Jak jsem prodlužovala smlouvu u Paegasu

Diskuze čtenářů k článku

Eva Kolářová  |  30. 10. 2001 09:49

Po uzavření dodatku k prodloužení účastnické smlouvy na další dva roky ve značkové prodejně Paegas v Olomouci, kde jsem si za toto prodloužení vybrala mobil, mi asi po třech tydnech přišel poštou další dodatek (již druhý). Teď přemýšlím, jestli to mám vyplnit a poslat jim to tam, že bych si ještě k tomu zdarma aktivovala Hit nebo Víkend. Nejsou střelení? Mají tam pěkný bordel! Začínám být na Paegas pěkně alergická! A níže je nápsáno, co se stalo mému příteli. Odpověď od Paegasu přišla asi po měsíci a půl a byla samozřejmě záporná. Prý všechno ověřili a že prý nikde nenašli chybu! Takže nevrátili ani kačku. A to podotýkám, že můj přítel platí měsíčně kolem 10.000,- Kč za telefonní "služby".

Radiomobil a.s.
ředitelství a.s.
Ing. Gustav Hraška, CSc.
Londýnská 59
120 00  Praha 2

Věc: Stížnost

Jsem Vašim zákazníkem již delší dobu, ale po tom, co se mi stalo v pondělí 11. 6. 2001,
začínám uvažovat o neprodloužení smlouvy na další dva roky.
V neděli 10. 6. 2001, jsem si zjišťoval přes Paegas Info spoj ze Zábřeha na Moravě do
Hradce Králové, který byl pro mne velice důležitý, abych se dostal včas a v určenou dobu do
Hradce Králové. Dostal jsem sms, ve které stálo, že jede ze Zábřeha na Moravě rychlík ve
4 hodiny 5 minut. Věděl jsem, že 10. 6. 2001 došlo ke změně jízdního řádu, ale předpo-
kládal jsem, že Paegas je natolik spolehlivý a má již změněný jízdní řád ve službě Paegas
Info, když poskytuje tuto službu. Překvapení mě ale čekalo, když jsem se dopravil na vlakové
nádraží do Zábřeha na Moravě a zjistil jsem, že tento spoj byl zrušený.
 Když jsem znovu zkusil najít spoj, který jede po čtvrté hodině ranní, byl mi nalezen a zaslán
 znovu tento spoj ve 4 hod. a 5 minut.
Musel jsem tedy čekat hodinu na další spoj a do Hradce Králové jsem se dostal o 2 hodiny
později. Měl jsem tam  v ČSAD zaparkované nákladní auto za ne zrovna nízký poplatek a kvůli tomu,
jsem ještě musel doplácet peníze. Vše se mi kvůli Vaší nespolehlivosti o dvě hodiny zpozdilo,
což by až tak nevadilo mně, ale vysvětlujte to zákazníkům, kteří v určitou hodinu čekají na svoje
zboží. Jelikož jsem majitel firmy, tak jsem za všechno odpovědný sám a sám jsem na to do-
platil.
Žádám Vás proto o náhradu jízdného Kč 95,-, přeplatku za parkování Kč 165,- a náhradu
Kč,- 4 000 za problémy, keré mi vznikly v důsledu Vaší nespolehlivosti,
jelikož mi byl naúčtován od firmy poplatek za nedodržení sjednané hodiny dodání nákladu.
Protože jsem pouze malý živnostník, tak jsou pro mne tyto částky nezanedbatelné.
Věřím, že jste solidní firma a že můj požadavek v co nejkratší době vyřídíte a že nechcete
ztratit  věrného zákazníka.

Děkuji za pochopení.
                                                                         Kolář Pavel  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alexander Pompoš  |  30. 10. 2001 01:27

tak jsem si precetl prispevky v teto diskusi a neda mi na ne nezareagovat. Paegas me svymi sluzbami dovedl na hranici silenstvi a tak jsem jim napsal oficialni dopis. Neobtezovali se mi ani odpovedet a vysledkem bylo to,ze mi poslali o5 tu samou fakturu. Hodil jsem ji do kose a kupodivu me neodpojili. Na takove jednani je opravdu potreba konska hlava.Paegas vsem svym pratelum doporucuji, bohuzel to telefonni cislo ma jiz prilis mnoho obchodnich partneru i kdyz jeate chvili a prestane mi na tom zalezet.


Radimobil,a.s.
Evropská 178
160 67 Praha 6
Czech Republic
 
V Praze 6.10.2001
 Věc: Stížnost.
Zákazníkem společnosti Radiomobil, a.s. jsem již téměř dva roky. Z počátku jsem využíval službu předplacených karet Twist. Po problémech s roamingem mi bylo Vašimi spolupracovníky doporučeno vzhledem k výši mých telefonních účtů přejít  na tarifní účtování mých telefonních hovorů. Tuto změnu  jsem provedl v podnikové prodejně Radiomobilu, a.s. v ulici Na Poříčí v únoru 2001. Již při mém prvním pobytu mimo Českou republiku mi byl telefon po několika dnech Vaší společností odpojen. Po návratu mi  Vaši operátoři poskytli vysvětlení, že jako „nový“ zákazník nemám ještě platební historii a tím pádem jsem byl odpojen pro nezvyklý nárůst mého telefonního účtu. Zaplatil jsem fakturu a po několika dnech, kdy jsem veškeré pohledávky vůči Vaší společnosti vyrovnal, jsem obdržel další požadavek na zaplacení zálohy 6000,- Kč, kterou bylo podmíněno opětovné plnohodnotné zapojení mého telefonu. Zvláštní obchodní postup, ale jako „nový“ zákazník jsem ho s výhradami akceptoval a zálohu jsem pět dní po úhradě Vaší faktury také zaplatil.
V následujících několika měsících jsem byl se službami vcelku spokojen až do měsíce srpna 2001. Přibližně v jeho druhé polovině jsem začal pozorovat prudké snížení kvality signálu v sídle naší společnosti. Po dotazu Vašim operátorům mi bylo sděleno, že v této lokalitě máte určité problémy s nastavením sítě způsobené jiným operátorem. Na odstranění tohoto problému prý intenzivně pracujete. Tento problém jsem urgoval začátkem září, protože jsem nepocítil žádnou změnu.
V polovině září jsem se připravoval na služební cestu do zahraničí. Na můj dotaz týkající se roamingu mi bylo Vaším oddělením sděleno, že mám zaplatit zálohu 4000,- Kč. Na můj dotaz proč mi bylo sděleno, že pro jistotu, abych nebyl odpojen. Po celou dobu mého využívání tarifní služby jsem žádnou platbu neuhradil po uplynutí doby splatnosti. Toto mi bylo potvrzeno, zaplatit jsem však musel. Platbu jsem provedl ve výše uvedené podnikové prodejně. Zároveň mi jako zákazníkovi s bezproblémovou platební morálkou byl změněn roaming Holiday na roaming plnohodnotný. Bylo mi sděleno, že záloha mi bude vyúčtována proti následující platbě.
Při příletu na Ukrajinu mi však k mému úžasu telefon opět nefungoval což mi způsobilo nemalé problémy. Po mnoha mezinárodních telefonátech a urgencích naší kanceláře Vašim operátorům a zákaznickým centrům společnosti Radiomobil, a.s., kdy bylo z Vaší strany údajně vše v pořádku,  mi po 24 hodinách byl  roaming zapojen. Po té jsme obdrželi od Vaší společnosti omluvný dopis s příslibem odečtení výše jednoho měsíčního paušálu od následující platby.
Po svém návratu do kanceláře jsem bohužel opět nezaznamenal zlepšení kvality signálu Vaší společnosti. Rozhodl jsem se zakoupit nový mobilní telefon Ericsson T39m. Ani s tímto mobilním telefonem jsem nezaznamenal žádné zlepšení kvality signálu společnosti Radiomobil, a.s. Ve stejném místě konkurenční společnosti nemají, se stejným mobilním přístrojem, s kvalitou signálu nejmenší problémy. Rozhodl jsem se opět zavolat na Vaše informační centrum. Zde mi operátor sdělil stanovisko servisního střediska, které ve zkratce zní: „… společnost Radiomobil, a.s. v dané lokalitě žádné problémy nezjistila …“. Na můj dotaz proč u jiných společností nezaznamenávám problémy se signálem mi bylo sděleno , že žádná z nich nemá 100% pokrytí. Byla to pobídka k tomu abych změnil svého mobilního poskytovatele služeb? Po takovéto odpovědi jsem se rozčilil, za což se jmenovitě tomuto operátorovi omlouvám. Po chvíli jsem volal opětovně a byl jsem spojen k jinému operátorovi, abych aktivoval službu GPRS. Tato služba mi nemohla být aktivována z důvodu údajného nezaplacení faktury za měsíc srpen. Na můj dotaz týkající se zálohy 4000,- Kč jsem dostal odpověď, že fakturovaná částka byla od zálohy odečtena, ale doklady nebyly spárovány. Na můj dotaz proč, jsem nedostal odpověď. Po přibližně dvou hodinách jsem byl textovou zprávou SMS uvědoměn o nezaplacení výše uvedené faktury. Dnes, tj. v sobotu 6.10.2001,  v 6:38 se mi Vaše společnost snažila doručit telegram na číslo mého faxu XXXXXX, abych kontaktoval společnost Radiomobil , a.s. na telefonním čísle 0603 600 781. Telegram mi byl doručen v 11:53. Na jeho základě jsem opět kontaktoval  Vaši infolinku a tam mi k mému úžasu sdělili, že částka  4000,- Kč je vedena na mém účtu v plné výši. Linka 0603 600 781 je vedena jako placená a já nevidím důvod proč bych měl na svůj účet řešit problémy Radiomobilu, a.s.
Tímto Vás žádám o odpověď. V případě telefonického kontaktu se nacházím na telefonním čísle +420 604 XXX XXX.
S pozdravem
Alexander Pompoš
jednatel

            OPORA BS, s.r.o.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alexander Pompoš  |  30. 10. 2001 01:15

tak jsem si precetl Vase prispevky a rozhodl jsem se take prispet k podpore paegasovske kampane o komplexnich sluzbach a kvalite signalu.malem me dohnali k silenstvi a tak jsem jim rudy vzteky poslal dopis dopis,ktery je nize.neobtezovali se ani zareagovat,jen mi o5 poslali fakturu.


V Praze 6.10.2001
 Věc: Stížnost.
Zákazníkem společnosti Radiomobil, a.s. jsem již téměř dva roky. Z počátku jsem využíval službu předplacených karet Twist. Po problémech s roamingem mi bylo Vašimi spolupracovníky doporučeno vzhledem k výši mých telefonních účtů přejít  na tarifní účtování mých telefonních hovorů. Tuto změnu  jsem provedl v podnikové prodejně Radiomobilu, a.s. v ulici Na Poříčí v únoru 2001. Již při mém prvním pobytu mimo Českou republiku mi byl telefon po několika dnech Vaší společností odpojen. Po návratu mi  Vaši operátoři poskytli vysvětlení, že jako „nový“ zákazník nemám ještě platební historii a tím pádem jsem byl odpojen pro nezvyklý nárůst mého telefonního účtu. Zaplatil jsem fakturu a po několika dnech, kdy jsem veškeré pohledávky vůči Vaší společnosti vyrovnal, jsem obdržel další požadavek na zaplacení zálohy 6000,- Kč, kterou bylo podmíněno opětovné plnohodnotné zapojení mého telefonu. Zvláštní obchodní postup, ale jako „nový“ zákazník jsem ho s výhradami akceptoval a zálohu jsem pět dní po úhradě Vaší faktury také zaplatil.
V následujících několika měsících jsem byl se službami vcelku spokojen až do měsíce srpna 2001. Přibližně v jeho druhé polovině jsem začal pozorovat prudké snížení kvality signálu v sídle naší společnosti. Po dotazu Vašim operátorům mi bylo sděleno, že v této lokalitě máte určité problémy s nastavením sítě způsobené jiným operátorem. Na odstranění tohoto problému prý intenzivně pracujete. Tento problém jsem urgoval začátkem září, protože jsem nepocítil žádnou změnu.
V polovině září jsem se připravoval na služební cestu do zahraničí. Na můj dotaz týkající se roamingu mi bylo Vaším oddělením sděleno, že mám zaplatit zálohu 4000,- Kč. Na můj dotaz proč mi bylo sděleno, že pro jistotu, abych nebyl odpojen. Po celou dobu mého využívání tarifní služby jsem žádnou platbu neuhradil po uplynutí doby splatnosti. Toto mi bylo potvrzeno, zaplatit jsem však musel. Platbu jsem provedl ve výše uvedené podnikové prodejně. Zároveň mi jako zákazníkovi s bezproblémovou platební morálkou byl změněn roaming Holiday na roaming plnohodnotný. Bylo mi sděleno, že záloha mi bude vyúčtována proti následující platbě.
Při příletu na Ukrajinu mi však k mému úžasu telefon opět nefungoval což mi způsobilo nemalé problémy. Po mnoha mezinárodních telefonátech a urgencích naší kanceláře Vašim operátorům a zákaznickým centrům společnosti Radiomobil, a.s., kdy bylo z Vaší strany údajně vše v pořádku,  mi po 24 hodinách byl  roaming zapojen. Po té jsme obdrželi od Vaší společnosti omluvný dopis s příslibem odečtení výše jednoho měsíčního paušálu od následující platby.
Po svém návratu do kanceláře jsem bohužel opět nezaznamenal zlepšení kvality signálu Vaší společnosti. Rozhodl jsem se zakoupit nový mobilní telefon Ericsson T39m. Ani s tímto mobilním telefonem jsem nezaznamenal žádné zlepšení kvality signálu společnosti Radiomobil, a.s. Ve stejném místě konkurenční společnosti nemají, se stejným mobilním přístrojem, s kvalitou signálu nejmenší problémy. Rozhodl jsem se opět zavolat na Vaše informační centrum. Zde mi operátor sdělil stanovisko servisního střediska, které ve zkratce zní: „… společnost Radiomobil, a.s. v dané lokalitě žádné problémy nezjistila …“. Na můj dotaz proč u jiných společností nezaznamenávám problémy se signálem mi bylo sděleno , že žádná z nich nemá 100% pokrytí. Byla to pobídka k tomu abych změnil svého mobilního poskytovatele služeb? Po takovéto odpovědi jsem se rozčilil, za což se jmenovitě tomuto operátorovi omlouvám. Po chvíli jsem volal opětovně a byl jsem spojen k jinému operátorovi, abych aktivoval službu GPRS. Tato služba mi nemohla být aktivována z důvodu údajného nezaplacení faktury za měsíc srpen. Na můj dotaz týkající se zálohy 4000,- Kč jsem dostal odpověď, že fakturovaná částka byla od zálohy odečtena, ale doklady nebyly spárovány. Na můj dotaz proč, jsem nedostal odpověď. Po přibližně dvou hodinách jsem byl textovou zprávou SMS uvědoměn o nezaplacení výše uvedené faktury. Dnes, tj. v sobotu 6.10.2001,  v 6:38 se mi Vaše společnost snažila doručit telegram na číslo mého faxu 227 81 552, abych kontaktoval společnost Radiomobil , a.s. na telefonním čísle 0603 600 781. Telegram mi byl doručen v 11:53. Na jeho základě jsem opět kontaktoval  Vaši infolinku a tam mi k mému úžasu sdělili, že částka  4000,- Kč je vedena na mém účtu v plné výši. Linka 0603 600 781 je vedena jako placená a já nevidím důvod proč bych měl na svůj účet řešit problémy Radiomobilu, a.s.
Tímto Vás žádám o odpověď. V případě telefonického kontaktu se nacházím na telefonním čísle +420 604 924 552.
S pozdravem                                             Alexander Pompoš
                                                                        jednatel
                                                                                        OPORA BS, s.r.
Milíčova 16
Praha 3
Czech Republic
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petra  |  11. 10. 2001 13:56

s prodejnou Paegasu na Vítězném nám. Praha 6, mám stejné zkušenosti. Zde funguje pouze to, co praktikovala autorka článku, já se o tom bohužel přesvědčila asi tak 10x. Pracují přesně způsobem, aby odradili co nejvíce zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  10. 10. 2001 14:15

Predesilam,ze jsem firemni zakaznik PG s nekolika telefony, a to nektere od roku 1996!!! Ja jsem take v prodejne na Viteznem namesti Praha 6 take uzaviral prodlozeni na HIT, take jsem byl sprdnut ze tarif jsem mel zmenit na infolince. Potom jsem dolozil obcanku a vypis z rejtriku firmy, ktere jsem jednatelem a mohl jsem za odmenu bianco podepsat smlouvu s tim, ze centrala rozhodne a zasle. O tri tydny pozdeji jsem volal na infolinku kvuli jine zalezitosti, poptal jsem se na osud Hitu a bylo mi sdeleno, ze je jiz aktivovan. Uklidnen jsem byl jen dalsich 14 dni, pak prisel dopis, kde mi sdeluji, ze Hit nemohl byt aktivovan, protoze nebylo citelne jmeno na zadosti!!!! Prtitom to vyplnovali oni do sveho pocitace a navic si okopirovali moji obcanku (Urad na ochranu osobnich udaju by ziral). Myslite si, ze to slo vyresin na infolince? Kdepak! Musel jsem tam znovu osobne, nikdo se neomluvil, nikdo mi penize nevrati (protoze jsem ve vidine Hitu zmenil tarif na nizsi, tak je ztrata v tisicich Kc). Uz ponekolikate v historii jsem se zarekl, ze jim to hodim na hlavu, ale kdyz ta cisla ma tolik lidi... P.S.: Kdyz vidim ten billboard jak nesou starenku  v ramci komplexni pece, tak bych te starence rad poradil, aby supito uzavrela zivotni pojistku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  10. 10. 2001 10:55

Některé příspěvky jsou zvláště vydařené. Já osobně mám zkušenosti s PG a OS. ET je na mně moc drahej, i když má možná nejlepší pokrytí. PG je šrot, hnus a fujtajbl. Nedávno jsem se dozvěděl, že když volám na PG asistent a chci telefoní číslo (chtěl jsem univerzitu) tak je to náhoda jestli ho mají nebo ne, přeně tedy je to jako televizní hra. Zavoláte a taky nemusíte vyhrát, tak tohle mi přesně bylo řečeno. Prostě hnus. OS mám 10Kc/hod a jedine co mi vadi, ze mi utnou po hodine hovor  . A jestli do budoucna jeste smlouvu, tak jedine OS nebo ET, PG je jiz nejhorsi operator.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cartman  |  09. 10. 2001 15:35

Ako to tu sledujem, mate celkom zabavnych operatorov. Ale budte radi ze nemate nas GLOBTEL. Uz 6 rokov som maximalne spokojnym zakaznikom EUROTELu ale prednedavnom som mal k dispozicii dotovany telefon od  Globtelu. Bola to Nokia a s nou ako telefonom som bol spokojny. Ale co som zazil ako zakaznik Globtelu to hranici s dobou za cias tvrdeho komunizmu.

Takze telefon som pouzival asi dva tyzdne, ked som jedneho dna zistil ze je zablokovany. Tak volam do Glotelu ze co to ma byt a dozvedam sa ze nemam uhradenu fakturu, tak hovorim tej babe ze mi ziadna faktura nedosla a ze som teda nemal aku zaplatit.. Dozvedel som sa ze telefon bol aktivovany na rozhrani fakturacneho obdobia a  ze sa asi niekde stala chyba. Tak som sa trepal cez cele mesto do nemenovaneho zakaznickeho strediska Globtelu. najprv som stravil asi 25 minut v rade a ked som prisiel na rad baba v prepazke na ktore je jasne napisane SLUZBY ZAKAZNIKOM mi hovori ze sa musim postavit  do rady k druhej prepazke, ktora nema ziadne oznacenie. Vystal som dalsich asi 20 minut kym som sa dostal na rad. Vysvetil som babe o co ide. Ta sa zdvihla ze sa musi ist poradit. Vratila sa za 15!!! minut (rada k prepazke uz bola asi tak na hodinu) a povedala "tak sa na to SKUSIM pozriet". Sedel som tam dalsich asi 10 minut, ked mi vitazoslavne oznamila ze maju zle evidovane moje priezvisko a ze to daju do poriadku. Poznacila si moje indicie a slusne sa mi podakovala a pozdravila (aspon to ...) Na celu udalost som zabudol, ake vsak bolo moje prekvapenie, ked mi nasledujuceho mesiaca prisli faktury dve. Jedna na moje priezvisko a jedna na to skomolene. Tak som zaplatil tu dobru a tu zlu som im poslal spat s vysvetlenim. Asi za dva dni mi prisla SMS ze sa mam ozvat na to a na to cislo bla bla bla. Volam tam a dozvedam sa ze mi bude poslana upomienka a v pripade nezaplatenia ma odpoja a podobne dristy. Ked som sa pokusil to vyvetlit bol som odbity s tym ze ma prist do zakzanickeho centra. Dost nasraty som sa este v tu hodinu odobral do zakaznickeho centra a co cert nechcel bola tam ta ista sliepka co minule.  Strucne ale ostro som jej povedal ako sa veci maju a poprosil som ju nech si ten bordel daju do poriadku, lebo v opacnom pripade im dam k nahrade moj usly zisk, statu casu a cestovne... Bol som ubezpeceny ze vsetko bude OK. Hadajte co sa stalo dalsi mesiac ? Prisli mi dve faktury + upomienka.... Rozhodol som sa ze to necham tak a zaplatim len tu dobru fakturu. Co myslite ako to dopadlo? Dalsi mesiac mi prisli dve faktury a dve upomienky, pricom mi asi za 3 dni odpojili telefon. Tak som sa maximalne nasral, sadol som do auta a podho do toho nemenovaneho zakaznickeho centra. Ked som tam dosiel, dvere som nieze otvoril, tie som asi musel vykopnut, lebo sa nedali zavriet ked som odchadzal. Dosiel som k prvemu okienku, kde som najprv kratko a jasne babe vysvetlil do coho ma dostali, a potom som pozadoval okamzitu napravu, inac ze sa od toho okienka nepohnem. Normalne sa bez slova zdvihla, vytiahla cedulku ZATVORENE a stratila sa niekde v zakulisi. Myslel som ze ma od jedu rozdrapi, tak som sa pretlacil k druhemu okienku vyziadal som si veduceho, dobre som nanho nakrical (ziadne nadavky), dvakrat som treskol pastou po stole a zrazu zacalo vsetko kmitat. Garantujem vam ze od mojho monologu s tym veducim som mal za cca 10 minut vsetko vybavene. Posledne dva mesiace mi uz prisla len jedna spravna faktura, treti mesiac som zmluvu zrusil, pretoze som potreboval roaming a vybavili mi ho tak ze som sa 3 dni z 5. nevedel zo zahranicia dovolat. Poslednu fakturu som nezaplatil a skusili by ma dat za to na sud. Roznosil by som ich v zuboch....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ftutf  |  07. 10. 2001 14:57

Paegas jsem měl již od počátků(od roku 1997) a před měsícem jsem ho poslal ze schodů dolů.Paegas na své zákazníky z vysoka .A proto i já se svými kartami (5) na něho shit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 10. 2001 15:41

S touto prodejnou mám také jednu vynikající zkušenost...Přiběhl jsem tam, jakožto majitel 4 aktivací Paegasu s měsíční platbou úhrnem tak 30.000,--, když mi ukradli telefon. Potřeboval jsem zablokovat kartu, vydat novou, koupit telefon, atd. To by bylo vcelku bez problémů... Až na to, že jsem potřeboval nutně telefonovat. Když jsem (během vyřizování výše zmíněných operací) požádal personál prodejny, zda-li mohu uskutečnit z některého z jejich telefonů urgentní půlminutový hovor, dostalo se mi odpovědi, kterou jsem opravdu nečekal... Bylo mi vysvětleno, že na nějaké soukromé telefonáty nejsou zařízeni a že to opravdu nejde! Tak jsem si za rohem koupil telefonní kartu, zavolal si z automatu, sedl do auta, odjel na Londýnskou a zrušil jsem okamžitě komplet všechno... Bohužel, v okamžiku, kdy já platím PG cca 350.000,-- ročně a těm idiotům nestojí za to mě nechat zavolat... Jsem už nějakou dobu u ET, ale nevím, jak rychle tam takové operace probíhají, protože jsem neměl proč jim volat .

P.S. - Vzhledem k tomu, že jestli se moc nepletu, mají zaměstnanci PG na "svých" telefonech 300 min. měsíčně a každou další minutu mají za 10 haléřů, myslím si, že mě mohli nechat zavolat i ze "svého" telefonu!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  06. 10. 2001 01:06

měnil jsem EKONOM NA PAEGAS 200 a bez problému, možná je problém jen na nižší tarify s prodloužením smlouvy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Novák  |  05. 10. 2001 21:41

Vážení , celých sedm let jsem preferoval paegas a teď stále více zjišťuji, že u nich končím. Ignorantské chování, nechutný přístup k zákazníkovi, lhaní o platbách, atd......! Už jich mám plné zuby !!!! Dokončím smlouvu, naštěstí jen do ledna a NAZDAR !!!! A navrch jim určitě budu dělat " DOBROU" reklamu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Herma  |  06. 10. 2001 09:30

Tech 7 let je trochu moc, Paegas zacal fungovat v zari 96, takze bezi 5 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 10. 2001 19:42

Trochu mě mrzí, že dotýčná není schopná toho podepsat se pod svůj výtvor, takhle to může u někoho navodit dojem, že to psal nějakej chytrák třeba od Eurotelu  Mě je to jedno, pokud narazíš na magora je to dycky hrůůza a nemusí dělat u mobilního operátora  No nic, příště by to mělo bejt podepsaný, jinak teda chápu dotyčnou, že nemá teď z Paegasu dobrej dojem, ale já bych pochopil, že musim prostě papír podepsat rukou i v době e-mailu a buhvíčeho je to nutný Kdybych já měl popisovat co sem zažil při změně blbýho účtu v bance (z A  na B...nebo jak to říct jednoduše) taxe taky podivíte. zatim čau, dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leh  |  05. 10. 2001 18:48

Patřím k těm ukecanějším a tak mým favoritem byl tarif Paegas diamant, či Paegas 300, tedy  300 minut blafání plus 100 minut internetu.Je fakt, že je to dost drahý internet - jako v kavárnách, a taky je fakt že se to musí připojit drahou šnůrkou, zkrátka alespoň v mém případě zůstalo 100 minut internetování po řadu měsíců, kromě pár wapových informací, nevyužito, upřednostňuju 17" monitor.

Tu literaturu co vždycky pošlou s vyučtováním moc nečtu, takže mě příjemně  překvapilo , když při dotazu na něco úplně jiného, kdy po mně chtěl operátor heslo, se koukl do databáze a sám mě upozornil, že můžu platit o pár stovek míň a přitom mít na to blafání ještě o sto minut víc. A fungovat to začalo od druhého dne. Jo Hit, ten ještě nemám. To vážně musí člověk kvůli podpisu zvednout zadek od PC? Tak to se této služby asi hned tak nedočkám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumes  |  05. 10. 2001 18:11


Tak tohle už mám všechno za sebou.

Eurotel - ještě NMT - mě sám upozornil na to, že někdo zneužil mé číslo a ať fakturu na 162 tisíc neplatím, že posílají dobropis a fakturu novou. Poslali, ale zřejmě jen mě a ne jejich účtárně, takže mě vypli. Po velkém kraválu na info-lince (což je u všech operátorů tým neschopných debilů, který má chránit bossy před klienty) a faxovém útoku jsem se vydal do budovy ET a tam dělal takový kravál, až jsem se proštěkal do kanceláře nějakého podbosse a najednou to bylo všechno vyřešené. Kupodivu, jako satisfakci mi dali celkem slušný bonus na hovorné.

Paegas - okrádal ET o NMT klienty aktivací zadarmo a dotovaným telefonem bez dvouleté vazby. Využil jsem toho, ejhle, na první faktuře ale aktivační poplatek byl. Reklamace u Paegasdebilů - "neplaťte to, posíláme dobropis a novou fakturu" - to znám, ale za tu švandu to stálo. Opakovalo se to úplně stejně, až na to, že probourat se k podbossům do kanclíku je u PGS těžší. Nicméně povedlo se, ale podboss u PGS nemá takové pravomoci jako ten u ET, takže to nezařídil jedním telefonátem, ale trvalo mu to dva dny a nedali žádný bonus. Navíc, za tu nezaplacenou fakturu, kterou zvrzli svou chybou mi naskočilo 0,50Kč (padík!!!) penále, pro které mi následovně vypli telefon hned třikrát. Následovala další bitva s hlustvisihákem v budově PGS a kravál u podbosse, takže to nakonec zvládli, ale já si nechal telefon a odkráčel zpátky k ET, kde se od té doby chovají (až na ceny služeb) korektně.

Abych si vyzkoušel co umí Oskar, objednal jsem si letos u Oskardebilů Oskartu s číslem na přání. Nezklamali a poslali úplně jiné číslo. Reklamace na debil-lince taky nebyla nic snadného, přečíslování zvládli už na jedenáctý telefonát a za devět dní, přitom tři dny telefon nefungoval a odmázli mi dobitý kredit, což opět zvládli zkorigovat za dalších 6 dní a 8 telefonátů.

Takže sumasumárum, je to všude stejné, debilové v call-centru jsou taky stejní, jen podboss u ET něco umí a může, za což platíme dvojnásobek ceny. Není to úúúžasné?     

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 10. 2001 15:25

Dóóóóst dobrý příspěvek! Mluvíš mi přímo z duše!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  06. 10. 2001 18:37

Koukám, tenhle spisovatel je asi dokonalej, připomíná mi slintání pana ředitele v sobotu po poledni. Prostě všichni od call centra až po já nevim co sou debilové, jenom já koumák sem jedinej dokonalej, kdyby takovejch jako si ty bylo víc, taxme úplně v prdeli..... zatim se mějte..dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kasa  |  05. 10. 2001 17:35

Jsem ve stejne situaci jako autorka dopisu:

1] podepsal jsem smlouvu na dva roky (taky jiz 3. v poradi)

2] okamzite me zmenili tarif na Paegas 80

3]  Po 3 tydnech mi prosel dopis , ze mam Paegas 80 a ze na smlouve o Paegas 80 HIT (prodlouzeni) chybi heslo  a ze to musim podepsat znovu. Celou smlouvu psal pracovnik na prodejne Paegas v Tescu v Letnanech - tedy zamestnanec Paegasu , ale za chybu mohu ja, protoze jsem to podepsal .

4] Tak jsem to vcera odeslal zpet a uvidime, minuly mesic me ten rozdil stal asi tak 400 Kc.

5] TROCHU MATEMATIKY NA ZAVER: Kdyz takle Paegas bude postupovat proti vsem zakaznikum, kteri maji smlouvu a kdyby jich bylo 30 procent (750 000) a kazdeho obrali o 400 tak to na jednom kole obnov hodi asi 300 milionu Kc, to je pro predstavu asi 870 novych vozu Skoda Octavia. To jde, co ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NZNamy  |  05. 10. 2001 14:30

Dobře že je tam uvedena ta prodejna!! Na Kulaťáku byl i kolega a narazil na úděsného pitomce, kvůli kterému tam musel další den (přičemž vše potřebné již věděl od operátorky a tarif měl změněn - chtěl jen podepsat HIT). Ovšem ten samý den volal na operátora, proč mu na prodejně tvrdili, že to nejde, tak ho ubezpečila, že to jde, kolega jí na onoho pitomce podal stížnost a když tam šel druhý den, tak nám pak říkal, že dotyčného už nikde neviděl - možná i takhle umí Paegas zareagovat.

(Oni ho možná jen "odveleli", ale rozhodně už tam neztěžoval jiným život.)

Mě by jen zajímalo, jestli opravdu má Paegas podmínku, že na tarif a HIT nelze přejít v jeden den. Paegas sám na lince tvrdí, že aktivace HITu trvá 2-3 týdny a ona tak opravdu trvá, takže... Obrnit se, být v pohodě a počkat si. Půl měsíce bez HITu lze v pohodě přežít. (Opravdu půl měsíce - do té doby provoláváte volné minuty a těm je jedno jestli HIT máte či nikoliv.)

Tudíž děkuji autorům (a autorce ) za upozornění, na co si mám dát časem pozor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Blbec  |  05. 10. 2001 13:54

Tak to muze byt jeste autorka rada, ja pozadal o zmenu tarifu hned 3.9. a cekal jsem 4 tydny na dopis, ktery me oznamil, ze tarif je zmenen od 26.9. Co dodat. Ale na druhou stranu jsou HIT tarify opravdu vyhodne. To je taky jediny duvod, proc jsem zustal zakaznikem Paegasu dal a to vyuzivam jeho sluzeb jiz pres 4 roky a chtel jsem operatora zmenit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
přemek  |  05. 10. 2001 10:41

K  jsem dal Paegasu výpověď z tarifu a čekal na vrácení zálohy. Přišla mi poštou bez jednoho dne  za 4 měsíce (měsíc výpovědní lhůty + 3 měsíce dle všeob. obch. podmínek). Logické by snad bylo, kdyby to vyúčtování provedli obratem po zaplacení poslední faktury (násl. měsíc). Na můj dotaz, co na tom může trvat tak dlouho, jsem byl odd. styků se zákazníky poučen, že se musí vyřídit nezbytné administrativní úkony!! Předpokládám tedy, že pracovníkům PG chodí výplata také se zpožděním čtvrt roku. . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
girev  |  05. 10. 2001 13:24

Já když jsem před rokem Paegas opouštěl (a udělal jsem dobře), postupoval jsem podle obchodního a občanského zákoníku, při úhradě poslední faktury jsem z ní odečetl zálohu a písemně Radiomobilu oznámil její započtení oproti úhradě. Došly mi pak dvě upomínky s výhrůžkou, že mi odpojí telefon (který už byl odpojen z důvodu ukončení smlouvy :o)))) ) a na závěr našeho "rozvodu" mi napsal zástupce zákaznického oddělení, že mi oznamují, že byli tak laskavi a můj dluh započetli proti záloze. Tomu říkám inteligentní služby, před kterými se člověk neschová!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnoost  |  05. 10. 2001 08:10

Paegas je dobrej, ale todle těžce přehnal.... Ja už na to čekám 16 dní. A nic... Jestě mě to změnily na vyžší tarif, ale HIT nikde.

To je HIT.......... jakej jsem ještě neviděl....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netwoR  |  08. 10. 2001 19:47

To je SHIT!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
addonics  |  05. 10. 2001 07:55

Včera jsem byl ve značkové prodejně a chtěl jsem vyměnit svůj Twist za Paegas 20 Start. I když byl prodavač velmi ochotný a vstřícný, musel jsem čekat asi  hodinu na to než se dovolal na Paegas linku. Tam měli nějaký problém takže to vůbec nešlo. Nakonec jsem to vzdal a šel jsem na další půlhodinu pryč. Když jsem se vrátil byla už naštěstí celá věc vyřízena. Přitom vyřízení formalit (např. vypsání smlouvy) trvalo jen pár minut. Proto nechápu co potřebují tak šíleného dělat, aby to zabralo tolik času. Moje údaje věděli a jejich problémy mne nezajímají. Paegas si asi myslí, že mám čas jen na to abych celé dopoledne strávil v jeho prodejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maty  |  05. 10. 2001 08:49

Mám stejnou zkušenost. Prodavačka se 35 minut (!) nemohla dovolat na operatora  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AM  |  05. 10. 2001 09:17

Taky mám podobnou zkušenost - u mně šlo teda o výměnu obyčejné SIM za bankovní, ale nejdéle na celé operaci trvalo telefonování na operátora. Ještě že venku lilo jako z konve, jinak bych z té prodejny dávno utekl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KONY  |  05. 10. 2001 10:47

Jojo, taky mam tyhle zkusenosti. Byl jsem vymenit svou SIMku za bankovni, protoze jsem si vyridil konto u EBanky. Tato vymena mela probehnout zdarma ( EBanka a PG jsou tak domluveni ). Jenze na druhy den jsem zjistil, ze mi odecetli z kreditu 400 korun ( mam TWIST ).

Tak jsem volal na operatora a tam mi rekli, ze mam napsat na reklamacni oddeleni nebo tam faxovat ( telefon ani email pry reklamacni oddeleni nema ). Na prodejne mi rekli to same. Ze pry to neni jejich chyba, ale tech v Praze a ze tam mam napsat nebo nafaxovat reklamaci.

TAK KURNIK KDE JSME ? Oni to zkur.i, ale reklamovat to a starat se o napravu mam ja. Trvalo tyden, nez mi to spravili ( tu stiznost jsem jim faxoval ).

VSECHNO TO JSOU SVINE, AT JDE O PAEGAS, EUROTEL NEBO OSKAR !!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  06. 10. 2001 16:29

Jojo, sou to trotlove...

1) kdysi sem si nechal dat bankovni kartu.
2) po nejake dobe sem ziskal telefon se Sim toolkitem, inu zacnu to pouzivat
3) neslo. aplikace na strane banky se mezitim zmenila, takze nebyla kompatibilni se starou kartou. Pegas mi mezitim jednou kartu sice poslal, ale ta take nebyla kompatiblni... jeden svaloval vinu na druheho.
4) sel jsem do popularniho obchodu pegasu na kulataku.
5) behem asi HODINY sem mel postupne aktivovane dve ruzne karty, protoze slecna mi dala omylem starsi kartu - sice bankovni, ale s kapacitou asi 100 polozek v seznamu, tehdy snad jeste bez pegas infa zaroven. ale uz si tofakt nepamatuju...
6) zasel sem si vymenit kartu abych mel i pegasi info, a nebot mam eBanku, melo to byt zdarma.
7) jake bylo me prekvapeni, kdyz sem domu dostal dopis, ze mi fakturuji za zmenu na nejak DUAL (nevim jak se ta sluzba presne menuje, proste dve simky k jednomu cislu - napriklad pro pouziti v pevnem radiotelefonu v aute) 400 Kc. Souhlasilo me jmeno, cislo simky, ale nesouhlasila sluzba a OSLOVENI! Bordel na koleckach...
8) nakonec mi 400 kc na uctu nepribylo, to bych je pravdepodobne sel uz uskrtit...
9) bojim se prechodu na Hit ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mila888  |  05. 10. 2001 07:21

Neberte to ve zlém, ale když už pod článek napíšete, že byl redakčně upraven, tak tam nenechávejte perlu typu " z trochou vůle". Jinak vám fandím - myslím si, že celá koncepce MobilManie je promyšlena velice dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broza  |  05. 10. 2001 07:40

Oko přehlédnulo. Už jsem to opravil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gsm.laik  |  05. 10. 2001 14:56

Přehlédlo, nikoli přehlédnulo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  05. 10. 2001 04:31

U Paegasu jsem měnil tarif celkem 2x a vždy bez problému. Jednou to bylo přes operátora a nyní v září jsem změnil svůj P120 na P200 přes Click a změna proběhla následující den. Pokud se týká HITU kde je potřeba podepsat smlouvu na dva roky, tak to asi jinak udělat nejde než poštou nebo na prodejně, tam potom zkrátka záleží na přístupu prodavače.

Jinak u Paegasu když se mění tarif tak je výhoda že ho můžu změnit kdykoliv, to u Oskara to není tak jednoduché. Účtovací období mám vždy od 4. dne v měsíci do 3. dne následující měsíc, potřeboval jsem změnit tarif a volal jsem na oskarova operátora čtvrtého (první účtovací den) odpoledne, operátorka mě sdělila že volám již pozdě a lze to tedy  provést až od dalšího účtovacího období, tedy až za měsíc. Nevím proč to Oskarovi dělá takové problémy když u Paegasu to jde kdykoliv. Přitom naopak zase Oskar tvrdí že u Dohody se musí podepisovat smlouva a přitom žádný podpis nechtějí, údajně stačí když se rozlepí obálka se SIMkou a tím prý s podmínkami souhlasím, no nevím ale zdá se mě to divné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  05. 10. 2001 01:46

Ja mel neco podobneho u Eurotelu.S Eurotelem byl porad nejaky problem.Proto jsem u Eurotelu zrusil smlouvu,kterou jsem mel uz osm let a to jsem mesicne platil kolem 20 000 kc.Eurotel si nevazi zakazniku.Eurotel neni dobry operator.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Bokr  |  05. 10. 2001 08:46

NO,  Eurotel žádné takovéto služby založené na prodloužení dodatku nekomplikuje. To jde jak po másle. Že si neváží zákazníků to vím a poslední dobou se to stupňuje, ale u Paegasu je to naprosto to samé. Já měl zase šílené zkušenosti s Paegasem   . Nejprve jsem byl u Et, tam jsem si také myslel, že si neváží zákazníků tak jsem šel k PG a od něj jsem zase pelášil zpět k ET protože pokrytí na nic, jednání hrozné, služby nefunkční atd. Teď zvažuji Oskara, tomu se dá při průměrné ceně za minutu do všech sítí i kolem tří korun lecos oželet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PZ  |  05. 10. 2001 11:26

Presne tak, nakonec jsem skoncil u Oskara. Sice nabizi sluzby zhruba na 90% Eurotelu (jak kvalitou, tak skalou), ale za 50% ceny. Nebudu za 10% sluzeb navic platit dvojnasobek, pokud mezi temi 10% neni sluzba, kterou zivotne potrebuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomex  |  05. 10. 2001 23:45

Ale simte :o)) Eurotel si vazi dobrych zakazniku a dokonce i venuje telefony zdarma!!!! Jen musis mit fakturky mesicne neco kolem 150 000,- jako ja :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cruz  |  06. 10. 2001 00:39

panabože, to je účet

kam voláš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomex  |  06. 10. 2001 13:23

To je spolecna fakturka za 5 telefonu..... :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan  |  05. 10. 2001 01:05

Ja sem si pred nedavnem nechaval zmenit svoji Oskartu na Dohodu. Zavolal jsem operatorovi a pote co sem mu nadiktoval vsechny potrebny veci mi rekl ze zmena bude trvat 3-5 dni, pricemz karta bude 5 hodin pred zmenou neaktivni. Na zacatek i konec tech 5 hodin jsem mel byt upozornen SMSkami. Zadne SMSky neprisly, ale prevod byl hotovy uz druhy den :)) Nechapu proc by mela zmena trvat dva tydny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufffon  |  05. 10. 2001 10:56

Protože ten převod se dělá u Oskara ručně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Urbánek  |  05. 10. 2001 00:56

Ja zese mel jinou zkusenost. V nedeli prijdu do prodejny PG a reknu ze chci zmenu z TW na tarif. Prodavacka me vysvetlila vsechny vyhody, sepsala smlouvu na tarif a HIT. Kreditkou jsem uhradil polatek 500Kc. Podepsal smlouvu a sel jsem. Dopoledne ve stredu uz jsem byl na tarifu.
Takze behem 3 dnu.
Vse zavisi na informovanosti a ochote prodejce.

Mam zase naprosto uzasny zazitek z Eutotelem. Matka mela tarif na firmu a jednoho dne ze pry neuhradila fakturu, neslo z telefonu volat, jen primat. Tak jsem okamzite volal na info linku a prepojili me na platby. Vyslo na jevo ze matka se spletla v castce a uhladila ji, ale s 37KC vyssi hodnotou. To zmatlo Eurotel tak dokonale, ze ji telefon vypnuly ze ma nedoplatek. Po tom co operatorka zjistila tuto skutecnost byla tak mimo ze se nekolikrat za sebou omluvila za Eurotel a ze da okamzite telefon zapnout. Telefon bezel az prespristi den a tak jsme Eurotel opustily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  05. 10. 2001 08:12

Já mám již dva roky ET  "uloženo" 241,-Kč,  To byl rozdíl mezi zálohou u mého předchozího tarifu ET Global a novým ET Relax (nyní mám Relax +). (Mimochodem, všechny přechody tarifů proběhly naprosto hladce vždy ještě týž den - objednáno přes *11)

Vyzkoušel jsem vše volat na infolinku, osobní  navštěvu v prodejně i v "centrále" ET ve Vysočanech. Slibovali, radili ale nic pořád mám přeplatek v nové faktuře.

Osobně se domnívám, že za vším nestojí ani tak neschopnost lidí či určitého operátora, jako spíše  "učetní SW", který má ta konkrétní společnost k implementován. Moje zkušenosti např. se SAPem mě vedou k tomu, že některé naprosto běžné operace jdou provádět hladce. Chcete-li však nějakou "nestandardnost" , která je každému naprosto logická.... Ouha! .... je konec. V účetním SW se musí udělat tolik operací, které musí mít návaznost na  kroky v autorizačním a billingovém SW v autorizačním centru až hrůza......

Co se týče PG. Přítelkyně si pořizovala SIM právě PG20HIT, vše šlo hladce. Možná proto, že nebyla "abonentkou" PG a nechtěla "krkolomné" změny , ale  byla "nový" zákazník, a pro takového je SW optimalizován a nastaven a vše šlo hladce v relacích hodin.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
I  |  05. 10. 2001 11:09

Ačkoliv to vypadá, že za problémy při převodu tarifů stojí informační systém, Oracle (Oskar), nebo SAP (Eurotel, Paegas), skutečnost je poněkud jiná.

Na pracovištích operátorů je mezi některými  informatiky situace dost napjatá. Výsledkem je skutečnost, že se neřeší potřeby koncových uživatelů, ale hlavně požadavky vedení, které s potřebou např. zaměstnanců z oddělení služeb zákazníkům nekorespondují.

Výsledkem je nemožnost takových triviálních operací, jakou je např. u Oskara vrácení volací zálohy a její současné navýšení bez toho, aby vám operátor fyzicky posílal peníze, které mu obratem uložíte na jeho jiný účet.

Jiným vysvětlením je hypotéza, že někteří vedoucí zaměstnanci nalezli zalíbení ve službách S/M salónů a snaží se seč mohou těmto službám v aktivní "sado" části přiblížit. Alespoň z pozice zákazníka vypadá velmi podobně kontakt s oddělením služeb zákazníkům a tímto salónem. Podle hesla "Pay and shut up." 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlaďa Štíbr  |  05. 10. 2001 08:23

Ja jsem prechazel v pracovni den z Twistu na tarif Paegas 80 HIT na znackove prodejne Paegasu.Od podepsani smlouvy byl tarif aktivovan behem 1 hodiny.

Docela jsem byl prekvapen rychlosti prevodu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netwoR  |  05. 10. 2001 08:27

Co tak sleduju, z Twistu na tarif to neni problem, ale prechod ze starych tarifu na nove sHITem PG tezce nezvlada.

ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
addonics  |  05. 10. 2001 08:35

No tak mne se nepodařilo zaplatit ani kreditkou s tím, že tam mám málo peněz přitom podle stavu účtu tam bylo peněz dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dana  |  29. 10. 2001 14:47

To ale není problém prodejny, ale banky. Mě se obdoba stala i v jiných obchodech, kde si všichni vesele platili kartou a když sem přišla na řadu bylo mi řečeno, že karta byla odmítnuta a že na účtu není dost peněz, což byla blbost, protože podle výpisu z předešlýho dne jsem měla peněz dost a během 24 hodin jsem z účtu peníze nevybírala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  05. 10. 2001 00:09

Jojo, v dnesni dobe, toto povazuji za uplny trapas!!!!!!! Ani se tomu nechce verit!!!!!! Proc musim nekam chodit, nebo pouzivat klasickou postu, kdyz mam mobilni telefon, pristup na internet...... atd atd???????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jester  |  05. 10. 2001 07:20

Jestli mas elektronicky podpis, asi nikam chodit nemusis (i kdyz nevim, jestli ho Paegas umi), ale smlouva se jinak podepisuje dost blbe, bez toho, ze bys zvedl zadek od PC, to snad uznas, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  06. 10. 2001 07:06

On asi podpis tak dulezity nebude, protoze takovy Oskar umoznuje uzavrit smlouvu po telefonu pri objednani napr. takoveho tarifu Dohoda s oskarem. Pokud vim, tak on zadny podpis nevyzaduje! A to je smlouva na 3-4 roky. Tak nevim proc paegas z toho dela takovou vedu...............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Hubner  |  08. 10. 2001 20:36

Paegas je pouze trapny operator!!! Nevidim  jediny duvod u neho byt. Sit je nestabilni, v Trutnove za minuly tyden 2x spadla!!! A to po tolika letech cinnosti na trhu je dost ! ! ! A co reklamni slogan KVALITNEJSI KOMUNIKACE... Vzdit je to mizerny operator  !!!!!!!!!!! Ja sazim na Oskara!!! Taky sem tam spadne, ale urcite ne 2x tydne. Vzdyt je tady pouhopouhy rok!!!! Dekuji za pozornost, zvazte moje slova a pokud mozno odpovezte, nebo muj fakt vyvratte!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lední brtník  |  09. 10. 2001 11:39

Právě proto že OS smlouvy nepodepisuje, vytahuje od lidí 5.000 Kč půlroční zálohu na rooming. To u PG po pár měsících není, proto jsem od něj nepřešel k OS.
Taky mi končila smlouva PG Aktiv, telefonicky u operátora jsem změnil na nový výhodnější, některý další den zajel do prodejny a podepsal jim HIT.
Proč se ta slečna čtvrt hodiny rozčilovala nad smlouvou? Protože je ... Mohla se infolinky zeptat jak přejít ze starého tarifu na nový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  06. 10. 2001 00:53

No jo, stava se i v lepsich rodinach

Moje historka s aktivaci inkasnich plateb u oskara vs. Komercni Banka.
1) Nabehnu na Oskarovu samoobsluhu a zjistuju, co vsechno si mam pripravit nez budu pokracovat u nich. Tedy povoleni inkasa u banky, ..
2) Sesbiram potrebna data (cisla uctu, ..) beru mobil a volam na Expresni linku KB. Nechavam si povolit inkaso se vsim potrebnym.
3) Delam ale fatalni chybu. Na posledni otazku "Chcete zaslat potvrzeni o zrizeni inkasa" po uvaze, nepotrebuji, usetrim jim odpovidam zapornou otazkou
4) Sedam o5 k netu a stiskavam buttonek pro pokracovani v aktivaci inkasa.
5) Prvni pole formulara, zadejte kod banky. - Natukavam tedy 0100
6) Po entru prichazi zmrazujici odpoved. Priblizne ve stylu KB nema jednoznacny system cisla uctu. Odfaxujte na uvedene cislo potvrzeni o zrizeni inkasa.
7) Uff
8) Volam na infolajnu Oskara, zda by to neslo vyresit treba telefonicky. Vzdy t je to tak jednoduche xx-yyyyyyyyyy/0100. No nic, nejde to.
9) Chapu se mobilu a volam o5 na expresni linku. Ptam se jestli mi muzou dodatecne poslat potvrzeni. Jsem prepojen na zpivajici ptacky nebo co tam vlastne maji a telefonista se spojuje s vyssi sarzi. Zanedlouho dostavam odpoved, ze takovato operace nemuze byt dodatecne provedena. Ptam se tedy, zda takove potvrzeni dostanu primo na pobocce. O5 nasleduje muzika a po par netrpelivych chvilkach nejasna odpoved, ze pry tam by to mozna slo, at to vyzkousim.
10) Zvazuji jeste variantu, zrusit inkaso a o5 zalozit, tentokrat si nechat zaslat i potvrzeni. Nasledna kalkulace mi tuto varianty eliminovala jako mene vyhodnou. (aktivace - deaktivace - aktivace -> 60,- + 60,- + 60,- = 180 korunek mojich --- vs --- aktivace - potvrzeni -> 60,- + 60,- = 120,-) Tak jako tak sem prodelal 60 korunovych minci.
11) Druhy den navstevuji pobocku a o5 opakuji svou prosbu o ziskani tohoto potvrzeni. Bankovni urednice se odchazi, poradit se svym nadrizenym. Pry se s takovym pozadavkem jeste za dobu sve kariery nesetkala. Odchazi a ja si pripadam jak uplny blbec. Sem unikat, jeste se jim to nestalo.
12) Vraci se urednice, pry to neni zadny problem. Bude to normalni potvrzeni jako o cemkoliv jinem. Za poplatek 60,- korun. Souhlasim.
13) Nasledoval jeste zdlouhave identifikovani, ktere ze inkaso chci potvrdit. Ze pry pokud jsem to daval na expresni linku den predem, pravdepodobne to tam jeste nebudou mit. Alespon tentokrat se na mne stesti usmalo. V jejich systemu jiz polozka byla.
14) Dalsi moment, kdy jsem si pripadal jako uplny blbec. Jaky ze pry je ten ucet, pro ktery je inkaso povoleno. Premyslim a z hlavy tipuji numero. Netrefil sem se ani jednou hodnotou. Alespon rozlozeni opakujici se cifer jsem mel spravne. Kod baky sem rekl taky nejak pomotane a zacal jsem diktovat telefoni cislo. :( Sem to holt ve stresu zmatkar.
15) Odchazim uspokojene s potvrzenim, na kterem stoji "Potvrzujeme ze pan Jiri Hlavac bytem .... je vlastnikem uctu xx-yyyyyyyyyy/0100 s povolenym inkasem ....... s limitem .... pocinaje dnem ...". No, tak presne tohlesem jim mohl nadiktovat i do telefonu, nebo vyplnit do formulare. Grrrr.
16) Nyni nasleduje jiz jen zaver. Param jak odfaxovat dokument. Z domova faxuji jen pomoci faxmodemu. Cili ode mne jen elektronicke dokumenty. Skener neni na dosah, cestovat k nekomu do firmy, ..., nakonec prisla spasa, z posty faxujou asi za 25,- korun.

No, vedet co budu muset obeghat, tak sem se jim na to vyprd a platil faktury z bankovni simkarty. Akorat bych nemel zdarma podrobny vypis hovoru.

At zije doba internetu, elektronickych podpisu, moderni komunikace, .... a byrokratickych molochu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor