Jak fotí dvoumegapixelová Nokia 6280

Diskuze čtenářů k článku

6280  |  01. 08. 2007 10:31

Nechci vám do toho kecat, ale nokii 6280 mám a s foťákem jsem spokojená. Mám o hodně lepší fotky než vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kreyson  |  23. 08. 2006 02:03

Chtěl bych Vás opravit. Stačí jeden stisk a máte fotoaparát a není pravda že to jde nejdřív na kameru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beret  |  01. 02. 2007 13:46

se ma strasne vyblednute fotky a vlastne mam digital, takze by som si mobil kvoli fotkam aj tak nekupoval. ide o video, symbian a displeje, kde budu SE potrebovat este 10 rokov vyvoja aby sa doplazili k nokiam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxxx  |  13. 02. 2006 12:12

bo jsem na tento podle me rozumny nazor narazil na mm.sk ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxxx  |  13. 02. 2006 12:14

rozhodne by to aspon stalo za napad, prece jen do maleho telefonu normalni fotak nik nikdy nenacpe, tak co se obratit na tu schudnejsi cestu a dat do poradneho fotaku, od ktereho nik neocekeva ze se vejde do kabelky, pridat kus tistaku a mame paradni kombinaci... premyslim jestli fakt neni dost lidi, co by si takovy mutant koupilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxxx  |  13. 02. 2006 14:25

jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapi  |  10. 02. 2006 12:02

Ja jelikož si kupuju fotomobily právě kvůli fotáku, tak bych do téhle nokie fuck nešel protože oproti D/K/W od SONYERICSSONU kterého jsem vlastníkem  fotí, že bych z toho blil. Nokie jsou bohužel stále hodně OUT!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jixi.m  |  10. 02. 2006 04:06

musím se smát... tady se píše o nokii. tedy o telefonu. je mi úplně jedno, jak co fotí, ale toho vašeho (jakéhokoliv) SE bych se styděl někde vytáhnout. a když je teda tak nejlepší (ve všem pochopitelně), proč si ho kupují jen školou povinní a pak už snad jen zakomplexovaní technoidi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 02. 2006 11:15

No pockej, i zakomplexovani technoidi se ho neodvazi koupit, nejsou prece blbi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  09. 02. 2006 18:04

už jsem měl rád Nokii a vy jste mě ji tady tak pomluvili nechcete nekdo koupit N90 a 6600 tak 1000kč  max at se tech šmejdů zbavím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  10. 02. 2006 14:39

Ale ten litr za oba! Tak to se snad přemůžu  Ale doprava bude zdarma, jo?
My ti ale nepomlouváme Nokii, jenom hodnotíme její hodně nepodařený foťák. Tohle přeci musí vidět i slepý Nokiista  Já Osobně to tipuju na nedodělaný FW...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nirman  |  09. 02. 2006 17:27

Předci uměli lépe rýt do kamene...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ytsejam  |  09. 02. 2006 17:09

Tak tohle jsem jak se rika,nezral
Nokia se musi stydet,s cim se predvadi,kdyz uz, tak se tu nebudu chvastat ,ze patri mezi nejlepsi fotomobily,mobily treba,ale timhle clankem jste to trochu neuvazil,no nic,vsichni jsme omylni,preju krasny den
A opravdu jste mne opet pobavil,aspon nejaka sranda,i kdyz na Aprila je jeste brzy
PS:Vyvoj nezastavime,tak jsem cekal,ze Nokia prisla uz konecne s necim poradnym,ale tohle neeeee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiVi  |  09. 02. 2006 15:37

Není to tak hrozný fotí to jako můj K300i akorát zvětšeně.
Ne fakt ty fotky jsou hrozný a nezdá se mě že to je na největší kvalitu.
Jsem zvědavej na porovnání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prochy  |  09. 02. 2006 14:42

Chci ještě dodat že velikost souboru to potvrzuje !! Je proti mobil-review často poloviční, vždy aspoň 2/3nová. 
 
Takže buďto tam Pan Lutonský neměl nejvyšší kvalitu, a nebo má vzorek co mají k dispozici ještě hodně nemocný firmware.
Nechce se mi věřit že by takhle fotil finální kus. To, že všechny Symbianové megapixely fotí lépe je neoddiskutovatelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prochy  |  09. 02. 2006 14:34

Taky se mi zdá jako by mobil nebyl nastaven na nejvyšší kvalitu. Fotky z recenze na Mobil-review vyšli trochu lépe. A je tam i ukázka videa.
http://www.mobile-review.com/review/nokia-6280-en.shtml
Jsem zvědav na ty porovnávací fotky s SE.
BTW: Tak trochu nechápu proč někdo z redakce nevyrazí koupit třeba aspoň 256MB miniSD. Já ji v Brně koupil za 540Kč vč DPH. Nemyslím že by to byl za až takový výdaj ,) a za ukázku vida pro čtenáře by to zajisté stálo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
termite  |  09. 02. 2006 15:02

Pod tento prispevek se muzu podepsat.
Fotky na mobil-review.com jsou opravdu o malo lepsi.
Jinak je velmi ostudne porad dokola psat, ze nemame kartu. Proc me ma zajimat vase neschopnost si tu kartu poridit ...
T.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petruszka  |  09. 02. 2006 14:32

Dobrý den, chci jen vzkázat M. Lutonskému a celé redakci ať o 6280 píšou...já už se na ni těším pěkně dlouho a určitě to bude můj další mobil...a věřím, že nejsem sama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nirman  |  09. 02. 2006 17:14

Máš už doma velkou sbírku telefonů "z chodníku"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SeventhHeaven  |  09. 02. 2006 12:04

Myslim ze spravny (a musim rict ze podle meho nazoru i objektivni) nadpis by mel znit :
"Jak foti dvoumegapixelova Nokia 6280 ? Strasne."
Protoze bylo hodnoceni telefonu zamereno pouze na "fotoaparat" a pominuty ostatni ficurky, tak v tom to Nokie opravdu projela. Pouzivam K750 a vskutku nejsem presvedcen ze si nutne musim koupit tuto 3D katastrofu od Nokie... Pravda N80 bych si dal libit, je mi uplne jedno kdo ktery mobil vyrabi, nejsem akcionarem ani jedne ze spolecnosti vyrabejicich telefony, takze se za ne nebudu bit do krve, vyberu si to co se mi bude vic hodit. Protoze sem tam pouzivam telefon na foceni a K750 je v makrech opravdu dobra, jsem spokojen. Az bude neco lepsiho a operator mi to nabidne za korunu stejne jako mou K750, asi vymenim telefon... Ale tento kousek to zjevne nebude. Po zkusenostech s N90 a obrovskem zklamani z ni (Nokia mela prostor jak v telefonu tak v jeho cene na dobry fotoaparat, ale bohuzel se jim nezadarilo a nepomohl jim v tom ani pan Zeiss) neverim ze Nokia chce nebo muze implementovat do svych telefonu schopny fotoaparat. Neni nahodou akcionarem nektere spolecnosti vyrabejici klasicke digitalni fotoaparaty ?
Howgh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Papi  |  09. 02. 2006 12:43

Je třeba připomenout, že fotoaparát u telefonu je jen doplňková funkce navíc, je to telefon a ne foťák.
Tak proč tolik kritiky na telefon kvůli horšímu fotaku oproti konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  09. 02. 2006 13:11

No, doplnkova funkce to je, ale kdyz si clovek koupi predrazenej fotak za 13k, tak chce, aby ten fotak byl pouzitelnej aspon na momentky kdyz jde po ulici, ale tohle nejsou ani fotky, co z toho lezou. Ja jsem sice odpurce fotaku v mobilech, resp jejich kvality atd, ale na druhou stranu musim uznat, ze clovek s sebou vsude tahat zrcadlovku nemuze, u svyho mobilu fotak nemam a obcas toho u nahodny prilezitosti k foceni lituju, ale ze nemam takovejhle fotak v mobilu, toho nelituju vubec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SeventhHeaven  |  09. 02. 2006 13:57

Mobil jako takovy je podle meho nazoru soubor sub-zarizeni, ktera se daji hodnotit zvlast, stejne muzeme polemizovat o MP3 prehravaci v mobilu, satelitni televizi v mobilu, hrach a spouste dalsich veci ktere me nenapadaji a nechce se mi o nich premyslet... Clanek posuzoval vestaveny fotoaparat, toz jsem se k tomu vyjadril... Na "opravdove" foceni nepouzivam mobil, ale nebudu s sebou porad tahat brasnu, ze... A pokud se to co se implementuje do mobilu lze nazvat fotoaparatem, potom urcite nevybiram telefon pouze podle fotoaparatu, ale kdyz uz ho jednou za obcas pouzivam, nerad bych premyslel odkud je ta ci ona barevna skvrna a rad bych videl alespon dokumentarne pouzitelne snimky. Az se budou hodnotit dalsi funkce tohoto mobilu, budou jiste otevreny dalsi diskuse na jina temata, ale ted je rec o "fotoaparatu" a samotny clanek primo vybizel ke srovnani... A ac ma tato Nokia "fotoaparat" on board, jeho pouzitelnost je prinejmensim diskutabilni. Ale pripoustim ze existuji horsi pristroje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mozek007  |  09. 02. 2006 11:14

SE se musí nokii vysmát do tváře. Konkrétně modely 750, W800 atd. A co teprve cena? Takovéch 10tisíc néli více. Jestli budě nějaký nový král na pomyslném trůnu fotomobilů tak to bude ZASE SE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fikk  |  09. 02. 2006 10:16

Tedy fotí lépe než N70, alespoň dle mého názoru, takže, to by mohl být důvod, proč je zde psáno, že patří mezi nejlepší.
BTW, fotomobil kupuju hlavně kvůli rychlosti a mometkám, na kvalitní fotky mám kvalitní foták. Dlouho jsem uvažoval, o fotomobilu s autofocusem, ale to zaostření už přecijen trvá dost dlouho na to aby tam bylo to co potřebuju sice možná ostré, ale dost rozmazané. Svoji 6630 si nemůžu vynachválit, alespoň co se rychlosti a ostrosti týká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  09. 02. 2006 10:32

Mám také N70 a obojí mi připadá jako foto-tragédie. Nokia to prostě neumí. manželčin SEK750i fotí proti ní excelentně! (PS- ta rychlost Nokie je také tragická)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  09. 02. 2006 10:39

No tak toto urcite nefoti lepsie ako N70. Po vsetkych SE (K750i, W800i....) je totiz N70 najlepsia s pomedzi fixfocus fotomobilov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moss  |  09. 02. 2006 10:46

Je to az komicke,ako sa to vzdy zvrhne na porovnavanie zabudovaneho fotaku.Ako keby to bola najpouzivanejsia funkcia na mobile.A N70 porovnavat s k750?To naozaj jedine ak neviem vyuzit moznosti symbianu.A vim ze su aj taki medzi nami.....co pouzivaju n70 na rozbijanie orechov.Lebo na nic ine sa nezmozu.END

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  09. 02. 2006 17:13

Chlape, četl vůbec nadpis článku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nirman  |  09. 02. 2006 17:06

Ostré a zároveň rozmazané???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fikk  |  09. 02. 2006 10:08

Je škoda, že nemůžete zkusit to video, to je jedna z věcí, která by mohla mít opravdu smysl. U toho by mě zajímaly barvy atd.
 Ačkoli bych si nikdy nekoupil nic jiného než Nokii, je jasné, že ty fotky nejsou nic moc. Tedy, ne pokud se zvětší, jinak jsou fajn, ale zase ne o moc lepší než moje 6630, takže je pak ta otázka, na co 2MPx.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moss  |  09. 02. 2006 10:27

Tak na video som aj ja zvedavy.A co sa tyka mobilov,tak kedze mam 6630,pripada do uvahy len N80.A fotoaparat v mobile nevyuzivam skoro vobec a ani nebudem.Je to fakt len doplnok. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 09. 02. 2006 09:02

Rád bych jen připomněl, že v současné době je na trhu 83 telefonů s fotoaparátem. Když spočítám i ty, které se už neprodávají, dojdeme k číslu 189. Mýlím se, když si myslím, že v diskuzi většina lidí srovnává 6280 jen se Sony Ericssonem K750 a příbuznými modely, případně se Samsungem D600? Nezlobte se, ale odmítám „binární“ hodnocení typu „tohle výborné“ a „tohle je hnus“, kdy neexistuje nic mezi tím. Fotoaparáty stejně jako ostatní produkty hodnotíme vzhledem k celkovému trhu; a když se Nokia při celkovém srovnání ocitne až vzadu v první desítce, patří stále mezi nejlepší fotomobily.
 
Během dne zkusím nafotit stejné fotky se Sony Ericssonem D750i a touto Nokií, ať lze porovnávat.
 
Proč věnujeme Nokii 6280 již několikátý článek po sobě? Je to jednoduché - protože se takové články čtou, stejně jako se četly u Sony Ericssonu K750i a dalších modelů, kde jsme dělali totéž. Předpokládám, že koho tento telefon nezajímá, článek si číst nebude a nemá tedy žádný důvod k pohoršení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rasto  |  09. 02. 2006 09:11

Pan Lutonsky, suhlasim s Vami, ale na druhu stranu prehnane vychvalovat recenzovanu nokiu... Ved uznajte sam, aspon podla nafotenych zaberov - ten sum je obrovsky! Naozaj mi tie fotky skor pripominaju interpolovanych 2Mpx... nejedny 1,3Mpx ba dokonca aj niektore VGA fotomobily fotia lepsie ako spominana nokia...
Tie fotky su strasne degradovane neviem ci kompresiou, ale co sa tyka sumu, tak v tomto je nokia naozaj najlepsia-najviac "sumi"...
Fotky z niektorych fotomobilov si mozem dat urobit a verim, ze pri rozmeroch 9x13cm ci 10x15cm budu pozeratelne, co sa pri tejto nokii povedat rozhodne neda... A su nepouzitelne aj ako pozadie, hanbil by som sa povedat, ze su fotene 2Mpx fotakom.
A nie som zaryty odporca nokii, pouzivam aj nokie a aj SE...
Prajem Vam prijemny den zo Slovenska.
Rasto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moss  |  09. 02. 2006 09:29

Som zvedavy na tie porovnavecie fotky.Len dufam ze to bude nova seria fotografii.Kvoli objektivite.A hlavne same makro,nech maju fandovia SE radost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zoltan  |  09. 02. 2006 09:48

Kdo ma SE, tak vi jak foti a tenhle des by do ruky nikdy nevzal. To i moje bejvala k700ka fotila lip jak tohle! A ano makro na w800ce je fakt super. Fotka je nadherne ostra a rozhodne pouzitelna pro dalsi prezentaci at jako pozadi woken nebo si z ni nechat udelat klasickouo fotku. A klasicke(nemakro) fotky jsou tez vyborne.. A proc ja sem vlastne pisu.. At si kadzej koupi co chce.. Nemam nic proti nokii, sam sem ji pouzival x let, ale toto bych si nekoupil..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  09. 02. 2006 13:44

No... takže 100% muselo dojít k nějakému omylu. Měl jsem N6230. Ty fotky, které jsou v recenzi, vypadají velmi podobné těm, které jsem nafotil s 6230, než jsem si všimnul, že si v nastavení můžu zapnout vyšší kvalitu. To ale recenzent určitě udělal. Takže nevím, kde je problém, faktem je, že tyhle fotky jsou naprosto otřesné, v porovnání s K750i naprosto bez debaty. Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak vše, co s tím můžeme dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 02. 2006 14:32

Pane Lutonský, to všechno co píšete je jistě pravda, ale musíte si uvědomit fakt, že mnoho lidí i já jsem dal na Vámi "vychvalované a recenzované" mobily. Musím říci, že jsem se dost spálil a už si nebudu kupovat mobil podle recenzí na mobilmanii a mobil.cz Bohužel, moje zkušenosti jsou vždy jiné a pocity potom docela rozpolcené. V případě že bych Vás neznal, tipnul bych že Vás někdo podmázl nebo jste nebyl zcela při smyslech... Musím ještě napsat, že tato moje odpověď není námět na další diskuzi ale fakt a s tím se bohužel nedá nic dělat.
Petr Lögdon 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 09. 02. 2006 17:02

Byl bych rád, kdybyste si odpustil osobní výpady a nařčení. Pokud máte s našimi recenzemi nějaký problém, konkrétně prosím popište, o co šlo. Jinak to nemá smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  09. 02. 2006 15:08

Já jen podotknu k tomu, že to je jeden z nejlepších fotomobilů současnosti. Taky mě ta věta zarazila, ale je pravdivá. Ovšem v dnešní době už většina mobilmaniaků bere jako vzor fotomobilu K750i a podle toho porovnává. Aby se předešlo podobným diskuzím, navrhl bych větu ve stylu: Tato Nokia patří mezi nejlepší fotomobily, ovšem v kategorii 2Mpix fotomobilů je to podprůměr. A je to
 
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 09. 02. 2006 17:01

Ano, tohle je úplně přesné. Při srovnání se špičkou telefon nedopadne nejlépe, ale globálně patří mezi nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  09. 02. 2006 17:12

To je právě těžko říct ... imho by se tahle Nokia ve velkým srovnání nedostala ani mezi desítku nejlepších fotomobilů současnosti (na českém trhu).

Otázka je, co znamená věta "patří mezi nejlepší". Patří mezi nejlepších 5? Nejlepších 10? Nejlepších 50? Nejlepších 80? To potom asi jo.

Jinak ty fotky jsou fakt špatný. Šum, špatná komprese, divný filtry (něco jako "noise" + "median" dohromady), špatné barevnost (modrozelená a velká růžová skvrna uprostřed) ... ne, nebudu srovnávat mobil s foťákem, ale myslím, že nemá nárok ani na 10. místo v žebříčku kvality fotek z fotomobilů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  10. 02. 2006 18:34

S tím souhlasím.
Nicméně má pan Lutonský pádné argumenty a nemůžu mu vyvrátit ani jeden z nich, protože jsou opodstaněné.Ale když uvedl číslo 189(nebo kolik), tak je to opravdu dost modelů a tento telefon řádí mezi špičku(je to pravda...z celkového počtu), tak by opravdu mohl tu špičku blíže specifikovat.Je jasný, že tento telefon rozdrtí t610, ale kde je t610 a kde je tento telefon.A také stáří.A dělat srovnání d750i a této nokie mi připadá jako házení hrachu na zeď.Výsledek je jasný.Srovnání by zasloužil s telefonem, který je na tom podobně.A také, když bych srovnal tyto fotky a snímky z S700i nebo n6630 tak oba zmiňované telefony dle mého názoru udělají lepší snímky.I když mají menší rozlišení.Ono s barvami si človek v připadě nouze pohraje, ale pokud celkový obraz nestojí za nic, tak to Photoshopem nedoladí ani kdyby se rozkrájel.Takže co říct závěrem?Asi to, že honba za megapixely je sice pěkná věc, ale spíš by se měl výrobce soustředit na zvýšení kvality.Aby překonal modely, které jsou již téměř 2 roky staré.
A úplně na konec...nevím čím to je, ale proč nejsem sám, kdo občas vycítí jistý odpor k určitým, značkám a vychvalováním značky jedné....?Možná by to stálo za zamyšlení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 09. 02. 2006 17:00

Omlouvám se, ale srovnání dnes nebude. Zatím jsem se k tomu nedostal a teď je už venku tma. Zkusím zítra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepcadvorak  |  09. 02. 2006 08:21

Původně jsem se domníval, že fotky jsou přeostřené, ale asi to bude kompresí. Na tom by se tedy dalo ještě něco doladit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 02. 2006 08:11

s mobilními telefony jsem slyšel prodavače, jak nějakému chlapovi říká: "Pokud si kupujete mobil kvůli foťáku, tak si vyberte něco jiného než Nokii. Nokie jsou dobré telefony, ale ty foťáky jsou strašné." Jak se tak na to koukám, měl asi pravdu. Když bych měl srovnávat s ostatními 2MPx fotomobily, tak určitě Sony Ericsson fotí líp, Samsung taky, jiná značka, která by měla na trhu 2MPx mě nenapadá. Osobně mám dojem, že snad i SE S700i fotí líp, to byl na svou dobu nějakej fotomobil :o)

Ještě bych byl ochotný uznat, že Nokia má dobré telefony, ale ty foťáky vážně neumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rasto  |  09. 02. 2006 08:10

Pan Lutonsky, dobry den...
Momentalne naozaj neviem posudit, z akeho dovodu hodnotite recenzovanu nokču ako jednu z najlepsich fotomobilov... Ved to snad len slepy nevidi tu nekvalitu!!! Fotky su mizerne za denneho svetla nieto este za sera ci noci!!! Vy nevidite ten nenormalny sum, ktory sposobuje rozzrnenie celeho zaberu? A mam pocit, ze to ani nie je 2Mpx fotak, ale ubohy VGA s interpolaciou na 2Mpx... Fotky s neostrymi farebnymi prechodmi, velmi ale skutocne velmi vysoka hodnota sumu atd...
Naozaj by stalo za to porovnat fotky z tejto "ospevovanej super bomba (s)pickovej " nokie s obycajnym fotomobilom SE750/800.
Myslim si, ze kazdemu je uplne jasne, ktory lepsie foti.
Povazujem Vas za celkom seriozneho redaktora a verim, ze ste to nemysleli zle, len snad chyba trosku viac objektivity. Alebo ste uz zabudli na kvalitu fotiek spominanych SE750/800?
Prajem vsetkym pekny den a do mobilovania priatelia!
S pozdravom
Rasto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
caudy  |  09. 02. 2006 08:02

Nezlobte se na mě, pane Lutonský, ale už to s tím nadržováním Nokii přeháníte ne? Fotky že se řadí k těm nejlepším? To myslíte vážně? Vždyť jsou naprosto katastrofální! Takhle přeci nemůže fotit 2MPX mobil - koukněte na fotky například z K750i - takhle mají vypadat fotky z "dvoumegapixelu"...

Nehledě na to, že mi přijde opravdu do očí bijící, jak věnujete novému telefonu od Nokie už druhý článek během několika málo dní + bude určitě megarecenze... Proč to neděláte i u telefonů jiných značek? Jasně, napíšete, že články o Nokiích a Nokie celkově jsou nejoblíbenější a nejprodávanější (nejčtenější), v tom případě ale prosím buďte spravedlivý a netvrďte nám, že fotky z N6280 jsou kvalitní. Tím totiž svoje tvrzení o žádanosti článků o Nokiích zbytečně shazujete, protože logicky spoustu lidí napadne, že důvod protlačování Nokie asi bude někde jinde, když nám tvrdíte jak jsou fotky z N6280 kvalitní... A musíte objektivně uznat, že kvalitní nejsou, jsou velmi špatné.

S úctou
Kalina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  09. 02. 2006 07:16

Kam se to hrabe na 750/800i )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zoltan  |  09. 02. 2006 09:38

Mam w800i a ty fotky jsou proti tomuhle na vystavu.. Nachapu jak autor muze mluvit o tom ze je nejaka fotka ostra.. Fakt vysmech.. Nerikam ze w800ka foti dokonale, ale v mobilnich fotacich nema konnkurenci..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_Mari_  |  09. 02. 2006 15:07

souhlasim... mam taky w800i a tahle nokia mu nesaha ani po kotniky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nirman  |  09. 02. 2006 16:53

Podle mě se nokia k nohám SE nikdy nedoplazí co se týče zábavy.Já beru nokie jako telefon pro nenáročné seniory co by si s fotákem v telefonu nevěděli rady,protože to vypadá,že jediné co zvládnou je kalkulačka a ostatní "zbytečnosti" do mobilů ládujou jen proto "aby se neřeklo".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Makaveli2Pac  |  09. 02. 2006 15:36

Mam D750i a uz som sa dlho tak dobre nezasmial ako na tych fotkach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
štístko  |  09. 02. 2006 06:09

Příšernost připadá mi to jako by tam byl čip 640x480 a SW interpolace na větší rozlišení. Můj starej 1,3Mp foťák s fixfocusem fotí 100x líp a určitě i N6681 má lepší fotky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  09. 02. 2006 02:24

"Fotografie venku jsou dobré, s horšími světelnými podmínkami kvalita klesá ..." To snad nemůžete myslet vážně? To co je tu za obrázky, to už snad nejsou ani fotky. Jsou tragické i v porovnání s mnoha fotomobily, nejen s kompakty za pár stovek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  09. 02. 2006 02:21

Kdepak asi udělali soudruzi z finského dřevařského závodu chybu, že to fotí hůř než 1Mpx kompakt z roku 1998?
PS: Ta fotka z růžovým chodníkem a duhovejma stromama (druhej radek prvni sloupec) ja moc pekna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapo  |  16. 02. 2006 15:48

Výrazně lepší fotomobily - viz www.sonyericsson.cz           ;   No, kde udělali soudruzi od Nokie chybu? Nikde, prostě to umí tak mizerně, lépe ne. Vždyť oborem zpracování obrazu se zabývají tak 5 let, zatímco Sony  50 let a zkušenosti vložil do Ericssonu. To je rozdíl. A k odůvodňování autora o fix- a auto- focusech : je to úsměvné, s SE S700i fotím texty, věci z plochy monitoru, aj., a vždy je výsledek perfektní. V tom to nebude. Holt je to v té Nokii, ale nesmí se to říkat, protože agenti z nokiamanie by přestali dostávat ten nokiácký šunt zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nocni_dric  |  09. 02. 2006 01:01

no sou tam patrne aberace v rozich obrazu(jako u kazdeho fotomobilu diky male cocce,ze) , ale ta ¨komprese asi neni spravne zvolena.protoze ty fotky nektere vpadaji udesne,nezlobte se ale treba to mezi stromama,a pak to makro(ale pred tim sme byli vyrovani)dyz odstrani sumy a dodelaji soft tak by to mohlo fotit pekne,do ickove rady soupnou autofocus a bude to v pohode co takhle text fotit z "dalky" a nazoomovat to by myslim byl pekny detajl, ostry lec maly..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  13. 02. 2006 00:03

Já nevím co tady od toho chcete. Já foťák v mobilu nepoužívám, ale jedno vím. I jedna blbá fotka je lepší, než hodinu vyprávět co se někde stalo. Nikoho neznám, kdo si to vytiskne a dá si to do alba. Stejně se to ukazuje jenom na teleonu a tam se pozná prdlajs. Tak nedělejte s toho vědu. A votom to je, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ddroyd  |  09. 02. 2006 00:57

Vzdyt i n7610 foti lip a to je skoro dva roky stara..
rekl bych, ze tahle nokia patri v kategorii nad 1 MPx k horsimu prumeru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  09. 02. 2006 00:53

Kdyz delali soft k tomu fotaku, tak tam nekdo musel omylem pridat filtr pointilismus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quintess  |  09. 02. 2006 00:52

Fuj, je to hnus. Zvláště mě pobavilo silné barevné moaré mezi stromy (třetí fotka) a taky pojetí menších detailů které vypadají jako malované. A ten šum, fakt super. Miniaturní nekvalitní optika nemůže zvládnout sebevětší rozlišení. Pravda, já jsem zvyklý na něco jiného a tohle je jen na momentky.
Samozřejmě že mobil je hezký, ale mobil nebudu kupovat foťáku (alespoň já)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quintess  |  09. 02. 2006 00:57

...mobil nebudu kupovat KVŮLI foťáku...
Opomněl jsem to slovíčko kvůli.
Njn, už je pozdě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerch.petr  |  09. 02. 2006 00:44

Tak poprvé první!
Jen bych rád četl úplně nezávazné subjektivní srovnání s K750i. Děkuji
BTW: Tady je ještě 8.2.2006

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor