Invex 2001: jedno velké zklamání

Diskuze čtenářů k článku

Benjamin Pytlik  |  28. 10. 2001 13:35

Hodne lidi , moc ramusu, malo novinek,malo doprovodnych akci, podle me to bylo to udelane moc narychlo, nekteri na Invexu by vubec nemuseli byt(ulejvat se ze skoly umi kazdy)

Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Weex  |  27. 10. 2001 18:03

letos to stalo za velke kulove lidi jak nasranych a clovek se nikam nedostal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares  |  21. 10. 2001 20:01


Je fajn, ze Paegas prisel s nabidkou kuponu na vymenu SIM karet za bankovni SIM karty zdarma. Bohuzel ten kdo ma TWIST a neprisel na INVEX v PONDELI mel smulu. Cekal bych, ze tyto kupony jsou urceny hlavne proto, aby se GSM bankovnictvi rozsirilo napr. mezi studenty, kteri nemaji na rozhazovani a kteri si rozmysli kam investovat 400 Kc. Jestli si koupit kredit na volani, nebo si zaplatit vymenu SIM karty. Mam z toho pocit, ze na tom vydelali akorat novinari a zpravodajove. Doufam, ze jim GSM sluzby s novymi SIM kartami budou dobre a dlouho slouzit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  21. 10. 2001 23:04

Přesně tak...bankovni SIMka byla JEDINÝ důvod, proč šla na INVEX ve čtvrtek moje přítelkyně a byla opravdu HODNĚ smutná,když jí řekli že nabídka byla časově omezená. Peagasi, Paegasi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
molty  |  22. 10. 2001 14:28

Já měl teda štestí , kupónek na výměnu jsem dostal. Bylo to však tím, že jsem se na stánek dostavil v pondělí asi v 11 hodin a hlavně díky tomu, že jsem se o tom dočetl na Mobilmanii, protože jinak bych asi neměl šanci. Měli tam ty kuponky pěkně zašitý vedle noťase a dostal jsem ho až když jsem se zeptal. Prostě žádná rozdávačka .

Takže chlapcí díky (Mobilmania Team), 200 míst na simmce, banka a Navigátor zadara je super.

P.S. Nejsem novinář ani zpravodaj, sorry Ares

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares  |  22. 10. 2001 17:42

    Tak to mas stesti. GRATULUJU !!!!!!!!   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waldi  |  20. 10. 2001 18:35

Zdravím, mám naprosto podobný názor. Invex v posledních letech hodně upadá a pokud bych letos nedostal lístky na novinářské dny, tak bych Invex bezrozmyslu vynechal. Už je to jen o známých věcech a o půvadných dívkách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.c.  |  20. 10. 2001 08:33

Neni totiz rozumny duvod pro opak, jiz radu let. To, ze jste tam vyrazili, a navic s ocekavanim cehosi,  je vas problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FoG  |  19. 10. 2001 22:14

Jediná kvalitní věc na Invexu - oddělení obyčejných lidí od uživatelů mobilů Nokia. Jídlo a pití zadarmo se hodí. Vsadím se, že pokud se Siemensu bude dařit s C45, tak příští rok bude mít to samé pro majitele Siemensů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p.b  |  19. 10. 2001 23:45

to bylo super...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubatech  |  20. 10. 2001 22:45

Jo, to teda jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*Aton*  |  19. 10. 2001 19:47

Byli jsme na ivexu se tridou. A hodne lidi se shodlo ze to stalo za ho....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 10. 2001 08:35

Vcera jsem navstivil lotosni Invex a musim rict, ze se mi tam docela libilo. Nevim co si ostatni od takovehle vystavy slibuji, ale ja jsem tam nasel skoro vse co jsem hledal. Pomlouvat Invex se stalo uz takovou novinarskou samozrejmosti. Kdo tam jezdit nechce a nelibi se mu tam, tak at tam nejezdi a potom drzi hubu. Prispevky typu "Byl jsem tam v roce 1996 a teď to musi byt teprve hruza" jsou naprosto stupidni a neopodstatnene. Pro Mobilmanii - Invex neni a nikdy nebyl vystava primarne urcena pro mobily (proto ten nedostatek úplných novinek).   Tak abych to konecne shrnul: Ti co jste na Invex kazdorocne naprudeni sedte na prdeli u svych compu a nikam nejezdete !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  18. 10. 2001 23:26

Plně souhlasím s Petrem Brožou....já už sem ani loni nejel, je to děs, to co uvidim na Invexu si přečtu na Netu za ten tejden taky, když to budu brát i z pohledu peněz (i když já bych za pořádnou výstavu klidně dal prachy...) tak to co by mě stála cesta a vstupný..atd...tak ani tolik nedám zlodějům z Telecomu když si přečtu o novinkách (mobily, compy,...atd...co mě zajímá) na Netu....  A abych jel na Invex se kouknout na desítky case na kterejch je Intel Inside Pentium IV to teda nemusim  Bylo by sice hezký vidět na vlastní kukadla a vyzkoušet si nějakej mobil (třeba 8310,T68 a jiný) ale co já vim jestli tam sou? Řekl bych že ne...soudím dle příhohody čtenáře...

Jinak o úrovni českých vystavovatelů svědčí i přístup k novinářům...tláskat nesmysly jakej měli zisk a kolik maj zákazníků umí každej a nemusí proto bejt na Invexu...

Pokud by náááhodu tohle četl zoufalec, kterej by chtěl pevný připojení od IOL, tak smlouvu podepiště ještě na Invexu, dostanete zadáčo 6210, sice by byla lepčí 6310 nebo třeba 9210, ale aspoň něco  

Taxe mějte, já osobně nedávám Invexu víc než 5 let....je to smutný, pamatuju si jaxem se tam před cca 3-5 lety těšil, teď se na ně ani nevy....zatim čau, dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hona  |  18. 10. 2001 21:23

Opravdu velkým problémem jsou asi ceny za, které si účtuje BVV. Každý si rozmyslí, jestli dávat takovou pálku de facto skoro za nic. Tém se odradí firmy a pak tam nejedou ani ostatní, protože tam dnes opravdu skoro nic není a jet do Brna podržet si 5510, tak to asi opravdu nebude to PRAVÝ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
highway  |  22. 10. 2001 11:15

Cena nejsou nizke (pro kupujiciho je cena vzdy vysoka , ale ceny pronajmu na BVV jsou srovnatelne s jinymi veletrhy v Cesku. Krome toho BVV se velmi zlepsilo (jsem maly vystavovatel) a jeho vstricnost k vystavovatelum je velmi dobra.

Krome toho dostupnost vystaviste a jeho vybaveni je na evropske urovni, tj. v Mnichove nebo Hannoveru je to podobne. Zazil jsem jako vystavovatel take vystaviste v Praze, to byla ta prava hruza a des.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hona  |  18. 10. 2001 21:23

Opravdu velkým problémem jsou asi ceny za, které si účtuje BVV. Každý si rozmyslí, jestli dávat takovou pálku de facto skoro za nic. Tém se odradí firmy a pak tam nejedou ani ostatní, protože tam dnes opravdu skoro nic není a jet do Brna podržet si 5510, tak to asi opravdu nebude to PRAVÝ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hona  |  18. 10. 2001 21:23

Opravdu velkým problémem jsou asi ceny za, které si účtuje BVV. Každý si rozmyslí, jestli dávat takovou pálku de facto skoro za nic. Tém se odradí firmy a pak tam nejedou ani ostatní, protože tam dnes opravdu skoro nic není a jet do Brna podržet si 5510, tak to asi opravdu nebude to PRAVÝ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hona  |  18. 10. 2001 21:23

Opravdu velkým problémem jsou asi ceny za, které si účtuje BVV. Každý si rozmyslí, jestli dávat takovou pálku de facto skoro za nic. Tém se odradí firmy a pak tam nejedou ani ostatní, protože tam dnes opravdu skoro nic není a jet do Brna podržet si 5510, tak to asi opravdu nebude to PRAVÝ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demon  |  18. 10. 2001 18:34

...nechápu proč s tím INVEXem neskončeji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  18. 10. 2001 16:41

na invexu jsem byl naposledy v roce 1999 a verim tomu, ze jestli se tam neco zmenilo tak jedine k horsimu. vy jste tam byl jako novinar, tak to mate jeste dobre, to vam tam alespon neco ukazou, ale zkuste tam jit jako prosty obcan. vsude maji akorat za stankama ty svoje soukromy hospody, kde si akorat povidaji s lidma, ktery uz stejne davno znaji. nikdo vam nic nenabidne, nic neukaze nic nepredvede, a to jsem tam byl na novinarskych dnech, ne mezi pubertaky loudicimi o tuzku.

na cebitu jsem nebyl nikdy ale byl jsem v roce 1995 na comdexu, a to bych vam pral zazit. tam se skutecne KAZDY snazil, aby jeho stanek navstivilo co mozna nejvic lidi, obycejnych lidi, ne obchodnich partneru. co jste tam mohli dostat zadarmo? listky na koncert, tricka (privezl jsem si jich tenkrat asi 20), cedecka, demo verze i sharewarove verze programu. kazdy stanek se snazil necim zaujmout, zajimavou prezentaci, grafickym provedenim, nebo treba kouzelnikem ci multimedialni show. a to jeste amici rikali, ze o rok predtim to bylo jeste mnohem lepsi. nevim, jak je to na comdexu ted, ten rok 1995 se da asi povazovat za jeden z vrcholnych roku, hlavne kvuli masovemu nastupu internetu (v USA samozrejme, u nas jeste tehdy ani nahodou) a pak taky diky win95, ktery tenkrat byly na kazdym rohu. :)

invex proste trpi jako vsechno u nas malosti trhu a zaprdenosti. ceska IT branze je mala, vsichni klicovi hraci se temer znaji osobne, na invexu se potkaji, zachlastaji spolu a pokecaji si. to je tak vsechno o cem to je. pro normalniho cloveka, nebo treba i odbornika, ktery se chce opravdu neco dozvedet to je ztrata casu a penez.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavka  |  18. 10. 2001 14:31

Je to svatá pravda, byl jsem tam včera  a ještě dnes mám blbou náladu a pocit z dokonale promarněného dne. Blbé kecy moderátorů, řev, hluk, miliony baťůžkářů. Hrůza. V klidu si s někým promluvit takřka není možné, exponáty bez zajímavosti a když už něco, tak hostesky neví lautr nic a maximálně podají prospekt.

 

Kam to spěje? Je mi z toho mdlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajsik  |  18. 10. 2001 23:23

No pokud tam pojedes na dny pro odbornou verejnost tak muzes cekat vic. Ja tam byl v UT od 11.00 do 14.00 a zjistil jsem vsechno co jsem chtel. A krom toho vsichni vystavovatele meli jeste dobrou naladu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.O.E  |  18. 10. 2001 12:23

byl jsem tam 2 dny (po-ut)  ... je sice pravda ze se Invex rok od roku zhorsuje... ale stejne stalo za to ... zvlast stanek ROXIO...  proste to bylo COOL...  byla tam rada novinek (nokia 5510)   ... ale i veci dlouho ocekavanych... .... proste se uz tesim na dalsi :))    J.O.E

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Jendrejovský  |  18. 10. 2001 13:06

Jo, stanek fy. Roxio byl fakt mazec . Kdyby radeji neco provedli s podporou pro WinOnCD na  WinXP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snowman  |  18. 10. 2001 13:52

Jo jasně, stánek Roxio byl totálně Cool. Nebylo to sice nic moc o počítačích, ale hudba, video i mladé tanečnice byly super. Nejlepší bylo sledovat vrcholové manažery, kteří právě dostali od mladé slečny píšťalku nebo jojo. Nejdřív nechápali o co de, pak na to čuměli, jak kdyby jim spadly hračky do kanálu, a když pochopili, co dostali, začli si stím hrát jak malé děti. No prostě nářez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Korous  |  18. 10. 2001 14:30

Nelze nez souhlasit. Tento stanek byl super narozdil od jinych mel stavu. DJ mixoval hudbu skvele. Holky taky byly COOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evzen  |  18. 10. 2001 22:24

Ja jsem sice na Invexu nebyl (po prvnim rocniku s Game Hall jsem to vzdal), ale porad se nemuzu zbavit dojmu, ze na mlady holky a mixujici DJs se jezdi divat treba na LoveParade do Berlina nebona Street Parade do Curychu, ale rozhodne tu od toho neni (resp. nemel by byt) pocitacovy veletrh!

Pokud pubescenti chteji neco takoveho, tak at si udelaji vlastni pout, ale at, proboha, nezasiraji pocitacovy veletrh!

Anebo jeste jinak - at si vlastne delaji vsichni co chteji. Invex jde do prdele (slusne se to rict neda, sorry), stava se z nej saskarna. Odbornici budou jezdit jinam (CeBit). Jsem zvedav, jak dlouho ti pubescenti budou BVV zivit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hh  |  18. 10. 2001 11:17

Tak jsem si přečetl článek i všechny příspěvky
a myslím si, že:
a) na CeBit se každý nedostane,  takže ať žije Invex
b) "novinky", které známe z novin, z CeBitu či odjinud
    alespoň uvidíme na jednom místě
c) pochybuji, že by zaměstnavatel pouštěl běžně během roku
    pracovníky běhat po obchodech ať vysledují a vyzkouší
    novinky (ale na Invex je skoro každý pustí)
d) že Invex asi nepřekvapí víme všichni, ale přesto tam
     jedeme - tak co si stěžujete
e) že bych v Praze platil míň a viděl víc a jel lepší "šalinou"...
     ...dovol abych se zasmál....nemyslím hrad, ale třeba
     výstavy SW a HW apod.        
f) a k těm někdy nepřipraveným lidem na stánku: už jsi vyzkoušel
   stát na nohách od soboty do soboty v tom randálu....
  ....vím omluva to není, ale zapřemýšlej a navíc házíš všechny
   do jednoho pytle..já bych zase mohl jásavě popsat jednoho 
  vystavovatele, který se věnoval dokonale.....atd.
Tak snad vše. Ahoj.

hh
  

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P Seliger  |  18. 10. 2001 10:43

No, včera jsem přes své přesvědčení vyrazil na Invex. Neměl jsem vstupenku a tak jsem se postavil do fronty, kde jsem čekal asi 30 minut abych mohl zaplatit 140 Kč vstupného. Připadalo mi to, jako kdyby vstupenka stála 136.65 a pokladní vždy musel vrátit přesně. Stál jsem u tří kas, přičemž na jedné stálo Only for foreigners. Žádný cizinec široko daleko, a tak pracovník BVV koukal do blba a nic nedělal, občas si vyšel na cigárko. Když jsem se dostal ke kase, tak jsem zjistil, proč to tak dlouho trvá. Pokladní musel utrhnout vstupenku a ze 4 hromádek přidat po jednom reklamnín nesmyslu. Vzhledem k jeho stáří to však trvalo velmi dlouho.

Jako úvod na Invex se to doopravdy povedlo. Jediné, co mělo standardně vysokou úroveň byly hostesky, ovšem kvůli tomu jet autem dvě hodiny z Prahy do Brna a zpět jsou skutečně vyhozené peníze. Apropo peníze, za ty, co jsem nechal v Brně na Invexu by se dalo zajít do nějakého pražského nightclubu. Je fakt, že bych tam asi neviděl uchvacující prezentace Telekomu, Eurotelu ani Pegasu ale to by mi asi nescházelo.

Jinak bych zvolil jako výrobek Invexu Škodu Superb, ten tahač Eurotelu nebo Microsoftí robotky rozdávající prospekty. Je to doopravdy horší, než jsem si myslel. Nepochopitelné rozložení firem po jednotlivých halách, venku randál jak na pouti a všude spousta školáků - schází jen cukrová vata a horská dráha. Jen bych nedoporučoval střílet na růže nebo plyšové medvídky, možná, že by to příští rok odnesl některý ten pořadatel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolargol  |  18. 10. 2001 15:04

Musím Vás opravit - cukrovou vaty prodávali na Invexu už vloni (letos nevím, nenašel jsem nervy se tam jet podívat)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P Seliger  |  18. 10. 2001 19:00

Loni jsem vynechal. Hodně mě to mrzí. Ha Ha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír Kůs  |  18. 10. 2001 09:28

Zdravim vsechny pocitacove i mobilni nadsence,

musim rici, ze jsem na INVEX nejel s zadnym velkym ocekavanim, proste jsem vedel, ze to nebude "ono", ale uz jsem tam nejakou dobu nebyl a tak jsme se rozhodli a v 6h rano vyrazili - proc tak brzo ? Kdyz do Brna tak doporucuju hodne brzo, zkuste jet po dalnici v jedenact az se vyspinkate, pojede tam 2x tak dlouho. Byla mlha, nic moc prijemna cesta a jeste zuzovacky pruhu, kamiony, proste klasika. Byl jsem tam mimochodem vcera. Dorazili jsme v dostatecnem predstihu na zakoupeni vstupenek, jelikoz jsem ac mam firmu neobdrzel od zadneho obchodniho partnera "volnasek"  jako se to delo v minulych letech a tak jsme zaplatili za parkovne 150 Kc, za vstupenku 140 Kc. Brnaci se projevili svou "laskou" k Praze tak jak jsou s ni povestni, takze hned u brany nejdulezitejsi osoba z Invexu - dedek co trha listky byl prijemny jako vosina nekde. Prvni dojmy u brany - stovky teenageru vykurujicich resp. stale kouricich, hlasite rvoucich a skupiny tvorich neprijemne rusili uz tak zkazeny dojem v prubehu vystavy. O tom, ze operatori nepredstavi nic noveho se vedelo, u Eurotelu jsem si nechal vysvetlit od mladeho manazera GPRS a GSM BANKING pri cemz - princip prezentace byl - nastrojeny panak, notebook a S45 pripojena datovych kabelem. Panak mackal 2-3 cudliky presneji mezernik a enter na notebooku kde mel predpripavene multimedialni resp. staticke prezentace slozene asi z 5ti obrazovek ( nascanovane propagacni materialy ), ktere jeste cetl, na dotazy technickeho charakteru odpovidal levnou "manazersko-obchodnickou" hantyrkou - presne tak, presne tak - mate pravdu, je to opravdu solidni, solidni - opakujici se fraze budili ten nejhruznejsi dojem, ale ROZHODNE NEZKLAMALI  Paegas poustel prakticky jenom decibely a delal mega show, ktera me omrzela po 15s kdy me zacalo bolet prave ucho a boli do dnes  U stanku Nokie jsem uprosil vystavujiciho, aby mi ukazal 8310tku i kdyz nejsem Nokiar jenom jsem ji chtel shlednout a zjistit jestli ji vubec maji - meli jeden kousek a to byl jeste navic osobni telefon jednoho kolegy a desne tajne mi ho "pod pultem" z dalky ukazal - na dotaz kdy budou tak, ze do vanoc snad ano. Kde to jsme ? Co to predvadeji, co to nabizeji ? Cokoli nas "nadchlo" a nebyla to jenom mobilni komunikace, ale i merici pristroje, analyzatory atd. jsme se ptali avsak opravdu na kazdem stanku - 5 minut hledali propagacni material ke svym 5ti vyrobkum, ktere vystavovali, dalsi 3 minuty zjistovali cenu - nezlobte se na me, ale takhle nepripravene diletanty treti den po zahajeni veletrhu jsem jeste nevidel. Do nekterych pavilonu jsem ani nesel, trosku jsem postradal pavilon opic, ale tak trochu ho nahradil pavilon jiz tradicne narvany GAME HALL - hry a hry a hry a kraval, absolutne nevyresena ventilace zpusobila docasnou smrt z uduseni, potici se nemyti teenageri, ale i postarsi generace, ktera chytala dech se mackali u "zdarma" provozovanych hernich automatu ci pocitacu jak chcete a s nepricetnym vyrazem na tvari se predhaneli kdo bude rychlejsi. Najit neco co by se dalo na letosnim Invexu vylozene kladne ohodnotit bude asi problem a tak se o to ani nebudu pokouset, pokud ovsem mel byt tento veltrh Matejskou pouti pak se to poradatelum podarilo. Jeste prakticka vec - jidlo - k dispozici byl relativne dostacujici pocet bufetu a "fast foodu" s uzeninami nevalnych chuti a stari, okresni hygienik by urcite mel Invex navstivit - byl by nadsen. A tak kdyz jsme opustili vystaviste vyzbrojeni taskou letaku a zakoupenymi knihami, nebot jinak nebylo vubec co "brat" jsme nasedli na mistni tramvaj zvanou "salinu" - jelikoz MHD nejezdim ani v Praze byl to pro me sok, tak narvane dopravni prostredky maji asi jenom v Brne, tlacici se duchodci s vrazednym pohledem na tvari a holi v ruce me desil jiz od malicka, vydrzel jsem. Dorazili jsme na namesti Svobody, kdysi proslule, dnes "prohnile", spinave a chaoticke a pritom tak malo zalidnene nez v predchozich letech kdy melo jeste smysl udelat si vylet do Brna. Co dnes najdete na namesti je samozrejme Mc Donald, KFC, znackova prodejna Paegas a par bank - velky duvod k navsteve techto jinde tezko nahmatatelnych mist. Takze snad uz zbyva jenom hrad Spilberk, pro ty z Vas, kteri ho jeste nevideli, ja uz na to bohuzel nemel cas, mel jsem z tech davu tlacicich se lidi, dusna, koure a spatne nalady plne zuby a byl jsem rad, ze jsem se i pres dopravni zacpy na dalnici ve zdravi vratili do Prahy. A co Vy - Vam se Invex libil ? Povezte mi o tom ... Mirek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JDC-com  |  18. 10. 2001 16:28

Spinave namesti? Hm, chodim tam nekolikrat tydne a zda se mi, ze to zas tak strasne neni. Pokud se tam opravuje fasada na baraku, asi tam bude trochu vic prachu, ale nenadelas nic...
Staromestske napesti v Praze taky neni uplne nejcistsi a tech lidi,,, uaaa, ja vim, Orloj, ale ten v Brne jaksi nepostavis.
A ze tam je McDonald, KFC a pod? Kde neni?!?! Co tam chces jineho mit? Vsechno je otazka nabidky a poptavky, kdyz tam ti lidi chodi... btw. ten barak, kde bylo KFC byl predtim, nez ho opravili pekne hnusny

Saliny jezdi plne nejen v Brne. To, ze byly plne vice, ma za nasledek Invex, i kdyz byly zrejme posileny spoje.

Vim, ze to sem nepatri, ale nemam rad Prazaky, kteri si mysli, ze vsechno krom Prahy je vesnice.
Jo - a ja nejsem Brnak, jen tu jaksi "jsem"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waca  |  18. 10. 2001 16:51

co se tyce Invexu tak s tebou plne souhlasim ale co se tyce Brna ne...Brno je pohodovy mesto daleko lepsi nez namyslena Praha pravda centrum je tu volaky maly ale to je jedno...vim jak to vypada v Praze kdyz je tam naka velka akce..jeste hur nez tady..byly tady udelany i specialni spoje..dokonce jsem si sednul...tak toho zase nech...

ale nejvic me stvali ty mali parchanti co brali vsechno co se dalo a co bylo barevny...a smrdeli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  18. 10. 2001 16:51

Asi to sem nepatri, ale pane Kus.....To, ze jste prazak s velkou firmou nikoho nezajima. Namesti Svobody neni zadna hitparada, ale jak to vypada v Praze??? Ja vim, vy jste mlady talentovany (jak to ostatne o vas asi uz 10x napsali v nejakem podivnem casopise...). Clanek byl o Invexu a ne o tom, jestli jsou narvane tramvaje nebo nam. Svobody je spinave. Mimochodem, take nejsem z Brna, ale taky tu "jaksi" nyni jsem...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEKON  |  18. 10. 2001 17:37

Tak takhle to vidím už asi 3 roky. Rok od roku horší. Plně s příspěvkem souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  18. 10. 2001 19:57

To jses teda projevil, Praha je dobrá, ale aby tam jezdily prázdný tramvaje a nebyla tam všude špína. Myslím, že je to všude stejný. Proč jsi na Invex jezdil, když jsi tam nic nechtěl. Bylo by lepší kdyby takový problémový idioti seděli doma se svýma mindrákama, jenom všude vysíráš a to nejen v tom Brně. Stejně o tebe nikdo asi nemá zájem, co by se mohl dozvědět od člověka, kterej je na všechno nasranej. Zkus se podívat do zrcadla a né se hned poblít, ale říct si: no, co i s tímto se dá žít.

Já jsem teda z Brna, ale nejsem žádnej zarytej moravák. Prážáky mám rád, teda asi až na takový jseš ty, normálně jsou pohodoví a srandovně mluví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír Kůs  |  18. 10. 2001 22:08

Presne jsem samozrejme cekal, ze si na sebe postvu polovinu Brna, jenze tak, ze se budeme bavit slusne a ne si nadavat, rasista fakt nejsem, Brnaci jsou sice taky cesi, ale at me vemou za slovo kolemjdouci me zkusenosti a lidi z okoli mluvi proti nim. Nebudu mluvit Vy brnaci, ale mam konkretni pripady a prakticky ani jeden kladny, je to v te mentalite asi zakorenene. Prodavam a servisuju mobily a podotykam, ze zakazniky nediskriminuju, prodavam denne arabum, rusum a vsem moznym narodnostem. Kdyz mi nekdo zavola tak uz po prizvuku poznam Brno a cekam problem, ktery se opravdu dostavi - funguje to jako lepidlo, Brnensky zakaznik je nadmiru narocny resp. vymyslivy, hodne se pta, na detaily, ktere ani nepotrebuje vedet jak sam pozdeji uzna, kdyz objedna tak smlouva o cene, neveri "prazakum" nebot jsou "vycurany", ma neustala podezreni jak je mozne, ze mame tak levne ceny, stale zkouma a hleda duvody proc nekoupit nez aby hledal proc koupit. BVV pravdepodobne brnensky obcan povazuje za svatost, ktera je nedotknutelna a musi ji obhajovat a propagovat do krve. Chapu, ze tam mate brnensky okruh na kterem se jezdi zavody, jsem automobilovy fanda, my mame treba zase Prazsky Hrad a Hradcany a spoustu dalsich veci a nechlubim se a netrumfuju. Vyjadril jsem svuj nazor na INVEX a na BRNO a jelikoz zijeme ve svobodne zemi - nastesti ne v Americe, rozpoutal jsem tak chte nechte bourlivou diskuzi do ktere se pochopitelne zapojuje logicky virtualni protistrana - "brnensti obcane". Jsem tomu rad a apeluji na ostatni, aby se zapojili a nenechali si svuj nazor pro sebe, protoze o tom to je, nejsme v duelu, ale v diskuzi neomezeneho poctu lidi kde jde predevsim o stret zajmu a ne pochlebovani si navzajem, protoze pak je diskuze nudna, fadni a nikoho to nebavi cist, takze hura do boje ) Pokud ja vse beru z nadhledem zda se mi reakce nebo spis utok na moji osobu velice prudky a mineny smrtelne vazne, jak jsem rekl komplex minoritni casti republiky je pochopitelny. AT ZIJE CESKA REPUBLIKA - JSME SICE PRAZANE, ALE PREDEVSIM JSME CESI !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Darwin  |  21. 10. 2001 21:30

A to si říkáš Moravák ??? Ja su taky z Moravy a o Pražácích si myslím svoje. Praha je město namylených buzerantských vychcánk, tak nevím, proč si mysl, že jsou třeba lepší než Brno, Olomouc nebo Ostrava. Chce se mi z nich fakt blut !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  22. 10. 2001 15:34

Neda mi to a taky musim prispet. Studoval jsem 5 let v Brne, poslednich 10 let ziju v Praze,do Brna jezdim nekolikrat rocne a vzdy se tesim, az z toho mesta vypadnu.. Srovnam-li tato dve mesta, Praha jednoznacne vyhrava. Za tech 5 let v Brne jsem si vyslechl tisice blbych kecu na prazaky a vubec na lidi, kteri nejsou z Brna. Brno je proste jedna velka vesnice, ktera se s Prahou absolutne nemuze rovnat. Za tech 10 let v Praze jsem snad ani jednou nevyslechl nejake reci, ze pochazim odjinud. Praha je oproti Brnu multikulturni mesto, zije tady spousta cizincu, dle meho nazoru jsou tady lide vice tolerantnejsi a vyklidnenejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anydanger  |  22. 10. 2001 19:51

Tak si nekde "bluj", senozroute a nemontuj se do normalnich lidi. 

"Namylený buzerantský vychcánk" 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bp  |  18. 10. 2001 09:01

Pretože som zo Slovenska, mám možnosť porovnávať aj neporovnateľné - a to slovenský Cofax a český Invex, resp. ešte nemecký Cebit. Tiež sa mi zdá, že Invex je slabší, ako býval. Ale proti bratislavskému Cofaxu je to obrovský rozdiel. Kto ste na Cofaxe ešte neboli, určite nechoďte.

Úroveň aj účasť firiem na veľtrhoch uvplyvňuje viacero faktorov - vysoké ceny za prenájom priestorov a výrobu stánkov, všeobecná dostupnosť informácií z IT a mobilných technológií na webe (napr. na stavebných veľtrhoch to tak nie je - nie každý, kto chce stavať záhradnú chatku, alebo aj palác, má prístup na web). V mnohých stánkoch dnes je hlavnou informáciou webová adresa a odkaz hostesiek "tam si to nájdite ..."

Časy zberačov prospektov sú už preč. Veľtrhy teraz slúžia skôr na stretnutia s obchodnými partnermi na rôznych doprovodných akciách - pozrite sa večer po brnenských hoteloch a kluboch. Mnohé firmy od toho upúšťajú a takéto akcie organizujú radšej samostatne. Je to lacnejšie a efektívnejšie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Šlechta  |  18. 10. 2001 08:42

Je to tak, Invex upada a to nejen mobilni, ale i pocitacova cast. Letos jsem tam byl urcite naposled. Jedine co me tam potesilo, byla Motorola Accompli (tesim se na ni), kterou vystavoval Paegas. Byla u ni uvedena predpokladana cena kolem 17 000,- coz by byla bomba! Muzete prosim zjistit, zdali o jejim prodeji uvazuje OSKAR? (Eurotel pry v nejblizsi dobe ne).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marinator  |  18. 10. 2001 08:09

Myli Petre, krytika je velmy pekna, mozna nam ale trochu chiby namet ci napad, jak proti soucastnemu sestupnemu trendu Ynvexu bojovat. Pokud umis jen ronit slzy, je to smutne, ale my ocekavame dalsi clanek jako reakci na nas prispevek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ex-marinator  |  18. 10. 2001 09:19

Ááá... tady by se někdo rád dostal ke know-how zadarmo?! Jo holenku, za nápady se musí platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  18. 10. 2001 09:21

Ano, v článku chybí řešení, jenomže proč bych ho měl vymýšlet zrovna já? BVV samo se musí postarat o nápravu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George_L  |  18. 10. 2001 07:36

Článek jsem po pravopisné stránce vůbec podrobně nezkoumal, ale Lucie Výborná je možná výborná, ale asi by se hodilo velké "V" . Po opravě můžete můj příspěvek klidně smazat .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  18. 10. 2001 09:22

Lucinka se už jmenuje tak, jak se jmenovat má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  18. 10. 2001 07:04

BVV se snaží lámat rekordy v návštěvnosti a tak lákají jak se dá. Snaží se, aby školy uspořádaly co nejvíce zájezdů. Mnoho velkých odborných počítačových firem už ani nevystavuje (letos odřeknul už i Borland, na který jsem se tradičně těšil). Nakonec bude Invex multimediální spotřební veletrh. Snad proto tam už vystavují i rádia, která by tam dle mého názoru neměla co dělat. Zdá se mi, že pro odbornou veřejnost je nabídka Invexu rok od roku menší a menší. Proto možná ubývá návštěvníků z řad odborné veřejnosti a následně i vystavujících odborných firem a cyklus se opakuje. Možná by stálo za to pořádat multimediální veletrh, na který by si mohli udělat výlet všechny školy, a který by se přizpůsobil tomuto okruhu návštěvníků. Myslím, že multimedia, hry, mobily a spotřební elektronika by svůj veltrh klidně naplnili (nejlíp tak dva týdny před Invexem) a Invex by se mohl vrátit na svou bývalou odbornou úroveň. Nebo se taky stane, že největším vystavovatelem na Invexu bude TV NOVA (a možná i deník SUPER).

Radek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nenokiak,nesiemensak  |  19. 10. 2001 07:17

Vice-mene s clankem souhlasim, je tu vsak jeden aspekt. Prakticky vsichni velci vystavovatele na tom, vydelaji. Prakticky vzdy se podari vytahnout z partneru prachy a jeste na tom vydelat, nebot ti nemaji ani paru o cenach v CR a tak davaji brutalni megacash. Vim, ze eurotelu to vice nez zaplati nokia a dalsi, nemluve o vyrobcich pocitacu atd. Navic i ty prodeje zde, i kdyz jsou slabsi nez drive, jsou v pomeru na pocet kusu/den hodne nad rocnim prumerem a kdyz se jedna navic o takove "trend - side" veci jako MT nebo predplacene sady, uzavrit smlouvu apod, tak to jde do statisicu.

Navic si uvedomte, ze vetsina velkovyrobcu/prodejcu bezne prodava pres dealery,tedy s mensi marzi a jakmile se jim dostane do ruky moznost jit za par smesnych stotisicovek pred tolik zakazniku - megasance. Daji jim 5procent slevu a ostatnich 35-60 zbyde (Velkoobchod rulez )

Ano Invex upada, ale stale mnozi maji duvod zde vystavovat. Vim to celkem dobre, nebot nejeden invex jsem byl v roli manazera vystavy u velke firmy.

Priklad za vsechny z lonska, nejmenovany prodejce prodava jednu znacku PC. Stanek ho stal asi mega a pul, od "znacky PC" dostal asi 2 mega, od nejakych dalsich znacek "disku atd" tak nejak kolem 2mega sumarum, navic tam prodal asi 100pocitacu pri prumerne cene 20000 a marzi bezne i pres 30-40procent taky vejvarek 600.000,- jistej. A pak ze je invex na prd ze?

No pro maleho vystavovatele, ktery da za stanek 200-400,pripojku na net si nedokaze sehnat zadarmo, jeste ma dalsi naklady (PC, bezne ztraty,...) a proda tam 3 licence software po 120Kč, to asi ale fakt nema smysl. I business se musi umet delat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  19. 10. 2001 09:22

Hochu ty asi žiješ na Marsu. Marže na počítačích 30-40%  )))))) Chlape povim ti, že to jde s bídou na 10%. Zkušenost 6 let prodávání PC ve firmách.Chápu i business se musí umět dělat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nenokiak,nesiemensak  |  22. 10. 2001 10:45

Velkoobchod rulez, jak jsem napsal. Pokud jsi nejaky nuhnik-lulan kterej nakupuje v maloobchode, tak se nediv ze kdyz jednou za rok najdes zoufalce co koupi tvuj pocitac stylem D1+10procent tak je to zazrak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor