Jak Eurotel počítá svoje zákazníky

Diskuze čtenářů k článku

dejvidek  |  17. 07. 2001 19:20

Řekl bych, že letošní vánoce přijde Errortel s 5 SIMkama zdarma k jedný sadě a pak nás na začátku roku 2002 bude alespoň 14 milionů )))) EuroTel si počítá jak chce....stejně těch lidí lituju, co si koupili něco od Eurotelu nebo Telecomu...ona je to vlastně jedna společnost = banda lichvářů...) dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kačer  |  17. 07. 2001 19:20

Chtěl bych poblahopřát k velmi zdařilému článku. Skoro to budilo dojem, že jsem na webu ET v rubrice tiskové zprávy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:20

Článek je o tom, co Eurotel počítá mezi aktivní zákazníky (SIM+NMT). Pokud to ve vás vzbudilo dojem, že je to tisková zpráva či placená inzerce, docela mě to mrzí. Prostě jsem se snažil zjistit jak to je.

Mimochodem, podle vás je asi každá článek o operátorech placená inzerce. Ať je tedy po vašem: je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2001 19:20

No dobra ....

Hlavne si nezaserte page, jako to udelali na Mobilu. Pašáci z Mafry uz nevedi kde škrábat chechtáky ...

(nerikam, ze je taky nepotrebujete, ale da se vsechno resit ....

Fakt to nechapu. Lidi, který chodej na Mobil a Mobilmanii uz asi o nové a "potřebnější" tváři Eurotelu vědí ....

Informujte, informujte, informujte, informujte, informujte, informujte, informujte, informujte, informujte ........... ale nenechte se zparchantět prachama .....


Mirek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:20

Jenomže právě reklama internetové médiu živí. Když zklamou tradiční způsoby reklamy, je nutné sáhnout po dalších možnostech. A MS toho využil. Můžete se ale spolehnout, že čtenářům se nebude líbit jakákoliv nová forma reklamy. Na bannery si už zvykli, na novou si holt budou muset zvyknout taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  17. 07. 2001 19:20

Ale stejně jsou ty tiskové zprávy zcela zavádějící, počet aktivních SIM karet a počet zákazníků jsou naprosto rozdílné údaje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:20

V clanku je uvedeno, ze se pocitaji Sim karty, ze kterych se volalo. Ale odecita eurotel take ty, kteri s nim zrusili smlouvu? Aby nas za chvili nebylo treba 50 milionu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:20

Podle informací, které mám od Jana Kučmáše, se odhlášení zákazníci také nepočítají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOSAK  |  17. 07. 2001 19:20

NMT telefony na nic? Je pravda ze cisla lidem lezi zakopana pod posteli, nekdy i treba 10 najednou, ale telefony se uspesne predelavaji na vysilacky. Mam kolegy radioamatery a Ti si ty telefony cely prekopali a i vylepsili software. A vesele vysilaji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reset  |  17. 07. 2001 19:20

Tak to je brutální. Jaké to má pak parametry? Co to má pak za funkce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  17. 07. 2001 19:20

No to je opravdu zajimave!
Co kdyby se o to Mobilmania trochu zajimala a uvedla na tohle tema clanek. Myslim, ze bych nebyl jedinny, koho by to zajimalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Linda  |  17. 07. 2001 19:20

Me by to taktez zajimalo. Byl bych velice rad kdy by na to mobilmania udelala clanek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:20

Zajímavé to bezesporu je, ale nemyslím si, že natolik, aby o tom mělo cenu psát. Nebo snad ano? Kolik lidí by to asi četlo? Byl by to určitě marginální podíl z celkového počtu čtenářů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:20

No NMTcka hlavne ty stare Nokie myslim nejake 450 nebo tak nejak, proste ty krabice, jdou predelat na volani "zadax". V uvozovkach proto, protoze se nabourate na nejaky cizi ucet a telefonujete dokud vas neodriznou (zhruba 1-2 mesice) a potom musite nabourat zase jiny ucet atd. Ale da se to pouzit vetsinou pouze jako stolni telefon, protoze to ma tak vymlacene baterky, ze si s tim zavolate tak 3x a uz vam to vyklekne Je to i docela nemala investice, pokud to neumite, vy primo upravit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JH  |  17. 07. 2001 19:20

Mě teda jo !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:20

Ja mam samozrejme GSM telefon a o vysilacky se moc nezajimam, ale rozhodne bych si to take rad precetl. Nebo radsi pisete informace, ktere Vam nekdo primo podstrci pod nos (operatori, vyrobci) a vy je pouze prepisete (Ctrl+C,Ctrl+V :)) do "srozumitelnejsi" podoby? Hmm.. je to pohodlne, chapu.
Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:20

Samozřejmě, že je je to pohodlnější. Vy máte ale pocit, že na MobilManii jsou jen takové články? Nemyslím si. Pokud je to tisková zpráva, označíme ji tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:20

Mimochodem, protože máme detailní statitiky čtenosti, víme jaké typy článků se čtou dobře a jaké ne. Věřte mi, že článek o vysílačkách z mobilu NMT bude nejhůře čtený článek týdne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:20

No jo, ale i vas silene cteny server, si zaslouzi sem tam, jako nekdy, nejakej ten clanek propadak )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:20

Já si spíše myslím, že tento článek si přečte hodně lidí kvůli titulku, ale až ho přečtou, tak budou hodně zklamaní z jeho kvality jako já!!! Řekněte mi jak jinak mají počítat své zákazníky, než podle toho, jestli se z té simky volá nebo ne??? Někteří lidé volají málo protože nemají tolik peněz, ale využívají služeb operátora = aktivní zákazník...nebo snad ne? Že by ho měli počítat jako půl zákazníka???:)))))
A co třeba u Oskara paušál "Slyším Vás", tam ti aktivní zákazníci volají ze všech nejvíce...???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:20

Nevěřil byste, kolik lidí si myslí, že operátoři počítají svoje zákazníky jinak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BS  |  17. 07. 2001 19:20

Počítání "zakazníků" je pofiderní. Třeba ET si započítá mezi své i karty, na kterých je kredit 5 Kc a ze kterých už hodně dlouho nikdo nevolal, a když tak jen proto, aby se to nezablokovalo, protože je daný člověk už u jiného operátora. A myslím, že lide neodcházejí od Oskara a PG k ET ale naopak. A počty lidí? Já mám celkem 3 karty, 2x naše operátory 99% času OS a 1x ET SK pro cas, kdy jsem na Slovensku. Takže i slováci mne zapocitavaji, přestože jejich kartu používám jen pár dní v roce a i to hlavně pro příjem, protože volání na Slovensko je z pevné linky levnější než na mobil u nas a to nepočítám poplatky za roaming, které bych platil já. A sms z SK jen za 3 Sk. Můj názor na počty lidí je ten, že mobil má jen velmi malá část obyvatelstva (ta, která na to má) a ne přes 5 mil. jak se nám snaží operátoři namluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:20

Když operátor uvádí počet zákazníků, myslí tím počet aktivních SIM. V článku jsem také psal, že se počítají i málo volající zákazníci, protože operátor má peníze i z toho, když jim někdo volá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  17. 07. 2001 19:20

Ma to svoji logiku. Pocitaji se telefony, na ktere se (kdyz je zapnete) dovolate

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avrichter  |  17. 07. 2001 19:20

Jen k závěrečné větě: a kolik je to velmi malá část obyvatelstva ?
5%? 10%? 45%? 70%? A čeho ČR, střední Evropy, Země? Počítejte: v Praze má každý dva mobily, ve městech nad 300.000 obyvatel každý druhý aspoň jeden a když přijdete do hospody v Horné Dolné tak si štamgasti SMSkujou z jedné strany stolu na druhou. Když má vlak zpoždění, 70% lidů vytáhne mobil a zděluje svým milým, že se musí stavit na pivo, protože zmešká přestup. A maminky v parku víc konferujou skrz mobil, než by hlídaly dítka. Já věřím i v 7.000.000.
AVR v.r.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  17. 07. 2001 19:20

Stejně žádný operátor nikdy neuvede skutečný počet zákazníků, kteří opravdu telefonují. To by musel telekomunikační úřad nařídit nějaký druh auditu. Něco jako je audit návštěvnosti internetových stránek. Potom možná.
Stejně ty hlášky tipu "Už máme tři miliony dvěstěpadesátosm tisíc zákazníků! Vidíte..., jsme nejlepší!" nemůže nikdo brát vážně. Je to jen marketingová mlha. Nevím jestli má vůbec cenu ztrácet čas s takovými zjevnými dezinformacemi a reklamními polopravdami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2001 19:20

No nevim ....

Chtel bych videt obchodnika, ktery se chlubi mensimi pocty svych klientu, kdyz si muze v klidu lehce pridat ( a nikdo nebude schopen mu to vyvratit)

Jelikoz si Eurotel (a vlastne i ostatni) hraji na uspesnost podle CISEL maji duvod si v ramci moznosti PRIDAVAT.

Cau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:20

Práve proto, že si lidé myslím, že si Eurotel zákazníky přidává, vzniknul tento článek. Proto slovo "opravdu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor