Ale kdež. Podotknul jsem zcela zásadní věc a tou věcí jsou srovnatelné kategorie. Takže konkrétní výrobek ZTE spadá do nějaké konkrétní kategorie, kde se válčí cenou. Dále jsou přítomny ovlivňující faktory, jako je jméno, vybudované v čase a postoj veřejnosti k tomuto jménu. A to nejsou srovnatelné podmínky. Takže nelze postavit do stejné kategorie neznámé ZTE a vyhypovaný Samsung, protože to jsou dvě úplně odlišné kategorie ZNAČEK. TOP značka a zcela neznámá značka. Další rozdílnost, která produkt z uvažované třídy okamžitě odstraňuje do jiné, je právě zásadní rozdílnost implementace OS. Pokud je zmrvený až na půdu, tak logicky takový produkt patří mezi ostatní, shodně zmrvené produkty. Díky jménu se v podstatě shodný výrobek ZTE a Samsung bude lépe prodávat Samsung i přesto, že bude o něco dražší. Filozofie obchodu je věc složitější, než abys ji pochopil v diskusi na internetu. To bys byl génius, který by obratem mohl vstoupit na burzu se zárukou jistého úspěchu. A to nejsi Takže znovu, v konkrétní třídě je to u shodných produktů samozřejmě jen o ceně. To jsou tisíce let platná pravidla obchodu. Potíž je v tom, že neumíš kvalifikovat onu třídu. A ani se do toho nepouštěj. Cokoliv co začíná na "A" ti splývá do kategorie "drogerie" a dál s tím už nedokážeš bohužel nijak pracovat.