Příchozí hovor na mobilní telefon je přesměrován na nastavené telefonní číslo. Přesměrování existují dva druhy – podmíněné a nepodmíněné. Nepodmíněné znamená, že všechny příchozí hovory na mobilní telefon jsou hned v okamžiku, kdy je zaregistruje ústředna mobilní sítě, přesměrovány na telefonní číslo, které nastaví uživatel. Nepodmíněné proto, protože ústředna vůbec nezkoumá splnění podmínky pro přesměrování. U podmíněného přesměrování musí mobilní síť nejprve zjistit, jestli je mobilní telefon vypnutý či mimo dosah signálu, jestli hovor nezvedáte, hovor odmítáte, nebo právě uskutečňujete jiný hovor (máte obsazeno). Pro každou z těchto podmínek můžete mít nastaveno jiné telefonní číslo, kam je hovor přesměrován. Nastavení přesměrování můžete pochopitelně provádět z menu mobilního telefonu, nebo s pomocí kódů. Nastavení z menu je pohodlnější, nastavení s pomocí kódů je zase rychlejší.