Jak fotí dvoumegapixelový Sony Ericsson K750i (+ srovnání s nejlepšími)

Diskuze čtenářů k článku

napiste mi na @ patrik.vlk@centum.cz  |  14. 07. 2006 18:05

chci sehnat co nejlevneji se w550i....je to skvely mobil.....napiste jestli se o nej take azaimate

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kovarrr  |  02. 01. 2006 19:17

Ja teda nevim co vsichni vidite na SE... Podle me 6630 ma celkem dobry fotky....pokud se na to nediva profesional, kdyz to ukazete nekomu kdo zvykli na levny digitaly nebo dokonce na stary fotoaparaty, tak se mu na 99% budou vic libit fotky 6630. SE ma rozmazanejsi fotky.. je to dobre videt na fotkach 08 dole na tom zebrovani... Nokie teda to makro fakt nezvlada, obcas ma problemy s oblohou, ale jinak kdyz to srovnate dneska cena/kvalita..  tak bych si rozhodne vybral 6630! Je to muj nazor.. a vidim ze s ti kupu lidi nesouhlasi.. ale co nadelate???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laďa  |  12. 01. 2006 14:52

Souhlasím.Kdo není zcela slepý, tak vidí, že N6630 je z těchto nejlepší. Co je mi platné 1.4MPx nebo 2.0MPx, když SE na snimcích budov je střed/ no malý středík/ zaostřený a zbytek katastrofa.Barvy se dají opravit v extra programu. Nejdůležitější je optika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kovarr  |  21. 01. 2006 10:50

jj presne tak.. navic si ten program na upravu barev nahrajes primo do founu.. To hloupy telefony nezvladnou... mozna mas nakou jednoduchou upravu v telefonu... ale OS se to nevyrovna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rossi  |  21. 12. 2005 08:53

Cao prosimvass muze mi nekdo rict jak mam dostat fotky a videa ze SE k 750i do compu?zapojil sem usb a instaluju z Cd jak se mi zdalo normalni jenze jediny co se mi podarilo je ze se mi na plose udelala ikona sony ericson ale nic s ni nejde delat ja sem doufal ze to vytvori jednotku jako ze dalsi dick a ono nic skratka mi to nejde kdyby nekdo mel ten stejnej telefon nebo vedel jak to mam udelat pls napiste mi na ICQ 215-401-369 dopredu dekuju vsem cia Rossi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rendy42  |  08. 12. 2005 10:28

SonyEricsson K750i je podle mého to nejlepší, co se dá dnes koupit. Jedině Nokia N90 je alespoň částečně konkurence schopná - ovšem pouze za předpokladu, že je člověk ochtný překousnout její velikost....
Zdarec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
banan  |  04. 09. 2007 18:40

ehm ehm... bud ses zavilej milovnik k750i nebo neznas nic jinyho nez SE k750i a N90. pokud ale myslis pomer cena/kvalita, to je neco jinyho, ale nevim proc tam pletes predrazenou nokii n90.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymous  |  21. 07. 2005 16:51

Chci si koupit nový mob. tel. a uvažuji mezi SE K700i a SE K750i. Vyplatí se dát za SE K750i o 4000 Kč víc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
banan  |  04. 09. 2007 18:36

mno... jak se to vezme. kvuli hezcimu vzhledu urcite ne, ale jestli to chces na foceni, tak bych do toho sel. taky do nej muzes dat pametovou kartu a slusne to prehrava mp3. mimochodem nejni drazsi o 4000 ale o 2000, to by musel stat k700i 500
ps: hlavne si nekupuj k550i. jediny "vylepseni" oproti k750i je o 2000 drazsi a spatne mackatelny tlacitka. sice to ma navic edge ale to stejne nevyuzijes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pája  |  21. 07. 2005 09:58

Co jsem si o K750i přečetl,tak to vypadá na velmi šikovnej telefon,ale...............ten design je hroznej a nemění se už od T630,to nemaí u sony ericssonu trošku fantazie.Já bych se ho koupil,ale tohle mě odrazuje a mrzí mě to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludo/SK  |  09. 07. 2005 17:32

K750i foti dobre len by sa jej zisiel vacsi displaj ja osobne som majitelom S700i a nedam nan dopustit,foti skvele! Ludo-Slovenska rep.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Panther (novy)  |  26. 06. 2005 14:43

k750i fotí dost dobře myslím že má i na levnější 2 mpx digiťáky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Novotny  |  25. 04. 2005 23:01

Dobry den,

chystate podobnou recenzi, ktera bude porovnavat kvalitu zachycovaneho videa ruznymi mobily? Jak je to u zminenych 3 modelu? Je rozdil v kvalite (komprese, rozliseni) snimaneho videa?
Dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RuNa  |  18. 04. 2005 14:39

Ma nekdo alespon priblizne informace, kdy u nas bude K750i uveden na trh?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
callaque  |  20. 04. 2005 13:42

U nás by měl být snad v červnu... Zajímalo by mě, jestli K750 vydává při focení stejný zvuk jako je u K700? Nevíte to někdo? Dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fabricio  |  08. 07. 2005 15:02

Ano vydava Byl jsem touto skutecnosti take nemile prekvapen..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
banan  |  04. 09. 2007 18:22

jako nic proti ale vy nadelate s tema zvukama... mimochodem ja ho mam ale teda nic neslysim to byste museli fotit v uplnym tichu abyste neco slyseli coz nejni skoro nikdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maniakt610  |  05. 04. 2005 16:59

Na to že má 2megapixels,tak to je nic moc.Teda některé fotky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FrantisekKoudelka, FrantisekKoudelka  |  05. 04. 2005 20:25

S plnohodnotným digitálem se to samozřejmě srovnávat nedá. Dobrý foťák nedělá jen rozlišení. K750i má ale zcela jasně z těch tří nejméně zdeformovaný obraz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukis  |  06. 04. 2005 16:04

rozliseni je asi to nejmene podstatne. Pokud uplne chybi objektiv (ta cocka se objektivem moc nazyvat neda), tak vam hromada pixelu prilis nepomuze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaS  |  05. 04. 2005 01:56

co je to za test, když jste úmyslně nepoužili pokročilé fukce a dělali fotky pouze s automatikou. Je to stejný, jako dělat test na pily. Rámovka proti motorové pile. U motorovky s ní budete řezat tak, že budete tahat tam a zpátky jako u rámovky. A výsledek - obě uříznou, ale rámovka je lepší, protože to s ní jde lehčeji, zatímco s motorovkou se takhle straaaaašně nadřete. Znamená to snad, že na řezání je lepší rámovka ? Ne. S700 byla poražena podle vás proto, že jste úmyslně nepoužili bodové ostření, rozlišení osvětlení, ... . Udělejte test, kdy u mobilu využijete i sofistikovanou techniku k pořízení fotek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 05. 04. 2005 08:12

Je to test za stejných podmínek. My si opravdu myslíme, že o fotomobilu je automatika velmi důležitá a málokdo bude mít chuť a čas složitě nastavovat různé parametry. Jak je vidět, u K750i, který má jinak úplně stejné možnosti nastavení jako S700i, to jde i s automatikou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapo  |  07. 04. 2005 12:37

Ano, je to vas test za stejnych podminek, ktere umoznuje primitivni nokie, na jejiz uroven pri vasem zpusobu zkouseni musel klesnout SE, tak bravo, dobra prace agenta nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prema  |  09. 04. 2008 11:52

ty jsi ale kreten, vid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phan7om  |  04. 04. 2005 23:38

(sorry, ze vyhladavam chybicky, ale to us som ja)
Pri niektorych obrazkoch, uvazdate, ze to fotil Sony Ericsson S700i, a pro dalsich, pisete, ze to bol S700.
"Následující tři scény se moc nepovedly Sony Ericssonu S700"
"Podívejte se na fotografie. Vlevo vždy najdete Sony Ericsson K750i, uprostřed Sony Ericsson S700i a vpravo Nokii 6630"
Raz je to S700i a potom S700

Velmi rad hladam chyby!

Dovidenia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tenk  |  04. 04. 2005 19:33

Když už jste měli telefon k dispozici můžeme čekat další článek s prvními dojmy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 04. 04. 2005 19:47

První pohled jsme už vydali. Teď čekáme na finální vzorek a připravíme až recenzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
callaque  |  20. 04. 2005 13:43

A kdy bude ta recenze? Alespoň přibližně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  04. 04. 2005 17:02

S700i se podle me povedl zajimavej paradox ... prestoze casto foti hodne nepresny odtsiny a naprosto ustreleny barvy, tak ty fotky casto vypadaji (hlavne na zmenseninach) lip, nez "temer verne" barvy K750i.
Kdyby chtel delat mobile umelecky fotky, vezmu si na to S700

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  04. 04. 2005 12:58

na cebitu z k750 dělali fotky, jednu mám doma formát 12,7 x 17,8 a je to naprosto použitelné v celém rozsahu. Samozřejme v horších podmínkách to bude asi stále slabé, nicméně už teď je to myslím pro běžnou fotografii pro případy, kdy si něco chcete zaznamenat (já si takhle často fotím nábytek, který pak nechávám dělat truhláře) je to už dostatečné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daft (novy)  |  04. 04. 2005 16:30

takhle jsem jednou mobem vyfotil nekde kuchynskou linku a ted mi stoji doma :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ALFI  |  04. 04. 2005 11:42

Jenom bych  chtel poopravit autora clanku, nebot si myslim ze v pripade K750 nejde o clonu F2.8 ale o ohniskovou vzdalenost objektivu. Clona reguluje hloubku ostrosti expozice a vtomto pripade by byla clona extremne mala. Na fotkach by pak bylo pozadi hodne rozmaznute, coz neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 04. 04. 2005 11:47

Ne, je to opravdu clona - údaj z EXIF (správně f/2,8). Snímač je naštěstí velmi malý, takže to hloubku ostrosti zahraňuje. U zrcadlovky by taková malá clona samozřejmě měla větší efekt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor