iPhone 3GS: nové funkce v akci (video)

Diskuze čtenářů k článku

Cleric  |  06. 04. 2010 15:51

typek to dabuje jak porno, cesi fakt ten dabing prozivaji vice nez jako originalni herci proto kazdy americky film a reklama zni v ceskem podani uplne smesne nebo jako v tomto pripade velmi teple!!!!Jdi dabovat gay porno panacku!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S!dlo  |  01. 08. 2009 00:06

Jestli jsem to tedy správně pochopil, iPhone už se dá používat jako standartní navigace s mapami které mám uložené v paměti iPhonu.. Je to pravda?
Díky za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Navvy  |  26. 07. 2009 22:16

V USA to stojí pár dolarů. Když jsem se tam však ptal v obchodě, jestli mi to bude fungovat i v Evropě na evropskou SIM kartu, prodavač mi řekl, že ne. Jak je to tedy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 06. 2009 21:47

Našel jsem zrovna soutěž o jeden, uzávěrky jsou ale už zítra :/ makapiti.cz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 06. 2009 20:42

Jestli někdo ví, jak objednat iphone z USA, tak dejte vědět. Zajímalo by mne, jak jste obešli číslo sociálního pojištění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John  |  03. 07. 2009 02:30

iphone si sice muzes objednat z USA ale bude ti to k nicemu. Novy tam sice stoji krasnych 3800 korun, bohuzel pri koupi musis uzavrit smlouvu s jedinym monopolem (operatorem) v USA, ktery ti poskytne tarif..ten je ti k nicemu u nas..proto je nutny mit v USA svoje lidi a ty lidi musej mit v USA taky svoje lidi aby se to tam sehnalo samotny a nejak levne dopravit sem..coz znamena ze zaruku mit nikdo nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  17. 06. 2009 09:29

už jen 2 dny a objednávám s USA...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kudli3  |  17. 06. 2009 09:45

když tak z USA.. a můžu se zeptat za kolik? a proč 2 dny? to má být oficiálně představen?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoSchFouRe  |  17. 06. 2009 18:51

Mě by také zajímalo jak si ho objednáš. Měl bych také zájem a pořád nemůžu přijít na to jak ho získat z USA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  17. 06. 2009 21:30

no napis odkud ho objednavas, taky bych mel zajem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Black  |  15. 06. 2009 09:35

Zdravím,
zajímalo by mně, jak se jmenuje hra, kterou na videu prezentují, nevíte o ní něco? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niki  |  15. 06. 2009 10:51

Hero of sparta
ax.itunes.apple.com ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  13. 06. 2009 13:28

Dík moc autorovi za překlad. Tohle tady opravdu chybělo a já si toho velmi cením. Nesouhlasím s názorem, že hlas zněl "teploušsky" nebo jakkoliv jinak divně. Dobrá práce, jen tak dál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZM  |  13. 06. 2009 09:48

Dík za překlad je příjemné vědět kde hledat nové věci o iphone a těma dětma se nenechte ovlivnit jednou snad dospějí a na stranu HTC věřím že vás iphone žere....ZM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kudli3  |  12. 06. 2009 18:27

Bude možné se na starším iPhone 3G navigovat stejně jak na 3GS ? Chci si zase koupit iphone a chtěl bych novej, ale ta cena je prostě strašná.. :( Takže bych si koupil 3G, ale moc se mi nechce, pokud nepůjde navigovat.. už tak obětuju ten fotak, kterej se mi moc líbí ikdyž to není žádnej objev.. (líbí se mi to ostření, natáčení a stačí mi 3mpix) obětuju ten fotak když půjde navigovat na 3G stejně jako na 3GS samozřejmě že bez toho kompasu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  12. 06. 2009 19:15

samozrejme ze pojde. iPhone 3G pouziva ten isty system a ma takisto GPS. Navigacia Tom Tom bude fungovat na 3G aj 3GS. Chysta sa navigacia Navigon (koncom juna), Sygic je (ukraduty rusakmi) uz na Cydii (jailbreaknute iPhony).
Skusal som Sygic, funguje vcelku dobre az na male rozlisenie map (male dedinky ukazuje ako cele obce bez ulic, v mestach dovedie na ulicu a priblizne cislo, ale nie presne pred konkretnu budovu ak to nie je daco na riadnejsej trase)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  12. 06. 2009 19:17

tomtom bude na vsetky iphony s GPS a ak by aj nie (co pochybujem, bol by to blby krok) tak cez jailbreaknuty telefon sa da stiahnut plnohodnotna sygic navigacia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kudli3  |  12. 06. 2009 20:22

A myslíte že bude tomtom někdy CZ? Jinak mě bude tomtom plně stačit.. jinak taky využiju google maps na prohlížení map a zadávání různých bodů do nich..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  17. 06. 2009 09:30

200 USD , objednej s USA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filipajnza  |  12. 06. 2009 18:15

Redakce, mnohokrát díky za překlad videa! Jste fajn a jen tak dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxt  |  12. 06. 2009 08:26

Snad mi diskuteri dovoli se podelit o par postrehu: Jiz z nadpisu je asi jasne o cem chci psat. Dostal jsem se na web jednoho znameho Radka, co obcas prodava domeny ... A tam clanek: Steve Jobs dnes vymyslel naprosto úžasný a zcela nový iPhone 3.0 --- velka kritika Applu, Jobse (ostatne jak je zvykem) ale hlavne velka demagogie. Par otazek. Proc je diskuze pod clankem uzavrena? Proc konci jen prispevkem zmineho Radka? Pouze jeden diskuter stihl upozornit na ucelova tvrzeni a pak po dvou replikach byla diskuze ukoncena - protoze ji zakazal velky Radek? Nechova se podobne jako ten Jobs, nahodou. Tot zrejme nezodpovezene otazky. A clanek predtim ktery burcuje koho jit volit - a Radek makroekonom ... Tak to uz je na velky usmev. Ale trochu vazne. Uz vcera jsem psal ze je treba za vyvojem videt lidi, lidi chybujici a taky se ucici. A taky rozdil v tom, ze WM jsou OS vyvinuty specielne softwarovou firmou, vyvijeny delsi cas, aplikovany ve spouste modelu, kdezto OS v iPhonu je zalezitosti jedne firmy, ktera si ho musela vymyslet sama. Nekdo nebo neco mi muze byt blizsi, mohu neco kritizovat, ale nejen pan Radek, ale i mnozi jini by si meli uvedomit, ze spravna kritika nebo nic spolecneho s nenavisti. Jeste jednou se omlouvam, ale pocity z toho jednoho webu jsem musel hodit do klaves.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sevenheaven  |  12. 06. 2009 08:18

Nelson mě skutečně pobavil ...
obzvláště pasáž o tom, že všechno co vidíme je stejně rychlé i ve skutečnosti po zakoupení iPHONu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  12. 06. 2009 19:12

nuz, doporucujem vyskusat. Ono to je skutocne take rychle. Ale kto pouziva Win Mobile tak verim, ze tomuto nemoze verit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  11. 06. 2009 23:42

To video mam brat ako vtip alebo "PR production uvadza, v hlavnej ulohe: iPhone 3GS ... " ... cakal som nejake video z praxe z pouzivania iPhone, toto je len vykonstruovany podvod ... tipek mozno drzi iPhone v ruke a tuka po displeji, ale pozadie je tam umelo vlozene ... inac o rychlosti vobec nepochybujem a najviac sa mi na novom iPhone paci autofocus s videom, daleko rychlejsi CPU a tiez GPU a vsetko pri velmi dobrej vydrzi ... jedine v com mame smolu na Slovensku bude ta cena, ako samotneho pristroja, tak pausalom k nemu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beastrick  |  12. 06. 2009 02:29

dalsi co vymyslel teplu vodu...to video je reklama...ukazka toho co bude priblizne zvladat telefon...som zvedavy co by si si v tej hlavicke svojej vymyslel keby tam dali skutocny telefon...ja si myslim ze by si si nieco urcite nasiel co by si mohol kritizovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klatik  |  11. 06. 2009 21:27

Dnes mi prisiel email z apple ze mozem otestovat messenger aplikaciu AIM s push notification service. Na prvy pohlad to funguje velmi dobre. Takze je sa na co tesit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chtorr  |  11. 06. 2009 22:55

no mam ted HTC Cruise z Wm aplikací je asi víc ale většina funguje podivně a polovičate.Hry většinou špatně ovladatleny a co mě stve nejvic když přijde smska telefoun se v kapse odmkne to samy hovor.Novy founy z WM kazdej jiny rozlišení takže bdue zase pakec najít něco co bude na novém kloudně fungovat muj nejoblíbenějsí 4smernej čuflík už nikdo neděla ale celekm zbytečny zeleny tlačítko dělají furt asi aby si člověk mohl z kapsy zavolat :D
Na iphonu mě to ovladaní celkem zaujalo hlavně se neda volat z kapsy omylem o je snad jedinej rozumně udělanej soft :) hry mají taky vymazleny takže příští volba je jasna čekal jsem jen na tu prokletou navigaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Farley  |  11. 06. 2009 21:23

Hmmm. Jedinej problém co jsem měl s iPhonem při tomhle rozhodování byl autofocus. Mno. Tři měsíce po koupi, hurá, novej iPhone. Za to Omnie se chystá na druhou reklamaci kvůli displayi.
Jsem holt vůl, no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hd  |  11. 06. 2009 21:14

iphine je totalni šlapota,jak tam nahrava to video v bazenu TRAPAS TOTAL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saxik  |  11. 06. 2009 20:28

toto video sem videl v anglictina samozdrejme ze rozumel ale ne vsecko jak v tomhle prekladu :) dobra prace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snowjack  |  11. 06. 2009 19:42

Apple... znacka uzasneho marketingu... a tentokrat jsme tu s nejnovejsim iPhonem. Samotny vyrobce se ani nepokousi oznacovat novy iPhone jako dalsi generaci, ostatne pridanim "S" k nazvu, neco malo nebo vice pameti, autofokusu, el. kompasu, citlivosti fotografickeho cipu a taktu procesoru? To ze na nem jde (chapejte jako neni podporovano u minulych verzi) plnohodnotne vyuzivat nove optimalizovane OS 3 je jina. Sam mam applovske produkty rad, ale jejich finty, jak vydolovat penize, to uz je opravdu trochu moc. Teda... trochu jinak... u nas je ta cena moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  11. 06. 2009 21:19

vymenili stary model za novy model s 2x takou ram, o polovicu rychlejsim procesorom pri zachovanej (a zvysenej) zivotnosti baterie + pridali par funkcii navyse a nechali tam cenu ako za stary model, ktory teraz predavaju za tretinovu cenu
ktory iny vyrobca mobilov toto robi? mne to pride ako vynikajuca ponuka, ten komu nebudu chybat nove funkcie ma telefon "za babku" a ten co chce upgrade nebude zalamovat ruky nad prehnanou cenou
a ten takmer nezmeneny nazov je IMO v pohode, nejedna sa o nic prevratne ako v pripade iphone -> iphone 3G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zed70  |  11. 06. 2009 23:17

To není stejná cena jak za minulý model, 3G byly o $100 dražší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  12. 06. 2009 10:45

prvni iP 4GB stal 199USD+smlouva
(po nejake dobe, s prichodem OS 1.1.3, stal 199USD 8GB model)
druhy iP 3G 8GB stal 199USD+smlouva
novy iP 3GS 16GB stoji 199USD+smlouva
(lze si koupit i dvojnasobek pameti iP 3GS 32GB!! stoji 299USD+smlouva)
nebo iP 3G 8GB za 99USD
Nejezdim do USA tak casto... takze chyby a zmeny vyhrazeny. Ale jasne z toho plyne, ze AKTUALNI iPhone stoji vlastne stale stejne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snowjack  |  13. 06. 2009 16:21

Asi ste si nevsimli posledni vety. U nas se bude oficialne prodavat nedotovany aktualni iPhone (a tim myslim model 32 GB) v cene atakujici 20 tisic. Docela chapu americke fandy, ktere to vyjde mnohem levnej a pritom jeste vyuziji data, ktere u nas prakticky nebezi.
Stačí se podívat sem:
iphonemania.mobilmania.cz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  14. 06. 2009 17:37

Tak bych to upresnil:
kdyz vydali iPhone byl 4GB a 8GB za cenu 499 a 599 + smlouva
pri vydani iTouche doslo i ke sleve 8GB na 399 a 4GB byl vyrazeny uplne (+smlouva)
par mesicu pred uvedenim iP 3G pak pridali klasicky iPhone s 16GB ten stal 499 (+smlouva)
Apple pri prvni generaci nedovolil dotovani telefonu od AT&T a mel dokonce vyjednany % uctu zakazniku s iPhonem.
Pri uvedeni 3G byly modely 8/16 opet. Apple ztratil %, rozsiril ale iP do celeho sveta a povolil dotovani telefonu (resp. to co si chtel jako prvni vyrobce telefonu vyjednat se mu temer povedlo, ale nakonec museli ustoupit a prijmout klasickou politiku vyrobcu mob. telefonu). Vysledek tedy byl dotovany 3G za 199/299 USD AVSAK v usa se zmenily tarify pro 3G a z tarifu zmizely smsky. tzn. nove tarify byly drazsi, pokud ste si chteli prikoupit smsky a vyrovnat se klasickemu iPhone tarifu...
dnesni situace je vime jaka 3G(8Gb) 99 USD, 3Gs 199/299 (+smlouva samozrejme)
mne osobne iPhone 3G zklamal a jeste vetsi zklamani je 3Gs. Sam osobne mam uz druhym rokem originalni iPhone, ktery, co si budeme nalhavat, je revolucnim strojem, mel sice mnoho detskych nemoci, ty se ale vsak uz od zacatku pri jailbreaknuti daly softwarove vyresit. Jakmile date do telefonu OS vsechny funkce (copy pase atd.) jsou jen otazkou softtwaru. 3G krom 3G a GPS nic zavratneho neprines a 3Gs jde jeste dal se svou "neinovacnosti". Nicmene Apple marketing je proste uzasny, o takovem marketingu se Microsotu muze jen zdat. Apple je schopny jednu vec prodat 3x a verte mi, ze jsou lidi, kteri si ten telefon opravdu 3x koupili... Genialni. take doufam ze posledni 2 roky venovali opravdovemu vyvoji plnohodnotneho nastupce ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emokid  |  12. 06. 2009 00:04

Mě ta cena u nás při závazku na 2 roky příjde skoro stejná jako v US tak kde je problém? Navíc je v ceně volání, SMS a neomezený datový tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  11. 06. 2009 19:15

Díky za dabing

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_Doom_in.  |  11. 06. 2009 18:26

Mě to přijde hrozně vtipný, jak prezentujou základní funkce jako úplnou bombu. A s tim fotografovánim, vzdyt nepohnul vubec rukou, jak ma potom clovek verit, ze je to autenticky(jako ze neni) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KK  |  11. 06. 2009 18:37

Zkus si to a budeš unešený i z obyčejných funkcí, protože budou lépe ovladatelné, rychlejší a intuitivnější, než jsi byl doteď zvyklý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stodynka  |  11. 06. 2009 17:15

Dobrý den Filipe,
jen tak dál. Překlad byl více než dobrý. Moc děkuji, konečně aspoň vím o co ve videu jde. Nenechte se prosím urazit od lidí co se neumí chovat. Když jim ten český překlad tak vadí, ať si pustí jen to video s angličtinou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 17:18

to ze vyjadri nekdo svuj nazor, znamena ze se neumi chovat? od kdy? to spis ten, kdo urazi ostatni ne? zamyslete se....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KK  |  11. 06. 2009 18:36

Zamysli se ty, nez na někoho vyrukuješ. Tady jsi to projel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 19:28

wtf ? jak jsem mohl projet ve svem osobnim nazoru a osobnim navrhu pro autora?? tady by se mel zamyslet nekdo jiny,....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KK  |  11. 06. 2009 20:12

Jedna rada do života: Sebereflexe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 06. 2009 00:05

hm, ok whatever:) don't care:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  11. 06. 2009 17:03

Prej: Umi natacet ozvucene video
Vy jste videli nakej tel. kterej nahrava video bez zvuku?
A "Tři-Gééé--Es" je v podani odbornika bezkonkurencni, to nema vadu :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Black  |  15. 06. 2009 09:53

zdravím, týká se to sice asi starších kousků...ale některé digitální fotoaparáty natáčely video bez zvuku, čili obecně mi tato informace příjde poměrně užitečná (ikdyž nejde o fotoaparáty, ale telefony) a doba pokročila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iPhill  |  11. 06. 2009 15:51

Mě osobně se nový iphone velmi líbí, vylepšili toho celkem dost, Hulán si musí rvát vlasy hrůzou nad hledádním nových chyb :)Myslel jsem, že za 2 roky pujdu znovu do ipodu touche, ale asi zvolím iphone, začíná se mi zamlouvat. Jen by mě zajimalo, jestli to hlasové vytáčení bere i čísla které tam nejsou uložená? Na to, že to je 3. mobil od Applu je docela dobrý ne? Ještě 2,3 generace a Nokia může zase vyrábět pneumatiky. Jo a nevíte co znamenají písmena "HTC" ? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 15:55

toto v tom videu bylo (alespon v originale, tohle jsem nevidel az do konce), ten typek tam podrzel button, rekl Call a nadiktoval jednotlive cislice a ono to zaclo vytacet. Jsem jen zvedavy jestli se i u tohoto dostavi k ceske lokalizaci nebo budeme volat anglicka cisla:) coz by se asi dalo vydrzet ale tak kdyz uz, tak uz, ne?:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iPhill  |  11. 06. 2009 16:28

No on říkal, že to funguje i pro to , když tam nekdo ma u jednoho kontaktu vice cisel a pak ho začal diktovat, tak prave nevim jestli to vezme i když to tam není :D Jn, ale ja se zatim spokojim s moji SE c702 a iphone si poridim jako dalsi mobil, ješte par generaci počkam , až to vychytají k dokonalosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 16:38

chtelo by to aby iPhone nekde pujcovali, treba na tyden, dva aby si to clovek ozkousel a pak se rozhodl:D ale to by chtelo u kazdeho telefonu:)
protoze kupovat a pak ho nasledne prodavat se mi nechce:)
ja jsem uz SE zklamany - dlouhodoby fanda ktery nedal dopsutit a potupne beru zpet sve postaveni Nokii NIKDY a zacinam ji zahrnovat do moznosti:/ skoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iPhill  |  11. 06. 2009 16:49

Věř mi, jakmile vezmeš od apple něco do ruky už to nedas spět. Je jednoduché papirove srovnat iphone treba s HTC touch HD (nak tak), ale když je máš možnost vyzkoušet, zjistiš že to je o nicem jinem než o paramatrech. Kdysi mi kamoš pujcil Ipod touch, a ja ho musel hnedka mít, i když mě stal 12 litru, nelituju. Jedine co mi na iphone 3G vadilo byl fotak bez autofocusu, tedka už má vše. Jen nevím jestli to logo sviti nebo ne, to by me jeste zajimalo :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackF  |  11. 06. 2009 18:41

S iPodem souhlasím, ten jsem už taky z ruky nedal, s iPhonem je to něco jiného, ten jsem Touchem HD nahradil naprosto v pohodě. Je rychlejší a přehlednější, ale ty možnosti přehrávání rom, spousty volně šířených programů přibližující telefon běžnému počítači, prostě iPhone nemá, to je jen telefon zkombinovaný s hračkou, HD je počítač zkombinovaný s telefonem. Ale jsem si jist tím, že pro drtivou většinu lidí, je iPhone daleko lepší volbou, než HD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avere  |  12. 06. 2009 16:20

ze zakona mas 2 tydny na to vratit vyrobek v originalnim balenibezudanidivodu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobo  |  11. 06. 2009 17:54

Kdyz je u kontaktu vice cisel, tak se iphone dal zepta jestli treba "mobile" nebo "work" - tohle v klipu nebylo, hned preskocili na dalsi moznost a sice vytoceni cisla dle diktovanych cislic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 17:57

zni to jako scifi :)) ja uz vlastne nevim co mi u iPhonu vadi, nebo chybi..ale preci jen bych ho rad srovnal s konkurenci...
jak se na novou verzi diva JailBreak? bude ho treba?:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emokid  |  11. 06. 2009 23:06

Zaleží co od toho budeš chtít, JB má pořád určité funkce navíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 06. 2009 06:20

Jakooooo ....?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  11. 06. 2009 14:35

Na iPhonu je uzasny, ze dokaze naprdnout lidi, kteri by si ho nikdy nekoupili.... Me by treba nenapadlo kritizovat a hanit nekomu nejakej komunikator nebo PDA nebo neco takovyho... Zrejme neco na tom bude, trochu zavisti, nebo nevim co.... Nejak nechapu proc to furt nekdo kritizuje, na mobilmanii je spousty recenze na ruzne nokie atd, ale jak se objevi ajfon, tak to se vsema pohne.... Tak spatnej zrejme nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hucka  |  11. 06. 2009 14:56

Přesně tak, toto mě udivuje už dlouhou dobu, co čtu články a příspěvky na iPhone. Mám a vždy jsem měl rád mobily SonyEricsson, četl jsem o nich články na mobilmanii a semanii a speciálních fórech uživatelů a to, co mě nezajímalo (jakákoli jiná značka), jsem prostě nečetl a nečtu! Opravdu nechápu, proč někdo, kdo nemá rád iPhone, přečte článek, případně skoukne video a pak se ještě obtěžuje psát příspěvek, jak je ten přístroj na dvě věci. Nechápu, asi to dělají z nudy.
Jinak video moc dobré, i když také preferuji titulky, ale cením každou práci. A souhlasím s tím, že iPhone nemá výčet funkcí tak dlouhý, jako WM, atd... ale proto si přece apple nikdo nekupuje. Je to o jednoduchosti a použitelnosti, to co iPhone umí, umí parádně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klasik  |  11. 06. 2009 18:53

Uplne jednoduche... Ked prichadzal iPhone bola toho plna nielen mobilmania,ale odkazy boli este snad aj na autorevue. A to cloveku uz riadne zacne liezt na nervy, ked sa na svojich oblubenych serveroch musi predierat cez balast odkazov na nejaky prasivy iphon, ktory ho absolutne nezaujima.
Osobne si rad precitam novinky od vsetkych vyrobcov mobilov a nemam hned potrebu nadavat na nieco, co si neplanujem kupit, ale dokazem takisto chapat, ze sa naslo tolko ludi, ktorym to proste lezie na nervy natolko, ze na to nadavaju.
Co ta na tom tak udivuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zed70  |  11. 06. 2009 23:12

Včera mi kamarád ukazoval Xperii. Dlouholetý uživatel SE. A vypadlo z něj: Tak tohle je první telefon s Windows který jsem si koupil. A taky poslední. Je to super PDA, navigace, mraky aplikací, ale telefon. Telefon je to uplně ale uplně na h...no. Prsty dospělého člověka neovladatelný, samovolně se odpojující blutetooth v autě (žádný z předchozích SE to nedělal), což potěší v případě kdy za jízdy telefonuje a najednou přestane slyšet, jenže hovor se neodpojí. Takže pak po kapsách hledat telefon je fakt zábava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bax  |  11. 06. 2009 14:59

no vis , Iphone 3G je a bude LEGENDA . Proto to kazdym hnedka pohne
A trocha zavisti tam urco bude. Jinak majitelem Iphoneu nejsem ale jakmile budu prodluzovat smlouvu a budou mit Iphone 3GS nebudu vahat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  11. 06. 2009 14:03

Iphone předefinoval pojem "mobilní telefon" v roce 2009 umí poslat MMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
makak  |  11. 06. 2009 14:16

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
erik  |  11. 06. 2009 14:39

1000x opakovany vtip uz neni vtipem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxt  |  11. 06. 2009 14:55

Srandy za 5 smajliku, fakt. Za tim, co ktery stroj umi a dela se snazim videt lidi, kteri ho vyvijeji s nejakou predstavou. A protoze stroje se nerodi sami od sebe, tak jsou stejne nedokonale jako jejich tvurci. A i tu zdanlive primitivni f-ci - jako jsou treba MMS - podle nekoho mineni a protoze to je v kazdem mobilu zavedeneho vcyrobce) je treba vymyslet, aplikovat do vlastniho prostredi, otestovat funkcnost a spolupraci s jinymi f-cemi telefonu aby si z toho, ze to v pristroji je mohli vtipalci z Cech delat srandu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iPhill  |  11. 06. 2009 15:55

Amerika je vždy trochu v popředí? Jaký hlupáček by platil za MMS, když email je 10x lepší a zadarmo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klasik  |  11. 06. 2009 18:44

Ked je e-mail taky skvely, preco vlastne integroval iPhone vobec SMS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beastrick  |  12. 06. 2009 02:14

koli takym hlupakom zaostalim ako si ty...co v roku 2009 este potrebuju mms...uplne zbytocnost na ktorej zarabaju akurat mobilny operatori lebo taky hlupaci ako ty im platia zato...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  12. 06. 2009 10:55

to je naprostý nesmysl.. kdyby byl internet v mobilu v ČR za reálnou sumu a ne za tu nesmyslnou částku, kterou čeští operátoři požadují, tak by MMS ztrácely smysl. Nicméně vzhledem k ceně a k praktičnosti, MMS stále použití mají. MMS si dokáže prohlídnout i moje babička, už vidím jak by se připojovala na email.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klasik  |  14. 06. 2009 17:57

Hlupak zaostaly je tvoj tatko, pytal som sa na SMS, nie na MMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2009 08:30

Protoze ne kazdy ma takove zarizeni, ktere ty emaily dokaze prijmout, mily Watsone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huhulak  |  11. 06. 2009 13:38

video je pekne udelany ale je tam docela znatelne videt jak je to vsechno udelano ve flashi. cele menu, atd. rychlost telefonu je tak zavadejici, protoze neni opravdova. napriklad u ukazky foceni a zaostredi to vypada, jako by snad mel iphone 10Mpix a mega objektiv, po tom co se vyfoti za1sekundu nadherne ostra nerozmazana fotka.
taky si pamatuzu ze se resily prvni reklamy na prvni iphone kdy nastala stejna situace - v reklame dali pocitacem upravene zabery, ktere se od skutecnosti lisily.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  11. 06. 2009 14:02

Kdybys iPhone měl, tak bys poznal, že se takto chová i v reálu. Rychlost je realistická a na tak malém displeji vypadá každá fotka ostře.
Spíš bych očekával tyto fake u WM, protože tam na všechno čekat, než se spustí, reklama by se dost prodražila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huhulak  |  11. 06. 2009 14:21

jasnej fake.... ted sem se dival znovu ... je to moc umely ... nejsem zastance (jako vy) ani odpurce iphonu, doma mam ipod touch tak tochu myslim muzu porovavat .... jeto jedna velka umelovina cely video ... pokud to nevidite tak se podivejte opet na zaber foceni a ostreni jak vypada ruka fotografa, typicky pc render, jasnejsi dukaz uz snad nepotrebujete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  11. 06. 2009 18:51

Já jsem neřekl, že to pro reklamu není digitálně upravené video. Řekl jsem, že se takto iPhone chová i v reálu, co do rychlosti apod. U nového modelu se udává zrychlení reakcí až o polovinu proti modelu 3G.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emokid  |  12. 06. 2009 00:00

Nesouhlas, bůhví co všechno sis do toho touche nainstaloval(JB,winterboard,SSH apod.) se pak nediv že ti to jede tak pomalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tintin  |  11. 06. 2009 14:05

Je to jen reklama... Nebo věříš všem reklamám na prací prášky a jíný kraviny ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emokid  |  11. 06. 2009 23:57

Jelikož mám doma 3G tak můžu potvrdit že ta rychlost vypadá naprosto realně, vždyt je to jen o něco rychlejší UI které měli už původní IP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  12. 06. 2009 10:12

Rychlost je real. Chapu ze nekomu s HTC Touch HD 3 nebo Nokii N99i RS to pripada jako podvod, ale problem s rychlosti iPhone nikdy nemel a tenhle je jeste rychlejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tobik  |  11. 06. 2009 13:28

MMS, Copy & Paste, moznost odeslat fotku nebo video, nahled do galerie.
Predstihl dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sulik  |  11. 06. 2009 13:35

Iphone nemám mám komunikátory jiných značek, ale musím říct že jednoduchostí a promyšleností používání těchto základních funkcí iphone skutečně předstihl dobu. Zkuste se tak snad no zorientovat v hlasových poznámkách na symbianu nebo wm, copy a paste by na iphonu pochopila i moje babička ale když bych ji dal do ruky nějaký krám od HTC tak nevim nevim. rychlost a jednoduchost systému apple s touhle verzí 3Gs dotáhl k dokonalosti, pro mě by ještě mohl zapracovat na váze a tloušťce telefonu a nemám o čem uvažovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  11. 06. 2009 13:46

..souhlas, je to promyšlený systém Ostatní mají co dohánět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 14:22

pravda..neumi vsechno ale kdyz uz neco dela, dela to poradne, treba prave to hlasove vytaceni...a ovladani...
to ze zavedl MMS a zlepsil podporu BT az pozdeji, je jen dukazem ze chce mit vsechno pod palcem poradne, jen to nestihl, tak to radeji zakazal.
Uvazuji nad nim ale jeste pockam az prijde Omnia II a mozna i N97 a uvidim...
btw nevite nekdo jak to je ve skutecnosti s tim, ze MMS umi odeslat POUZE pres 3G sit? a tedy ne pres GPRSm EDGE nebo CSD nedejboze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  11. 06. 2009 14:47

MMS snad nejde poslat přes CSD ne? Podle mě jde vždycky jenom přes GPRS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 14:52

ok, tak tohle taky nevim, kazdopadne u nas a rekl bych ze ani v jinych zemich v krajinach nebude UPLNE pokryti 3G a tedy me zajima, zda je mozne posalt MMS i pres "nizsi" site...ktere uz rozsirene jsou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 06. 2009 17:49

Ano, lze odesilat/prijimat MMS kdekoli, kde je GPRS (3G UMTS v tom nehraje roli), prakticky overeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 17:52

prakticky overeno? jak? jailbreak umiznil porporu MMS u 3G verze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  12. 06. 2009 19:04

preco hned jailbreak. Novy firmware je aj pre iPhone 3G a plne podporuje vsetko to, co 3GS, az na hlasove ovladanie a video… Este nie je oficialne von, ale na sieti sa uz pohybuje golden master

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumeles  |  11. 06. 2009 13:13

tam musim rict, ze tenhle nova verze me docela laka, a takze to vidm tak, ze si pristi asi koupim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 13:07

Tak za tohle bych autora predabovani zazaloval, jak dokazal znicit celou reklamu. Urprimne, kdyby tam pridal titulky udlela by aspon dobre, ale tohle predabovani je priserne. Opravdu, to jsem snad nevidel. Apple guided tours jsou jedno z nejlepsich videi co apple dela a musim rict ze prave nadseni akteru a prozivani dane veci o ktere hovori je proste soucast cele reklamy a tohle to uplne cele zabilo...
prosim..dejte tam jen titulky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  11. 06. 2009 13:15

..pro některé je opravdu škoda práce. K tomu není co psát!
Jinek redakce díky za překlad, mě angličtina moc nejde, tak já jsem rád za vaši verzi:)
PS: na věčné rýpaly nedéjte, oni se musí někde vyřádit:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 11. 06. 2009 14:02

Ono to cloveku dost bere naladu.
Chce udelat neco, co na ceskem netu neni, venuje tomu cele odpoledne a pak se dozvi, ze je teply a kazi cizi praci.
Priste uz to rozhodovani bude jednodussi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pedrs  |  11. 06. 2009 14:12

Pane, neřešte tyto imbecilní poznámky některých nízkointeligentních jedinců, kteří zvládnou akorát otevřít hubu aniž by věděli, co jim z ní leze za slinty.Já osobně děkuji za překlad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 14:14

ach jo, kde to zase jsme, ze si musime nadavat do nizkointeligencnih jedincu? nikoho tu neurazim jen (podle me) konstruktivne a mozna s vetsi mirou rozhorceni kritizuji odvedenou praci.
Preklad mohl byt i pomoci titulku a vysledny efekt by byl z vecneho hlediska stejny, jen umelecky dojem by zustal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pedrs  |  11. 06. 2009 14:16

Vy jste výjimka.Na psal jste normální příspěvek s normálním názorem, ale jiní urážejí a dle mého jsou tím co jsem psal.Vás se to vůbec netýkalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KK  |  11. 06. 2009 18:31

Hele, já sám sem toto video viděl večer, kdy představili 3GS. Proti překladu autora nic nemám, jestli ti něco vadí, klidně koukej na originál.
Já práci redaktora oceňuji - i když by jeho hlas mohl být více nadšený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 19:26

to je presne ono..ja ho ocenuji taky za preklad a proti prekladu ani zbla, ale proti jeho interpretaci ktera, dle meho osobnihonazoru - ktery nemusi nikdo sdilet a jak tomu nikoho nenutim - degraduje cele video. A isibne navrhuji jine, konstruktivni reseni v podobe titulku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith  |  12. 06. 2009 22:54

"Plížíme se radostně! Plížíme se radostně....Jasánek radostněji, neplížíme se pro smrt!!"
Ale teď vážně, máte pravdu, že překlad není nadšený, ale nadruhou stranu pláčete na špatném hrobě. Tím správným je neexistujicí Apple Czech, distributor, nebo prodejce, kteří by se o ten nadšený překlad měli postarat. Předpokládám, že redakce za něj nedostane ani korunu od vyše jmenovaných.
Upřimně ten dabing je perfektní a zajímalo by mě, kdo je autorem. Navíc pořad louskám dokumentace v angličtině, nebo to má titulky, takže jsem rád, že toto video někdo nadaboval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 14:12

ano prosim, priste jen udelejte titulky nebo se vzijte do aktera a stejne jeako on to prozivejte, ale opravdu si myslim ze titulky budou lepsi. To mate jako s ceskym dabingem filmu, copak se radeji divate na predabovany film nebo na original anglicky s ceskymi titulky ?
Ano, vasi prace si cenim, ale usili bylo bynalozeno trosku spatnym smerem. Nic vic tim nerikam, nijak vas nechci urazet. Ale opravdu jste tu reklamu docela zazdil. Zkuste se podivat na vec ocima Apple...urcite je soucasti marketingu ten spravny hlas, ktery k divakovi promlouva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  11. 06. 2009 14:13

Filipe neřešte to, jsou to s prominutím (paka...)
Naopak jen tak dále. Myslím si že většina je těch co to ocení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 14:18

jo urazet nekoho jen protoze ma jiny nazor...opravdu krasne...
ano pane kuzel, pokracujte v praci, jen to delejte prosim jinak ... nic vic nerikam...boha jeho..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muddy  |  11. 06. 2009 16:48

Já si to projel a ten dabing přišel docela vhod. že se vám nelíbí je jedna věc, ale momentálně zastáváte menšinový názor, Pro příště vám doporučuji si tedy takové video najít v originále a neřešit překlad na mobilmanii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 17:15

a to na zaklade ceho VY mi budete odepirat moznost se vyjadrit ?:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muddy  |  11. 06. 2009 22:41

Nikdo nikomu nic neodepírá. jen tak proč to ,,VY'' elementární slušnost, že? Mám-li to napsat jinak : Já s tebou krávy nepásl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 23:53

kdyby jsme spolu kravy pasli, tak vam tykam jako tykate vy me, tedy ja se vyjadruju aspon trochu slusne a s jistou merou anonymni ucty...ale co uz..zpet k tematu...
Vy se o to zjevne snazite predchozim prispevkem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kučera  |  11. 06. 2009 14:24

Já za hlasový překlad děkuji, nemusel jsem nic číst a mohl se soustředit na obrazovou informaci... Díky Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  11. 06. 2009 14:30

Pripojuji se k podekovani. Je to velmi prijemne a bez omoci nadabovany. Diky. Je to super si to poslechnout, nez precist. Diky za super praci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peca  |  11. 06. 2009 14:54

Nevim jak vy, ale ja tu narazku na pritepleny hlas pochopil spis na toho cernocha....prekladajici redaktor to mozna mohl vice prozivat, ale je jasne ze to byla rychlovka a ne ofic reklama. Ja za sebe diky za preklad. Nejsem zase takovy blazen abych se vyzival v reklame a musel ji mit v origo zneni s titulky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian  |  11. 06. 2009 15:22

Nepisem casto do diskusii, ale rozhodol som sa podporit Vasu aktivitu - preklad.
Podla mna to bolo celkom fajn /dobry napad/ a spravte to aj nabuduce.
Pre tych, ktorym sa dabing nepaci, nech si pozru original.
(a len pre info, s anglictinou problem nemam;))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 15:32

Ano ano, prave ze jsem si poslechl orignial a na obranu Apple (ac nejsem jejich nejvetsi fanda) jsem vyjadril svuj pohled na video a navrhl pro budoucnost lepsi reseni....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bat  |  12. 06. 2009 15:01

do diskuze pisu jednou za rok - ale ROZHODNE DEKUJI ZA PREKLAD. Sice to nebylo tak KEEP SMILE AND HAPPY jako od toho afroamericana, ale ja si jako prumerny clovek plne uvedomuji, ze jde o reklamu a soustredim se stejne jen na fakta a ne na paraverbalni projev. A vubec, jestli bude u nas stat 20 tisic, tak je to buhuzel stejne jedno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eRiper  |  11. 06. 2009 16:47

Dweep: Však tě nikdo nenutí se dívat. Na video se klidně můžeš podívat na apple.com....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 17:16

ano, nerikam ze ne, ale kdyz se podivam, nemuzu rict svuj nazor na to a snad ro priste zlepsit uroven obsahu mehoi oblibeneho serveru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KK  |  11. 06. 2009 18:32

Příště dodej svý nadabovaný video a nemel. MM ho ráda zveřejní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 06. 2009 23:55

kdyz uz bych za takovou praci byl placen, udelam titulky a nebudu to dabovat, jak jsem uz rekl v uplne prvnim mem prizpevku...
cist a premyslet nez neco napisu....
a ZNOVU opakuji, ja si vazim autorovy snahy, jenom je podle me vednea spatnym zpusobem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KK  |  12. 06. 2009 09:53

Hele, příště se optej šéfredaktora, jestli by měli zájem a klidně udělej titulky. Oni ti za to nějakou kačku dají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 06. 2009 13:04

Vidis a prepis dabingu je v zapeti na dalsi strance - Filipe, ocenuji vas cas, ktery jste stravil prepisem. Diky snad za ty kteri EN tak dobre neovladaji a je jim toto k ruce a presto zustane zachovana kvalita cele reklamy.
KK:
asi jste uplne nepochopil moji pointu. Ja opravdu nechci a nemam cas delat titulky, jenom kritizuji Filipovo prvotni praci. Nic vic. Radte nekomu jinemu co ma jak delat, prosim, ne mem jak mam komentovat nebo kritizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KK  |  13. 06. 2009 23:44

Kopeš tu kolem sebe jak malý děcko. Chovej se jak chlap proboha. Něco jsi tak "trochu" neodhadl, tak se k tomu postav čelem a řekni - ok, moje chyba. Zatím se tu prezentuješ jako nějakej přizdisráč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 06. 2009 01:24

jeeezis marja to je zase nekdo moc chytrej. Jak jsem mohl neodhadnout svuj vlastni subjetivni nazor asi? proboha vzdyt od toho to je subjektvini a muj nazor. Nekazu pravdu, jen rikam co si myslim. Je preci uplne jedno jestl ise Vam libi nebo ne. Me to nezmeni, Vas to nezmeni ani redaktora ne. Tak uz proboha rejpejte do nekoho jineho, kdyz to mate tolik zapotrebi. Nesouhlasite se mnou, dobre, Vase vec, uz jste to ale rekl tak uz staci. Me to je fakt uplne jedno co VY si o mem nazoru myslite:)
Jako malej kluk se chovate vy, kdyz ma te zapotrebi mi neustale "nadavat" a jste k politovani...;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cechi  |  15. 06. 2009 19:16

no to jsou kecy a vrcholem nápad dát tam titulky - do tak malého videa, kde se člověk dívá na ten telefon. ale bude lepší, když tam nabastlíme titulky; a že nic nebude vidět? nevadí.
nedělej ze sebe šaška

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  11. 06. 2009 12:50

mě nejvíce zaujalo hlasové ovládání, jen škoda, že nebude oficiálně přístupné pro 3G... Snad to někdo dokáže zprovoznit alespoň neoficiální cestou...
Jinak nový FW konečně zavře hubu těm, co se do iphonu jen naváželi kvůli kravinám, co neuměl...

Další věc, co mě velice potěšila je fakt, že safari si konečně bude pamatovat loginy a hesla, což mi doteď dost scházelo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 06. 2009 12:59

A co dorucenky sms? Uz jsou? Jsou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 06. 2009 13:00

Pardon, to nebylo na tebe Apophisi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawo  |  11. 06. 2009 13:26

O doručenky (pokud někomu chybí) lze jednoduše "zažádat" při psaní SMS. Před celou zprávu se přidá jednoduchý kód (pro Vodafone myslím *#N# nebo tak nějak) a po odeslání SMS je doručenka přijata. Zadaný kód se samozřejmě příjemci nezobrazí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 06. 2009 13:48

To mam pred kazdou zpravou psat nejaky klikyhaky jo? Super reseni Takove... hodne prakticke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mino  |  11. 06. 2009 14:29

Apple=jednoduchost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hudecheck  |  11. 06. 2009 17:55

Ještě jedna taková "kravina" co neumí a tou je multitask :D :D :D. Opravdu mi to nové FW zavřelo hubu :P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hehe  |  12. 06. 2009 16:37

Multitasking - mel byste popsat na co ho potrebujete, ale ja bezne poustim skype na iphonu na pozadi. U jinych aplikaci jsem to nepotreboval, ale casto mi na pozadi bezi i safari, ale davam prednost vydrzi baterky. U Games to taky jde, ale proc, kdyz to zere baterku (stejne tak jako na Pre, WM ci Symbianu). Nerikam, ze to je super, ale ta moznost na iPhonu je.
Netvrdte, ze neco nejde, kdyz o tom nevite. Radeji bych se ptal ...
(jailbreake neni nelegalni, tak jako instalovat upravene ROM na WM)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hudecheck  |  12. 06. 2009 18:03

Jestli máte namysli multitasking dosažený pomocí JB tak tohle opravdu nepočítám. :P Nevytahujte tady žádné neoreginální a jiné po domácku zbastelné ROM pro WM protože i bez nich tam MT jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2009 08:25

Ano, MT tam sice je, ale vsichni vime, jak je WM zarizeni bez "cooked-ROM" nepouzitelne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reborn  |  11. 06. 2009 12:44

Páni, iPhone šel vžycky naprosto kolem mě, ale teď sem příjemně zaskočený. Počkam si na HTC HD2, novou Omnii a uvidíme .. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Corwin8  |  11. 06. 2009 13:31

ani vůči současnému HD si nový iPhone (co se týče funkcí a možností) neškrtá. pokud někdo zvolí iPhone místo HD, tak to udělá z jiných důvodů, než je Copy/paste, mms a navigace, který už dávno u WM jsou. Tím nechci říct, že zvolit si iPhone je špatné... určitě se spoustě lidem hodí víc, protože je slast ho ovládat, ale nový iPhone podle mě nemůže nikoho najednou přesvědčit, že je lepší/horší než WM zařízení... naopak se mi zdá skoro nemožné si mezi nimi vybírat...to spíš mezi androidem/palmem/iPhonem... a vůbec, Touch HD je nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Corwin8  |  11. 06. 2009 13:33

a aby to nebyl úplný OT, tak dodávám, že video na mě nezapůsobilo... tenhle uhlazený marketing Applu už dávno všichni známe a proto vyplulo na povrch, jak málo se iPhone změní...žádné WOW se rozhodně nekonalo a to rád sleduju všechny top mobilní novinky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  12. 06. 2009 14:14

to máš pravdu to už známe tohle s tou rychlostí říkali aji u 3g na tohle jim neskočim si počkam jaki to bude až to bude tady a budou na to recenze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D!eSel_78  |  11. 06. 2009 17:26

Kazdy sa ohana funkciami, ale to, ako sa k nim dostat zaujima urcite viac ludi ako papier. Okrem mobil-nadsencov. Nech ma HD aj o 300 funkcii na viac, kto to vyuzije? Aby som vyuzil vsetky, nic ine, ako hrat sa cely den s mobilom by som robit nemohol. Co dolezite vam ponukne HD a iPhone nie? Tvorba dokumentov? Prosim vas, kto tvori dokumenty na dotykovom displeji. Lepsi fotak? Dobre, na papieri. Ale ani HD, tak iPhone, nie su urcene na profi fotky. Priserne ovladanie? To ano. Kludne oponujte tym, ze na WM je viac programov. Je. Priserne vela odpadu, a tie uzitocne vam ponukne aj iPhone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reborn  |  11. 06. 2009 17:55

Přesně, jde o to, jak se k nim dostat. Co se týče ovládání PRSTAMA, zatim nemá konkurenci. Pomalu začíná mít, to ano, ale ještě ji stále nemá..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hudecheck  |  11. 06. 2009 18:07

Palm Pre už ho ale předstihlo o několik délek :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  11. 06. 2009 18:36

palm pre predstihol iphone vo vsetkom, v padani systemu, v nechcenom mazani vsetkych udajov na telefone (mossberg to zazil), v rezani syra (tie hrany su ostre), v neohrabanosti klavesnice, v cudnom chovani systemu (tvari sa ako v roamingu aj ked nie je, blokuje to dost vela funkcii) atd atd
mozno to vsetko opravia/vylepsia, ale zatial by som ho nebral, multitasking na neexistujuce aplikacie a synergy na bordel v kontaktoch mi za to nestoja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hudecheck  |  11. 06. 2009 20:11

Já jsem samozřejmě reagoval na předešlý příspěvek, kde dotyčný psal, že ještě nebyl pokořen, co se týče ovládání prsty a to, že ho Pre porazilo je myslím si celkem patrné a nemyslím si to jen já, ale i lidé, kteří jej recenzovali jako neovlivnění iPhonem.
Každý přístroj má dětské nemoci, které budou jistě brzo opraveny, alespoň ty co tady píšeš. Vždyť prodej byl zahájen před 3 dny. Padání systému?? Kdes to slyšel? Řezání sýra - to nechápu jak myslíš? Klávesnice je údajně velmi dobrá - pořád lepší než psat na SW klávesnici :D. Čudné chování tváří se jako roaming. To bohužel nemůžu posoudit. Byl bych vděčný za zdroj resp. rovnou recenzi. Multitask se samozřejmě dá používat i bez aplikací třetích stran, ikdyž už na něj exituje několik desítek aplikací + emulátor ze starých palmů :P. Synergii si samozřejmě můžeš nastavit pořád lepší než takovou šikovnou funkci vůbec nemít... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  11. 06. 2009 21:01

takmer vsetky tieto problemy co som napisal, som nasiel na engadget a precentral, na engadget bolo mimo ine aj video kde pomocou pre krajal syr :) na tu ostru hranu sa stazuje takmer kazdy
a s tou klavesnicou nesuhlasim, tlacidla su male a ak ma clovek iba trochu vacsie ruky tak urcite casto stlaci viac tlacidiel, na SW klavesnici je to osetrene (zase vychadzam s kombinovanych recenzii, mimo ine precentral, mossberg atd), ked klavesnicu tak landscape, sice to zvykne byt ozruta, ale splna ucel
a synergy sa praveze neda nastavit, bud vsetko alebo nic (podla toho co pisali na precentral), takze mozem mat bud uuuuuuplne vsetky mailove adresy na ktore som kedy pisal ako kontakt, alebo to nebudem pouzivat vobec
a classic emulovanie sa nepocita ako nativna aplikacia, ak by som sa chcel bavit v 5 rokov starom UI tak si kupim WM, sice je to dobry sposob, ako nahradit nedostatok aplikacii, ale pristup apple sa mi pacil viac -> oni dali SDK vyvojarom este pred samotnym spristupnenim iphonu 3G a appstore sa otvoril s cca 1000 aplikaciami, palm zatial dal SDK iba do ruk "VIP", takze vacsi narast aplikacii by som v blizkej buducnosti necakal
a nadmerne vychvalovanie ovladania som naozaj nezaznamenal, verim, ze moze byt na urovni iphonu, ale nic extra navyse, jediny vyraznejsi prvok ovladania ktory iphonu chyba je to vysuvne menu, inak je to totozne ak neberiem do uvahy material z ktoreho vyrabaju display (plast vs sklo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dark.key  |  14. 06. 2009 16:27

to D!eSel_78
jediné v čem s vámi souhlasím je že ani HD ani to Íčko od Jablek nemá profi foťák. Jinak je Iphone stále pořád to samé ale lidi to pořád kupujou. Ale že do 3 generace jednoho a toho samého nasadí 3Mpix foťák s autofocusem není žádná záchrana oproti minulosti. nahrané video bude stejnak trhané. hlasové ovládání, fajn nápad, funkcnosti ale jenom pro pár lidí co maj bezva anglinu. slot na karty to taky nema....
a co se týče přesyceností apps u WM tak nikdo nechce po nikom aby je všechny používal. WM používá spousty chytrých přístrojů, a na když je jich spousta tak jsou aplikace ktere na nich nechodí - tzn. vzdycky se najde nejaka jina aplikace ktera na tom chodi. apps pro iphone je méne ale kolik je mobilnich pristroju se sw od Apple než se sw od MS? u MS si alespon muzu vyhrat se systemem a nastavením (jak sys tak appps).
a jak se někdo výše zmiňoval o dotykovem ovladani, jo je to bezva, ale rozumnej nactrt, podpis nebo třeba gesta na tom proste neudělate. ale srovnavat odporove ovladani a kapacitni (jablíčko) hodně zavání míchání jablek s hruškama.
můžu jenom dodat že Iphone je jako harlej. rychlostni rekord s nim netrhnete, neudelate s nim velkej nakup v krame, kdyz se s tim neco stane a date to do servisu tak se prohnete jak čerstvy proutky na pomlazku. ale je to stylovka, kterou má čím dál více lidí a to není pěkné.
no uvidíme kdo mě od teďka nebude mít rád a co z toho co jsem napsal nakonec nebude pravda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ESAUL  |  14. 06. 2009 16:53

Jenom bych podotkl, ze nahrane video trhane nebude, alespon ne za dne. Ve svem 3G mam aplikaci Cycorder s kterou videa bezne nahravam a rozhodne nejsou trhana, navic ma iPhone oproti ostatnim telefonum pomerne slusnou kvalitu nahravani. Zde je kratky zaznam z tel. www.facebook.com ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dark.key  |  14. 06. 2009 17:18

na video jsem koukal, ale připadá mi stále trhané i za tak dobrého počasí, ale pro mě podmínky nikdy nedosažitelné. já jsem se natáčení videí přes telefon naprosto vzdal a nosím malou příruční kamerku od Sony, točím vetšinou ještě rychlejší pohyby než vy v horších světelných podmínkách. moje chyba že chci po "telefonu" víc než dobré video.
btw: já proti Iphonu nemám nic, protože vím že se ho všichni snažejí napodobit tak aby mu vzali dech. sám mám doma první verzi, na kterou sem stál frontu ještě ve státech u Apple Store před 2 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ESAUL  |  14. 06. 2009 16:57

Pak se jeste vyjadrim k tomu slotu na karty - opravdu to pri kapacite 16/32GB je zapotrebi? Zajimalo by mne kdo to zaplni, ja mam 8GB a bohate mi to vystaci. Co se tyce aplikaci, tak v tomto smeru je iPhone mnohem napred prede vsemi. Do telefonu si proste nahrajete jakou aplikaci potrebujete, nemate tam zbytecne navic nejake jine. Jinak se pridavam k nazorum, ze iPhone bez jailbreaku ci noveho fw je polovicni a nema naplno vyuzity potencial.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dark.key  |  14. 06. 2009 17:57

je fakt že někdo má menší nároky na kapacitu než já. cestuju pracovně hodně po evropě a 2x na jedno místo jsem zatím nejel. takže mám telefon s navigací a v něm mapy (7GB), sem tam se rád podívam na filmy (další 4GB karta), ale poslouchám i muziku když nekoukám a nepracuju a jdu na pivko za klukama a tu cestu sociálkou si krátím poslechem muziky (další 4GB karta). sice by se mi to vešlo do 32GB iphona ale karta ve ctečte je karta ve čtečce. než to zdlouhavě kopirovat... no nic. četl jsem diskuze o navigaci v iphonu, a záleží asi na človeku, někomu to vyhovuje někdo nadává. asi zaleží na kvalitě antény kus od kusu.
apps jsou na dlouhou diskuzi. muj postřeh je takový, že všechno důležité v něm je, a na normální použití telefonu to stačí. (pokud vím tak store asi za ty 2 roky přetejká aplikacema), ale ja to mam jenom jako takovej pěknější telefon (ikdyž už odpočívá v šuplíku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ghost  |  29. 06. 2009 00:26

ale je to stylovka, kterou má čím dál více lidí a to není pěkné. .......to je snad dobře ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hd  |  11. 06. 2009 21:04

Svata pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  11. 06. 2009 12:35

Pardon, ale já nic nevidím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 11. 06. 2009 13:58

zapněte si flash, zkuste jiny prohlizec, jiny pocitac...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr  |  11. 06. 2009 20:54

mi se přehraje jen cca 5% a pak naskočí iphone s českou vlajkou v kruhu vlevo nahoře... a to jak na ie7 mf i gc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr  |  11. 06. 2009 21:03

beru zpět: na google chrome se mi přehrálo celé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  11. 06. 2009 12:13
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor