HTC skončil se značkou Qtek

Diskuze čtenářů k článku

Karlos  |  16. 06. 2006 14:24

Jo taky by me zajimalo kdy se bude prodavat, ale spis TyNT - za kolik by to tak mohlo byt? Neprodava se uz Qtek 9600 nekde venku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  16. 06. 2006 13:48

Nevíte něco někdo o dostupnosti ? Čekám na něj úpěnlivě ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  12. 08. 2006 13:38

jiz je dostupny u distributora - viz http://www.atcomp.cz/zbozi/qtek-8600-htc-mteor-umts-edge-3g-bt-cam-wm5-0/detail.aspx?p=z:79237

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  16. 06. 2006 10:44

Konecne udelaj snad pouzitelnejsi QTEK 8310 s UTMS a doufam, ze kartou z boku a ne pod baterkou,
ALE VYHODI Z TOHO WIFI. PROC ???
Jak videt,firma spolupracujisi s M$ miusi mit jejich kvalitni napady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  17. 06. 2006 00:53

Rozhodli se jit ve stopach Nokie, kdyz chcete mit dokonaly foun, musite si koupit rovnou dva nebo tri
Asi napad marketingoveho oddeleni, inspirace M$ temer jista

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kasparek  |  16. 06. 2006 10:44

Skoda toho wifi u mteoru, Qtek 8310 ho ma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  16. 06. 2006 09:20

Qtek sem měl docela rád. Třeba 9100 je hezčí než Vario (subjektivní dojem), ale hlavně co se mi líbilo bylo značení - mě to přišlo přehledný. Jak to tak vypadá, tak ty blbouni půjdou po stopách I-mate (JASJAR,..) a v tom aby se čert vyznal. Ne všechny změny jdou k lepšímu :o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 06. 2006 10:58

No - designu bych se nebal... (i kdyz to logo mi pripomina SE design a nepripada mi moc decentni, jak by se na komunikatory sluselo, ale takove "detske" - na druhou stranu je tim padem to logo "svezi")
A co se tyce znaceni - taky jsem na to cucel jako puk - a to radsi jeste nemluvim o tech VeLkyChAMalyCh pismenkach v nazvu.. Kdyby radsi nechali jako oznaceni ta vyrobni kodova oznaceni - vzdyt Hermes, Universal, Wizard, Star Trek ap. zni rozhodne lepe a krome toho tyhle oznaceni vsichni zasveceni stejne znaji... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
banny  |  16. 06. 2006 09:15

kdyz to ma microSD, tak se nedaji pouzit zadne jine karty, jako tomu bylo driv, kdyz mely komunikatory SD/MMC, ze? docela skoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  17. 06. 2006 00:50

IMHO vzhledem k cenam to zase nemusi tak mrzet... navic se s adapterem daji pouzit v beznych SD/MMC cteckach atd.
Spis mi vadi to, ze dneska existuji tri typy rozmerove !temer! identickych karet microSD, microMMC a MS micro... takze bezny uzivatel je firmam zase jen pro legraci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  19. 06. 2006 15:58

Len je mne upresnim ze sa jedna o miniSD, RS-MMC, a MS micro.
MicroSD je este mensia karta a micro MMC nepoznam osobne.
A je to fakt skoda toto rozdelenie (MS sem neratam, jednoducho SONY nikdy nechcelo byt kompatibilne). Totiz vies, kupil si si kartu aku si chcel, ci uz SD alebo MMC a ked MMC, tak si ju dal vsade. Teraz to fakt vyzera tak ze pre kazde zariadenie treba kupovat skoro zvlast karty. Asi je najlepsie mat vsetky zariadenia MMC a SD kompatibilne, pripadne s ich mini a RS verziami, a aj do fotaka na SD karty kupit radsej miniSD alebo RS-MMC, pre pripadne buduce presunutie tejto karty do ineho zariadenia. Uz par presunou som takto urobil a teraz sa chystam s PDA hodit kartu do fotaka a do PDA kupit new.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  24. 06. 2006 07:57

Mluvite mi z duse. MicroMMC jsem si poridil a zatim bez problemu provozuji v USB ctecce-klicence s adapterem na SD. Ta karta je opravdu hooodne mala. Navic ji vezme (512MB) i obstarozni, lec stale vynikajici, Siemens SL45. Jinak MicroMMC ted pouziva Samsung v novych mobilech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  16. 06. 2006 08:36

...doufám, že se zlepší pr podpora, třeba sehnat kvalitní obrázky pro tisk je u novějších modelů děs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSoD  |  16. 06. 2006 07:33

Co je to Microsoft?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  16. 06. 2006 08:03

http://www.microsoft.com/billgates/default.asp
http://en.wikipedia.org/wiki/Bill_gates
http://www.microsoft.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft

Na Živě.cz ses ptal i na Billa Gatese, tak jsem ti dal odkazy na něj i zde.
Nic si z toho nedělej, že to nevíš. Jak se říká - kdo se zeptá, je blbcem třicet minut, kdo se nezeptá, je blbcem celý život.
Ještě bych doporučil www.google.com, je to vyhledávač, jsi jistě zvídavý hoch, jak vidím, takže ti bude jen ku pomoci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSoD  |  16. 06. 2006 10:13

Dekuji.
Vsude se o teto spolecnosti pise, ale ja ji vubec neznam. Vsichni v mem okoli pouzivaji jako OS na pocitaci neco jineho. Asi to bude nejaka mala platforma pro nadsence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mousefromhouse  |  16. 06. 2006 10:21

Microsoft=firma dodavajici SW do PDAcek, ktery tak nenavidis :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  16. 06. 2006 10:32

Jak to rict kulantne ...... no zkratka jsi kus debila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSoD  |  16. 06. 2006 11:44

Co je to debil? To je nejaka nova verze toho OS od toho Microsoftu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  16. 06. 2006 12:24

Ne ne, význam slova debil ti vysvětlí např. zde:
http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/debil

Osvěta je holt duši povznášející činnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  16. 06. 2006 12:04

Sice neznáš společnost Microsoftm ale zato víš, že vyrábí OS.

Jo, chlapče, na to, abys mohl hrát blbýho, bys musel být mnohem chytřejší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSoD  |  16. 06. 2006 17:22

Ja si to precetl na odkazu od Narcissuse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSoD  |  16. 06. 2006 17:23

Co je to Microsoftm?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo  |  16. 06. 2006 18:02


Dobrý pokus. Zní to jako scifi sny uživatelů alternativních OS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  17. 06. 2006 00:40

Jako treba QTEK na Linuxu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSoD  |  17. 06. 2006 10:25

Co je to QTEC?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreenBeret  |  17. 06. 2006 11:31

Čoveče a víš vůbec kdo je tvá matka, fotr, kde bydlíš a jak se jmenuješ? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSoD  |  17. 06. 2006 14:58

Sve jmeno znam, ale nazvy vyrobcu minoritnich platforem proste nesleduji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  17. 06. 2006 00:43

mimochodem, novy smartphone od Motoroly uz je blizko blizoucko, tak uvidime co je scifi a realita...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1k  |  16. 06. 2006 06:55

...na značce zas až toik nezáleží, hlavně aby dělali dobré a stále lepší smartphony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czhunter  |  16. 06. 2006 00:20

A já si vždycky myslel, že Qtek je nějaká švédská firma, která prodává telefony od HTC stejně tak, jako např. mobilní operátoři a nemé s firmou HTC (právně) nic moc společnýho. No, možná sem se mýlil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  16. 06. 2006 00:33

Tak to sme dvaja, ja som si to tiez myslel a tusim som o tom aj niekde cital.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  16. 06. 2006 07:04

treti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bolek  |  16. 06. 2006 08:30

4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stary_pes, stary_pes  |  16. 06. 2006 09:10

Ved tak to aj dlhu dobu bolo, pokial je mne zname. Az tento rok HTC kupilo vacsinu v Qteku a nasledne ho znicilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maniac  |  16. 06. 2006 07:07

Ja som zas pocul, ze Qtek a I-mate su priamo viazane na HTC, teda su to akesi dcerske spolocnosti predavajuce modely od HTC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hermes  |  16. 06. 2006 00:06

Kdyby si autor článku alespoň přečetl produktový leták k HTC TyTN (Hermes), tak nebude psát kraviny, že je tam Intel na 416MHz, ale napíše pravdu, že bude osazen Samsungem na 400Mhz (předprodejní vzorky mají Samsung na 300Mhz).. Chce to ale trochu přemýšlet, než začnu něco psát, že pane Horalík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor