iXoost (www.ixoost.it) dává nový život úžasně tvarovanému potrubí výfukového systému závodních vozů (nejen) Formule 1.

iXoost (www.ixoost.it) dává nový život úžasně tvarovanému potrubí výfukového systému závodních vozů (nejen) Formule 1.

Překvapuje vás, že iXoost sídlí v Modeně nedaleko továrny Ferrari? Za „dárce orgánů“ však posloužily i mnohé další značky.

Překvapuje vás, že iXoost sídlí v Modeně nedaleko továrny Ferrari? Za „dárce orgánů“ však posloužily i mnohé další značky.

Po technické stránce nejde o nic objevného, jsou to celkem konvenční reproduktorové soustavy, zvuk se do nich dostává dokovacím konektorem, nebo 3,5mm jackem.

Po technické stránce nejde o nic objevného, jsou to celkem konvenční reproduktorové soustavy, zvuk se do nich dostává dokovacím konektorem, nebo 3,5mm jackem.

Kromě hudby si z iXoost prostřednictvím stejnojmenné aplikace můžete pustit i nahrané zvuky motorů. „Vtipné“ je, že i za ni musíte zaplatit. Na druhou stranu funguje i s jakýmkoliv jiným reproduktorem a to 1 euro je jediná cena, kterou si z portfolia značky mnozí z nás mohou dovolit...

Kromě hudby si z iXoost prostřednictvím stejnojmenné aplikace můžete pustit i nahrané zvuky motorů. „Vtipné“ je, že i za ni musíte zaplatit. Na druhou stranu funguje i s jakýmkoliv jiným reproduktorem a to 1 euro je jediná cena, kterou si z portfolia značky mnozí z nás mohou dovolit...

Vše je přísně individuální záležitost. Zákazník ukáže na konkrétní potrubí, pak volí způsob úpravy, materiály a barvy pro základnu, šrouby, kolečko regulace hlasitosti, části reproduktorů, nebo barvu kůže pro odkládací přihrádky.

Vše je přísně individuální záležitost. Zákazník ukáže na konkrétní potrubí, pak volí způsob úpravy, materiály a barvy pro základnu, šrouby, kolečko regulace hlasitosti, části reproduktorů, nebo barvu kůže pro odkládací přihrádky.

Původní výfukové potrubí iXoost precizně zpracuje, doplní vlastními díly, vše upevní do stojanu, přidá nezbytné reproduktory a elektroniku. Nechybí kůže a „přiznané šrouby“. Vše dýchá motorsportem.

Původní výfukové potrubí iXoost precizně zpracuje, doplní vlastními díly, vše upevní do stojanu, přidá nezbytné reproduktory a elektroniku. Nechybí kůže a „přiznané šrouby“. Vše dýchá motorsportem.

Původní výfukové potrubí iXoost precizně zpracuje, doplní vlastními díly, vše upevní do stojanu, přidá nezbytné reproduktory a elektroniku. Nechybí kůže a „přiznané šrouby“. Vše dýchá motorsportem.

Původní výfukové potrubí iXoost precizně zpracuje, doplní vlastními díly, vše upevní do stojanu, přidá nezbytné reproduktory a elektroniku. Nechybí kůže a „přiznané šrouby“. Vše dýchá motorsportem.

Volí se také stupeň „kosmetické úpravy“ svodů. Mohou zůstat tak, jak je ožehly ostré závodní motory, Italové je mohou leštit, nebo dostanou nový chrom a září tak novotou. Vše podle přání zákazníka.

Volí se také stupeň „kosmetické úpravy“ svodů. Mohou zůstat tak, jak je ožehly ostré závodní motory, Italové je mohou leštit, nebo dostanou nový chrom a září tak novotou. Vše podle přání zákazníka.

K novým „repráčkům“ dostanete historickou dokumentaci. Které závody potrubí odjelo, se kterými jezdci a s jakými úspěchy? Tady vidíte, že se mezi závodní monoposty vloudilo i jedno sériové vozidlo (i když v tomto případě jsou na místě uvozovky, Bugatti EB110 rozhodně není žádná tuctovka).

K novým „repráčkům“ dostanete historickou dokumentaci. Které závody potrubí odjelo, se kterými jezdci a s jakými úspěchy? Tady vidíte, že se mezi závodní monoposty vloudilo i jedno sériové vozidlo (i když v tomto případě jsou na místě uvozovky, Bugatti EB110 rozhodně není žádná tuctovka).

Tvůrci se dušují, že všechny jejich soustavy hrají naprosto špičkově. Naznačené možnosti ovlivňují design, ale také cenu. Asi tušíte, že potrubí z Formule 1 není úplně levná záležitost…

Tvůrci se dušují, že všechny jejich soustavy hrají naprosto špičkově. Naznačené možnosti ovlivňují design, ale také cenu. Asi tušíte, že potrubí z Formule 1 není úplně levná záležitost…

Čtyřkrké (řada iXoost Òt) pochází z osmiválců. Na výběr jsou jména jako Red Bull F1, Williams, Cosworth v několika exemplářích z Formule 1 a Indy Car, zastoupen je Lotus, někdejší tým F1 Minardi, slavný stavitel podvozků Lola s několika motory, nechybí Ford, Renault, Honda a samozřejmě Ferrari. Začíná se na 5 250 eurech, tedy s daní asi 175 000 Kč.

Čtyřkrké (řada iXoost Òt) pochází z osmiválců. Na výběr jsou jména jako Red Bull F1, Williams, Cosworth v několika exemplářích z Formule 1 a Indy Car, zastoupen je Lotus, někdejší tým F1 Minardi, slavný stavitel podvozků Lola s několika motory, nechybí Ford, Renault, Honda a samozřejmě Ferrari. Začíná se na 5 250 eurech, tedy s daní asi 175 000 Kč.

Pětikrké svody (iXoost Dês) pochází ze závodních desetiválců a momentálně je dost vyprodáno, můžete mít pouze Jordan EJ14 F1 Ford Cosworth CR V10 z roku 2004. Přijde na 6 500 eur, tedy asi 215 tisíc korun.

Pětikrké svody (iXoost Dês) pochází ze závodních desetiválců a momentálně je dost vyprodáno, můžete mít pouze Jordan EJ14 F1 Ford Cosworth CR V10 z roku 2004. Přijde na 6 500 eur, tedy asi 215 tisíc korun.

O dvanáctiválce (iXoost Dàdês) je také nouze. V současnosti je volné pouze zmíněné Bugatti za 225 tisíc korun.

O dvanáctiválce (iXoost Dàdês) je také nouze. V současnosti je volné pouze zmíněné Bugatti za 225 tisíc korun.

..ale výsledek stojí zato. Tvůrci totiž tentokrát nezůstali jen u svodů, ale použili i turba!

..ale výsledek stojí zato. Tvůrci totiž tentokrát nezůstali jen u svodů, ale použili i turba!

..ale výsledek stojí zato. Tvůrci totiž tentokrát nezůstali jen u svodů, ale použili i turba!

..ale výsledek stojí zato. Tvůrci totiž tentokrát nezůstali jen u svodů, ale použili i turba!

..ale výsledek stojí zato. Tvůrci totiž tentokrát nezůstali jen u svodů, ale použili i turba!

..ale výsledek stojí zato. Tvůrci totiž tentokrát nezůstali jen u svodů, ale použili i turba!

Nejstarší výfuk je z Cosworth DFV, který jezdil ve voze Lotus 79 (rok 1978) týmu John Player Team Lotus. Pilotoval jej Ronnie Peterson. I takový kus historie můžete mít doma. (obr.: Pinterest)

Nejstarší výfuk je z Cosworth DFV, který jezdil ve voze Lotus 79 (rok 1978) týmu John Player Team Lotus. Pilotoval jej Ronnie Peterson. I takový kus historie můžete mít doma. (obr.: Pinterest)

Naopak nejmladší je z Williams F1 FW35 z roku 2013 – v nabídce jsou čtyřkrké svody z levé i pravé strany osmiválce. Tým tehdy dopadl bídně, ale svody vypadají famózně. (obr.: F1sport.AutoRevue.cz)

Naopak nejmladší je z Williams F1 FW35 z roku 2013 – v nabídce jsou čtyřkrké svody z levé i pravé strany osmiválce. Tým tehdy dopadl bídně, ale svody vypadají famózně. (obr.: F1sport.AutoRevue.cz)

Zdálo se vám to, co jste doposud viděli, nudné? Co říkáte na iXoost Radial6?

Zdálo se vám to, co jste doposud viděli, nudné? Co říkáte na iXoost Radial6?

Jeden z designérů iXoost má blízko k letadlům, a tak si Radial6 bere díly z vrtulového letadlového motoru.

Jeden z designérů iXoost má blízko k letadlům, a tak si Radial6 bere díly z vrtulového letadlového motoru.

iXoost Radial6 má dva výškové (28mm), čtyři středové (57mm) a jeden basový reproduktor (165mm), který ze středové hlavice míří dozadu.

iXoost Radial6 má dva výškové (28mm), čtyři středové (57mm) a jeden basový reproduktor (165mm), který ze středové hlavice míří dozadu.

Celkový výkon je 370 wattů, rozměry jsou 443 × 406 × 360mm a hudbu dovnitř dostanete pouze přes 3,5mm sluchátkový konektor.

Celkový výkon je 370 wattů, rozměry jsou 443 × 406 × 360mm a hudbu dovnitř dostanete pouze přes 3,5mm sluchátkový konektor.

iXoost Radial6: Základ stojí 8 000 eur, tedy asi 220 tisíc korun bez daně.

iXoost Radial6: Základ stojí 8 000 eur, tedy asi 220 tisíc korun bez daně.

iXoost 4IN1

iXoost 4IN1

iXoost 4IN1

iXoost 4IN1

iXoost 4IN1

iXoost 4IN1

iXoost Des Cosworth

iXoost Des Cosworth

iXoost Des Cosworth

iXoost Des Cosworth

iXoost Des Cosworth

iXoost Des Cosworth

iXoost Des Cosworth RB1

iXoost Des Cosworth RB1

iXoost Des Cosworth RB1

iXoost Des Cosworth RB1

iXoost Des Cosworth RB1

iXoost Des Cosworth RB1

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Des Jaguar

iXoost Dock sfondo bianco

iXoost Dock sfondo bianco

iXoost Dock sfondo bianco

iXoost Dock sfondo bianco

iXoost Dock sfondo bianco

iXoost Dock sfondo bianco

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Bugatti

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Dodes Maserati MC12

iXoost Ferrari V12

iXoost Ferrari V12

iXoost Ferrari V12

iXoost Ferrari V12

iXoost Ferrari V12

iXoost Ferrari V12

iXoost Ot Cosworth DFV

iXoost Ot Cosworth DFV

iXoost Ot Cosworth DFV

iXoost Ot Cosworth DFV

iXoost Ot Cosworth DFV

iXoost Ot Cosworth DFV

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Ferrari 056

iXoost Ot Mercedes

iXoost Ot Mercedes

iXoost Ot Mercedes

iXoost Ot Mercedes

iXoost Ot Mercedes

iXoost Ot Mercedes

iXoost Ot Toro Rosso

iXoost Ot Toro Rosso

iXoost Ot Toro Rosso

iXoost Ot Toro Rosso

iXoost Ot Toro Rosso

iXoost Ot Toro Rosso

iXoost Ot Williams FW32

iXoost Ot Williams FW32

iXoost Ot Williams FW32

iXoost Ot Williams FW32

iXoost Ot Williams FW32

iXoost Ot Williams FW32

iXoost VuOtto

iXoost VuOtto

iXoost VuOtto

iXoost VuOtto

iXoost VuOtto

iXoost VuOtto

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

iXoost XiLO5

Technické údaje

Technické údaje

Srovnání modelových řad

Srovnání modelových řad

Překvapuje vás, že iXoost sídlí v Modeně nedaleko továrny Ferrari? Za „dárce orgánů“ však posloužily i mnohé další značky.
Po technické stránce nejde o nic objevného, jsou to celkem konvenční reproduktorové soustavy, zvuk se do nich dostává dokovacím konektorem, nebo 3,5mm jackem.
Kromě hudby si z iXoost prostřednictvím stejnojmenné aplikace můžete pustit i nahrané zvuky motorů. „Vtipné“ je, že i za ni musíte zaplatit. Na druhou stranu funguje i s jakýmkoliv jiným reproduktorem a to 1 euro je jediná cena, kterou si z portfolia značky mnozí z nás mohou dovolit...
Vše je přísně individuální záležitost. Zákazník ukáže na konkrétní potrubí, pak volí způsob úpravy, materiály a barvy pro základnu, šrouby, kolečko regulace hlasitosti, části reproduktorů, nebo barvu kůže pro odkládací přihrádky.
85
Fotogalerie

iXoost: úžasné reproduktory z výfuků Formule 1

Dříve freneticky řvaly ve Formuli 1, teď přehrají hudbu z mobilu. iXoost bere unikátní kousky závodní techniky a staví úchvatné reprosoustavy.

Klepněte pro větší obrázek
iXoost (www.ixoost.it) dává nový život úžasně tvarovanému potrubí výfukového systému závodních vozů (nejen) Formule 1.
Klepněte pro větší obrázek
Překvapuje vás, že iXoost sídlí v Modeně nedaleko továrny Ferrari? Za „dárce orgánů“ však posloužily i mnohé další značky. 
Klepněte pro větší obrázek
Po technické stránce nejde o nic objevného, jsou to celkem konvenční reproduktorové soustavy, zvuk se do nich dostává dokovacím konektorem, nebo 3,5mm jackem.
Klepněte pro větší obrázek
Kromě hudby si z iXoost prostřednictvím stejnojmenné aplikace můžete pustit i nahrané zvuky motorů. „Vtipné“ je, že i za ni musíte zaplatit. Na druhou stranu funguje i s jakýmkoliv jiným reproduktorem a to 1 euro je jediná cena, kterou si z portfolia značky mnozí z nás mohou dovolit...
Klepněte pro větší obrázek
Základní rozdělení je podle počtu svodů, dále je vše je přísně individuální. Zákazník ukáže na konkrétní potrubí, pak volí způsob úpravy, materiály a barvy pro základnu, šrouby, kolečko regulace hlasitosti, části reproduktorů, nebo barvu kůže.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Původní výfukové potrubí iXoost precizně zpracuje, doplní vlastními díly, vše upevní do stojanu, přidá nezbytné reproduktory a elektroniku. Nechybí kůže a „přiznané šrouby“. Vše dýchá motorsportem.
Klepněte pro větší obrázek
Volí se také stupeň „kosmetické úpravy“ svodů. Mohou zůstat tak, jak je ožehly ostré závodní motory, Italové je mohou leštit, nebo dostanou nový chrom a září tak novotou. Vše podle přání zákazníka.
Klepněte pro větší obrázek
K novým „repráčkům“ dostanete historickou dokumentaci. Které závody potrubí odjelo, se kterými jezdci a s jakými úspěchy? Tady vidíte, že se mezi závodní monoposty vloudilo i jedno sériové vozidlo (i když v tomto případě jsou na místě uvozovky, Bugatti EB110 rozhodně není žádná tuctovka).
Klepněte pro větší obrázek
Tvůrci se dušují, že všechny jejich soustavy hrají naprosto špičkově. Naznačené možnosti ovlivňují design, ale také cenu. Asi tušíte, že potrubí z Formule 1 není úplně levná záležitost… 
Klepněte pro větší obrázek
Čtyřkrké (řada iXoost Òt) pochází z osmiválců. Na výběr jsou jména jako Red Bull F1, Williams, Cosworth v několika exemplářích z Formule 1 a Indy Car, zastoupen je Lotus, někdejší tým F1 Minardi, slavný stavitel podvozků Lola s několika motory, nechybí Ford, Renault, Honda a samozřejmě Ferrari. Začíná se na 5 250 eurech, tedy s daní asi 175 000 Kč.
Klepněte pro větší obrázek
Pětikrké svody (iXoost Dês) pochází ze závodních desetiválců a momentálně je dost vyprodáno, můžete mít pouze Jordan EJ14 F1 Ford Cosworth CR V10 z roku 2004. Přijde na 6 500 eur, tedy asi 215 tisíc korun.
Klepněte pro větší obrázek
O dvanáctiválce (iXoost Dàdês) je také nouze. V současnosti je volné pouze zmíněné Bugatti za 225 tisíc korun.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
..ale výsledek stojí zato. Tvůrci totiž tentokrát nezůstali jen u svodů, ale použili i turba!
Klepněte pro větší obrázek
Nejstarší výfuk je z Cosworth DFV, který jezdil ve voze Lotus 79 (rok 1978) týmu John Player Team Lotus. Pilotoval jej Ronnie Peterson. I takový kus historie můžete mít doma. (obr.: Pinterest)
Klepněte pro větší obrázek
Naopak nejmladší je z Williams F1 FW35 z roku 2013 – v nabídce jsou čtyřkrké svody z levé i pravé strany osmiválce. Tým tehdy dopadl bídně, ale svody vypadají famózně. (obr.: F1sport.AutoRevue.cz)

Modelové řady a jejich modifikace

Klepněte pro větší obrázek
Zdálo se vám to, co jste doposud viděli, nudné? Co říkáte na iXoost Radial6?
Klepněte pro větší obrázek
Jeden z designérů iXoost má blízko k letadlům, a tak si Radial6 bere díly z vrtulového letadlového motoru.
Klepněte pro větší obrázek
iXoost Radial6 má dva výškové (28mm), čtyři středové (57mm) a jeden basový reproduktor (165mm), který ze středové hlavice míří dozadu.
Klepněte pro větší obrázek
Celkový výkon je 370 wattů, rozměry jsou 443 × 406 × 360mm a hudbu dovnitř dostanete pouze přes 3,5mm sluchátkový konektor.
Klepněte pro větší obrázek
iXoost Radial6: Základ stojí 8 000 eur, tedy asi 220 tisíc korun bez daně. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost 4IN1
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Des Cosworth
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Des Cosworth RB1
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Des Jaguar
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Dock sfondo bianco
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Dodes Bugatti
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Dodes Maserati MC12
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Ferrari V12
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Ot Cosworth DFV
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Ot Ferrari 056
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Ot Mercedes
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Ot Toro Rosso
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost Ot Williams FW32
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost VuOtto
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
iXoost XiLO5
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Technické údaje a srovnání modelových řad.

Určitě si přečtěte

Články odjinud