikdo mít nebude, nějaký přiblblý akcie a xbox, fakt by MS měla hanba fackovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RmN  |  30. 01. 2011 22:08

Další, co viděl WP7 jenom z rychlíku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S4crifice  |  30. 01. 2011 18:19

Stejně jejlepší smart s WP7 je HD2 + rom z XDA a proč? Protože to kdykoli můžu hodit do pryč aq poté tam nahrát OPERAČNÍ SYSTÉM! :) jo a ušetřím ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jony5k  |  07. 02. 2011 17:36

Ohledne NAND WP7 na HD2, uz tam funguje alespon Windows Live ID?? U mě WP7 vydrzelo asi hodinu. Teď testuji NAND Gingerbred a líbí se mi to, minimalne nemusím vyndávat baterku. /jednodušší než hledat předmět na zapíchnutí resetu/ u HD2. Nezamrzá jako s WM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulaty lenin  |  30. 01. 2011 18:04

Opět klasika spousta chyb systemu. a že se nikdy nezmínite o chybach androidu. hold hezka dovolená za peníze googlu se sejde že ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bed motofoko  |  30. 01. 2011 20:30

ja nerozumiem o ake chyby ide.
lebo ak nieco v systeme nie je, tak je to skor nedorobok,, nie chyba.
tak o ake bugy .rva ide?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 30. 01. 2011 21:22

Reakce jako je ta vaše mě ani po letech nepřestávají bavit. Máte nějakou konkrétní připomínku k textu recenze? Jak dlouho jste ten telefon používal vy?
A že už jste to vy, tak ještě jeden off topic - víte o tom, že popírání holokaustu je v některých zemích zločin a uživatele internetu používající stále tu samou přezdívku a IP adresu je velmi snadné vystopovat až na úroveň poštovní adresy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1k1  |  30. 01. 2011 17:26
mike-biker  |  30. 01. 2011 16:14

HD7 je v podstatě o něco málo horší Desire HD s průkopnickým SW, který je momentálně pro mě naprosto nepoužitelný. Zda v budoucnu Windows Phone zazáří, či zanikne, to se teprve ukáže. Ale v momentální fázi mi to trochu přijde jako auto, se kterým se dá jezdit pouze na výrobcem určených dálnicích. Nic víc a nic míň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiras_  |  30. 01. 2011 18:25

No horší. Desire HD taky mohl mít tlačítko foťáku a ta nožička by neuškodila, byť využití malé. Mnohem horší je ovšem politika HTC co se baterií týče. 1230 mAh, směšné. Samsung dává 1500 a druhovýroba od Mugenu (který jsem dosud znal spíš jako ladiče motorů pro Hondu, jestli je to tedy ta samá firma) má pro DHD dokonce 1800 mAh. Nestát 40 liber, tak si jí i koupím. K čemu výkoné zařízení, když to při pořádném nasazení nevydrží ani den?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maesho  |  30. 01. 2011 15:22

keby sme mali na vyber iba iphone alebo wp7 pochopim ze sa niekto rozhodne pre wp7, ale kedze je tu aj android (alebo symbian3) tak rozhodnutie ludi kupit nedorobene obmedzene microsoft wp7 je pre mna nepochopitelne. preco? preco?! napada ma len neznalost, neinformovanost, hlupost?
mam android tak pisem len za neho: kompatibilita s exchange je vyborna (moxier 2.8.2), web, flash vsetko krasne ide (dolphine hd), kopec telefonov s rovnakymi alebo lepsimi parametrami za podstatne nizsiu cenu. kopec kvalitnych aplikacii, sloboda. a hlavne, vsetko funguje, plynulo, rychlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  30. 01. 2011 15:48

Je vela dovodov preco vybrat WP7 namiesto Androidu:
1) Android ma nulove sifrovanie udajov, takze je nevhodny ako pracovny mobil
2) WP7 je robeny tak, aby vsetky telefony dostavali updaty hned, alebo s velmi malymi casovymi odchylkami (nie ako Android, kde update ani nemusis dostat, alebo dostanes za pol roka ked je uz nova verzia)
3) prepojenie s Xbox uctom oceni vela zanietenych gamerov
4) UI je subjektivne na omnoho vyssej urovni ako vanilla android
5) WP7 ma uz teraz prekvapujucu podporu developerov, napriklad spominane WP7 only hry vyzeraju prekvapivo dobre a taktiez konzistentne UI medzi aplikaciami je vzdy plus
Toto je iba par co ma napadlo a to ani WP7 nemam. Urcite by sa ich naslo viac, ale pointa je v tom, ze to tvoje tvrdenie je velmi kratkozrake.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HTC  |  30. 01. 2011 16:11

Ty updaty bych nevyzdvihoval,uz mel byt 24.1 a ted to presunuli na to unorove datum.WP7 je osekany az to neni pekny a bude sakra dlouho trvat nez z toho bude plnohodnotny OS.zatim je to nedodelanina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adasfsdf  |  30. 01. 2011 17:16

ale na rozdiel od Androidu, ktory vyrobcovia nechcu aktualizovat WP7 bude aktualizovany pravidelne aj ked mozno s dvojtyzdnovym opozdenim. ale to snad vydrzim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 17:46

Vyrobci chteji, ale evidentne to neni tak jednoduche.
Verze 3.0 androida by to mela zmenit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2011 20:26

Ne, nechtějí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 21:02

Chteji. S upravami na nove verze maji zbytecne starosti navic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peťo  |  30. 01. 2011 21:29

výrobca chce predat. tzn, ze ked chces novy soft, mas si kupit novy telefon tak by to pre nich bolo idealne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 22:04

ROFL.
Pochopte, ze kdyz se o aktualizace SW bude starat nekdo jiny, vyrobce to oceni, stejne jako zakaznici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 16:18

"prekvapujuci podpora developerov" neznamena, ze tam bude, v dohledne dobe, dostatek kvalitnich aplikaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janci  |  30. 01. 2011 17:19

to znamena ze je tam dnes viac ako 7000 aplikacii a denne pribuda asi 100. tie najdolezitejsie tam najdes uz dnes snad s vynimkou navigacie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 17:46

K cemu to je, kdyz si je nemuzete koupit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofu  |  30. 01. 2011 20:25

Musim rict ze to me take zajima. Vzdyt takovy telefon uz neni davno jen telefon, to je maly pocitac. A jak znamo, pocitac je bez software jen mrtve zelezo. K cemu mi je mobil za 14 tisic(nebo kolik to stoji) kdyz si do nej nemuzu nahrat vlastni software, resp. nemuzu si do nej nahrat vlastni placeny software(vetsina kvalitniho softu je placena, vcetne navigaci).
Chapu ze si takovy telefon nekdo koupi v zemi, kde je mozne aplikace nakupovat, byt treba jich jeste neni tolik. Ale ze si jej nekdo koupi u nas s vedomim, ze placene aplikace mit nebude a nebude ani vedet kdy je bude moc mit, to mi fakt hlava nebere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 21:02

Ano, presne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borix  |  31. 01. 2011 07:01

Aplikace si v ČR samozřejmě můžete koupit. Je to sice neoficiální cesta (ale legální) a né tak user friendly, ale jde to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  30. 01. 2011 17:13

1.) android má rovanko šifrované údaje ako iné platformy zajdi si na androidvelopers a nepíš výmysli
2.) pravda malo to tak byť, ale podľa niektorých názorov budú musieť aj tak previesť výrobci samy nejaké upravy, zatiaľ update ale nebol tak ťažko povedať
3.) to možno ale to prepojenie im zatiaľ neprinesie nič navyše oproti súčasným aplikáciam v android markete a appstore
4.)áno je subjektivne, pre mna nepoužitelne, udodná obrazovka z animovaných štvorčekov mi nedá žiadne informácie a musím sa presunuť aplikácií a scrollovateľný zoznam je ulet(ešte s písmom veľkým jak pre slepcov)
to by nevadilo pokiaľ by šlo prostredie upravovať ako u androidu podľa vlastnej vôle
5.) podpora developreov nieje prekvapujuca, MS investoval viac 100 mil. USD do stumulácie developerov aby prerobili svoje aplikácie aj pre WP7
pokiaľ sa ale budú WP7 slabo predávať, podpora bude klesať

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 17:47

WP7 nemam, ale " udodná obrazovka z animovaných štvorčekov mi nedá žiadne informácie" tohle imho neni pravda. Da vam informace, napr. pocet neprijatych hovoru, pocet sms atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demonicus  |  30. 01. 2011 18:40

Důvod proč já si nevybral WP7 telefon je proto, co jde vidět i na fotkách umístěných v článku a to, že je sice na MT 4,3" displej, ale na displeji vidím jen 6 kostiček, které ani nepokrývají celý displej - dost velký kus místa na displeji vidím jako nevyužítý, což je pro mě zásadní nedostatek. Pro mě tak velký nedostatek, že ostatní věci jsem ani dál neřešil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 19:04

Ja si ho take nevybral, mj. i proto, ze podle recenzi je docela zdlouhave vytocit nejake cislo, coz je u mobilu dost zavazna vec. Radeji jsem koupil pouzity iphone 3GS asi za 8 tisic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  30. 01. 2011 20:22

ak by obil neinformoval on počte neprijatých hovorov a sms tak by to bol už vrchol, u iných platforiem(okrem iOs) aj u starého WM tam máš aj text sms, hlavičku emailu prípadne viac, titulky rss, twetty, aktualne počasie a predpoveď atd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  31. 01. 2011 01:51

Trochu Ti rozšířím obzory - podívej se sem: www.7luke.com/iphone4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  31. 01. 2011 07:32

To, ze to umi jailbreaknuty telefon, nikoho nezajima. To je jasne, ze to umi, proc by to neumel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  31. 01. 2011 01:52
-  |  30. 01. 2011 17:22

mozno napriklad pretoze android nepodporuje viac ako jeden Exchange mailbox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demonicus  |  30. 01. 2011 18:41

Na androidu mám jeden exchange účet, který používám a v menu mám stále možnost přidat další - vlastním jen jeden, nemohu tedy 100% vyzkoušet, ale nevidím problém, proč by to nešlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bagio  |  30. 01. 2011 20:04

maesho : A jak si vybíral mobil když Android uměl to co teď WP7,takže nic moc ? No ? nechápu lidi co pořád odsuzují WP7. Si vzpomeňte co uměl Android nebo Iphone když vylezl na světlo ? Nic,vůbec nic. Ale spousta lidí si ho koupila a čekala na první update a na spuštění Marketu.A nikdo tehdy nevěděl jak to dopadne,jestli se chytí na trhu a nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  30. 01. 2011 20:31

tak napríklad to copy/paste,mass storage, multitasking a dalšie veci ktoré na WP7 ľudia kritizuju mal android od začiatku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  31. 01. 2011 21:41

A jak to copy / paste bylo implementovane? A jak kvallitne je implementovane dnes? Oproti implementaci v iOS stale hodne blbe. Neni konzistentni pres aplikace a OS. Z nekterych situaci nelze uplatnit vubec....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 01. 2011 21:04

Protoze tehdy jsi defacto nemel na vyber. Dnes mas na vyber. Android, iOS, Symbian.-..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2011 13:53

Mám jeho menšího brášku Trophy a musím říct, že jsem plně spokojený, Windows Phone jsou rychlý, stabilní a spolehlivý systém, chybí mi pouze navigace, pro ostatní věci jsem na Marketu našel program. Spíš mi vadí nesmyslné omezení typu nemožnosti poslat/přijmout soubory přes BT, chybějící mass storage, klávesnice bez českých znaků. Ale o všem MS tvrdí, že to doplní, takže stačí počkat na aktualizaci.
Celkově jsem ale s WP7 nadmíru spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Fiala  |  30. 01. 2011 15:03

Super, Trophy si chci co nejdrive poridit. Pockam jeste na prvni update (udajne ma byt uz 7.2.) a jdu do nej. S tou navigaci mas pravdu - ted jsem zvykly na offline navigaci a ta podle vseho jeste chybi. Jak to mas s baterkou - kdyz telefon pouzivas beznym zpusobem, jak cast nabijis? Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  02. 02. 2011 09:54

Neoficiálně už navigaci doinstalovat lze, snad TOMTOM vytažený z německé ROM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FroyoPytel  |  29. 01. 2011 19:15

Nevím proč, ale všechny telefony HTC (bez ohledu na počet megapixelů) mají kvalitu svých fotoaparátů do puntíku totožnou - a to odpornou!!!! A stále s tím růžovým flastrem uprostřed jak při focení, tak při natáčení videa. To jsou tam všichni u HTC slepí jak patrony zřejmě. Kvalita jakou telefony HTC natáčí se rozhodně nedá nazývat HD. Lžou sami sobě i svým zákazníkům!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HTC  |  30. 01. 2011 12:21

Souhlasím,ten ružový nádech uprostřed je ted u každého modelu a je to odporné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik  |  30. 01. 2011 14:11

A ma dokonce dojem, ze se nekde uvadelo, ze to je jen nedokonalost firmwaru. CIli naprava je snadna, jen by musel nekdo zodpovedny chtit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HTC  |  30. 01. 2011 14:49

Firmware to dokaze jen potlacit,ale firmwarem to neni.Ma to kazdy model,nektery vice,nektery mene,ale je to tam vzdy pri videt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peťo  |  30. 01. 2011 21:08

presne, tych ruzovych flakov je skoda. cim to teda hlavne je? ze by vo vsetkych telefonoch pouzivali ten isty hw fotaku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peca  |  31. 01. 2011 08:14

Muj HTC TD2 taky zadny ruzovy nadech nemel a nema. Rekl bych ze tohle zacalo az s HD2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  31. 01. 2011 08:50

Ono to totiž není fw ale optikou, malý objektiv má sice na rozdíl od některých konkurentů zntelně lepší hloubku ostrosti ale jako negativní dopad se projevuje spektrální rozklad, který dává - u některých kusů- ten nádech lehce do červena. Nový FW to naopak v dotčené ploše odčerveňuje. Protože HD2, desire HD a HD7 mají stejnou optiku, problém se u nich nutně musí objevovat v přibližně stejné míře. Postiženo je asi 30% přístrojů v postřehnutelné podobě, u zbylých 70% je to mimo postřenutelný odstín nebo vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  31. 01. 2011 21:58

dobry vtip. U techto pidi objektivu a pidi cipu je hloubka ostrosti tak brutalne velka, ze pochybuji, ze muzes byt jeste vetsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gaughin  |  30. 01. 2011 21:09

Můj starý HTC Touch HD nikdy žádný růžový nádech neměl (pokud byly alespoň trochu solidní světelné podmínky). Při slunci jsou fotky k nerozeznání od normálního kompaktního foťáku s výrazně větším objektivem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cedik  |  29. 01. 2011 19:08

i Samsung GT S8500 Wave má BT 3.0 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyselka  |  30. 01. 2011 12:46

i Nokia N8 má BT 3.0 ale upřímně :D na rychlostech jsem to nepoznal (kopírování přes BT třeba s SGS trvá stejně jako se starou nokii)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demonicus  |  30. 01. 2011 18:34

A není to tím, že odesíláte data ze zařízení s BT2.1 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martab  |  29. 01. 2011 18:43

Jen jsem se chtěl zeptat píšete jako nevíhodu Bluetooth 2.1, tak bych se chtěl zeptat jestli existuje nějaká novější verze Bluetooth, protože jsem o novější neslyšel a ani googl o novější neví (myslím o konkrétním zařízení které by ji mělo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NortySP  |  29. 01. 2011 18:51

Mam pocit ze samsung Beam mal oznameny BT 3.0 lenze o tomto telefone som uz dlho nic nepocul :) a inak ma nenapada ziadny telefon co by mal nieco s BT 3.0 spolocne :) Tym padom by ako nevyhoda mohlo byt aj to ze nema ohybny superAmoled ved aj tie predsa uz predstavili :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaadam  |  29. 01. 2011 19:05

Samsung i9000 Galaxy S má Bluetooth 3.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  30. 01. 2011 13:02

dokonce i Samsung Wave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  31. 01. 2011 16:29

To je taky vůbec první mobil, který má bluetooth ve verzi 3.0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2011 13:14

a všechny Nokie s novým Symbianem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  31. 01. 2011 16:19

Nauč se mluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janina  |  29. 01. 2011 18:31

Vlastním evropskou verzi, zakoupenou u O2.ie, ve výčtu regionů, pro které je přístroj určen, je uvedena i Česká republika a telefon má 16 GB paměti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor