HTC Touch Pro: Diamond na steroidech

Diskuze čtenářů k článku

Dnes přišlo  |  05. 06. 2008 12:37


Dobrý den,

přijměte, prosím, mou omluvu za chybně uvedený údaj v zaslané tiskové zprávě o novém telefonu Touch Pro z dílny HTC. Velikost ROM je 512 MB a nikoli pouhých 256 MB, jak bylo ve zprávě uvedeno.

S pozdravem a přáním úspěšného dne
Petr Cícha
CoLin s.r.o., Freyova 12, 190 00 Praha 9, Czech Republic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MH  |  05. 06. 2008 11:08

Takže mám tento zázrak od včerejška. První a zásadní zkušenost z praxe: je to pomalé, pomalé, pomalé. Navíc je zvláštní jak se vypořádali s VGA rozlišením, pořád se na displej vejde stejně mejlů, jak v QVGA, zatím jsem nepřišel na to, jak to zmenšit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  05. 06. 2008 11:52

Sáfryš, co furt Diamond? O tom je tenhle článek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kome  |  05. 06. 2008 12:11

Na tak malym displeji asi moc nema smysl to prepinat do vga a je na to utilitka ,samo o sobe to nastavit nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MH  |  05. 06. 2008 13:10

No to je prima. v tom případě prosím o pomoc, jaká utilitka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kome  |  05. 06. 2008 14:34

True VGA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
developers  |  11. 06. 2008 15:05

no myslim ze prihodim trosku......
neviem ako tu moze niekto porovnavat iphone a nieco na baze wm.. iphone mal oz donedavna celkom uzavrety operacny system, co sa meni s verziou 3g, napriek tomu tu nemozme hovorit o ziadnej otvorenosti, nakolko aplikacie cez appstore, dovi dopo, to nie je ziadna vyhra zatial.a uz vonkoncom nie otvorenost.keby ich tam bolo hned aj niekolko stoviek, stale je to malo oproti wm. aplikaciu pre wm naprogramujete doma na kolene ( teda ak ste utrpeli vzdelanim alebo disponujete potrebnymi vedomostami). apple, no skuste dostat technicku specifikaciu k api, pripadne si precitajte licencne podmienky. zase dovi dopo..nevravim, ze wm je na tom nejako lepsie, to asi tiez nie...
k tomu, ze tu niekomu pada wm kazdu chvilu, co dodat..aj ja som doma zazil pad windowsu, niekolkokrat, ale zase, windows zdrojovy kod ma niekolko 10milionov kodov..pricom sa musi snazit spolupracovat so vsetkymi svetovymi tvorcami softveru a hardveru..apple os, uzavrety system, par grafickych aplikacii, a vsetko ostatne treba riesit konvertovanim..a hlavne sa teraz prosim neozyvajte, ze mate doma os x tigra ci lepoarda a ze nic lepsie ste nevideli, a ze to nepada..vsak sa tam neda v porovnani s windowsom poriadne nic menit..
iphone, to je taky system, moja priatelka to nazyva MILY...user friendly, to ano, ale skuste si tam otvorit a zeditovat nieco vo worde alebo exceli..samozrejme, dovi dopo..iphone, to je taka modna hracka, 2mpx fotak nebudem hodnotit, skuste mi poslat mms..vo verzii 3g aj gps, zaplat panbuh..
napriek tomu zostal 2mpx fotak, co je na telefon, ktory ma urcovat trendy a ktory je predstaveny v polke roka 2008, strasne malo.nakrutime na tom nejake video, zachytime moment?? ale no samozrejme..) niekedy vo verzii 8g mozno
mimochodom, k tym trendom, ktory urcil iphone..treba mu priznat, ze pomohol k tomu, ze sa masivne rozsiruje dotykovy displej aj do medium cost triedy.. ale zase, 7 milionov predanych ipodov (cislo je priblizne, takze ma nezabite ak som sa kopol o milion dva), to nokia spravi za 2-3 dni tolko telefonov... ohladne predajnosti 3g iphonu, 10-15 milionov mozno, aj to som optimista.. pri nastupe lg, samsungu, nokie, htc a podobnych, z ktorych kazda ponuka nejakeho toho ipod killera, to nebude take lahke.. hlavne ked iphone zaostava funkcnou vybavou.. a nechcem teraz pocut o inteligentnom wifi na iphone, kazdy telefon s wifi je na rovnakej urovni v tejto oblasti
a to nehovorim o nizkej cene noveho iphona pri zaviazani sa zakaznika na pausal, to bude musiet niekto zadotovat..a neviem teda, ci to budu operatori velmi radi robit, ked budu mat v ponuke lepsie telefony..
este zaverom, treba si uvedomit, ze iphone nebol primarne robeny za ucelom nejakeho maximalistickeho zisku..je to hlavne reklama pre apple, treba si to zobrat financne, povedzme pri pocte 7 milionov predanych kusov, dajme cisty zisk 20 dolarov na kus ( mozno sa to niekomu zda malo,ale odratajme reklamu, distribuciu, znizenu predajnu cenu pre mobilnych operatorov), tak si to kazdy vyrata...to je podotykam za cely rok..nic moc..vsak aj pocas predstavovania 3g iphonu klesli akcie applu myslim za par hodin o par dolarov..proste nato, aky mame rok, predstavuju telefon, ktory toho ponuka malo..
este ohladom symbianu, symbian mohol mat velku buducnost pod kridlami nokie, ktora v podstate cele symbianove zdruzenie ovlada ( kto vie o com hovorim vie, kto nevie,najde si), ale nokia vsadza aj na ine karty sa mi vidi symbian v sucastnosti berie ako doplnok,nie ako mainstream..
dovi dopo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  05. 06. 2008 03:17

http://www.coolsmartphone.com/news4078.html
Kouknete se na ty lagy a apod..Ten SW je proste pro toto zarizeni moc nsrocny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  04. 06. 2008 23:45

Ta nová klávesnice mě fakt nadchla, konečně řada i s čísli. Docela jsem zvědav na pevnost výsuvného mechanizmu, podle obrázku bude displej držet opravdu jen na milimetrech :). Ale co mě zaráží je nepřítomnost levé a pravé potvrzující klávesy a klávesy OK. Bez levé a pravé klávesy se dá celkem žít, ač bude opruz šahát až nahoru na displej, bez klávesy OK však již ne. Doufám že to nějak vymysleli, jinak to bude zase ergonomie napytel :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alpha2  |  04. 06. 2008 20:03

Co to jako je???
Video je zde:
http://www.youtube.com/watch?v=kvzWelkw5gA
Prosím, vysvětlit, děkuji.
A mohu to "čekat" i u Touch Pro?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  04. 06. 2008 20:40

To je to, o cem jsem psal vyse. Proste HTC se snazi priblzit tolik iPhonu, ale na bazi systemu WM je to nemozne, nebot HW naroky by byly silene. Takze tu mame opet vzhledove pekne zarizeni,ale pro pomalost obtizne pouzitelne. Touch Flo byla dle meho nazoru ztrata casu. Vyvojari se meli zabyvat radeji optimalizaci WM pro toto zarizeni, nez pridavat 3D ficuriny, ktere to zarizeni nezvlada..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kome  |  04. 06. 2008 21:25

Nastesti se to da pouzivat i bez toho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alpha2  |  04. 06. 2008 21:42

Prosím, popsat česky, vo čem to je. Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  04. 06. 2008 23:18

Autor videa vyslovuje několik znepokojení nad Diamondem. Nejdříve srovnává rychlost zařízení s vypnutým TouchFlo, kdy startuje pod jednu vteřinu. Poté poukazuje na zpomalení díky zapnutému TouchFlo, kdy totéž trvá cca 3 vteřiny.
Dále se hovoří o nevhodném zadním krytu, kdy si neustále budete zapatlávat průzor foťáku, jelikož je to nejvyšší bod tohoto krytu.
V poslední řadě je řeč o umístění tlačítka pro soft-reset, které je trochu zakopané.
Nevím no, mě to připadá spíš jako detaily. Faktem asi zůstává, že to 3D prostředí bude pořádný žrout výkonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  04. 06. 2008 23:23

A zapomněl asi na nejdůležitější "bug" z tohoto videa. Přijmete-li hovor, tak se po 3 vteřinách vypne displej a když během hovoru chcete něco udělat musíte telefon aktivovat horním tlačítkem.
Někomu to asi může vadit, chápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukecz  |  05. 06. 2008 00:55

To vypínání displeje se dá deaktivovat v registrech WM, jako spousta dalších věcí. Na HTC Cruise mi to jde. Docela by mě zajímalo, jak je na tom s takovými úpravami snadno a rychle IPhone...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  05. 06. 2008 02:08

iPhone takove upravy nepotrebuje, protoze ma lepsi a pouzitelnejsi OS. Displej iPhonu se automicky deaktivuje, kdyz si ho date k uchu(nemusite se uchem ani dotknout displeje) a kdyz ho u ucha nemate, zustane zapnuty, pokud tak chcete - pokud tak nechcete, deaktivujete displej. Takze nac sahat do registru, ktere iPhone ani nema:) Nacvubec sahat do systemu - aby byl iPhone stejne nestabilni jako WM? Kdepak, u Applu premysleji trosku vice a nezatezuji nas temito ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 06. 2008 07:33

No to je fakt, Apple obvykle svoje zákazníky nijak nezatěžuje. Jeho zákazníci totiž každý jeho výrobek považují za dokonalý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 06. 2008 07:40

Až bude iPhone umět to samé, co WM, uvidíme jak slavné to bude s tou "stabilitou", ale to se hned tak nestane, protože zařízení jako iPhone patří do zcela jiné kategorie a jsou určeny pro úplně jiné uživatele než zařízení s WM. Jinak stabilita je mimochodem u WM zařízeních srovnatelná s normálními PC - a jejich uživateli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  05. 06. 2008 14:22

pokud vím, tak nic, co by WM uměl a iphone neuměl není, teda, co se týká SW- aplikací... Zkuste mi to vyvrátit, rád se poučím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  05. 06. 2008 14:27

"Jinak stabilita je mimochodem u WM zařízeních srovnatelná s normálními PC"
Ano, to máte naprostou pravdu, protože desktopová win jsou stejně nestabilní jako WM... u windows se známému pádu systému nevyhne naprosto nikdo, prostě jednou za čas se zhroutí a neudělá s tím nikdo nic... jen tak pro příklad, můj známý má iMac s Mac OS X už 5 let, nikdy mu system nespadl a ani nikdy nebyl nucen ho přeinstalovat... zkuste si toto s Windows....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
YAMATO  |  05. 06. 2008 16:54

To hle nejde označit jinak jen jako fanatický canc! Byl jsem nucen dělat přeinstalaci jen jednou-a to svojí vinou. Jinak naprostá spokojenost, žádné pády a pod. se nekonají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  06. 06. 2008 17:34

Yamato: Chapu , ze je tezke to priznat...Ale iPhone je rychlejsi a stabilnejsi a tecka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eddie  |  08. 09. 2008 07:31

Nejstabilnější počítadlo byl sčot mého dědy. Startoval okamžitě,stabilní byl díky poctivé dřevěné základně. Sice toho moc neuměl,ale za to byl rychlejší i stabilnější než iPhone i WM nebo Symbian. To jsou mi teda argumenty.Tecka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  05. 06. 2008 19:14

Apple ví, proč Vás nezatěžovat, Vaše primitivní ovčí mozečky by to nesnesly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  05. 06. 2008 21:03

Primitivně vyznívají akorát Vaše příspěvky. Osobně bych si také iPhone nepořídil, ale nikdy by mě nenapadlo narážet na něčí inteligenci jen proto, že mu vyhovuje jiný typ telefonu než Vám. Opravdu mi ta souvislost uniká. Elementární projev inteligence je tolerance a nadhled, přemýšlejte o tom.
Mimochodem, jak si vysvětlujete, že ten primitivní iPhone určil současný směr vývoje mobilních telefonů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  06. 06. 2008 10:55

Čím ho prosím konkrétně určil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marecisko  |  06. 06. 2008 12:30

iphon ziadny smer neurcil to je len vyplod fantazie.A porovnavat apple s win to je tiez nezmysel.Apple funguje iba na vlastnych strojoch pre nich stavanych.Zatial co na mojom compe by som mal viac problemov ak s windowsom.A v tom je ten rozdiel.Apple je omedzenec a inak keby bolo na nich tak tu mame kazdy rovnaky pocitac a vyvoj by sa zastavil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  06. 06. 2008 14:07

Což zas u amíků nepřekvapuje, spíš mě to překvapuje u zdejších apple fanatiků, jako evropani by měli mít na víc..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  06. 06. 2008 14:20

Jednoduše tím, že jeho koncepci následují (a budou následovat) téměř všichni významní konkurenti. Uvidíte za 3 roky, kolik tu budeme mít telefonů s ovládáním prsty na dotykovém displeji.
Trochu mi to připomíná situaci, když BMW uvedlo poprvé v řadě 7 sdružené ovládání iDrive. Nejdříve to všichni kritizovali, dnes na stejném principu pracuje Mercedes i Audi a řada dalších.
Ať už máte iPhone rád nebo ne, tak se mu dá těžko upřít, že rozhýbal vývoj v oblasti mobilní komunikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  04. 06. 2008 19:12

Byt to aspon trochu spolehlive a rychle, tak si to objednam. Ale dle videi apod. je to stejne pomale a nespolehlive jako Kaiser. Skoda toho. Tento pristroj si zaslouzi kazdopadne stabilnejsi a rychlejsi system. Ale co uz, za par dni se nam predstavi novy iPhone a doufam, ze na toto po strance designu i techniky, rychle zapomenu. Pokud se naplni ocekavani, tak Diamond vlastne nebude mit zadny parametr lepsi a to v soucinosti se spolehlivym a rychlym OS bude neco, co konecne bude alternativou i pro narocnejsi uzivatele. Kdyz vidim vsechny ty nespolehlive E-Teny, HTC apod. a vzpomenu na sve trapeni s WM, tak si rikam, jak muze jeste nekdo pouzivat tyto pristroje. Ale nez me ukamenujete - podotykam, ze nejsem narocny uzivatel. Takze zadne editace dokumentu a podobna zverstva se nekonaji - tim chci samozrejme rict, ze kdo toto potrebuje delat, nema bohuzel jinou alternativu - zatim. (Symbian ten sem nepocitam, to je spis vylepsena Java a ne OS).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bagrik  |  04. 06. 2008 23:15

nechci se tady zastávat WM, ale můj kamarád je velkým příznivcem Apple. teď si koupil iPhone a říkal mi, jak si tam začal nahrávat všemožné kraviny, aby to všechno vyzkoušel a pak se mu to celé podělalo, takže musel dát "master reset" - v uvozovkách proto, že nevím, jak se to u iPhonu přesně jmenuje. Nevím, já to nemám...todle mám od něj, každopádně si myslím, že když člověk u jakékoli platformy začne experimentovat tak si to zařízení postupně prostě "odrovná"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  05. 06. 2008 02:15

Ale tak samozrejme. Jmenuje se to restore. Neexistuje zadny telefon, ktery by vydrzel bezpecne zasah nezkuseneho uzivatele. Pokud se hrabe v systemu, tak nelze ani nic jineho cekat. Ale iPhone je proste podle me modla spolehlivosti. Za cely rok s nim ani jedno samovolne vypnuti a pad aplikace jen dvakrat - ale bylo to mym zasahem, aplikaci,ktera nebyla nativni proste byla spatne udelana(hned jsem ji smazal) - ukazte mi takovy pristroj s WM (neexistuje). Pokud do iPhonu nebudete cpat vsechny aplikace, co kdekdo udelal, tak vam zarucuji 0 padu,lagu,zaseku apod. WM se bohuzel i v zakladnim stavu zasekava, pada, vypina, zahlcuje RAM, krati nam zily..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 06. 2008 07:50

Vážně? Tak se přijďte podívat na můj 3 roky starý Loox 410 od FS, WM 2003. Nevím, proč si furt myslíte, že na WM něco "padá"? Pro obsluhu takových zařízení je ovšem potřeba tomu rozumět (stejně jako u normálního PC), což se od uživatelů takových zařízení, jako je iPhone nedá příliš očekávat. Se mi ještě nestalo, že by mi systém s WM udělal "samovolně" něco z toho, co popisujete. A to tam mám hafo aplikací, které potřebuji. Nicméně je jasné, že zařízení s WM pro vás skutečně není určeno, to je pro pokročilejší uživatele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S474N  |  05. 06. 2008 08:41

Dovolim si mensi komentar, jelikoz mam k dispozici dlouhodobe FSC Loox N560 a iPhone. Jako dlouhodoby zastance WM (aktualne ve verzi 6 v mem pristroji) zde musim napsat, ze celkove pojeti u iPhone je opravdu "nebe a dudy". Zacit muzeme kompletnim zpracovanim, kde je opravdu vsechno pevne, nic nevrze - proti tomu Loox vypada jako doslova jako detska hracka, navic 10 let stara. Pokracovat muzu displejem, ktery opravdu nema obdoby - na Looxu na slunci nevidim vubec nic (cti lautr h@vn@). Pokud na Looxu spustim ctecku RSS zprav SPB Insight, tak mam minimalne na 10 minut vystarano o zabavu, protoze pro me z neznameho duvodu to doslova zablokuje cele PDA a nacita se strasne pomalu - a to mam prosim 31MB volne pameti. Naopak u iPhone jsem zatim vubec nemusel resit kolik je pameti, vsechno funguje okamzite - kliknu a okamzita reakce. Kliknu na smartRSS, nacteni zdroju je zalezitosti par sekund. Za veskere zakladni telefonni funkce, SMS, emaily a predevsim hudbu a video opravdu nelze WM6 s iPhone porovnavat. Jasne, bohuzel nema GPS (nicmene pockejme si na pondeli 9.6. kdy ma vyjit nova verze.), taky me to stve, ale holt se neda svitit, protoze zivot je o kompromisech. A ruku na srdce panove, co kdo nejvic pouzivate na svem mobilu za funkce? Ja jsem zjistil, ze je prijemne mit co nejvic funkci, ale stejne jich clovek pravidelne v realu vyuziva sotva 20%.
Nicmene chapu, ze pro nekoho, kdo iPhone v realu ani nevidel, se muze zdat, ze se jedna o hracku, se kterou nelze vubec nic delat. Taky jsem zil v tomhle bludu, ze se jedna pouze o hracku pro "teen"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eLKa  |  05. 06. 2008 08:51

Loox 410 může srovnávat s iPhonem jen naprostý ignorant. Loox je jen PDA, kdežto iPhone umí i telefonovat, kapiš? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  06. 06. 2008 10:53

Srovnávám WM s OS iPhonu. To telefonování si tedy zkuste odmyslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AX  |  05. 06. 2008 09:25

WM6 na HTC Touch je s prominutim humus. Prvni den jsem musel asi 3x do soft resetu, jeden hard uz mam taky za sebou. Prestala proste fungovat sit pres USB. Kolega pred chvili hard resetoval, aby se probralo GPS. Je to system, ktery bych nedal ani diteti do medvidka, aby vydaval zvuky. Stabilita nula. Rychlost nula.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNX  |  05. 06. 2008 10:32

No jo, ale HTC Touch ma vyrazne nedostatecny HW. Tohle by melo byt o necem jinem. Ja mam zkusenosti s HTC TyTN II a rekl bych, ze velmi dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AX  |  05. 06. 2008 15:07

Omlouvam se, jde o HTC Touch Cruise. Nejak jsem si nezvyknul, ze bez posledniho slova jde o jiny model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  06. 06. 2008 13:20

Pokud mas skušenosti s TyTN II velmi dobré, tak jsi velmi nenáročný uživatel, kterému stačí šnečí rychlost. dej si vedle toho iPhone a budeš mluvit jinak ti garantuju, měl jsem oba současně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  06. 06. 2008 14:00

A ty jsi zřejmě náročný uživatel, který každou vteřinou vydělává miliony na burzách a proto potřebuje rychlý iPhone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 06. 2008 07:57

Samozřejmě že WM je normálně použitelný systém, pouze rozdrbat ho je pro neumětela mnohem jednodušší než u iPhonu, protože má samozřejmě zcela nesrovnatelné možnosti zásahů do celého systému. Pan AAA něl buď ukrutnou smůlu na to jedno zařízení s WM, které se mu dostalo do ruky (o tom, že jich bylo víc bych pochyboval), ale spíš bych ho viděl jako milovníka nakousnutých jablek bez zpětné vazby. No, pokud se pletu, tak se omlouvám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  05. 06. 2008 09:05

Huhuhu, pry WM je normalne pouzitelny - tak tomu rikam vtip. To presne totiz WM neni. Mam WM6 na Etenovi M700 - takze par mych zkusenosti: Bez hromady zasahu do registru (to kdyz pres dialogy neco nejde nastavit, nebo se to jako nastavene tvari, ale skutek utek) a bez nahrady vetsiny dodanych aplikaci za lepsi a spolehlivejsi alternativy by to pro me bylo uplne nepouzitelne.
A v pripade Etenu se ten smejd musel vylepsit jeste hardwarove - nacpat papirek k pojistce pod krytem, jinak se totiz nekolikrat denne (typicky kdyz jsem ho mel u pasu a ohnul se, abych si zavazal boty) samovolne vypinal. To vypinani je specialita Etenu - delal to i starsi X500...
Takze po hromade uprav je WM s Etenem pouzitelny jen tak tak - spolehlivost porad spatna, nastesti diky papirku pod krytem uz tuhne mene. A ano, pravidelne restarty jsou nutnosti - po dni prace se zpomali a dochazi mu pamet.
Takze ano, pokud chcete tamagochi s barevnym displejem, travit dny hledanim proc nejake nastaveni nefunguje a jak to spiskat v registrech, hledanim rozumne pouzitelnych aplikaci (jako nahrady tech vestavenych zmetku) a naslednymi hardresety (rozumej reinstalaci systemu po te, co jste si zanesli system pri instalovani/odinstalovavanim te hromady vice ci mene zdarilych alternativ standardnich aplikaci) a znovunastavovanim systemu - tak jdete do WM.
A pokud Vam moc nevadi, ze obcas zaspite (bo WM vytuhl a budik Vas nevzbudil) a obcas zmeskate dulezity hovor (bo WM vytuhl) - tak je Eten s WM presne to prave pro Vas.
Pokud chcete neco tak spolehliveho, jako Vas stary mobil, jen s lepsim mail klientem, vetsim displejem a HW klavesnici, pokud chcete zarizeni na praci a Vasi zabavou neni se v nem vrtat a ladit a shanet vylepsene uvarene ROMky - tak hledejte jinde. A hledejte driv, nez za smejd s WM vyvalite hromadu penez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S474N  |  05. 06. 2008 09:40

Na druhou stranu by bylo vhodne sem napsat, ze iPhone "v zakladu" taky neni zadny slagr - pocinaje od toho, ze nejsou "Odesllane SMS". Jasne, vsechno se da doladit - ale musi se ladit a taky instalovat dost veci, ktere resi zakladni pouzivani, na ktere je clovek zvykly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  05. 06. 2008 12:13

Z téhle diskuze mi tedy jako vítěz vychází Symbian Stabilní, rychlý, jednoduchý, spousta aplikací, velký výběr telefonů a funkcí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  05. 06. 2008 14:12

doufám, že tohle bylo myšleno jen ironicky, protože nic nestabilnejšího, pomalejšího a naprosto nelogicky poskládaného než symbian jsem v životě nepotkal
Moje zkušenosti se symbianem jsou naprosto katastrofální... nedávno jsem se postavil na zastávku, potřeboval jem zavolat kamarádovy... najdu ho v seznamu, zmáčknu zelené tlačítko, čekám, čekám, čekám, stále čekám a nic... zmáčknu ho znovu, čekání se opakuje... proto jsem vlezl do meníčka a zvolil položku volat... bohužel zase bez úspěchu... takže jsem telefon vypnul, zapnul a aby toho nebylo málo, tak jsem musel zase hodinu čekat, nez se system spustil a dal se do takového stavu, než je možné s ním vůbec pracovat... Bohužel, tato situace nebyla vyjímkou, u symbianu se takovéto bugy stávají spíš pravidlem... podobné věci dělá u SMS, přehrávání hudby atd atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kome  |  05. 06. 2008 14:32

Zajimave ,to se mi nikdy nestalo a to sem mel 6681 ,N70 ,E50 ,E61i ,E51 , proti WM jsou symbiany opravdu spolehlivejsi. NA telefonovani z toho co jsem mel s WM ,byl nejlpsi HTC Herald ,ackoliv mel nejhosrsi procesor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  05. 06. 2008 14:34

ja pouzivam symbian 4 roky a nic podobne sa mi ani raz nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  05. 06. 2008 15:16

Bylo to myšleno zcela vážně, měl jsem asi 6 telefonů s Symbianem 3rd a zkušenosti mám úplně opačné než Vy. Stabilita a spolehlivost u Symbianu pro mě není vůbec téma k diskuzi vzhledem k tomu, že jsem zatím zažil jediný drobný problém u E50.
To, co popisujete, mi připadá hodně zvláštní a viděl bych to spíš na záležitost nějakého dosti nestandardního zacházení s telefonem.
Symbian (hlavně ten současný) tedy považuji spolehlivý, přehledný systém s relativně širokými možnostmi. Navíc zůstává především telefonem a nemusíte se v něm vrtat jako u WM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  05. 06. 2008 12:18

To zní dost hrozivě, takže spíš pracujete vy pro svůj telefon, než telefon pro vás. Akorát mi z toho není jasné, zda je chyba spíše na straně Etenu nebo WM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  05. 06. 2008 14:37

Problem je u obou. Eten ma HW problemy, ale udajne si WM prizpusoboval a pri tom ho mohl jeste vic naborit, nez jsou WM od M$.
Samozrejme nedotazenost aplikaci (kalendar, mail klient, budik), bugy aplikaci (dost se bavim, kdyz ctu na netu, jak nekomu mizi maily ve vestavenem klientovi apod.) a neporadek uvnitr toho systemu (napr. v registrech) je zalezitost WM.
Uzivatele to resi tak, ze se ten uzavreny system snazi spravovat (uvarene ROMky, patche stahovane z azbukou psanych stranek apod.), ale je to takove bastleni - daleko lepsi by bylo, kdyby byly volne pristupne zdrojove kody a zkuseni uzivatele, kteri chteji neco spravit, by to spravovali primo v tom systemu - ale to uz se neni WM, to uz je spis zalezitost ve stylu Linuxu, kde ta komunita ma lepsi pozici...
HTC si s sebou nese WM, coz je dobry zaklad problemu. Kdyby na tom zeleze chodil jiny oper. system (Linux), tak kdyz uz se v tom musim vrtat (coz jsem ve WM musel a stejne jsem to dostal jen do stavu, ze jsem se s nim smiril, nez ze bych s nim byl spokojeny), tak bych sel do alternativniho systemu a pocital bych s tim, ze si s tim budu mesice hrat - protoze je moje chyba, ze jsem tam nacpal jiny system, nez vyrobce.
Ja sam jsem to vyresil jednoduse: aplikace, ktere pouzivam nejsou od vyrobce a na funkce, na ktere neni spoleh (buzeni, telefonovani) mam dalsi mobil. WM zarizeni je hlavne na maily, WiFi, cteni eknih a jakztakz slusne ToDo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chefino  |  05. 06. 2008 13:09

To su presne moje skusenosti s HTC TyTN, nutne pravidelne restarty, hnusny lag pri zdvihani hovoru (2 sekundy??), niekedy prestala fungovat vysvuvna klavesnica (restart), X krat mi rano nezazvonil budik, lebo WM proste zatuhol (a vysvetluj potom v praci preco meskas). WiFi fungovalo podla nalady, niekedy cely den, inokedy pridem domov a 2 hodiny (2 hodiny!!) resetujem nastavenia siete, telefon a neviem co este, len aby sa mi znovu pripojil na wifinu (kde paralelne bezproblemov fici 6 notebookov spolubyvajucich na dome). Kolega v praci mi tu chodi plakat pravidelne, ze potrebuje nieco s tym jeho TyTN, lebo baterka mu vydrzi pol dna a smitec, neustale si vsetci prepaluju WM5 na WM6 a naopak, lebo na kazdom im nieco nefunguje.
Dakujem, uz nikdy
Momentalne som stastny majitel iPhone, a nevidim dovod preco sa trapit na WM, Symbian este ako-tak, ale tiez ziadna vyhra.
Jo, ale pravda je, ze ked si do iPhonu zacnete nahravat tony neoficialnych aplikacii a POTOM vam zacne iPhone blbnut, nedivte sa Pockajte si na V2.0, kde bude AppStore a oficialne dostupne aplikacie tretich stran.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  05. 06. 2008 14:16

Například, já mám ted v iphonu 52 doistalovaných aplikací a nic jako blbnutí se nekoná, nepozoruji žádené spomalení systému, pády ani nic podobného... Zkuste si něco takového s WM, nebo Symbianem, budete 2x denne restartovat telefon, protože nebude práceschopný, bude pomalý a zabugovaný...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  05. 06. 2008 14:36

zaujimave, ja mam v n82 uz 2 mesiace asi 30 aplikacii a ziadnu nestabilitu a pomalost nepozorujem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  06. 06. 2008 14:02

žádné Spomalení jste neSpozoroval? Sajímavé, sajímavé..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chefino  |  06. 06. 2008 14:36

Lol! Uz nastupili gramatikari

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
houdini  |  05. 06. 2008 15:04

Panebože, ty názory tady těch APPLE FANATIKŮ bez jakýchkoliv zkušeniostí s WM, co si tahají router ssebou, pač chtějí vše "házet pohodlně vzduchem". Opravdu to nejde, aby je někdo vyhodil?? Sra*ky které tady hážou někteří na WM jsou nehorázné pomluvy lidí, co si namlouvají, že jediný použitelný systém je ten na iPhonu. Vypovídající hodnotou nechť jsou názory třeba SATANA (ten jeho dětisnký tvar hodný adolescenta nepíšu). To že by ať WM 5 nebo 6 nějak tuhl nebo padal jsou naprostá lež. Žádné padání a zasekávání se nekoná. Přiznávám,že velkou výtkou u WM je jejich občasná pomalost. To je jediná věc, kterou bych bral, kdyby jste tady řešili. Mimochodem taky mě trápí.
Přiznávám, že iPhone je v některých ohledech-především ovladatelnost lepší, ale o nějaké technické stránce se nedá mluvit. HW výbava napříkald tady Touche Pro je o několik řádů vyšší než iPhone a nevěřte tomu, že se to nějak změní s 3G. Co se týče multimédií je iPhone určitě skvělý, ale nějaká rozsáhlejší práce s dokumenty nebo kancelářskými aplikacemi-NE. Hold jde o dva dosti nesrovnatelné systémy. Bohužel někteří primitivové je pořád srovnávají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roberts  |  05. 06. 2008 15:23

Plne souhlasim! Je nesmysl, ze jediny pouzitelny system je v iPhonu. Pouzitelne systemy jsou totiz 2 - ten v iPhonu a Symbian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chefino  |  05. 06. 2008 15:35

100b !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
houdini  |  05. 06. 2008 16:02

Tak se mi to líbí!!! Konečně někdo srovnal použitelnost "systému" v iPhonu se něčím podoně použitelným. Množství funkcí a možnosti použití aplikací třetích stran je na stejné úrovni. Možná kdyby měl iphone klávesnici jako nokie, tak by vlastně nemusel mít ani dotykový displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roberts  |  05. 06. 2008 16:38


vzpominam si, ze kdysi takhle reagovali milovnici palmu, kdyz je "valcovali" nastupujici a v tom case mnohem modernejsi windowsy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  05. 06. 2008 19:05

Naprosto s Vámi souhlasím. Dříve jsem používal normální telefon od Sony Ericsson, poté jsem přešel na WM konkrétně na HTC Kaiser a už bych to za nic nevyměnil, kromě nového a lepšího zařízení -D .
Všechny ty problémy co tu každý píše jsou způsobené jenom tím tvorem, co to zařízení drží (používá). V těch případech bych tipoval primitivní Apple ovce, pro které je iPhone zázrak tehcniky a jejich IQ jentak tak stačí na jeho používání.
Za 3/4 roku jsem neměl jediný problém s WM či se zařízením samotným a už se moc těším na HTC Touch PRO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  06. 06. 2008 22:33

To ovšem nikomu, kdo zamrzl na standardu S60 nevysvětlíš. Protože mám za sebou dlouhou cestu S60 - UIQ - S60V3 -UIQ3- WM5 - WM6 - WM6.1, jsou moje priority jasné. Zpět už nikdy nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  06. 06. 2008 16:56

Nemáš si kupovat ETEN! Za málo peněz málo muziky. Srovnáváš lowendový Eten s highendovým iPhonem, to je asi jako srovnávat Trabant a Lamborginy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  06. 06. 2008 16:51

Neposlehlive???? Ty jsi nejspíš nikdy přístroj s WM neměl v ruce, jinak bys takouvou kravinu nemohl napsat. Pokud potřebuješ nepotřebuješ pracovat s dokumenty, kup si obyčejnou Nokii za par kaček a pro tvoje potřeby to bohatě stačí! iPhone je pro opravdovou práci naprosto nepoužitelné zařízení! Má sice hezké GUI, ale tím to končí. Takže je to vlastně jen předražený foťák s přehrávačem mp3, videí doplněný telefonem. A to je jen malý výčet nevýhod! WM přístroje možná nemají tak hezké uživatelské prostředí, ale jsou plně kompatibilní a synchronizovatelné s desktopy bez nutnosti využívat adawarové aplikace nějakých prostředníků (iTunes a podobné zhovadilosti) a je pro ně narozdíl od iPhonu spousta doinstalovatelných aplikací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radagast  |  04. 06. 2008 16:29

Slot na karty je urcite super, ale je to skutocne az taky rozdiel oproti zabudovanym 4GB? Nikde som zatial nevidel microSD kartu vacsiu nez 4GB a aj tych 4GB stoji cca liter. Takze v celkovom dosledku to mame navysenie o biednych 512 MB + moznost nepraktickeho vymienania kariet. Ja myslim ze 4GB u Diamondu uplne staci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 04. 06. 2008 16:34

tak to vam doporucim nas srovnavaci clanek na SDHC :)
http://www.mobilmania.cz/default.aspx?section=21&server=1&article=1117822
hloupe je, ze ty 4GB jsou konečná, ale karty porostou až k maximu standardu SDHC, tedy 32 GB. Nehlede na to, ze 4GB muze byt pro nekoho (treba pro me) docela malo, na vic se snadno zvyka :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PG  |  05. 06. 2008 10:30

Jen bych chtěl podotknout, že karta uvedená v odkazovaném článku má kapacitu 8 GB.. Mimo to jsem jednu dobu v nabídce viděl i 6GB karty, ale ty už asi v prodeji nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  04. 06. 2008 17:25

Já jako hlavní výhodu vidím, že když chci někomu dát něco co mám v telefonu třeba do notebooku nebo jeho telfonu, prostě mu dám půjčím kartu ať si to zkopíruje a hotovo.
BT je pomalý, Wi-Fi nespolehlivý, data drahý (pro mě), kabel s sebou vážně nenosím ... karta je prostě nejvýhodnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  04. 06. 2008 17:28

I když teda uznávám, že u všech moderních karet (mini, mikro, nano) je potřeba mít i čtečku (já mám flashku se čtečkou), ale pořád je to menší problém než u jiných připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  04. 06. 2008 18:48

No do iPhonu taham data pres wi-fi a jeste jsem nebyl spokojenejsi. Zadne vyjimani, rychlost naprosto dostacujici. A jeste se mi nestalo, ze by bylo wi-fi nespolehlive... Nikdy zadny zasek, nebo jiny problem. Ale uznavam, ze 4GB je malo - na telefon a mapy staci,ale pro multimedialni telefon je to malo. Doufam, ze novy iPhone opet popozene soudruhy z HTC k praci. Prece jen displej a technologie multitouch neni prekonana ani Diamondem, ktery ma jen lepsi parametr roliseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georgo  |  04. 06. 2008 22:19

No tak ale napr. navigačný software na microSD karte je človeku celkom na dve veci, ak tú kartu nemá kam vložiť. Potom už jedine crack, a to nie je ideálne riešenie...
Osobne fandím viac kartám - je to pružnejšie riešenie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  04. 06. 2008 18:51

tohle je presne, 90% novych ntb ma zabudovanou ctecku na SD karty, takze s adapterem je velmi prakticke data kopirovat pres ctecku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  04. 06. 2008 18:59

Ovsem 99% noteboku ma wi-fi A na kopirovani objemu dat do 100MB je to mnohem praktictejsi, nez zarizeni roebrat, vyndat kartu, nasadit do adapteru... Ale na kopirovani vetsich objemu dat, je lepsi ctecka - to je bez debat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joj  |  04. 06. 2008 20:44

Rozebirat kvuli vyndani karty? Hm...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  04. 06. 2008 20:51

Tak je tam nejaka zaklopka.. Proste to chce manipulaci atd... Zase to nekdo bral doslova. Podle me lepsi tahat rychle a vzduchem:).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joj  |  04. 06. 2008 21:00

Jen jsem se zeptal - zbytecna ironie.
Mate trvale iphone nejak ad-hoc posjeny s nb? A co kdyz je clovek s nb pripojeny k nejakymu ap?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  04. 06. 2008 21:10

Tak na iPhonu mam trvale zaple wi-fi - je inteligentni a pozna, kdy ho ma aktivovat. A na prenos dat pouzivam router, takze prenos dat a internet jdou soucasne - ad hoc tedy nepouzivam. A trvale spojeni pres router je samozrejmost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joj  |  04. 06. 2008 22:30

A to s sebou vsude nosite router... ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  06. 06. 2008 03:28

Vsude ne, ale jinak samozrejme nutnost prepinat, nebo kablik. Ale ja vlastne nevidim duvod mit soucasne zaple wi-fi na notebooku i na iphonu. Bud delam na tom, ci onom a prepnuti pripojeni je ramcove 10s....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  04. 06. 2008 21:37

Diamond bohuzel nema slot na karty. Zdravi vas LAMA
Neverte vsemu, co se pise na internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PG  |  05. 06. 2008 10:33

Tohle ale není diskuze o Diamondu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  04. 06. 2008 21:03

HTC Cruise, MDA Compact III, HP 613c, ano rozebrat zařízení. Někteří výrobci jsou bohužel mimo použitelné spektrum....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyb  |  07. 06. 2008 14:46

jo bych spis rek, wifi taky pomaly neni nad to tahat z karty jako flasky. a osobne mi taky vyjmuti nevadi a tu prtavou ctecku do usb nosim na klicich. jako samo pro tahani malejch souboru zbytecnost, ale jako kdyz uz to ma pres pul giga tak ji radsi vindam nez se nejak vztak s wifi, kabelem, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  04. 06. 2008 18:48

Momentálně je největší dostupná 8 GB, v nejbližší době má na trh přijít 12 GB. Mám 8 GB a pomalu mi začíná bejt malá, takže 4 GB na pevno bych nebral ani omylem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eSko  |  04. 06. 2008 21:28

nechci tu nikoho ztrapnovat, ale kdyby si pani recenzenti alespon precetli zakladni specifikaci HTC diamond uvadenou vyrobcem, zjistili by, ze htc diamond ma 4gb + slot na karty.. takze u htc touch pro to neni zadna alternativa, nebo lepsi reseni, akorat ubylo tech 4gb prostoru.. SLOT NA KARTY MA I HTC DIAMOND vy lamy!!!
www.disconnected.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  04. 06. 2008 21:38

Diamond bohuzel nema slot na karty. Zdravi vas LAMA
Neverte vsemu, co se pise na internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 04. 06. 2008 21:40

no, co dodat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  04. 06. 2008 23:02

Ono to chce se trochu zamyslet, který zdroj na internetu je spolehlivější a profesionální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukinLD  |  04. 06. 2008 21:47

8 GB microSDHC se dají vpoho sehnat do 1.500,- Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  04. 06. 2008 23:41

Do 1500? Jeden kuk na ebayi, kolem 800 no problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoPo  |  05. 06. 2008 08:17

Jakto že nejsou větší karty microSD než 8GB. Onehdá jsem do mého tytna pořizoval 4GB SDHC kartu a přemýšlel jsem o 8GB Sandisku - např. http://www.czechcomputer.cz/cat_tree.jsp?bpath=Pam%C4%9B%C5%A5ov%C3%A9+karty%5CMicroSDHC%5C8GB+a+v%C3%ADce&tree_CR=0
microSD 8GB se běžně prodávají již nyní, takže já komunikátor bez slotu na microSD kartu nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikis  |  06. 06. 2008 19:14

Jen by mě zajímalo jestli bude u Touche použitelná mSDHC ... nejsem moc znalec, takže je to asi blbej dotaz, ale chtěl bych vědět jestli si to poradí s 12GB microSD nebo budu muset použít normální u kterého končí kapacita na 2GB... jestli bude možné použít vysokokapacitní kartu tak jen co bude v obchodech du pro něj :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  06. 06. 2008 22:28

WM5 SDHC ne, WM6 SDHC ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoPo  |  08. 06. 2008 09:45

V mem stavajicim Tytnu mam offic. od HTC WM6. Mam tedy podporu SDHC. Momentalne v nem mam 4GB kartu. Vyssi jsem nezkousel. Predpokladam vsak, ze vtomto novem HTC bude SDHC neomezeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carnero  |  05. 06. 2008 13:34

Jak u koho. Osobně bych mobil bez slotu nechtěl. Takhle vyfotím fotky, vrazim kartu do mobilu a pošlu. Stejně tak když něco chci z počítače do mobilu nebo naopak, jen přehodim kartu z mobilu do notebooku nebo opačným směrem. Je to výrazně rychlejší a pohodlnější než třeba bluetooth. Stačí chtít nacpat do mobilu 2 GB seriálu a rázem je slot tak úžasná věc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyb  |  07. 06. 2008 14:38

cece zaspal si dobu, bezne se u nas prodavaj 8gb a v zahranici uz se daj sehnat i 12gb :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoPo  |  04. 06. 2008 15:53

Mám Tytna s offic. WM6. A konečně mám důvod jej nahradit tímto HTC Touch Pro. Toto je pro mě důvod - VGA display, integrovaná GPS a menší rozměry. Už aby se prodával...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georgo  |  04. 06. 2008 22:15

Sme dvaja...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipkiN  |  04. 06. 2008 14:49

hezké videjko,jak se na Diamondu píše esemeska :
http://www.youtube.com/watch?v=C9wujZaBGTo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H  |  04. 06. 2008 15:44

no me to pripada otresny, hlavne ty reakce pristroje. pokud to je ostra verze, tak potes koste

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  04. 06. 2008 17:06

A to je možná ten důvod, proč se ve všech tě prezentacích ukazuje pouze "cool" prohlížení fotek a "funky" hudební přehrávač. Ale doufám, že v recenzi diamondu se dočkáme videa s každodenními funkcemi jako např. práce s kontakty, kalendářem, e-maily, ovládání foťáku, běžná nastavení atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  05. 06. 2008 08:07

a potom sa ukaze aky je diamond na prd a pomaly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.Sid  |  04. 06. 2008 15:56

Jo super jak 20% obrazovaky zabira adresa a cislo (!!!) prijemce
Nevim, porad na WM nejedu, daji se tyhle aplikace nahradit ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  04. 06. 2008 16:13

Všechno se dá nahradit Stačí si jen vybrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jacque  |  05. 06. 2008 09:36

Solidní slow-motion

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyb  |  07. 06. 2008 14:36

no to musi bejt zdradlo na tom psat za chuze :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas  |  04. 06. 2008 14:36

před nedávnou dobou se mi začali líbit tyhle stroje s dotykovým displejem, jsou to perfektní věci. Ale všímám si jedné věci a už se musim prostě zeptat, proč mají všechny tyhle věcičky jenom 65tis. barev displeje? pamatuju si na běžné mobily s 65tis. barvamy, na tom se nedalo pořádně koukat na fotky, dost mi to vadí jinak bych už od nokie přešel dávno na htc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
popik  |  04. 06. 2008 14:44

Protoze to nepodporuje Windows Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosťa  |  04. 06. 2008 15:37

Kvalita zobrazení displeje je o počtu bodů ne o počtu barev. Pokud nejste android, tak rozdíl mezi 65tis. a 262tis. barev nerozeznáte, nemluvě o větší spotřebě baterie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Styx  |  04. 06. 2008 15:51

Ako android sa necítim, rozdiel medzi 65k 256k a milion je jasne viditeľný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  06. 06. 2008 22:22

Jo? A v čem a jak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m.bobo  |  09. 06. 2008 10:59

v kontrastu, barevnosti,
kdyz srovnam stejnou fotku na htc tytn a samsung u600, tak jasne vitezi samsung, tam je ta fotka hezci.. a to pozna kazdej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrQuick  |  04. 06. 2008 15:52

Mám za to, že větší spotřebu baterie způsobuje naopak větší množství bodů=tranzistorů. Omezení Windows Mobile na 65K barev je poměrně známý argument ovšem moc mi s tím nekoresponduje, že třeba Samsung připravuje WM zařízení i900, které má mít displej právě s podporou 262K barev?! Osobně si myslím, že při prohlížení fotografií a sledování videa by ten rozdíl mohl být znát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carnero  |  05. 06. 2008 13:30

To že bude mít displej s 256k barev ještě neznamená, že to skutečně zobrazí. A pokud to displej bude podporovat, tak to nepochybně zmíní v papírech i když systém na tom displeji stejně zobrazí tradičních 64k barev.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m.bobo  |  09. 06. 2008 11:00

kdyz uz tak 262k barev a nebo 65536 a ne 56

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m.bobo  |  09. 06. 2008 11:00

*64

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carnero  |  27. 07. 2008 13:00

256k a 64k je správně. Jelikož se to počítá s binárním základem, vychází barevná hloubka 18 bit na 256k = 262144 barev. Totéž u 64k.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.Sid  |  04. 06. 2008 15:53

Teda 16 bitu poznam na prvni a android nejsem, treba u filmu je to drasticke, a jsou situace kdy i 24 bitu je malo. Ale celkem pomuze to vyvzorkovat, obzvlast pokud to ma takovyhle rozliseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  04. 06. 2008 23:34

JJ, když čumim na 2,8" displayi na DivX 240 x 320 širokoúhlej film, tak rozdíl 65000 oproti 262000 už pár lidí zabil Jej, tady je srandy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  06. 06. 2008 16:02

Garantujem ti, že to nepoznáš. Ak by sme sa stavili, vyhral by som pekný balík.
Práve som spravil pokus. Na 20" monitore som si dal zobraziť 3Mpix (24bit) foto najskôr v 16bit režime a potom v 32bit režiime. Rozdiel som naozaj nepoznal. A to som vedel, ktorý je ktorý.
Môžem sa staviť o čokoľvek, že by si nemal ani 80%-nú úspešnosť (50% je štatistická pravdepodobnosť pri hádaní).
A to hovoríme o 20" a rozlíšení monitora 1600x1200. Na 2,8" a VGA by si to mal ešte ťažšie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Attog  |  04. 06. 2008 15:54

Rozdil mezi 65k a treba 16mil je jasne vditelny.
S uctou, Android

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  04. 06. 2008 23:35

O 16 mil se tu debata nevede, otři si lampy, Bendere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  06. 06. 2008 16:03

Garantujem ti, že to nepoznáš. Ak by sme sa stavili, vyhral by som pekný balík.
Práve som spravil pokus. Na 20" monitore som si dal zobraziť 3Mpix (24bit) foto najskôr v 16bit režime a potom v 32bit režiime. Rozdiel som naozaj nepoznal. A to som vedel, ktorý je ktorý.
Môžem sa staviť o čokoľvek, že by si nemal ani 80%-nú úspešnosť (50% je štatistická pravdepodobnosť pri hádaní).
A to hovoríme o 20" a rozlíšení monitora 1600x1200. Na 2,8" a VGA by si to mal ešte ťažšie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyb  |  07. 06. 2008 14:33

tak doporucuju navstivit lekare nebo vymenu displeje :) jako promin, ale 16 a 32 je kurna rozdil. ano beru, jsou veci kde to videt nemusi bejt, ale normalne je to videt. prechody barev jsou vic skokovejsi a takovy divne hruby a pokud neveri poslu ti klidne nejaky screeny kde to je videt :f

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  07. 06. 2008 23:46

No veď práve: Obrázky by som vyberal ja.
A boli by to bežné fotografie v 24 bitoch. Na nich by si to nepoznal.
Samozrejme, ak by som zobral napr. pozadie vo WinXP, to modré s oknom, tak to je iná káva.
Ale pri tomto type obrázku sú nie veľmi pekné prechody aj pri 32 bitovej grafike. Jednoducho tam tie prechody vidíš. Je to dané odtieňmi jednej farby (v tomto prípade modrej).
Ale tu sme sa bavili o fotografiách a dokonca o videu (kde je mimochodom väčší problém kompresia a tým pádom známe štvorčeky).
Pozadia na plochu a ikony sa dajú optimalizovať a aj sa to robí. Ešte nejaký dôvod povedať, že 16 bitov je strašne málo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  04. 06. 2008 22:17

Tak takovou kravinu může napsat leda tak omezenec, hrbící se nad svým notebookem se shitkovým 6-bit TN panelem, který víc než trapných 64k opravdu zobrazit nezvládá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  04. 06. 2008 23:29

A ten začátek může napsat blboň, co chce na tomhle prohlížet fotky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  04. 06. 2008 13:53

jedním slovem: paráda, do podzimu počkám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepanek.84  |  04. 06. 2008 14:02

Presne tak.. cekal jsem na X1, ale tohle vypada lepe.. Kazdopadne by me zajimala pevnost toho vysunovadla.. Zda se mi to být uz celkem dost. uvidime no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  04. 06. 2008 14:06

No a Nokia E90 a Experie atd. mají teď docela hoňku A to hlavně cenovou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roberts  |  04. 06. 2008 21:49

pproc E90? Diamond ji snad v necem konkuruje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mlgo  |  04. 06. 2008 14:10

Taky jsem cekal na Xperii...tohle ale bude zrejme lepsi volba. Hlavne ta klavesnice vypada o dost lepe nez u X1. O kvalitu zpracovani bych strach nemel - napriklad TyTn 2 drzel pohromade velice dobre...aspon pokud mohu srovnavat s Nokii E90...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ud  |  04. 06. 2008 15:07

Nokia E90 nedrzi pohromade?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 04. 06. 2008 15:12

ja bych to srovnani tytnII vs E90 taky rekl presne obracene...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mlgo  |  04. 06. 2008 15:23

Pouzivam E90 asi dva mesice a uz ji nelze ani uchopit, aniz by se ozyvaly nejruznejsi prapodivne pazvuky. TyTN 2 osobne nevlastnim - mel jsem v ruce jen par exemplaru nekolik mesicu starych - bez jakehokoliv zvuku ci vule...Samozrejme muzete mit opacnou zkusenost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 04. 06. 2008 15:28

to je zvlastni, ja jsem e90 mel pul roku a nic takoveho si nepamatuju. Ne ze by Tytn vrzal, nebo skripal, ale ten šedý plast zkratka nepusobi tak hodnotne, jako materiály na E90.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mlgo  |  04. 06. 2008 15:32

S timto naprosto souhlasim...plasty na E90 pusobi daleko drazsim dojmem. Jen to vrzani.....podotykam, ze svoje telefony opatruji jako oko v hlave, takze zachazenim to neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2008 17:04

E90 mám 3/4 roku, otevírám ji několikrát za hodinu a nějaké vrzání nebo špatná aretace? Ne. E90 je opravdu kvalitně provedený kousek.
R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  04. 06. 2008 22:43

Jediné, coi na E90 bylo nekvalitní to byl kryt baterie..u mého kusu se strašně vyklal a v ruce to působilo divně. Sice jsem to podlkožil papírkem, ale to zse kryt trošku vyčníval :/. Jinak všechno bylo jak mělo, ono také záleží na verzi, jakou člověk má

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MLGO  |  05. 06. 2008 01:33

Presne tak...zrejme jsem mel v tomhle smulu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mlgo  |  04. 06. 2008 13:30

Zrejme muj pristi telefon!! Skvele! Hlavne z te hodnoty RAM mam velkou radost!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samsanek  |  04. 06. 2008 13:39

Jsem teda taky nadšenej, je to parádní kousek. Už začínám šetřit. Zajímalo by mě, kolik bude stát. Snad se aspoň vejde do těch 16 000 Kč. No uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antonín Přizdisral  |  04. 06. 2008 13:43

je vybráno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mlgo  |  04. 06. 2008 13:44

Muj osobni odhad je kolem 15 tisic...doufam, ze to neni jen zbozne prani......sned to s tou cenou moc neprepisknou!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipkiN  |  04. 06. 2008 13:50

také se modlím,ale i tak to bude darda.přeci jen,kdyby to bylo 16,byla by to podle mě ještě snesitelná suma...
Pane Kůžel, kdy se dočkáme recenze Diamonda ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  06. 06. 2008 16:56

Tedy já žasnu.. 16, 15, 14 tis... Proč když obě generace TyTN se prodávaly v základní ceně kolem 18 tis.??? Dal bych boty, že to pod 18 tis. nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2008 15:01

No já doufám že bude tak za 14 000, když normální diamond stojí 13 000 (skladem v alze).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kael  |  04. 06. 2008 15:03

vážně skladem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2008 17:53

Pardon, hledal jsem přes vyhledávač zboží na seznamu a nenapadlo mě, že když tam uvedou že je skladem, tak skladem není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  04. 06. 2008 18:34

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pfhawk  |  04. 06. 2008 18:05

jeste kdyby tak prihodili vetsi displej....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carnero  |  05. 06. 2008 13:27

Taky mám vybráno. VGA, 288 MB RAM, klávesnice v pěti řadách, microSD... není co řešit, Kaiser půjde z domu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor