Jak reklamovat vyúčtování? Částku je potřeba nejdřív zaplatit, potom teprve podat námitku

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 15

Názory k článku

31. 08. 2022 11:23

Není tomu tak vždy. Já jednou reklamovou absurdní částku a šlo to i bez zaplacení. Jednou se mi stalo to, že t-mobile mi naúčtoval data, za každý MB jako kdybych měl předplacenku a ne paušal a přišlo necelých 200k účet Ostatní nicméně platí, je třeba podat písemnou reklamaci a mají dlouhou dobu na vyřešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
31. 08. 2022 10:38

Z jineho soudku:
uz se vam stalo, ze by poskytovatel sluzby uctoval opravdu spatne? Tedy uctovana castka neodpovida domluvenecene.
To, ze nektere firmy rady aktivuji dalsi sluzby je jiny pribeh. Vetsinou ty aktivovane sluzby uctuji spravne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 08. 2022 08:24

Jak reklamovat vyúčtování?
Částku je potřeba nejdřív zaplatit, potom teprve podat námitku.
Zahájení reklamace nemá odkladný vliv na uhrazení platby.
Vše je lepší řešit písemně a hlavně si hlídat lhůty.
---------------------------------------------------------------------------------Budiž to výstrahou pro skalní paušálisty .
Předplacenkáři jsou v pohodě .
Nemusí nic hlídat, reklamovat .
Operátor nemá na Předplacenkáře páky, dostane jen tolik, kolik mu dovolíme .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor