Musím konstatovat, že klasická "apple sluchátka" ať už s konektorem 3,5 jack nebo jejich prakticky identický model s konektorem lightning jsou skutečně ne moc odolná až šmejdská - co se týče výdrže. Zvuk mají dobrý a hlavně mají i dobrý mikrofon na hovory.Řešil jsem něco podobného a sluchátka od Apple mi šla do kytek vždycky zhruba po 4-6 měsících používání. To jsem se k nim přitom choval pěkně a dbal jsem na to, abych kabely neohýbal, nelámal atd. Teď používám bluetooth Pioneer, zvuk OK, ale mikrofon nic moc - protistrana si stěžuje na slabý zvuk.Nemáte někdo nějaká prověřená bluetooth sluchátka, s kterými se dá dobře telefonovat, mají dobrý zvuk a vydrží minimálně 8 hodin provozu?
4-6 mesicu? Po tejdnu jsem nevedel, kde jsem je nechal 😃Tak Airpody? Ty mam kupodivu uz tak rok. Asi jak mi prijde, ze je musim co chvili ztratit, tak si je vic hlidam. Vydrzi 5 hodin a daji se nabijet prubezne v ty svy krabicce, takze celkova vydrz je asi 24 hodin.Na hovory naprosto idealni zalezitost. Slysim sam sebe (bez zpozdeni nebo ozveny :)), slysim druhou stranu a druha strana slysi me naprosto bez potizi.
Funkce komunikátoru je u AirPodů pěkný bonus. Výhodou je i to, že se dají používat střídavě po jednom (na telefonování stačí v pohodě jedno sluchátko), čím lze dosáhnout nepřetržitého používání při telefonování, ten druhý se mezi tím vždy dobíjí.
A jen dodám že se dobíjí velmi rychle, z 0 na 3 hodiny poslechu (tedy cca hodinu hovoru) za 15 minut.
Tak tak. Jen doplním, že podobně jsou na tom Apple Watch, za 15 min. bez problémů z nuly na 25-30%, což mi obvykle stačí na kratší den bez zátěže.
Nevim jak to sice delas, protoze ja jsem neznicil ani jedny sluchatka za celou dobu co pouzivam iPhony, ale chovat se k necemu "pekne" ma asi kazdej jinak.Kazdopadne jdi do Airpods (pokud neztracis veci), protoze jsou absolutne bozi!Zvuk maji docela OK (na pecky hodne dobry), mikrofon skvely a uzivatelsky komfort je ze vsech sluchatek, co jsem mel, naprosto nesrovnatelny.
Zadny Apple, zadne problemy. Servisy jsou plne jajafounu, proc asi.
Protože se jich hodně prodá a dlouho se užívají?
Prodava se jich oresne 13 procent z celeho trhu. Zastupce v servisech maj tak z padesati procent. Cili neco jako neprima umera u afroamericanu v populaci a ve vezeni.
To není pravda. Vymýšlíš si hovadiny.Poruchovost smartphonů je stejná napříč celým spektrem, ty rozdíly jsou minimální.Otázkou je životnost iPhone, ta je obvykle násobně delší, než u průměrného telefonu s Androidem. Takže v situaci, kdy stejně starý drojd po záruce majitel vyhodí do popelnice, majitel stejně starého iPhone jej ještě dá do opravy, protože mu bude fungovat v pohodě další dva roky.Takže i když je podíl iPhone na trhu cca 13%, skutečná penetrace je mnohem vyšší, neboť se do tohoto měření vždy počítají pouze nově prodané kusy, nikoliv přístroje v provozu.A Apple překonal miliardu aktivních iOS zařízení už před dvěma roky. Teď někdy by měl překonat miliardu aktivních iPhonů.
Spotřební elektronika.
To jsem Vam tak posledne v baumaxu hledal pasti na medvedy.A co byste rekl? Nikde ani jedna! Lidi jich museji mit plny garaze, kdyz uz ani v krame nejsou.Zato v Makru Vam bylo takovyho zradla. Asi budou vsichni na vodni diete.
Jo servisy. Uz taky ctu, co chci, jak je pokrocila doba :)No, tak v servisu jsem ty pasti na medvedy taky nikde nevidel k oprave.Jidlo bych tam teda nehledal. Snad leda, ze by se nekomu zlomil banan.
Reklamace telefonu jsem řešil skoro 15 let z pohledu obchodníka. Chápu obě strany. Zákazník je otrávený nad neustálým řešením reklamací, prodejce také a navíc jsou sluchátka považována jako nevděčné příslušenství k telefonu. Když jsem viděl, jak se k nim chová náš puberťák a likviduje jedna za druhými, dospěl jsem k názoru, že bych nikdy dobrovolně sluchátka neprodával. Zamyšlení - výsledkem může být to, že výrobci přestanou toto příslušenství do balení dodávat. Cenu to nesníží. Chceme to? Pokud by byla sluchátka samostatně prodejná (chápejme - některé příslušenství už nelze koupit samostatně), dala by se jako řešení opakované reklamace vrátit cena samotného příslušenství. Samozřejmě by muselo jít o případ, kdy se příslušenství nahradit dá (za originál) a výrobce pak neodmítá následující reklamace tvrzením, že vada byla způsobena neoriginálním příslušenstvím. Tohle výrobcům prostě nezávidím - zákazník si je schopný koupit opravdový aušus, který v horším případě odrovná telefon (kabel, nabíječka, baterie). Dokáže to pak servis zjistit ve 100%? Ne. Pokud nebyla sluchátka jako významný bonus k telefonu (třeba Sony za 5000 byly před pár lety jako dárek u O2) nepovažoval bych je za příslušenství nezbytné k uzavření obchodu a pro chod telefonu a pouze ho měnil během záruky telefonu nebo po opakované reklamaci vrátil peníze pouze za ně. Něco jiného je nabíjení. To už nezbytné je a zákazník by měl vždy používat originální nabíječku.Kdybych byl prodejce, snad bych na fakturách i uváděl, že sluchátka nejsou součástí balení. Pokud je tam někdo najde, ať je rád, ale s reklamací sluchátek ať ke mě chodit prostě nezkouší 🙂
Vše v jednom...
Chtěl bych jen dodat že platební příkaz je u nás neskutečně podceňovaná systémová páka a lidé se zcela nesmyslně soudí na úrovni trestního práva, místo aby jasné spory řešili občansko-právní cestou na úrovni vydání platebního rozkazu.Pokut jsou věci zcela zřejmé, např. někdo Vám dluží peníze, má vrátit peníze za vadné zboží a pod., je zcela zbytečné se pokoušet prokazovat, jestli páchá zločin. Předložte soudu odpovídající dokumenty a ten ve zkráceném řízení zpravidla vždy vydává platební příkaz, pokud máte v ruce vše potřebné.Právník té dámy je moudrý i chytrý zároveň.Proti platebnímu rozkazu je jen málo obran, pokud jsou podklady jasné. A pokud dlužník na výzvu nereaguje, nastupují obratem exekutoři.
Trochu doplnění, kde je většinou u Tvého doporučení problém.Platební rozkaz musí být doručen přímo do rukou žalovaného, nelze uplatnit žádnou z fikcí doručení, které se standartně používají. U platebního rozkazu je vyloučeno, aby vstoupil do právní moci, aniž by se o něm žalovaný skutečně dozvěděl. A jako poslední možností bývá podání odporu, potom se vydaný platební rozkaz zruší a věc se následně projedná u soudu.Takže jsi tam, kde jsi vlastně nechtěl, rozhodně nikoliv s exekutorem.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 11. 2018 21:14
Ano to je pravda. Ty možnosti existují.Nicméně obsah tvého sdělení má stejnou váhu jako třeba sdělení, že "plavání je velmi zdravé, ale v moři tě může pokousat žralok." Tedy jak? Končíme s plaváním?Takže není to tak, že platební rozkaz je nedoručitelný, že se o něm žalovaný nemůže dozvědět a už vůbec není dáno, že bude zrušen a případ bude podstoupen soudu.To jsou jen běžné komplikace a možnosti v některých případech. Jako u všeho. Doručit obvyklé firmě v ČR soudní dokument je jednoduché jako facka, posoudit případnou oponenturu u příslušného jednání taktéž a exekutor? ...., to je volba. Volba žalovaného.Znám to dobře z osobní praxe, nejsem první podnikatel, kterému někdo zůstal dlužen.OK?
Ta obrana je tak snadná, proto efekt o kterém jsi psal (exekuce) se v mnoha případech nedostaví.Zůstává pouze naděje a poté zklamání.Ano, po velice dlouhé době v některých případech nakonec dojde k mimosoudnímu vyrovnání, většinou těsně před závěrečným jednáním.Mohu Tě poprosit příště bez příběhů?
Promiň, ale s příběhy, proč to v některých případech nemusí vyjít jsi začal ty. Obrana není snadná, odvolání proti platebnímu příkazu opět posuzuje soudce a bez pardonu jej zamítne, pokud je odvolání blbost vycucaná z palce u nohy.
Není to odvolání, ale odpor, který lze formulovat jako promlčení/splátky/uhrazeno.Minimálně druhá možnost je využívaná s vysokou účinností.Končím, od začátku to bylo myšleno jako doplnění Tebou napsaného, nic víc...P.S.: a máš na to 15 dní.
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 11. 2018 10:33
Paní Kristýna bude zřejmě lopatka exkluzivního charakteru - taková ta "blondýna", která zmateně jezdí v luxusním SUV od manžela a hraje si na velkou dámu z amerického seriálu..Protože asi nikoho normálního nenapadne se soudit a požadovat odstoupení od celé kupní smlouvy kvůli přibaleným sluchátkům. Proboha, vždyť to jsou úplně základní sluchátka za pár kaček, přibalené jako "bonus". To je podobné jako chtít vrátit celé nové auto jen kvůli tomu, že výstražný trojúhelník byl polámaný a nešel složit.. 😀
Nic ve zlým, ale za blondýnu ... co se dobrovolně vzdá svých práv ... tu jsi tímhle příspěvkem spíš ty.Ta holka je až výjimečně chytrá. Můžeme maximálně spekulovat, jestli není až vychytralá. Každopádně využila systému a svých smluvních práv dokonale.
Možná by jste změnil názor, kdyby jste měl nehody a ten trojúhelník potřeboval. Přitom po každé reklamaci by byl stejně nepoužitelný. A ještě by jste pokaždé mohl dostat od policie pokutu, že nemáte za autem postavený trojúhelník.Firma, která po několikáté reklamaci nedokáže dodat zboží bez vad u mě rozhodně ztratí důvěru a už si od ní nic nekoupím. Raději si připlatím, než řeším reklamace.
Kdyby to byla sluchatka za par kacek, proc je musela 5x reklamovat a nedostala nove?
Na druhou stranu - sluchátka byla součástí balení. Samotný iPhone se bez nich neprodává, takže odstoupení od smlouvy - tzn. vracení kompletního balení prodejci a financí kupující je v pořádku. Stejně tak by to mohla udělat s kabelem nebo nabíječkou.
Já zažil něco podobného ale s telefonem, 4 krat reklamované závady a nechtěli mi vrátit penize. Vždy to musi byt 3 stejné nebo 4 závady jiné, ale pozor musi to bránit v uživani, což sluchatka jsem taky ke konci řešil s dalšimi zavadami a je to sporné trochu. Když to zhrnu, pul roku tvrdého boje, jsem nakonec vyhrál po páte reklamaci a bylo mi vráceno 22tisic 2 dny před koncem záruky, což potěšilo když se S7 edge se prodaval na inzerci tak za 7k. Dohromady 5 reklamaci, u každé 3-4 závady, prodejce T-Mobile. Řešeno Čoi na soud nedošlo. Velky pozor na telefony u operatoru, maji tak trochu své záručni podminky (slova ČOi) Jinak rada na závěr, pokud vite že jste v právu tak bojujte, nevzdávat to. O všem rozhoduje servis, dobře zvažit jaký vybrat, operátoři mají své nasmlouvané a budou vám tvrdit že musite využit jejich (není to pravda) Celkem hnus.
Priznam se, ze do toho bych nesel - riskovat 10 000 za spor kvuli sluchatkum. A ani ve snu by me nenapadlo, ze mam pravo na dobropis, kdyz jsou vadna jen sluchatka. Ono taky 5x reklamovat sluchatka musi byt poradny opruz.
A na to se ti parchanti právě spoléhají, že těch 10k neriskneš. Hned bych jim krom vrácení těch pár stovek za sluchátka a zaplacení škod protistraně nařídil uhradit mega jako pokutu.
za co milion?
Chtel z toho udelat exemplarni pripad potrestani za to, ze delali ze zakaznika vola. Oni Cesi maji velky smysl pro dramaticnost a velka negativni gesta.
Pokutáři všech zemí, spojte se! Co milion, miliardu!
18k označit jako "pár stovek", to jsou dneska věci...
Apple dodava sluchatka za 18k?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.