Invisible Shield: osobní strážce vašeho mobilu (video)

Diskuze čtenářů k článku

Míša  |  10. 06. 2014 15:17

Dobrý den, chtěla jsem poprosit o radu. Když si budu objednávat invisibleShield z internetového obchodu zagg.com, kam mám přesně vypsat ten slevový kód, který jste tady zmiňovali a zla-li by mi někdo kdo s tím má zkušenost mohl poslat návod na to jak to mám objednat :). Děkuji mnohokrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  28. 02. 2012 12:45

Tak jsem si taky jeden koupil. Chrání dobře, to jo. Ale zůstali mi tam mikrobublinky a ani po měsíci nezmizely. (byť se psalo v návodu že +- do dvou týdnů zmizí) Poté i přes snahu to vytlačit se už jen zvětšovaly. Takže spokojenost nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xcidar  |  17. 03. 2012 22:47

V jednoduchosti je sila, koupil jsem si full body pro SE xperia pro. Bublinky tam mam jak krava, zadni cast se mi pri oprave pos..... (natahla se a stala se nelepivou) a to jsem lubrikoval a lubrikoval, az mam strach, ze mi nepojede vnejsi reproduktor. Navic od te gumy zustaly na folii cmouhy a pri vytlacovani malinkatych bublinek se vytvorily bubliny jako krava, ktere zdeformovaly folii. Jinak dekuju, 500 korun jsem jiz dlouho takhle blbe neinvestoval.
Produkt je mozna kvalitni za predpokladu, ze se Vam to tam podari pekne nalepit. Coz se me nepodarilo. Instruktazni video jsem videl, ale skutecnost tomu teda neodpovidala. Mozna az jich nalepim tak 10, tak to budu mit taky takovy grif. To uz je ale lepsi investovat do noveho telefonu.
Lepil jsem pritelkyni folii za stovku a teda muzu rict, ze to se mi povedlo za 3.5 minuty bez problemu, pravda desire z ma jednodussi tvar, ale ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Archangel  |  17. 07. 2012 08:26

Tak to na ní kašlu, páč mě by se to určitě taky nepovedlo. A hlavne ja potřebuju ochranit display proti pádu, tak to radši nějakou tlusči folii. Jednou mi spadl půllitr na displej a podruhy mi spadl na dlazdižky, takze už jsem dvakrát rozbil display na mém Samsung Nexus S. Radši zvolím uměly zadní kryt plus nakou levnejsi folii na display.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kely  |  21. 08. 2010 08:50

Zdarvím,
Vcera jsem instaloval InvisibleShield na Vodafone 845 a podotykam ze se na dany model neda koupit !
Psal jsem dokonce vyrobci a dostalo se mi odpovedi :
Zkracene pro neanglictinare: Ze proste neni a nevi kdy ani bude ! Ze se vyrabi pro rekneme vice oblibene mobily :)

*******
Hello Kely,
Thank you for contacting ZAGG, where we are zealous about great gadgets! My name is Ham and I appreciate the opportunity to assist you.
Currently we do not offer an invisibleSHIELD for the Vodafone 845. We are working to provide an invisibleSHIELD option for the most popular devices, unfortunately I don't have information when this option would be available for your device. Please do check back often to review our online coverage options.
We value your business, please feel free to contact us for any other questions or concerns as we would be more than happy to assist you at any time.
Thank you for choosing ZAGG! We appreciate your business.
All the best,
Ham M
Customer Service Representative
ZAGG Inc.
3855 S 500 W STE B, SLC, UT 84115
801.263.0699 x-(o)
801.281.3458 (f)
Nasdaq Symbol: ZAGG
ZAGG.com
*********
Takze jsem po kratkem zavahani podnikl nasledujici.
Upravil jsem folii pro APPLE IPHONE stala me 330 Kc a jde jen o predni stranu.
Lamacim nozem za 19 kc jsem ji obrezal a prumernyma nuzkama vytvoril radius.
Kdo je trosku zrucny se smyslem pro detail tak to pro nej nebude problem.
Sluchatko jsem nechal prelepene, alespon se do nej nebude prasit. :) Zvuk ze sluchatka se nijak zvlast nezhorsil.
Pak jsem postupoval podle navodu a nesetkal jsem se s komplikacemi.
To je pro alplikaci klicove !! Opravdu zadne problemy s houbickou a pod jak jsem se docetl vyse.
Doporucuju provadet v koupelne po odteceni dostatecneho mnozstvi horke vody pro vytoreni pary aby se pote usadil a dale neviril prach !!
A OPRAVDU JE TA FOLIE TAKOVA JAK SE UVADI. Prz mi kousek zbyl po odrezani, zkusil jsem ji tedy probodnout propiskou jak je v reklame a nepovedlo se !
Good luck
PS: Kdo neveri, specialne nafotim aplikovanou folii na 845-tce a poslu do mailu foto. Jen doufam ze vas nebudou "stovky" :)
Kely

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hypnos  |  13. 09. 2010 22:01

Ahoj, muzes me foto poslat na xhypnos(at)gmail.com.
Diky moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  14. 09. 2010 12:21

Ahoj můžeš mi prosím poradi jak to pouzdro obědnat (neumím anglicky takže nevím co to po mě Chce a kolik a jak platit šlo by se nějak dohodnout?) Díky moc za odpověď (helios.m@seznam.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kely  |  14. 09. 2010 12:24

Ahoj,
Staci normalne v AlfaComputers, nebo Alza a v dalsich mobile shopech
Ja kupoval zde http://www.alfacomp.cz/php/index.php...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  14. 09. 2010 12:30

Jenže tam se prodává za 600 a jestli jhsem to dobře pochopil tak na ZAGG.com je za 6.7$ akorát nevím jak to obědnat a co poštovné. Potřebuji to na sonyeicsson vivaz pro. A to je sakra rozdíl v ceně. Je tam 75% asi sleva či co to je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kely  |  14. 09. 2010 12:40

Netusim co znamena ta hvezdicka za tou cenou a to by mohl byt hacek
http://www.zagg.com/invisibleshield/sony-eric... ...
Jinak by to mohl byt dobry kup

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majkl  |  14. 09. 2010 15:58

No právě když jsem to dal do košíku a dal cod na 30% tak to hodilo cenu kolem 12US tak nevím prot se tu ptám jestli tomu někdo rozumí a dokáže pomoc. Hlavně jak je to s poštou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majkl  |  15. 09. 2010 09:22

A jak je to s tým dotykem u IS na dot. displejích ? Někteří na forech tvrdí že raději tvrdou folii???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kely  |  15. 09. 2010 13:07

Hmm, nemuzu porovnat.
Osobne se mi pise paradne a navic bez problemu muzes dlubat treba hrebikem.
Folie to opravdu vydrzi, prz jsem ji zkousel probodnout propiskou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kely  |  15. 09. 2010 13:01

Jakou mas finalni cifru v kosiku tak ta plati.
Nic vic nic min. Je to logicke.
Jestli chces, posli mi prachy a ja ti to objednam
Ne urcite to tak je. Proste tam maji slevu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majkl  |  15. 09. 2010 19:00

Už jsem nevydržel a koupil v Az obchodě zítra jdu lepit tak se dnes asi nevyspím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XYZ  |  08. 07. 2010 09:51

Jelikož jsem si nedávno IS koupil a byl jsem velmi nespokojen, musím se s Vámi podělit o svůj názor. Mám Nokii 5800. Když jsem lepil přední stranu vše probíhalo poměrně bez problémů. Velké problémy byly u zadní strany, kde by IS větší asi o 3 mm větší a ještě k tomu byla (zdá se) jedna strana zdeformovaná a o hadříčkách, které pouští chlupy ani nemluvě. Toto k samotnému IS, který bych Vám nikdy nedoporučil.....vyhozené peníze, úplně stejné jako kdyby jste je vyhodily do koše.A teď hodnocení články pana Kocery. Pane Kocero, mohu Vám pouze doporučit, aby jste příště uvedl plusy a mínusy, protože to poté vypadá jako článek (video), který si zaplatila společnost která produkt vyrábí (v tomto případě ZAGG. Osobně jsem o tom přesvědčen, už když se podívám na nainstalovaný IS jako je na fotkách.
Jelikož jsem v novinářství pět let pracovat, poznám že se jedná o reklamu za kterou si recenzující nechá zaplatit, popř: společnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FUŠER  |  08. 08. 2010 03:06

tak já na displej lepím už spoustu let obyčejnou izolepu a taky mi to slouží (v papírnictví za pár korun a těch displejů co s tou rulrj oblepím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juraj S  |  23. 03. 2010 16:23

Dobry den ,ja by som chcel spytat tych ,ktori toto pouzivaju,ze ako to je pokial potrebujem nieco scrollovat ,klze mi prst normalne alebo sa to bude tret a nicit mi to prst?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  06. 03. 2010 13:13

Dobrý den, mám takovou otázku...
Stále jsem nepochopil, jak se IS aplikuje. Mohl by mi to prosím někdo objasnit?
Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Plzi  |  31. 01. 2010 00:42

Koupil jsem folie na tablet ST5111 a velikost vubec nesouhlasi presahuje asi o 5 mm na sirku a o 1,5 cm na delku za chybi (folie prekryva nejenom LCD ale i ramecek okolo tak to nevadi). Ale je videt ze na rozmery trochu kaslou. Jeste pri aplikaci se vam nesmi nikdy slepit k sobe. Me se to povedlo dvakrat a zanechalo to mensi nasledky kdyz jsem je opatrne odlepoval(je videt mensi poskozeni neco jako ryzka). Instalovat 10 palcovou folie je docela tezky (jeste byla stocena v rulicce kdyz jsem ji dostal, takze instalovat jak to ukazuji na youtube treba na notebook fakt nejde). Docela me zklamala!!! Tod muj nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  28. 12. 2009 21:04

Tak dnes jsem to instaloval na HTC Touch Pro2 a ještě teď nadávám. Touch Pro2 dva má docela složitou strukturu a i když jsem se striktně držel návodu, tak se to koutilo, na vnitřní stranu fólie nasedal prach, fólie rozměrově nesedí a přes veškeré snahy se mi nedaří přilepit rohy. Fakt hnus. vyhozené peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IS  |  31. 08. 2012 12:37

NO já dneska koupil na Nokia smartphone a instalce bla uplně pohodová do 10 minut. Nejprve se musí očistit celá pracovní plocha stolu, pak umejt ruce, ak očistit mobil, pak nastříkat sprej na ruce, opatrně sloupávat foili a po kadým kousku odloupnutí postříkat, když se sloupne celá tak ještě postříkat, cca 2x stříknout na tělo telefonu a opatrně položit folii, ještě to jde korigovat za mokra cca do 15 vteřin tak to jen opatrně posunete a zarovnáte na milimetry a pak jen gumovou stěrkou od středu ven vytlačit přebytek tekutiny a vzduchu, hadrem uhladit. Na rohách kde se ohýbá folie to samosebu nedrží hned! Na spodní straně nokie dole na obou rohách to bylo odchlípnutý tak pomalu to uhlazujete až to uplně sedí a pak jem přitlačíte a hadrem vyleštit do sucha rohy ještě několikrát uhladit tou stěrkou a pěkně to sedne. Pak to ještě párkrát za den skouknete a hadrem vyleštíte, mělo by to sedět dobře a nikde nic netrčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  22. 12. 2009 23:25

Ahoj všem, tak dneska jsem se odhodlal objednat si Invisible Shield od Zaggu, ačkoliv někteří píší, jak jsou s ním nespokojeni. Vzhledem k tomu, že jsem trochu pátral a zjistil, že se dají na netu najít různé kódy na slevy, nedalo mi to a odzkoušel jsem některé. Všem doporučuji nakupovat přímo u výrobce, je to mnohem výhodnější. Asi se ptáte jak velké jsou slevy. Při objednávce, jak jsem se dočetl, každému přijde 5% sleva. Na netu jsou kódy na slevu od 20 - 50 %. Bohužel 50% už není funkční, stejně jako 30%, ale 25% stále funguje ( kód GIZMO, TECHBARG) a 20% ( kód PROTECT20). Snad jsem někomu pomohl, pěkné Vánoce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  14. 09. 2009 13:20

objednal jsem si invisible shields (full body) na lg arena ale mobil asi mit nebudu takze to muzu nekomu prodat kdo bude chtit na cene se urcite dohodneme pocitam asi 550kc
dyztak me kontaktujte na radek60@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roumy  |  08. 08. 2009 15:35

Hoja neprodal by nekdo tudle folii za levnejsi peniz nez se prodava (na iphone 3gs)? ta cena je strasna, pripadne nekde kde by se dala sehnat levnejc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  08. 08. 2009 22:54

Ty máš telefon za dvacet kolíků a licituješ nad cenou fólie? Nemáš ty náhodou iPhone? Zo tě lituju, že pak musíš licitovat o kilo slevu, bo za půl ti to asi nkdo nedá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roumy  |  09. 08. 2009 16:40

Ee já nemám, ale tak můj dobrý kámoš má narozky a vlastní tendle iphone tak sem si rekl ze by to mohl byt dobrej darek, folie se mu libi to vim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil  |  09. 08. 2009 19:43

A jde stím polepit celí kryt nokie e90??? kdyžtak cena a stránka kde se dá koupit dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Final  |  09. 08. 2009 20:32

Ja bych to fakt nekupoval je to předražené, a stejně, když to pak budeš chtít prodat pak možná dostaneš navíc jen to za kolik si tu folii koupil, ale je to na tobě. To si kup radsi naky pouzdro

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil  |  10. 08. 2009 18:23

No díval sem se nato v jejich obchodě a řek bych že je to celkem velice slušné. Sice pouzdro na opasek pro svou E90 mám od kruselu ,ale tato folie si mislím je víhoda si dokoupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Final  |  10. 08. 2009 19:43

Tan kdyz na iphone stojí 650kč to se podle mě nevyplatí, to radsi koupim bodyguard neco malo nad 200kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fox  |  11. 08. 2009 14:11

Mno a kdyby sis precetl diskusi tak by jsi vedel ze na zagg.com se to da poridit za 350,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Final  |  11. 08. 2009 16:22

No ale i tak je to předražené, a na iphone ještě více prostě 500kč za takovou folii je mnoho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  20. 08. 2009 15:06

Mně ta ceny taky přijde předražená, zvláště pokud jde jen o fólii na displej. Podobných výrobků je na trhu celá řada a jestli se jedn poškrábe o něco málo rtychleji než druhý je celkem jedno. Podstatné je že se nepoškřábe displej pod tím. Třeba na www.aligator.cz nebo jiných e-shopech se prodává fólie na displej iPhone za cca 120,-Kč a moje zkušenost s ní je perfektní. Navíc u téhle značky jsou u fólií na menší displeje (pro telefony) fólie rovnou dvě, takže má člověk ještě jednu zdarma. Jinak samozřejmě platí prakticky pro všechny fólie, že jdou "na mokro" a pak se dá s fólií manipulovat i po nalepení. Je jen otázka jakou kapalinu použít...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m@cek71  |  27. 08. 2009 09:53

Kdo někdy lepil tónované folie na autoskla nebo samolepicí tapety, tak ví, že se používá jarová voda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stout  |  08. 08. 2009 01:51

Když už tak by ochranné fólie měly být aplikovány na přístroje přímo při výrobě a né že si to bude dělat zákazník doma na koleně. Jinak se Vám divím že to tam stále lepíte když si stejně co 2 roky kupujete nový mobil - v bazaru stejně dostanete navíc jen těch pár stovek co jste investovali do této předražené fólie.
A k recenzi jen tolik, že nám autor (patrně záměrně) neukázal jak dopadla pod fólií přední strana s dotykovým displejem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hudecheck  |  08. 08. 2009 12:07

Hlavně nám autor neukázal jak šíleně těžce se ta fólie lepí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-men  |  08. 08. 2009 14:51

www.youtube.com ...
stačí?
nevidím na tom nic složitýho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  08. 08. 2009 20:32

Tak až to sám budeš lepit, uvidíš....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hudecheck  |  08. 08. 2009 21:27

Přesně tak. Podle tohoto propagačního videa to vypadá samozřejmě velmi jednoduše, ale skutečnost je o dost složitější..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 08. 2009 09:59

video s aplikací folie není moc zajímavé, prostě je to pomalá práce, vyhlazování, rovnání, nalepování, aplikace; celou Nokii 5800 jsem oblepil pomalým a pečlivým tempem asi do hodiny, pouze jednou jsem musel zadní folii sejmout a aplikovat znova, s dotatečným množstvím roztoku na prstech a mobilu to není problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  07. 08. 2009 21:06

Taky ji mám na n97 a je to super. Trochu mi vadí že na displeji není až tak "klouzavá" pro prsty, zase nazadku je to super, že foun nevyklouzne z ruky.
Jinak bacha při lepení. Chce to fakt hodně namočit tím co dodávaj. Já dělal pár let v reklamce, takže lepení folií mi nedělá problém, ale tohle mě překvapilo jak rychle se to chytne a už se s tím nedá hnout. Na displeji mi zůstali bublinky, většína teda časem vyschla, ale není to úplně ideální. Aspoň že to sedlo přesně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates III  |  07. 08. 2009 15:59

Používám taky folii na displej telefonu, od dob PDA jsem si zvykl na každý přístroj lepit folii. Zkoušel jsem několik druhů a i invisible shield konkrétně na iPhonu. A musím říct, že není to špatná věc, ale zbytečně předražené, folie case-mate pro iPhone mě stála cca 300 na celý iPhone a v balení dodávají 2 sady, kvalita je srovnatelná s invisible foliema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roumy  |  07. 08. 2009 13:28

Hej ta invisible shield pokryje celej iPhone? tzn. Mám na mysli jestli pokryje i uplně celý chromovaný rámeček?
moc díky za odpověd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pejvl  |  07. 08. 2009 11:37

me prijde, ze tyhle folie na telefon jsou asi neco podobnyho, jako kdyz se po revoluci u novych televizi davalo dalkove ovladani do igelitaku, aby se na nej neprasilo, nebo co
pro me je foun pouhym spotrebnim zbozim, proto mi prijdou takovyhle veci jako zbytecnost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moas  |  07. 08. 2009 12:31

Přijde na to, jestli máš lowend za litr nebo nabušený telefon za litrů deset. Mně se ta fólie líbí, zajímalo by mě ale, jaký má vliv na kvalitu fotek, když je přelepená přes objektiv. Jestli je tam vidět zhoršení oproti stavu s fólií (neuvažujme teď kvalitu mobilních foťáků jako takovou).
Hlavně by ale měli výrobci dělat telefony takové, aby poškrábání citlivých míst zamezili. Stačil by 0,5mm rámeček kolem displeje a kolem čočky fotoaparátu, nebo tam dát teda krytku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 08. 2009 12:47

no, ked si kupis priamo na svoju znacku - tak vsetky dolezite vyrezy, atd su na folii, takze cocka zostava bez folie...t.j. ma krasny vyhlad na krajinu a nic nevadi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 08. 2009 12:35

zdar - nebral by som to ako zbytocnost - das foliu, mozes s nim "hadzat", atd...a ked ho ides predat - dostanes viac/resp. ho aspon predas, kedze bude vyzerat k svetu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mihals  |  07. 08. 2009 12:54

sám používám 2 Full Body folie na mých černých iPodech classic (velice náchylné na oděr). první jsem kupoval v r.2005 a iPod stále vypadá, jakobych ho právě vybalil z krabice! opravdu všemuvzdorná folie, prakticky nepoškrábatelná! nemůžu než nedoporučit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VDC  |  07. 08. 2009 12:45

Přesně tak, souhlasím. To je jako lepit si papír na podrážku, aby se mi neodřela. Nechápu tuhle obsesi přístrojema za pár korun. Ale to, že maj na baráku opadanou omítku, lidem nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flash  |  07. 08. 2009 13:31

Znám i pár lidí, kteří používají mobil s takovou tou původní ochrannou nálepkou na displeji, která tam je po vybalení z krabice. Taky tomu nerozumím, budu mít na telefonu nějakou hnusnou nálepku, aby pod ní zůstal krásný telefon? Ale k čemu mi tam bude?
Tenhle Invisible Shield má jednu výhodu - není vidět a to je prima. Zatím první taková folie, u které bych pochopil její smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kosta  |  07. 08. 2009 14:45

napríklad pozri sa na telefóny ktoré používajú ženy, náušnice dokážu behom pol roka tak doškrabať display že sa miestami stane nečitateľným
osobne dočasne mam ochrannú fóliu len na displayi, al uvažuje nad kúpou, toch pro totiž nestojí pár € a keď to ochráni fon prečo nie ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 07. 08. 2009 16:27

Originální nálepka je hrozná, tato fólie ale po aplikaci vypadá celkem dobře. Manželka teď iPhone s klidem hodí do kabelky vedle klíčům, není potřeba žádné pouzdro, nemusí se o nic starat. Když jsme teď fólii vyměňovali, povrch pod ní je bez jakéhokoli poškození, tj. pro případný další prodej ideální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Husty  |  07. 08. 2009 13:53

No nevím, jestli zrovna srovnávat mobily (a jiné přístroje) s domy a omítkou. Nevím jak ty, ale já mobilem po zemi nechodím a chci, aby podle toho taky vypadal. Co se týče stránky prodejnosti, taky souhlasím, kazí to dojem a neprodáš tak dobře. A jestli ti příjde 16000kč za mobil málo, tak jsi buď na hlavu nebo na hlavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubošek  |  09. 08. 2009 22:45

hmmm, kdyby ty mobily prodavali už s tou povrchovou upravou tak by ses nad tim ani nepozastavoval, duležitá je ta póza kterou musí člověk vyvinout k tomu, aby ho nenapadlo si přístroj nějak vylepšit sám, originalni nápad a manuální zručnost - tfujj, to snad dělají jenom farmáři, neeee??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palik  |  07. 08. 2009 11:06

Toto bude prve, co si hned zaobstaram po kupe iPhone 3GS ! ::)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pankáč  |  07. 08. 2009 10:59

taky ji mám nejdříve na Nokii 6300, konečně přestala klouzat z ruky a když sem ji po půl roce prodával byla po odlepení jako nová. Teď na HTC touch HD a pořád super :) stokrát lepší než jakýkoliv pouzdro...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LeRo  |  21. 10. 2009 14:00

Zaujímalo by ma prečo si ju odlepil, keď má doživotnú záruku, veď pre nového kupujúceho to musí byť len + mať hneď aj invisible shield!!
Doživotná záruka - u mňa trvala 14 dní
- telefon je stále ako upatlaný od medu (chvália to tu, akože nekĺže),
- aplikácia hrozná, ale zvládnuteľná po pozretí videí
- je hrubšia ako originál a to pri mojej aplikácii na full body znamenalo, že v medzerách medzi kusmi je neustále "ŠPINA" a to doslovne
- fólia vôbec nesedí - napr.: výrez na kameru v orig je krúžok 2 mm tu 5mm s useknutým vrchom
- nič nelícuje, sú to len prúžky a približné (aj keď predok sedel až na tú kameru presne)
- je to guma a pri aplikácii si treba dať fakt záležať na presné natiahnutie
A teraz to podstatné:
- s orig. fóliou ani neviem, že tam je, s touto to vidím na prvý pohľad - je pod úhlom normálne akoby jemne vlnitá, alebo s chybičkami
no a total ma dostalo keď so nechtom oškrabal vzniknutú špinu pod kamerou zozadu a čo nevidím, škrabance sú tam - utieram, utioeram, utieram a nič, sú tam - na stálo
Na 15 deň som objednal origo fóliu a na 17 nainštaloval s tým, že som vyhodil 28€.
Takže musím uznať, že aj napriek tomu, že na reklamu veľa nedám, tentoraz som sa nechal zlákať.
Aby som len nekritizoval - ako pozitívum je určite to, že ovládanie bolo citlivejšie a oríjemnejšie.
Ja osobne si však IS už nikdy nekúpim!
LeRo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  07. 08. 2009 10:50

Mobilmania jde opět ke dnu. Tenhle článek by měl být označen za reklamu a né jako nezávislá recenze. IS je znám už dost dlouho a to že ho sem začala dovážet nějaká firma a zapůjčí ho MM z toho nedělá nic objevného.
Navíc ta cena NENÍ výhodná, kdo chce IS, ať si ho objedná na zagg.com. Výjde na cca 500kč ve verzi Full Body a poštovné je zdarma .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 07. 08. 2009 10:57

Jako reklama jsou označeny všechny články, které jsou reklamou - tj. za jejich zveřejnění někdo zaplatil. Pokud takové označení v článku nevidíte, znamená to, že to reklama není. Jiné možnosti neexistují. Ano, pro výrobce a prodejce jde samozřejmě o dobrou propagaci, to ale platí u každého článku věnovaného produktu nebo službě. Zatím nikdo nevymyslel, jak recenze dělat bez toho, aby tato přirozená propagace vznikla.
Jinak také doporučuji nakupovat na zagg.com. Navíc tam stále mají slevové akce, stačí na googlu najít třeba zagg coupon a snadno se dostanete k dobré slevě. Snad věčně platí kód PROTECT20 na dvacetiprocentní slevu. Jednou jsem zachytil i poštovné do ČR zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 08. 2009 12:37

suhlas - ja som myslim, ze nasiel len kod na cca 10%, ale rozhodne je s nimi dobra komunikacia. odpovedali mi 2x do 24 hodin, a raz som musel cakat "az" 48h, a myslim, ze som platil cez PayPal, takze prijemne rychle dodanie...
kto nechce cakat, nech si kupi u predajcu v CR...
a kto to chce lacno, nech si to kupi zo zagg.com, resp. u mna na samsung, cena stale plati - snad mi to tu mobilmania nezmaze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sAd  |  07. 08. 2009 15:02

Právě jsem si na zagg.com objednal folie pro tři různá zařízení a ke svému překvapení jsem dostal 30% slevu aniž bych cokoliv vyplňoval. Takže mám vlastně jednu zdarma. Díky za skvělý tip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  14. 09. 2010 12:19

Ahoj můžeš mi prosím poradi jak to pouzdro obědnat (neumím anglicky takže nevím co to po mě Chce a kolik a jak platit šlo by se nějak dohodnout?) Díky moc za odpověď (helios.m@seznam.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
endy  |  07. 08. 2009 10:10

totalne me to nadchlo...jen skoda ze je to tak drahe, ale fakt suprove...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikros  |  07. 08. 2009 10:02

Taky pouzivam tuto folii na T-Mobile G1 a stale vypada jako novy ,ale kupoval sem ji na aukru za 450Kč na cely telefon (predek i zadek) protoze u nas normalne stoji kolem 650Kc a to se me uz zda moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 08. 2009 09:50

Invisible shild mam na iPhone a parada. Sice som to kupoval minuly rok z USA, ale cena je identicka s tou v CR, ak na cele telo je to 650 na iPhona.
Inak velmi spokojny. Jedine minus je aplikacia - je to u hubu ak sa vam folia sama o seba prilepi.. Pak si zajdite kupit novu...ale inak sa naozaj neskrabe, bezproblemova viditelnost na slnku (iPhone), takze odporucam....nie su to vyhodene peniaze....
BTW, mam nerozbalenu foliu na samsung omnia...ak ma niekto zaujem, nech sa ozve na e-mail...houwgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalol  |  07. 08. 2009 10:09

Nemuzu jinak nez souhlasit. Sam vlastnim uz druhy iPhone 3g a na obou pouzivam invisible shield. Naprosta spokojenost. Nedokazu si predstavit, ze bych mel pouzivat nejake pouzdra (vyzkouseno - po chvili uzivani skoncily v supliku). Naprosto bezproblemove noseni v kapse s klicema, pohozeny iPhone kdekoli na stolech v restauraci, v kanclu, prakticky kdekoli a neni na nem ani skrabanecek. Porad se krasne leskne a je takovy mekci na dotek - neklouze a neni na nem takovy ten vsudypritomny lehce mastny preliv, ktery tez s fólii zmizel.
Proste parada. S jistotou muzu rict, ze jakmile vymenim v budoucnu iPhone za jiny foun, prvni co udelam, bude koupe invisible shieldu presne na miru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 07. 08. 2009 10:54

Invisible Shielnd máme doma na iPhonu taky. Zrovna před týdnem jsem kupoval novou, protože se nám trochu poničil rožek. Před její aplikací jsme ale zkusili omýt starou fólii a nasadit ji znovu, a výsledek byl mnohem lepší než před tím. Ještě s ní tedy vydržíme, nová nerozbalená čeká na pozdější nasazení.
Stejnou fólii mám i na Garminu Oregon. Tam ještě trochu sníží čitelnost už tak mizerného displeje, má tam ale ještě větší opodstatnění než na mobilu. V přírodě se člověku pod nehet snadno dostane zrnko písku, a to má potom bohužel na displej velice desktruktivní vliv. Právě po jednom takovém škrábanci jsem Invisible Shield nasadil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aragorn  |  07. 08. 2009 10:54

a prosim ta ako je ta folia odolna voci otlackom a pod?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 08. 2009 12:30

myslim, ze sa s ostatnymi majitelmi invisible zhodneme ze ano, je odolna voci odtlackom...rozhodne odporucam - aspon na displej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aragorn  |  21. 08. 2009 12:03

dik za odpoved.. kedze mam nemainstreamovy telefon a znacku tak aj tak viac ako na displej nezozeniem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  21. 02. 2012 10:14

tak to teda nevim ... ja ji ted instaloval , a instalace uplne na Pi...a navic v odraze jde videt ze na display je folie ... mel jsem nejakou univerzalku co jsem musel strihat , a ta teda vypadala daleko lepe nez , shield , jako narovinu , u me ta firma klesla , a navic instalace na postranni casti mobilu je zcela nerealna ... jsem naprosto nespokojeny , s touto "vychytavkou " jdu si radeji objednaj nejakou univerzalku , mam sice vlnku ale jestli chci mit na display vlnky to teda nevim ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vampyrjan  |  07. 08. 2009 11:50

Je ta folie na Smsung Omnia ještě aktuální ? Pokud ano - cena...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  07. 08. 2009 12:28

zdar, je to aktualne, cena 450,-CZK a som z Prahy. mozme dohodnut prijatelnejsiu cenu - je kriza
mam 2 invisible:
na samsung OMNIA I900 - full body
na samsung I780 - full body

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
projig  |  10. 08. 2009 10:55

Ten na i780 je opravdu full body? Na strankach vyrobce je totiz jen screen shield. Ale pokud je full body tak bych ho asi bral...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  10. 08. 2009 18:31

Zdar,
sorry za zlu informaciu...full body som mal len na Samsung Omnia. Na i780 je to presne tak ako pises - je len screen. Ak by bol zaujem, kludne sa sem ozvi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
projig  |  11. 08. 2009 08:14

To je fakt skoda. Uz jsem se tesil . Za kolik by byl ten screen?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  11. 08. 2009 09:00

zalezi odkial si - ak Praha tak bez postovneho (resp. Brno, v piatok idem cez Brno), inak si k tomu prirataj postovne, videl by som to na nejakych 300czk za ten shield...tak sa vyjadri a ja sa pak ozvem...je to original balenie, neotvorene...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
projig  |  13. 08. 2009 12:51

Tak jsem to dnes zkusil primo na zagg.com a vysel i s postovnym na 243 czk. Takze mam objednano a cekam. Diky za nabidku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  13. 08. 2009 13:07

. a na zagg.com komunikuju fakt v pohode. Sa snazia aby zakaznici boli doslova po celom svete max. spokojny - ja urcite som. jedine bacha pri aplikovani tej folie...ja som si pozrel par videi na youtube, aby som to neskazil a myslim, ze sa krasne zadarilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roumy  |  07. 08. 2009 13:22

Hej ta invisible shield pokryje celej iPhone? tzn. Mám na mysli jestli pokryje i celý chromovaný rámeček?
moc díky za odpověd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 07. 08. 2009 16:26

Má dvě části. Vlastně tři - ještě kolečko na tlačítko. Přední část kryje přední část a zadní záda plus boky. Tyto malé částii se ale dost špatně upevňují, nám se to nepovedlo úplně dobře a po půl roce jsme fólii na bocích ustříhli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr  |  07. 08. 2009 20:51

a jaky to má vliv na kapacitní displej??? to přeci přestane fungovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  08. 08. 2009 00:02

Neprestane. Navic neni porad tak mastny. Osobni zkusenost .)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr  |  09. 08. 2009 10:46

pokud tvrdíš, že folie neovlivní vodivou vrstvu kapacitího displeje, tak by šlo vyrobit funkční stylus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek  |  02. 09. 2009 09:39

No me to prijde trosku ujete. Kupuju si neco abych si to uzil a ne abych to pak vyhodil ve stavu "jako nove". Takhle si soused do Renaulta Safrane natah na sedacky frote prosteradlo, jediny efekt to prinese tomu kdo to koupi a prosteradlo zahodi. Nebo si snad nekdo koupi kozenou sedaci soupravu a prikreje ji hadrem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ML  |  15. 09. 2009 21:53

Ahoj,
mam zajem o tu folii na Omniu
bfp583@gmail.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor