ICQ SIM: vyzkoušeli jsme volání se zelenou květinou

Diskuze čtenářů k článku

Koumeles  |  09. 12. 2008 08:15

vyplati se to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camo  |  09. 12. 2008 12:17

já zase nechápu proč cz operátoři nepředstaví nějaký datový tarif, který by byl jen na icq na určitém portu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LaMMer  |  09. 12. 2008 12:39

Protoze to pro neni zajimave, resp. naopak by si skodili, protoze spousta lidi by prestala pouzivat SMS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  09. 12. 2008 12:42

protože by se jim pak polovina lidí vydlábla na SMSky, a to si nemůžou dovolit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camo  |  09. 12. 2008 13:22

to je pravda ale zase by to měl skoro každý, takže by se to možná i vyplatilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  10. 12. 2008 05:31

Za přenesení 160 B v tuzemsku se účtuje obvykle 0,40 - 2,70 Kč + DPH. To odpovídá částce 2600 - 17700 + DPH za MB. To je příliš dobrý kšeft na to aby se ho operátoři jen tak vzdávali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LaMMer  |  10. 12. 2008 09:55

Neni to 160 ale 140. Takze je to jeste lepsi kseft

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Blaschke  |  10. 12. 2008 17:56

Nikoliv. V ČR se účtuje za 1 kB a cena je 0,05 Kč (Vodafone) resp. 0,20 Kč (O2). 1 MB v dražším případě u O2 tedy přijde na 200 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LaMMer  |  11. 12. 2008 09:08

Slonik ale jaksi bral cenu za SMS, ne za datove prenosy. Takze ten vycet je sice mozna dobre, ale jinak mimo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pfhawk  |  13. 12. 2008 15:30

u toho vodafone jsou ta data bohuzel jenom na kecalky nebo tak na mail, jinak to stoji 0,48 s DPH za kB!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  09. 12. 2008 06:47

S kartou jsem volal celou dovolenou. Bohužel mě okradli a to hned 3x:
1) Účtují po celých minutách
2) Účtují spojovací poplatek
3) Mě započetli dvojnásobnou monutovou sazbu
Samozřejmě ani jeden z bodů 1-3 není na webu uveden. Po mé reklamaci mi napsali, že 1 a 2 je "normální" a na 3 se podívají. Od prázdnin nevyřešili nic a peníze nevrátili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 09. 12. 2008 09:35

Ad 1:
OTÁZKA: Jaké impulsy používáte pro zpoplatnění?
ODPOVĚĎ: Impuls zpoplatnění je 60 sekund.
Ad 2 a ještě jednou 1:
Sazba za sestavení volání pro ukončení odchozí hovory (jednorázově) EUR 0,25 — Impulsy účtovány po 60 sekundách.
Možná to tam ale tenkrát nebylo, to nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  09. 12. 2008 09:44

Tenkrát to tam nebylo a především čerpám z mezinárodního (EN) webu, ne z CZ..
Nic to nemění na tom, že mě okradli použitím vyšší sazby 0,59 EUR místo 0,29. Po 3 měsících nic nevrátili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štefan  |  09. 12. 2008 17:58

Protože to je zóna 2: Evropa mobilní sítě
icqsim.com/ICQ_Rateplan_CS_EUR.pdf
Doporučuju united-mobile.com a výběr čísla s +44.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ttx  |  09. 12. 2008 12:39

No to účtování po minutách je teda fakt děsný okrádání! To musí vadit jen chronickejm prozváněčům a totálním vágusům!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  09. 12. 2008 13:00

No až bude volání z ciziny za 3 až 5 kaček za minutu tak mi to bude fuk.. Ale při těch cenách je člověk rád, že z ciziny zavolá např. že dojel a pak docela naštve když za hovor trvající 1:05 zaplatí za 2 minuty! Navíc je to tuplem nemorální pokud vybírají spojovací poplatek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ttx  |  09. 12. 2008 13:15

Takže vy utratíte dejme tomu 20 tisíc, ať nepřeháním, za dovolenou a 15 Kč za dvouminutový hovor je vám moc??? To není tím, že by to bylo skutečně moc, to jen typickej Čech nerad platí za to, na co se nemůže dívat nebo to sežrat a je mu úplně jedno, že někdo měl hromadu lítání, aby takovéhle ceny vůbec zařídil, hromadu nákladů na propagaci, na nákup potřebného zařízení, vyškolení personálu, pronájem zařízení na straně skutečného operátora a že se to musí někde vrátit. Holt člověk, který vždycky spoléhal na to, že mu někdo dá práci a ví kulové o tom, co obnáší udržet firmu v kladných číslech, ten bude donekonečna jen brečet, jak ho všichni okrádají. Nelíbí se vám to? Tak sakra nebrečte a založte si vlastního operátora, když si myslíte, že je to tak jednoduché a budete moct nabídnout nižší ceny! Co vám v tom brání? Lenost? Strach? Neschopnost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  09. 12. 2008 13:26

Tady dochází k zásadnímu nepochopení. Mě nevadí vysoká cena mě vyloženě S**E (musím to tak napsat) když mě někdo slušně řečeno "ochcává". Malý příklad:
Jedna firma si dá vše korektně do nákladů a minuta bude za 4 Kč (účtování 60+1). Jiná se bude snažit nachytat lidi a tak dá minutu za 3 Kč a účtování 60+60 schová někde hluboko do svých podímenek. Mě bude milejší rozhodně první firma.
A tak dále a tak dále. A pokud se máme vrátit k mobilům, velice typickým příkladem je naše silná "ochcávací" dvojka outů a týmobajl. Proti nim stojí vždy o kus korektnější vodafoun.
A to je o co tu jde - platit ano! Ale chci vědět za co platím PŘEDEM a ne že se po vyúčtování 2x takové částky dozvím že někde hluboko v podmínkách je nějaký spojovací poplatek nebo účtování 60+60.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 12. 2008 13:46

Já například nechápu, proč spojovací poplatek i blbé účtování zároveň. Je mi jasné, že sestavení hovoru něco stojí, což třeba u nás operátoři řeší tím, že se první minuta platí celá, například v Austrálii se to řeší zase tak, že se účtuje po vteřinách od začátku hovoru, ale je tam pár centů spojovací poplatek. Ale proč obě tyhle věci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  09. 12. 2008 13:57

Taky nechápu. Ale uvedu konkrétní příklad toho co mě účtovali a co jsem podle jejich webu čekal:
Hovor 1:05. Při ceně 0,29 EUR za minutu čekám cenu nějakých 0,31 EUR.
Smutná realita united-mobile - Cena za 2 minuty + spojovací poplatek + jiná sazba. Výsledek - 0,25+2x0,59 = 1,43 EUR.
Zaplatil jsem 4,6 krát víc než web deklaroval. To snad přijde někomu jako solidní jednání??!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štefan  |  09. 12. 2008 18:01

Viz výše, cena za volání na mobil je jako v zóně 2, tedy 0,59 eur.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ramzesII  |  09. 12. 2008 14:04

tak mi vysvetli, proc na slovensku je sekundova tarifikace od prvni vteriny a zadny spojovaci poplatek neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ttx  |  09. 12. 2008 14:10

Sám jste ale teď přiznal, že jste to v podmínkách našel, takže to, že jste je nepřečetl před vyúčtováním, je jen váš problém a těžko lze vinu svádět na operátora. Já na to koukal už někdy v červnu (ne přímo ICQ SIM, ale United Mobile) a všechno to v podmínkách bylo napsané. Problém je jen že každý podepíše cokoliv, aniž by si to přečetl a pak za svoji blbost nadává ostatním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  09. 12. 2008 14:26

A to jsme zase (např) u outů a jeho hvězdiček. Solidní firma nedává nic "pod hvězdičku" nebo má princip účtování tak jednoduchý aby žádné hvězdičky nebyly třeba! Ano, většinou si pohlídají že mají všechno napsané, ale jde o to jestli "je to na očích".
ICQ sim jsem objednával nejspíše pár dnů po otevření speciálního webu pro icq-sim. Tehdy jsem FAQ pročetl zepředu dozadu a nazpátek a o účtování tam rozhodně nic nebylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel55  |  10. 12. 2008 09:07

ttx je pracovníkem PR oddělení mobilního operátora a je placen za "vylepšování image firmy" i v takových diskusích jako je tato.
Již vícekrát jsem byl svědkem "vyargumentování" kritických příspěvků způsobem, jaký by normální uživatel nikdy nepoužil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ovo  |  11. 12. 2008 23:50

I když zavřu obě oči, tak musím dát bigbobanovi za pravdu, že je to v podstatě nevýhodné. Mám 60% hovorů kratší než minutu. I ta nejvýhodnější sazba za krátký hovor je 0,25+0,29 = 0,54, což by mě u vodafonu stálo 13Kč, tedy prakticky stejně. Snad v případě, že bych měl ty karty dvě a volal mezi nima, tak ušetřím těch 7 korun za příchozí hovor. A v tuzemsku mi potom budou úplně nanic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  09. 12. 2008 20:52

Svata pravda.... plne souhlasim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luboš  |  10. 12. 2008 10:20

Typická odpověď rádoby podnikatele, který chce férové jednání a sám zdůvodňuje okrádání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor