Invex 2001: Eurotel má ceny za Go GPRS a má SIM se dvěma čísly

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  19. 10. 2001 19:49

Tak uz od stredy se marne snazim aktivovat GPRS na Go karte.
Mam Ericsson T39m,v servisu mi vyloucili chybu telefonu,dokonce na jinych SIM kartach Eurotelu (Go i pausal) na mem tel. GPRS beha,ale na
me SIM porad nic.
Uz mi v znac.prodejne Eurotelu 2x vymenili SIM kartu (ale ne za ty novou s Bankingem),dlouho to
resili s operatory a techniky Eurotelu a stale nic.Ted mam pry cekat den,jestli s tim neco neudelaji a pak..kdovi..
Komu z Vas funguje GPRS na Go:jakym zpusobem jste si to aktivovali? pres SMS na 99911,nebo pres *88? A prisla Vam SMS potvrzujici aktivaci? Pry by mela nejaka prijit ale mi neprislo nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štěpán  |  22. 10. 2001 22:42

Mam stejny problem. V sobotu 20.10. jsem si poridil novy Siemens ME45 a novou kartu GO. GPRS jsem si aktivoval v jejich hlasovem automatu na lince *88 a zadna potvrzovaci SMS zatim nedorazila. V nedeli jsem to resil na infolince primo s operatorem, reaktivovali mi rucne kompletne data i kdyz tvrdili, ze je mam aktivovane spravne. Stejne to nepomohlo. APN jsem si po konzultaci opravil z WAP na GOWAP, stejne stale nic. Na infolince jsme to resili pres pul hodiny a vysledek nulovy. Uz jsem nabyl dojmu, ze musi byt spatny telefon i kdyz klasicky wap i data fungovaly jak z telefonu tak pres kabel z PC a chtel jsem jit telefon reklamovat. Pro jistotu jsem jeste dnes tj. v pondeli byl osobne v prodejne Eurotelu ve Spalene ulici v Praze. Prenastavili mne tam znovu vsechny volby v telefonu a zkusili jsme tam muj telefon s jejich sluzebni simkou, ktera mela GPRS aktivovano a slo to v pohode. Pak jsme tam dali moje GO a co myslite? Zase nic! V prodejne se koukali do svoji databaze a pry mam GPRS aktivovano v poradku. Volali na svoji ustrednu kde spravnost aktivace potvrdili, ale jak asi cekate GPRS nadale nefunguje. Dotycny pracovnik uz si proste nevedel rady a odkazal mne na servis Siemensu abych se tam zasel poradit, ale podle mne nebude chyba v Siemensu, protoze GPRS s jejich simkou bezela v pohode. Jeste jsem si dnes vecer pro jistotu zapujcil sim kartu od kamarada. Aktivoval jsem Juice a GPRS a uz ani nejsem prekvapeny z vysledku. Klasicka data bezi jako po masle, ale GPRS? Stale ne!!! Jestli je tu prosim nekdo kdo ma kontakt s nekym zodpovednym v Eurotelu, zkuste se prosim zeptat co a jak, protoze tohle neni preci mozne.

Diky moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 10. 2001 16:29

Nevíte někdo, jak nastavit Cell Broadcast na mobilu (konkrétně Siemens) - potřeboval bych vědět číslo tématu.

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Developer  |  18. 10. 2001 13:00

A muzu si tam dat jaky operatory chci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stumba  |  18. 10. 2001 15:55

A jak na to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Developer  |  19. 10. 2001 12:40

Kartu jsem koupil od jednoho manika, je programovaci. Pak jsem si nascanoval IMSI a KI ze vsech svejch SIM karet a nahral do ty jedny programovatelny.   Prepinaji se podle zadanyho PINu po zapnuti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 10. 2001 12:35

Aktivaci GPRS na Go můžete provést také zasláním textovky

GPRS A

na číslo. 999111. Deaktivace probíhá textovkou GPRS D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  16. 10. 2001 09:11

No to je tedy sila.Eurotel se zase pochlapil a ukazal,ze na prvnim miste jsou pausaly a druhem predplacenky !Platit za cas,v tom pripade straci GPRS smysl a i kdyz je to jenom 10 haleru jde spis o princip.A ta rychlost 1+1 timeslot,no to je fakt rychle!To bych rad vedel kdo tuto politiku vymysli.To je asi fakt bukvice!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  16. 10. 2001 09:34

Plne souhlasim!!!  GPRS ma byt neomezene dlouho na siti zdarma a platit za stazene Kb, tak co zas Eurotel vytvari za paskvil? Zrejme si musi zaplatit nove logo, reditele a zamestnanci potrebuji na vily a dalsi auta...  Koukam na budovu Eurotelu z meho domu a je auty uplne oblezeny, nemame moznost si tam zaparkovat sve vlastni auta, kdyz tam bydlime!!! Same firemni (Eurotel auto -> jsou jich desitky)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  16. 10. 2001 14:36

Zkuste trochu pocitat a zjistite, ze za ziskani kratke zpravy z WAPu zaplatite koruny, nebo treba taky desitky korun. Pak nejakych 10 haleru za 10 minut pripojeni rozhodne nebude to, co vas bude stvat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jason  |  16. 10. 2001 15:00

S tím 1+1 TSL se obrať na pána redaktora a ne na Eurotel Ty bukvice!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frank  |  16. 10. 2001 15:08

Tvoje bába je bukvice a ty s ní !A dej si vodchod ty trongole.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  16. 10. 2001 17:12

Podle vyjádření Jana Kučmáše bude rychlost stejná jako u tarifů. Informace 1+1 byla neoficiální - to je ostatně uvedeno v článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavka  |  16. 10. 2001 17:47

Fajn. Jde jen o wap nebo to bude běhat i z notebooku na internet? Jen tak teoreticky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  16. 10. 2001 21:44

Podle mých informací by mělo jít jen o WAP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 10. 2001 06:48

Pane Broža nevíte prosím konfiguraci pro T39m s GO GPRS? Použil jsem tu samou jako pro tarif Data/SMS plus, ale nějak se mi to včera nepovedlo rozchodit. Pak jsem si nechal poslat z wap configuratoru nastavení  a s tím to taky nejde. Pořád to při připojení hlásí chybné zadání APN. Přitom APN mám nastaveno "wap". Díky za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 10. 2001 09:38

O nastavení zatím nebyla řeč, ale předpokládal bych, že to bude stejné. Máte GPRS aktivované?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 10. 2001 09:48

Aktivoval jsem jej včera ráno a indikace GPRS na telefonu mi svítí, ale prostě se to nechytá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bflmpsvz  |  17. 10. 2001 12:10

U predplacene karty musite nastavit APN na "gowap"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bflmpsvz  |  17. 10. 2001 12:10

U predplacene karty musite nastavit APN na "gowap"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 10. 2001 12:55

Dík, ono to funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  17. 10. 2001 14:26

Jak jiz nekdo rikal, je to gowap. Volal jsem rano na Golinku a asi 10 minut mi vyhraval pisnicku, nez to nasel. Hmm. A to me jeste presvedcoval, ze GPRS je urcite jenom na data a ne na WAP.
Taky se asi on-line neuctuje cena. Resp. ani po ukonceni spojeni se mi nezmenil kredit. tak jsem zvedavy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 10. 2001 14:58

Díky, už jsem to přes gowap rozchodil, mám to spíš jen jako pokus. Co se Golinky týče, tak jsem dopadl asi podobně s tím rozdílem, že mě ona žena řekla, že je to stejné jako u tarifu.

Díky za rady a přeji pěkný den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  16. 10. 2001 08:34

Jak to že bude chtít zaplatit dobu připojení k síti?

Dělá to na mě podobný dojem jako chtít zaplatit 45 Kč měsíčně za možnost posílat SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xaver  |  18. 10. 2001 09:15

Pokud vím, dost se mluví o výhodě GPRS - platíte pouze za přenesená data, nikoliv za čas připojení. Tak nám to Errortel zase postavil na hlavu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  26. 10. 2001 19:37

Ale v tech 45 Kc mas i patnact zprav zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George_L  |  16. 10. 2001 07:45

Cell Broadcasting - Divil jsem se, že se žádný z operátorů nemá k provozování této služby. Konečně se někdo rozhoupal. Jsem uživatel Paegase a ten snad nezůstane pozadu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  17. 10. 2001 07:59

Já jsem uživatel Eurotelu a už se těším! V létě jsem byl v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Francii, Itálii - všude už to dávno mají. Naši operátoři mají co dohánět nejen v CB! Především v Itálii: 4 operátoři se předhánějí ve službách a cenách (ceny v přepočtu i pod úrovní Oskara!), Největší (a taky nejdražší) Telecom Italia Mobile je perfektním vzorem pokrytí (kam se hrabe kterýkoliv náš GSM operátor - nenašel jsem hluché místo ani v té nejzapadlejší vesničce). Dále podle úrovně pokrytí: Omnitel (skvělé služby, dobré pokrytí, účtování po vteřinách v přepočtu za 6,50/min), Wind, Blu. Poslední operátor Blu má jen pásmo 1800 a pokrytí nic moc, ale v materiálech jsem se dočetl, že snad poskytuje vnitrostátní roaming u zbývajících třech operátorů!

Jak už jsem řekl - ti naši matláci se mají co učit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  16. 10. 2001 04:37

Jéje, jak by to bylo príma, kdyby se neudělovaly licence. Jenže problém je v jednom - ve fyzice. Prostě frekvence mají určitou kapacitu a ta je i při 3 operátorech do určité míry vyčerpána. I když při trochu jiném rozdělování by se jistě vešli takoví 2 operátoři navíc. Prostě z 900 MHz fekvencí přidělit jen jednu sadu každému operátorovi (na odlehlé oblasti) a kapacitu vykrývat z 1800 MHz a možná udělit i 1900 MHz pokud by byl zájem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  16. 10. 2001 00:21

Proč to dělat jednoduše a správně když ono to jde i složitě a špatně.

A ještě mimo téma:
Ač nejsem velkým přívržencem regulace tak jsem pro to aby bylo operátorům ze zákona nařízeno zprovoznění tarifikace AoC. Jinými slovy zákazník má právo vědět kolik platí za službu kterou kupuje.

Pokud se někomu nelíbí regulace tak se klidně přidám a jsem pro to aby byla zrušena politika licencí a aby mobilní sítě směl provozovat každý kdo splní technické podmínky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  16. 10. 2001 08:26

Oskar má standardně AoC, stačí zavolat operátorovi a aktivovat si to. Dvě čísla na jedné karě má Oskar také, ale bohužel zatím nefunkční, nicméně karty to umějí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 10. 2001 11:08

Eurotel vytvari zase nejaky podivny paskvil. Zvlast kdyz dve cisla ne jedne karte pres ALS ma zprovozneno. Nenabizi to ale verejne. Je to jen pro velke zakazniky a jeste k tomu ze znamosti. Znam nekolik lidi kterym to funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor