Jak pracuje odblokovávač mobilních telefonů

Diskuze čtenářů k článku

sativ  |  17. 07. 2001 19:10

prodam huleni,500kc za palici.skvely model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sativ  |  17. 07. 2001 19:10

Pane hajtaure, objednavam si 5 palic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sativ  |  17. 07. 2001 19:10

Vazne s vama nesouhlasim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  17. 07. 2001 19:10

Mám menší problém... Utopil jsem Boshe 909S. Vyčistil jsem ho a fungoval. Ale boční tlačítko vynechvalo a tak jsem ho znovu zozdělal. Prilepil jsem kryt na jednu VF cast, ktery jsem predtim zapoměl a prilepil jsem konektor k displeji, protože špatně držel. A co? Konektor jsem jestě pořadně nevyčistil od lepidla, takže blbne. Mobil zase nemá signál. Tak jsem ho znovu čistil a mam pocit, že jsem utrhnul šváb. Na adrese http://mujweb.cz/www/ivih/mobilb.jpg
je fotka plošáku. Má být v kroužku IO nebo ne ? Podívejte se. Jestli máte někdo zničenou desku, mě by se hodila ... Dik !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kory2  |  17. 07. 2001 19:10

Tak ty uz nefetuj chlape

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sativ  |  17. 07. 2001 19:10

ale ale pane, tak s Vama uz ale vubec ne ne nesouhlasim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:10

No ja navrhuji, aby MobilMania sezvala vsechny odblokovavace na urcity den, na nejaky misto. Kazdyho se zeptala na jednu vec a ten jim odpovedel. Potom by to mohlo byt objektvini. Ale stejne by se nekdo nasel, kdo by tam nebyl a protestoval by.
SF2 asi neni nejlepsi unlocker, ale rozhodne patri mezi nejvice medialne zname osobnosti v tomhle oboru, proto se s nim asi ty rozhovory delaji atd.
A k tem cenam, kdo holt umi ten umi, kdo holt zaplati ten zaplati. Nejde jen o co nejlevneji, ale o zaruku, ze dotycny se k dilu bude znat i po provedeni patricneho ukonu.
Hmm trocha filozofie, me teda bodla )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerdzinskij  |  17. 07. 2001 19:10

U nas na kolejich napriklad nekdo odblokovava stare Boschaky za 20,- slovy dvacet korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:10

No ty stary Bosche by doslova mohl delat na kolejich a nechat je prejet vlakem, stejne by nevznikla skoda vyssi jak sto korun )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Landis  |  17. 07. 2001 19:10

Proč neřekne SF2 pravdu kolik zničil mobilu atd.a škodu nezaplatil.Na Mobil.cz mu taky dělali reklamu, prý též zdarma.Chcete v redakci dělat odbloky zdarma a za oplátku o něm napíšete článek?.Dále částky co si SF2 říká za odblok jsou dost uděsné tedy drahé.I v nejdrážší odbloky stojí dnes 500.-kč, Nokie a Siemense dělají ostatní za 200.-kč a někdy i méňe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:10

Neobviňujte prosím nikoho, pokud v ruce nemáte důkazy. Článek vznikl proto, že odblokování je zajímavé téma. Se Stanislavem jsme loni na Invexu (tedy ještě dřív, než se z něj stala mediální hvězda) domluvili, že by se hodilo připravit nějaký článek se zákulisí - a tady je. Máme z něj jenom pageviews, nic jiného

Pokud najdete levnější odblokovávače, tak využívejte jejich služeb, vždyť Stanislava nikomu necpeme. V odblokování více než jinde platí zákon nabídky a poptávky - když někdo bude drahý, přijde o zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:10

Ale ja mam v ruce trumfy a nejaky dalsi karty )
Ano a cpete ho vsude kde se da, ja do vas vidim )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanislav Hruška  |  17. 07. 2001 19:10

Proc se schovavas za prezdivkou ty noumo/Eminem/ jeden!Nezavid prosimte ostatnim,co neco uměj a posnaz se radsi sam neco docilit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:10

Pro slepici kvoc A zavidet, nemam komu a ani co Jestli myslite vam, tak to uz vubec ne No koukam Hruska nepadla daleko od stromu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfred  |  17. 07. 2001 19:10

Dejan dal flasher na Nokie volne k dispozici nekdy pred koncem minuleho roku. Od te doby se Nokie popsanym zpusobem neodblokovavaji.

Takze nechapu proc ve clanku z 24.3. tohoto roku je to takto popsano. To si clanky pripravujete vice nez ctvrt roku dopredu? To je teda dobry napad v tomhle oboru kde temer kazdy den prinasi neco noveho.

IceKillera ani Jaromira Kuse alias Mirka neznam, ale musim jim dat za pravdu, ze toto zjevne vypada jako reklama. Chcete mi snad namluvit, ze SF2 je jedinej unlocker, kterej je k dosazeni pro napsani clanku? V kazdy konferenci na inetu pripadne v inzertnich novinach je plno nabidek na odblokovani. A divil bych se kdyby vetsina z techto lidi nesouhlasila s tim, ze Vam umozni ziskat podklady pro pripravu takoveho clanku. Jen je oslovit.

Navic muj dojem z clanku je dosti rozpacity vzhledem k nekterym nesmyslnym udajum, ktere zacinaji jiz ve 2. radku
"... člověk, který umí odblokovat jakýkoliv mobilní telefon. "
Tomu snad ani sami neverite, ne? Nebo
"Tenkrát ještě nikdo nevěděl, že se nejedná o nezákonnou činnost, proto byla anonymita důležitá."
Toto me hodne rozesmalo - pravdepodobne tehdejsi zakaznici byli tak hloupi, ze pokud by to nelegalni bylo a prislo by k nejakemu vysetrovani, tak by nebyli schopni popsat do ktereho vchodu SF2 zasel a jak asi vypada.

Naprosta vetsina lidi ma vsak spis obavu o ztratu zaruky a ne o nelegalnost cele operace. A vetsina unlockeru nepoustela (nepousti) lidi k sobe domu spis z obavy, ze nekdo ziska prehled o tom co vse maji doma (prosty strach z vykradeni nebo z uniku know-how).

Jinak co se tyce SF2 tak ve mne nikdy nevyvolal pocit, ze by byl nejakym mimoradnym unlockerem nez desitky jinych u nas a tisice (mozna vic - kdovi) ve svete. Spise si myslim, ze je tu nejaky zamer ho medializovat. Treba z online rozhovoru na Mobilserveru (ktery pusobil dosti smesnym dojmem) vyplynulo, ze to co se umi odblokovat kdekoliv jinde umi i SF2. To co se neumi kdekoliv jinde neumi ani SF2. Takze je asi jen radovy uzivatel a ne vyvojar (co se tyce zarizeni na odblokovani telefonu). Ja jsem tam ocekaval nejake informace hodne takove propagace. Ovsem marne.

Vsichni zasveceni vi, ze skutecne spicky jsou mimo nasi republiku - Zulea, Dejan a dalsi. Pokud jsem ale nahodou nekoho urazil od nas, tak se mu omlouvam, protoze pred praci takovychto lidi smekam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:10

Článek byl připravován původně pro Mobility a opravdu šlo o listopad-prosinec loňského roku.

Když bychom připravili článek na základě setkání s Icekillerem, tak byste nám zase vyčetl, že děláme reklamu jemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
movin  |  17. 07. 2001 19:10

Panove, panove, vy zarlite.....
SF2 urcite patri v CR mezi odblokovavaci spicku, sice soft nevymysli (kdo u nas neco vymyslel?), ale v jeho aplikaci je dostatecne dobry. Pokud vim, tak to co neumi on a grupa lidi okolo nej, tak neumi, az na vyjimky, v CR nikdo.
Co jej ale dela vyjimecnym, je jeho PR! To ma zmaknute na slusne urovni a proto je tam, kde mu to zavidite.
Movin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:10

Hmm, ze by SF2 poradal nejakej grupac, o tom sakra nic nevim, ale mozna bych se i pridal, sem stary prase )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:10

Článek je psaný hroznou formou. Tady je MOBILMANIA a ne příběhy rychlích šípů!
I když článek placenou reklamou SF2 určitě není, tak jako reklama opravdu vypadá. Doporučuji se tohoto do budoucna vyvarovat. Např. tím, že navštívíte více odblokovávačů. V Praze je jich přece dost.
Opravdu rád bych poznal toho tajemného člověka, kterému podlehne každý mobil. Dal bych mu totiž odblokovat svůj SONY CMD5 ver. 8.5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SF2  |  17. 07. 2001 19:10

Tato reportaz byla delana drive, kdy se se napr.N5110 dělaly jen timto postupem.Jinak vysvetleni pro svechny rejpaly:Je jasne ze nove Nokie se delaji jiz pomoci Dejana flasheru apod...
SF2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:10

Ne vy je stale rozdelavate. Jsi bridil a neknuba )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IceKiller  |  17. 07. 2001 19:10

Oblast mobilní komunikace me velmi zajímá jsem jejím fanda. Deně mi projdou taky desítky mobilů rukama a tak mám celkem přehled o jejich ovladatelnosti a spokojenosti jijich uživatelů. Pokud mě oslovíte tak s vámi budu velmi rád spolupracovat. A spolupodílet se na vytváření těchto stránek a časopisu, kteý mimochodem mám taky předplacený. Možná vám to nepřipadá jako reklama z pohledu lajka, ale s můho pohledu je to reklama a to i dosti nadnesená musím se nad ní jen usmát. Ale to je věc názoru. Každý může mít svůj názor. Zdravím všechny příznivce GSM IceKiller

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:10

Oblast uklizení záchodů me velmi zajímá jsem jejím fanda. Deně mi projdou desítky hov*n rukama a tak mám celkem přehled o jejich strukture a spokojenosti jejich bývalých majitelů. Pokud mě oslovíte tak s vámi budu velmi rád sr*t. A spolupodílet se na vytváření těchto záchodů a prkýnek, které mimochodem mám taky předplacený. Možná vám to nepřipadá jako reklama z pohledu (i korespondaku) lajka, ale s mého pohledu (no mozná i dopisu) je to reklama a to i dosti nadnesená musím se nad ní jen usmát (HEHEHE a me umelé zuby, sakra zase me vypadli). Ale to je věc názoru (na závažnou problematiku záchodů). Každý může mít svůj názor (já, vy a hlavne budme tolerantní). Zdravím všechny příznivce WC.
Váš WCKiller

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IceKiller  |  17. 07. 2001 19:10

Tento článek je velmi dobře napsaná reklama. Zde uvedený postum je opravdu hodně starý a už dloho sem ho neviděl pužívat. To že odblokuje vše, no o tom si myslím své. A každý kdo se odblokováním zabývá trochu víc tak asi taky. Zajímalo by mě co na kolik by mě vyšel podobný článek, kdybych chtěl abyste mě taky navšívili na mém pracovišti. Taky by se mi líbyla taková reklama nejen ne jednu servru, ale v tištěné podobě. Já sem ze Zlína a taky se touto problematikou zabývám. Tady a i na netu jsem znám jako IceKiller . Tato práce je velmi zajímvá, ale nikdy není bez rizika jak každý ví. Přeji mnoho zdaru. IceKiller

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:10

A když napíšeme o telefonu Nokia, je to reklama Nokie, když napíšeme o Oskarovi, určitě nám to zaplatil ... probuďte se.

SF2 byl první, s kým jsme se na téma představení práce odblokovávače čtenářům bavili, proto jsme se s ním setkali a udělali reportáž u něj.

Teď je samozřejmě nesmysl, abychom stejnou reportáž připravili znovu s vámi. Když vás ale napadne něco podobného a jiného, můžeme spolupracovat. Bylo by to samozřejmě zdarma, placené články na MobilManii (nebo v Mobilitách a jiných seriózních médiích) nenajdete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:10

No, ze to zrovna rikate vy. Ty vas pokoutny ksefty v hotelu Moskva s rusakama a jinima zloradama z podsveti. Okamzite prestante a odstehujte se jinak vas stihne kruta nemoc )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír Kůs - Mirek radši  |  17. 07. 2001 19:10

Predevsim zdravim vsechny odblokovavace a cestinare, predevsim je to pekna reklama to se musi uznat, ale ta popularni forma clanku je tak trochu do nejake romanu ne ? Popisujete to jako nejakou kovbojku z cinzaku, desne dobrodruzstvi a pritom jste si sli odblokovat "jenom" mobil. Opravdu perlickou je poznamka, ze SF2 umi odblokovavat vsechny telefony - to je prinejmensim zavadejici a lzive - mam vam vyjmenovat kousky, ktere neumi ? Dalsi tresnicka na dorticek je naznaceny postup odbloku 5110ky - dratovani ( zkrat eepromy ) neni opravdu dobrou vizitkou profesionalniho odblokovavace dnesni doby. Pripada mi to, ze jste ho navstivili pres 2 lety, kdy ten zkrat byl sam o sobe zazrak, dneska je to ledatak k usmevu na rtech. Efektni pak je snimek na EMMIBOX jen tak bez poznamky, aby bylo jasne pro zasvecene ( kteri to stejne vedi ) jakymi zbranemi SF2 disponuje. Myslim, ze tento clanek nepopisuje skutecny stav odblokaru a jejich vztahu nebot autori o tom vedi mozna tak ze clanku a basnicek. Necht si kazdy vytvori svuj nazor sam - prosim nepredzvykavejme nikomu nic. Tak zdar a silu - jo a kdyby jste nekdo neco chtel tak se ozvete. Mirek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:10

Text je touto formou napsán schválně - především proto, aby uživatelé přestali odblokování považovat za něco nelegálního. Navíc mě to psát touto formou bavilo, je to něco jiného než suché články o nových mobilech.

Samozřejmě, každý odblokovávač pracuje jinak, ale pokud odblokuje dobře, tak to snad nevadí, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:10

Celej ten clanek je starej jak Metuzalem Proto ten popis odbloku N5110.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jean  |  17. 07. 2001 19:10

Pájet v dnešní době Nokie, když Flasher má už skoro každý unlocker, no nevím . . . . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:10

Suhlasim.
S Flasherom to je za 5 sekund bez rozoberania a problemov.(odblokne aj amater)Takze nechapem preco to rozoberanie a to cakanie.Myslim si,ze ten clanok je dost neobjektivny uz na tuto dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor