Konečně je to tady – Twist má svoji samoobsluhu, resp. podobnou službu, jakou už dávno nabízí Oskar u svých tarifů a Oskarty. Pokud nyní zavoláte na infolinku, nesetkáte se již se živou osobou, ale plechovou „hubou“, která se vám pokusí pomoci nebo třeba aktivovat roaming.
Konečně je to tady – Twist má svoji samoobsluhu, resp. podobnou službu, jakou už dávno nabízí Oskar u svých tarifů a Oskarty. Pokud nyní zavoláte na infolinku, nesetkáte se již se živou osobou, ale plechovou „hubou“, která se vám pokusí pomoci nebo třeba aktivovat roaming.
Pokud patříte mezi uživatele předplacené služby Twist a potřebovali jste volat někdy na infolinku na čísle 4603, tak jste si zajisté všimli automatického informačního systému, který vám sděloval posledních několik týdnů velkou novinku, že volání do hlasové schránky je nyní zdarma. Jestliže jste náhodou na infolinku potřebovali volat vícekrát za den, tak jste asi z tohoto dvouminutového nadšeného sdělení příliš nadšeni nebyli, ale nyní se vše změnilo.
Infolinka pro Twist v novém
Když zavoláte z Twistu na infolinku (z Paegasu 4603, volání je zdarma), tak uslyšíte staré dobré hlášení, že pro přepnutí do anglického jazyka máte stisknout hvězdičku a devítku. To, co ale uslyšíte poté, je již zcela nové. Nyní se máte šanci dozvědět některé informace přímo od automatického konverzačního systému a co víc, některé služby jako je hlasová schránka, aktivace a deaktivace služby roaming, či dobíjení kreditu, můžete ovládat přímo odsud i s dostatečnou nápovědou.
Z informací, které můžete získat stojí určitě za zmínku ceny za volání doma i v zahraničí, čí návod jak používat hlasovou schránku v zahraničí nebo jak volat s telefonem za hranicemi. Jediné, co mi zde ale opět citelně chybí, je možnost přímého spojení s operátorem. Pokud totiž chcete mluvit přímo s živým operátorem, tak si musíte nejprve vybrat jednu z možností a pak se s ním teprve volbou *0 můžete nechat spojit.
Je vidět, že se Paegas nechal inspirovat podobnou službou, kterou nabízí Eurotel i Oskar na svých infolinkách. Důvod je prostý – mnoho dotazů (jako např.: kolik stojí volání tam a tam, jak si aktivuji roaming, apod.), které na infolinky směřují, se stále dokola opakuje a je daleko efektivnější zkusit tyto dotazy zákazníkům zodpovědět automatickým konverzačním systémem, než tím zatěžovat již tak přetíženou infolinku.
Struktura automatického konverzačního systému pro Twist
Hlasová schránka:
- Aktivace a deaktivace hlasové schránky
- Nastavení a změna vlastností hlasové schránky
- Informace, jak volat do hlasové schránky z jiného telefonu
- Informace, jak volat do hlasové schránky ze zahraničí
- *0 – spojení s operátorem
- *5 – návrat do hlavního menu
Dobíjení:
- Informace o dobíjení Twist karty pomocí dobíjecího kupónu
- Informace o dobíjení Twist karty z bankomatu
- Informace, jak dobít jiný Twistový telefon
- Přepojení na dobíjecí službu
- *0 – spojení s operátorem
- *5 – návrat do hlavního menu
Roaming:
- Základní informace o službě roaming
- Aktivace a deaktivace služby roaming
- Informace, jak volat a posílat SMS ze zahraničí
- Ceny za volání a SMS z nejnavštěvovanějších zemí
- *0 – spojení s operátorem
- *5 – návrat do hlavního menu
Informace z jiné oblasti:
- Informace o službě Twist Nej
- Ceník služby Twist
- *0 – spojení s operátorem
- *5 – návrat do hlavního menu