Asi zde nanapíšu nic nového, co by už někdo neřekl. S Eurotelí linkou mám nejmenší zkušenosti, ale můj pocit je, že její operátoři jsou studení a odlidštění jako roboti, i když na rozdíl od dobře naprogramovaných robotů zase tak úplně všechno nevědí. Infolinku Paegasu znám už o mnoho lépe, odpovědi jsou většinou v pořádku, i když se stávalo dost často, že se operátor(ka) musel(a) jít někam zeptat na správnou odpověď na mou otázku, občas byl hovor přerušen (nechci nikomu sahat do svědomí, ale možná záměrně) a při potížích se sítí byl vždy dle operátora na vině můj mobilní telefon a nikdy nepřiznali potíže. S Oskarlinkou mám zkušenosti značné, neboť je to můj hlavní operátor. Poslední dobou tam volám už málo, ale zpočátku bylo hovorů povícero. Potvrzuji neúnosné čekání (20 minut žádná doba), a to i přesto že už přes rok slibuje ČM nápravu. Operátoři mají velmi rozdílné znalosti a na jedinou otázku jsem dostal od 3 operátorů 3 různé odpovědi (jak jistě tušíte, jen jedna byla správná ). I u Oskara dochází občas k přerušení hovoru a je to vždy, když je otázka příliš odborná či všetečná. Většinou jsou opetáři na Oskarlince ochotní, ale také jsem se setkal s několika poměrně nepříjemnými osobami. Za největší slabinu Oskarlinky považuji to, že nejede nonstop, ale pouze od 8 do 20 hodin každý den kromě státních svátků. A to už koncem února 2000 slibovali nonstop provoz. Myslím, že samoobsluha nemůže nahradit živého operátora, lidé si na to prostě ještě nestačili zvyknout. Oskar šetří na nesprávném místě.