Infolinka operátora: pohled z druhé strany

Diskuze čtenářů k článku

aswler  |  19. 06. 2007 10:40

A kolik si tedy vydělají? (Na plný úvazek nebo na ty čtyři hodiny denně) Že bych tam začal budovat kariéru Jinak všichni, na který jsem narazil, byli opravdu milí a kompetentní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.  |  18. 06. 2007 15:50

A co takhle uvest platy ... vcetne rozmezi .... od do ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  11. 06. 2007 15:19

Internet Helpdesk. Klasika. Jen pro ty, kdo rozumějí anglicky:
http://www.youtube.com/watch?v=K-_51OsaaSY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  09. 06. 2007 13:22

Jak je to s tím nahráváním hovorů - nemělo by volajícímu do mobilu v takovém případě něco pípat? Nebo to u nás není povinnost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  10. 06. 2007 10:01

Máš hlášku v plechové hubě, než se spojíš s operátorem... My to tak na Citibance máme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  08. 06. 2007 22:37

Pane Polesný, styďte se. To, co jste sem pustil, je do mrtě opsaná tisková zpráva. Vašich vět je tam snad 10.
http://t-press.cz/tiskove_zpravy/2007/714/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 08. 06. 2007 23:18

Tisková zpráva má 2600 znaků, článek na MobilManii 8400 znaků. Myslím, že víc není třeba dodávat.
Ano, styďte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TImo  |  08. 06. 2007 23:49

mylsím, že je to fajn článek až na malé vyjímky... ale to jsou jen moouchy.. jinak super.. klidně mohlo být více fotek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  11. 06. 2007 13:03

No tedy, pan Polesný opsal každé slovo 3,231x. To si zodpoví!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gis  |  08. 06. 2007 18:40

je hezke ze clanek popisuje jak to funguje, ale stale je to podle me odporna a podradna prace ....lec situace je takova ze v Hradci tezko sehnat oficialni cestou lepsi brigadu nez v T-debile , Mcdonalds nebo na kase (((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TImo  |  08. 06. 2007 23:48

koukám jaký máš přístup k práci, myslím, nebo jsem si i jistý, že tato práce není jinak pódřadná, naopak je jen náročná....
..a máš právo volby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleeer  |  08. 06. 2007 14:51

No to mi ho teda vyndej! "zatímco asistentky dělali svou práci" Shoda podmětu s přísudkem panu "redaktorovi" nic neříká, že? Kdepak, neměli jste dávat týmu korektorů společnou dovolenou....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pan  |  08. 06. 2007 20:39

Mohu vás ujistit, že redakce nemá korektora ani jednoho. Jak mi sdělil pan Lutonský mejlem asi před rokem, nezaplatili by je. I když možná teď po reklamní ofenzivě na živě.cz to bude jinak. Jinak je pravda, že korektoři jsou potřeba. Většina redakce má se správnou novinařinou a znalostí českého jazyka potíže, o tom se nedá pochybovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  09. 06. 2007 17:16

Jojo, jen abychom nebyli nakonec redakcí přesvědčováni, že to vlastně nejsou žádný chyby, ale styl, kterým se chtějí odlišit od ostatních...."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dakra  |  08. 06. 2007 13:49

Shoda podmětu s přísudkem: "jaké služby by vás mohli zajímat" + "zatímco asistentky dělali svou práci".
Opakované obraty na začátku věty: "Tak to vám hlasový automat tuto volbu nabídne hned zpočátku. Provoláte hodně? Tak to se dočkáte hned v hlavní nabídce výrazného upozornění na možnosti aktivace doplňkových balíčků."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  08. 06. 2007 10:15

1) je zajímavé, že i na mobil.cz měli článek o návštěvě ZC T-Mobile. :))
2) asistentky dělalY, snad, ne?
3) vůbec by se mi jako zákazníkovi nelíbilo, kdyby mé hovory poslouchal nějaký redaktor. To si vůbec operátor může dovolit? Navíc nahlížet do systému? Osobní data? Atd no........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vincent Vega  |  08. 06. 2007 11:29

1) kde to na mobil.cz najdu? myslíte nějaký loňský článek??
2) také píšete stále bezchybně?
3) v systému je možná tak adresa, přehledy nicneříkajících čísel a délek hovorů či aktivovaných služeb, je na tom něco zneužitelného? a prosím nerozvíjejte teorie o spiknutí a kupčení s osobními daty mezi lidmi, kteří si poslechnou několikavteřinový hovor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  08. 06. 2007 11:43

To, že šlo jen o několikavteřinový hovor, neznamená, že po něm nejdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  08. 06. 2007 15:32

No..!! Ty jsi, jak ten, co tady ten článek psal, vteřina je jednotka pro úhel !!! a sekunda je podle SI soustavy jednotka času !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  08. 06. 2007 13:11

1) ne, je letošní, bohužel jsem na "cestovním připojení" takže teď nebudu vyhledávat odkaz
2) ano, píši bezchybně, tedy se o to snažím, hlavně pokud to dávám číst větším masám
3) v systému jsou i další údaje jako rodná čísla a podobně; nemluvím zde o nějakém kupčení s osobními daty, nepřijde mi prostě prozákonné aby cizí člověk, který není zpravomocněn k tomuto účelu a nemá žádné smluvní "závazky" o ochraně osobních údajů, měl přístup k těmto datům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  08. 06. 2007 13:44

opravdovej snowboarder by se v zákonech takhle neplácal. tak se podíval na pár monitorů - bože!! jestli nemá fotografickou pamět nebo digiťák, kterým by ty obrazovky (asi dost těžko) fotil
- snažíte se psát bezchybně - tzn. že se to taky vždycky nepovede co?! tak trochu ohleduplnosti prosím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.  |  08. 06. 2007 15:39

můžeš být klidný, na základní obrazovce je vidět pouze telef. číslo, jméno, tarif a příp. doba platnosti tarifu. K bližším údajům se dostaneš pouze v případě nějakých problematičtějších dotazů.
Např. máš už ukončenou smlouvu, ale ještě neuhrazenou fakturu, tak podle RČ zjišťuješ bližší info, při blokování SIM z důvody ztráty po tobě může operátor požadovat RČ. Pochybuji, že před novináři byly takové problémy řešeny, někdy takový hovor nepadne celý den, natož za těch pár minut, které tam byli. Myslím si, že k narušení ochrany dat zákazníků nedošlo.
Co se týká odposlechů hovorů novináři, je to pro ně stejně anonymní a nepoužitelné, jelikož se v PC nedokáží zorientovat ( myslím v používaných databázích ) a obsah hovoru je pro ně všeobecný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  08. 06. 2007 18:14

Myslíš tohle? 14. 2. 2007 http://mobil.idnes.cz/t-mobile-prace-asistenta-infolinky-je-tezsi-nez-prace-kosmonauta-phz-/mob_operatori.asp?c=A070227_143344_mob_operatori_hro

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrick  |  08. 06. 2007 19:19

Jak vis, ze nemaji smluvni zavazky? Vetsinou se dost papiruje, nez te tam pusti. Byl jsem se skolou v dohledovem centru Eurotelu a podepisovali jsme asi tristrankovy dokument, co vsechno muzeme, co nemuzeme, ze nesmime nic vyzradit konkurenci, ze nesmime fotit, ze nesmime to a to, musime tamhleto...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Hron  |  08. 06. 2007 14:16

Dobrý den,
stačí hledat T-Mobile: práce asistenta infolinky je těžší než práce kosmonauta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liška  |  08. 06. 2007 20:42

Ale houby, celý den sedí na prdeli, surfují na netu a u toho telefonují, co je na tom?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  08. 06. 2007 22:13

pane Hrone, Váš článek na M o b i l . c z byl o pár stupínků lepčí, než to, co vyšlo dnes na MM, ale i tak to není špatné...měli sem taky přihodit nějaké vtipné rozhovory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiriq  |  10. 06. 2007 14:17

Ti dám seděj na prdeli a surfujou... Až budeš sto vyřešit za 4 hodiny 100 požadavků od zákazníků, tak sem přijď a říkej, jaká to byla fraška.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  10. 06. 2007 14:38

lepší se nerozčilovat, kdo neokusil tak neví o co jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkimot  |  06. 07. 2007 14:43

chtěl bych tě vidět, jak sedíš pořád na netu...to máš asi divnou představu o tomhle povolání...proberte se lidi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  08. 06. 2007 22:46

Děkuji, přesně to jsem měl na mysli. Váš článek byl příjemný a uživatelský, zatímco toto dílo (mimochodem obšvihnutá tisková zpráva t-pressu) je vrchol všeho, co se na MM dá dočíst pro ostatní: zkuste se podívat po tiskovkách na www.t-press.cz (za upozornění na to děkuji esquirovi)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  08. 06. 2007 23:46

a tady jsem se unáhlil, sorry ;) tou tiskovkou je to jen doladěné ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  08. 06. 2007 08:15

Moc pěkné, ale takové články jsou každý rok a pořád z TM, proč? Vodafone či O2 vás tam snad nepustí??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romanov  |  08. 06. 2007 10:51

Zajimal by me spise Vodafone.
Tam bzch se docetl asi hodne zajimavzch veci ktere by mna neprekvapili-jelikoz infolinka operatora Vosdafone je nejhorsi. Arogantni , nadrazene jednani a to ze neznaji zakladni veci a td, tak to neni snad ani mozne, ze ma Vodafone tolik zakazniku. Ja ho mam taky ale jen kvuli cenam, ale ne kvuli kvalite a profesionalite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  08. 06. 2007 10:55

Snad ani nemá cenu reagovat, jde o případy, které jsou u všech opu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 06. 2007 12:04

Přiznám se, že jsem nikdy neměl potřebu volat na infolinku Vodafonu, takže nemohu posoudit. Používám naprosto geniální internetovou samoobsluhu, a to je také jeden z hlavních důvodů, proč mám Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pomsta jouzovy  |  08. 06. 2007 13:08

jo, já jsem u VF/OS volal na infolinku jednou - když jsem potřeboval změnit předplacenku na tarif - to v internetové samoobsluze neuděláte :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  08. 06. 2007 15:24

Většího blba jsem tady neviděl, vymaštěný mozek...nic víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ComaR  |  08. 06. 2007 16:41

S tímhle jsem se opravdu nikdy nesetkal. Pokaždé byl operátor příjemný a pomohl mi s problémem. Pouze jednou, myslím rok zpět, jsem požadoval nastavovací SMS na GPRS a MMS a přišla pouze jeda, ale jeden telefonát to vyřešil. Bylo to myslím ještě za oskara...
Mimochodem, docela slušná reklama na T-mobile... :) Teda alespoň na mě to tak pusobí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rooca  |  08. 06. 2007 08:07

Skvělý článek, přestože se nemohu zbavit pocitu, že už jsem ho, nebo alespoň některé jeho části, četl. Jen více tak zajímavých článků! Zajímalo by mne například řídící centrum T-Mobile(O2,VF), pokud něco takového je. Jak to funguje, kolik tam pracuje lidi atp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vavrusa  |  08. 06. 2007 07:10

Díky za zajímavý článek. Pěkný pohled do zákulisí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  08. 06. 2007 08:10

Taky se mi líbil. Tentokrát musím pana Polesného pochválit. Tohle má o mnoho víc společného s mobily a operátory než mobily v záchodu či slipy proti záření mobilů. Jen tak dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  09. 06. 2007 17:09

Ano, jen tak dál, ale bez obvyklých hrubek!
"...zjistí, jaké služby by vás mohli zajímat..." apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dastax  |  08. 06. 2007 06:34

Hezky, skoro by to i vypadalo jako rekalma ale v pohodě.
Neočekává se náhodou něco podobného i u ostatních operátorů? Ten systém bude pravděpodobně stejný,ale Call-Centrum O2 by mě zajímalo:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates III  |  08. 06. 2007 08:45

Super článek!Taky by mě zajímalo,jak to vypadá u O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.w810.estranky.cz  |  08. 06. 2007 09:09

O2 se nedočkáme, vypadá to totiž na docela cílenou reklamu pro řůžovýho pežota

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  08. 06. 2007 09:20

A co vaše reklama v nicku??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brazilian  |  08. 06. 2007 10:06

Infolinky O2 vypadají trochu jinak, jsou na principu Open Space, tedy více týmů v jedné velké místnosti, řazení operátorů je rozdílné buďto pop čtveřicích, což je dle mého neprakické, a nebo v řadách - způsob, který mi vyhovuje víc. Mám za sebou dvě callcentra operátora O2 - mobilní i fixní. Mobilní jsou v Kolíně, Příbrami a Praze, integrované v Ústí nad Labem a nové vzniká v Ostravě a fixní v Ostravě a v Ústí nad Labem. Osobně hodnotím úpravu v Hradci u T-Mobilu jako zajímavou, ale hodně nepraktickou ráno, či v nočních hodinách, kdy se může a často se vyskytuje zajímavý požadavek zákazníka, nad kterým se musí operátor poradit s někým dalším, a když zůstane v místnosti sám, musí běhat. V Open Space se podívá a jde najisto.
Jinak na mobilních callcenterch fungují obdoby obrazovek, kde jde vidět kolik lidí aktuálně čeká na operátora, kolik operátorů je k dispozici celkem, kolik z nich je ve výstupu, tedy oběd, přestávka, školení apod., kolik jich pracuje po hovoru a ještě nejsou připraveni na další hovor a na závěr důležité procento - servis level - jaké procento zákazníků je spojeno s operátorem do 15vteřin od počátku čekání na přepojení k operátorovi. Na mobilech je to různé - předplacené služby se pohybují v průměru nad 80% a paušálů je to většinou nad 90% a pak je speciální sorta mobilních mix operátorů, kteří umí obsloužit kompletní sortu mobilních zákazníků. Nepočítám pak ještě infolinky 1188, linky technické podpory, help desky, atd.
A v řídícím centru mobilní části O2 je krásně, těm lidem, kteří tam dělají, je vděčná spousta lidí, mají toho opravdu moc a během několika vteřin od jakékoliv chyby musí reagovat a řešit a řešit ...
Ale to odbíhám...
Operátoři mají tzv. "životnost" bývá to rok a půl a to jenom proto, že existují zákazníci, kteří se neumí chovat a nedokážou pochopit, že operátor je člově a nikoliv plechová huba. Operátor nemůže v 99% procentech za to, že Vám něco na telefonu nejde, nebo že Vám není něco jasné ve faktuře, operátor je tam od toho, že když mu zavoláte, tak Vám s tím zkusí pomoct. Myslete na to, že mluvíte s člověkem, který Vám může pomoct, křikem a řevem to nevyřešíte, čím milejší jste vy, tím raději Vám operátor pomůže. Samozřejmě v rámci profesionality pomůže samozřejmě kdykoliv to jde, kdykoliv jde o lidské jednání a prosbu, může operátor pomoct ještě víc a tím, že mu poděkujete, potěšíte operátora taky. Myslím, že tak to neplatí jen u O2.
Přeji Vám den s úsměvem - jak zákazníkům, tak operátorům, kteří si článek určitě taky přečtou, když nebude špička

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muflon  |  08. 06. 2007 10:54

Souhlas, jsem na tom stejně, mám za sebou CC v Příbrami a Kolíně a momentálně jsem tak kde nás lidé z CC mají rádi a potřebujou nás...
Jinak chování některých lidí je komické, záleží jak se na to kdo kouká, ale občas to chce hroší kůži. Jsou i holky, který se kvůli tomu rozbrečí...ono je hrozně fajn, když vám nějaký omezenec nadává do impotentních krav a Vy nemůžete nic...vlastně můžete, varujete ho, nepřestane, tak hovor položíte a jdeme dál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  08. 06. 2007 13:03

Upřímně řečeno, nebudí příliš dobrý dojem, když voláte operátorovi (v mém případě O2 - pevná linka) a protože tam je Open Space, tak slyšíte x dalších hovorů kolem. Nehledě na to, že větší hluk lidskou osobu více unavuje a stresuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MobiLLion  |  08. 06. 2007 14:54

Jako operátor na infolince jedné banky (modré ) souhlasím s tím, že životnost pracovníků není příliš dlouhá. Na drouhou stranu i zaměstnavatel může z velké části ovlivnit, jak dlouho člověk na telefonu vydrží. Stejně tak i atmosféra na call centru...
Momichodem, máme úplně stejné telefony jako u T-Mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Titus  |  08. 06. 2007 16:49

Hm tak to set sakra přesluhuji, a nebo jsem vážně nemocnej. ;o) Dělám dohromady technickou podporu a reklamace už od konce roku 2001, a od roku 2003 to dělám uplně sám dříve jsem měl nadřízeného kolegu. Myslím že je rozdíl dělat podporu pro software a pro telefonní službyl. Jediné co jim závidím, je že asi práci v rámci znalostí musí mít práci triviální, když jsem volal na třeba O2 pomoc.
Mno mě jako zákazníka ty kecy a automaty spíše totálně se ---- štvou - asi to bude tím že přeci jen nejsem masa a skoro vždy vým co přesně potřebuji. Co jim nezávidím jsou ony open space - jistě zaměstnanci se lépe kontrolují jestli se neflákají. Ale na druhou stranu jakožto zaměstnanec to velice bych cítil jako stresující fakt to že nemám na práci dostatek soukromí, to že mě někdo každou chvíli šmíruje to znamená že mi tedy nevěří a nevěří mé práci a open space rozptyluje soustředění se na práci. Monitorování hovorů jo když je potřeba na něčem zapracovat a zlepšit či zkrontrolovat proč ne o tom žádná. Nicméně jak ty hovory tak i meilová korespondence jaksi bych považoval za slušnost aby její sledování bylo v souladu a souhlasem zaměstnance a jeho práv. Osobně si myslím že by se měl každý zaměstnanec sám nad sebou a svou pracovní morálkou zamyslet. A šéf by je měl dle toho náležitě odměnit a tak motivovat k co nelepším výkonům.
Já osobně naštěstí nejsem kontrolován, mám vlastní kancelář a místnost, a myslím si že i po těch x letech je na mě spolehnutí a svou práci odvádím nejlépe jak zvládám. Ale nervy na pochodu a hlavu jako pátrací balon tedy mám a poslední dobou je to dost těžké - nebot zřejmě na rozdíl od call center (telekomunikačních společností) já musím řešit hloupých, sprostých, či evidentně smyšlených dotazů více než polovinu z celku, a mám na starosti opravdu širokou škálu software(her) A mohu jen potvrdit že valná většina zákazníků se opravdu neumí chovat, neumí ani číst, takže vím z vlastní zkušenosti že mnohdy prostě člověku opravdu v té bedně rupá a flustruje ho že prostě nemůže po tom zákazníkovy vyjet a ani jej odbít i když na to má právo - neboŤ zákazník samozřejmě nesplnil ani to nezbytné minimum pro poskytnutí oné podpory, a nebo volají i piráti kterým nefunguje kradený software. ;o) A to jsem opravdu myslím hodně velký klidas, ale potěší mě komentáře kolegů a jiných když slyší mou komunikaci se zákazníkem a děkují bohu že nemusí dělat takovou práci protože na mém místě by ho už dávno zabily. ;)
Opravdu by si měli lidi uvedomit některé věci a hlavně uvědomovat si je správně a na pravou míru.
Jenže vyhoďte ho dveřmi on se vám vráti oknem a někdy i sposilou.
Za tu dobu co to dělám tak jsem také obsloužil více než několik desítek tisíc zákazníků. ;o)
A jen a jen díky tomu jaké tu mám pracovní prostředí v této činnosti ještě setrvávám a že rád se snažím lidem pomoct. Být zde jiné prostředí třeba jako v těch call centrech tak nevím jak dlouho bych tam vydržel ale to by záleželo také hodně moc na tom kolik by platily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Titus  |  08. 06. 2007 16:53

oprava kontrolován jsem ale nepřímo protože za mnou musí být vidět nějaké ty výsledky a na reklamace je do 30 dní že? :) Jo a ještě jedno doplnění a to že vlastně má práce je asi přeci jen o chlub zábavnější protože mám větší škálu činností a ne tolik rutinně opakujících se ůkolů. V tom bych to také viděl že ještě tuto práci dělám a nijak ji nešidím, ale naopak se snažím aspon trochu nenápadně zákazníky učit tomu jak se mají chovat a jak psát email i když ne vždy to jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  11. 06. 2007 18:41

chlape, chlape, tech chyb...
Chapu ze jsi prepracovany, ale neco je opravdu moc (vym, ůkolů - viz nize.. (vyse?), preklepy a y/i ani jmenovat nebudu..).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TImo  |  08. 06. 2007 23:40

....nesouhlasím s tím, že by měl asistent běhat...když náhodou zůstane sám v místnosti... pracuji v Call centru v Lounech pro T-Mobile, v mém kompetenci je vyřídit zákazníkův požadavek co nejrychleji a správně a k tomu mám i další odd. na které si případně zavolám a mám odpověď během pár sekund... případně mám možnost požadavky řešit i nestandardními kroky. ... co se týče IL O2 (konkrétně fixní), tak vím že tyto pravomoce nemají ani možnost volat na jiná odd.
proto jim nezbývá nic jiného než sedět v šílene mistnosti plné lidí a koukat se kdo jim může pomoci.......
co se týče životnosti operátora...myslím, že i tuto práci je možné dělat dlouho konkrétně jak mohu soudit u TMCZ.
IL je rozdělena na segmenty A - H z toho AB je nejnižší a GH nejvyšší segmnent.
Máte možnost neustále postupovat výše a získávat další skilly ( email, prodej, retence, roaming, stížnosti - výpomoc, .......).
Co se týče postupu výše na vyšší segment získáváte zároveň nové zákazníky (s lepší útratou, firmy apod) tzn. jsou jiné nároky na nutný počet odbavených hovorů za den, jiná péče, peníze atd.... Samozřejmě představa sedět na AB například 2 roky by potom vedlo k zešílení (ale i to se dá vydržet
...vždy se najdou zákazníci kteří mají potřebu se na někom vyřádit a vyřvat se...
..pokud máte alespoň dva skilly jako operátor, tak se vám minimálně stane, že i mimo "špičku" budete mít čas udělat něco pro sebe.....vždy se najde práce kterou je potřeba udělat...
pokud se někdo rozhodujete nad prací operátora, tak Vás rád nalákám do TMCZ na IL, protože je to fajn práce která vám dá spoustu zkušeností, fajn kolektiv, přijemné prostřdí, zaměstnanecké výhody i v pohodě plat......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor