Jak volat po internetu zcela zdarma

Diskuze čtenářů k článku

29. 05. 2016 20:31

Používáme pro volání přes net twillio a to je skoro zadarmo
http://www.jdcomputers.cz/aktuality-helpdesk-volani... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Debilek  |  22. 01. 2013 11:39

heej to je v pice chci volat twl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
denisa  |  03. 11. 2011 15:05

Ahoj jsem denisa nwm jak se to dela tak ze mi muzete zavolat na toto cislo :732964881 prosim musim si nutne zavolat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karolínka  |  20. 01. 2011 15:02

ahoj nevím jakk volat z internetu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  15. 12. 2008 09:51

lidičky ICQ 6.5 je dobrý ale potřebuji poradit když píšu tak se mi neukazuje co jsem na psala a ani se mi to neukazuje když píše ten druhý takže vždycky musím vypnout konverzaci a zase z obrazit a pak se mi tam objeví nevíte někdo co s tím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skype.nexxen.cz  |  10. 04. 2005 13:12

http://skype.nexxen.cz - informace o Skype, návody jak nainstalovat a nakonfigurovat Skype, tipy a triky pro Skype, čeština pro Skype, download Skype, v diskusním fóru odpovídáme na vaše otázky, možnost otestování Skype. USB telefony pro Skype.
Telefonování přes internet:
* na Skype zdarma
* na pevnou linku u nás i v zahraničí za cca. 0,80 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JAs  |  12. 03. 2005 17:06

SKYPE SKYPE SKYPE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georg  |  31. 10. 2004 16:22

Prosím všechny, kteří skype používají, ať se zmíní také, jak ho používají - jestli s mikrofonem (nebo s náhlavní soupravou = sluchátka + mikrofon),jakou značku a kvalitu zvuku dosahují (co třeba echo?) a jaký os mají. Koupil jsem levnou náhlavní soupravu Gembird MHS101 a nějak mi to na xp ani na w98 bez office nechce šlapat - nenahraji ani žádný zvuk. V nastavení mi bylo doporučeno změnit cosi v v officech - rozpoznávání řeči - nebo tak něco, jenže já mám jen OupenOffice. Poradí někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  24. 06. 2004 19:40

Skype se nemusí instalovat, pokud seženete od někoho kdo ho už má tak stačí přetáhnout :) Qalita hovoru je naprosto nesrovnatelná s ICQ, taky ovšem bere 4 kB/s i když je ticho. Jinak neni zas tak velkej a funguje fakt i přes firewally a spol (v dnešní době "bezdrátů" hodně častej případ)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  30. 10. 2004 18:11

Taky pouzivam Skype, volam jak po republice tak do zahranici a jsem maximalne spokojen. Drive jsem pouzival ICQ ale u Skype je zvuk nesrovnatelne lepsi, cisty netrhany mate pocit ze volany stoji vedle vas. Doporucuji vsem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Soused Pa9  |  13. 12. 2003 15:36

Existuje ? Diky za link, popis, zkusenosti atd.

Soused Pa9

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dw  |  12. 12. 2003 18:42

no, gratuluji k objevu programu :) , ale lepsi nekdy nez nikdy

 pouzivam jej uz pres mnoho let, takze  jsem rad, ze jsi toho vsimnul kdosi z medii ...

jinak, to co bylo pred 2 roky unikat (kvalita, velikost), dneska umi kde co, Buddy phone, Miranda plugin, Trillian, ICQ, TS2, Ventrilo, GV a tak 30 dalsich ...

takze jen houst a lepsi recenze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patl  |  12. 12. 2003 22:05

btw, Trillian umi IP telefonii??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dw  |  14. 12. 2003 01:52

tezko, skutecnou ip telefonii umit tak maximalne buddy phone, ale jina p2p umi kde co ... jak rikam desitky mozna stovky programu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jardák  |  12. 12. 2003 18:16

Ahoj,
možná trochu mimo článek, ale hledám program, který umožňuje internetovu telefonii, vzdálené sdílení plochy, umí pracovat za firewallem i NATem a není to Messenger.

Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2003 14:35

Existuje taky verze pro PDA?

Komunikace PDA/PDA nebo PDA/PC

Díky Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alois  |  11. 12. 2003 22:54

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jind005  |  11. 12. 2003 20:58

Oni mě na druhe straně slyší ale já je ne...Co stím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  15. 12. 2003 22:21

Mám naprosto stejný problém. Vyzkoušel jsem spoustu dostupných aplikací - mj. všechny zde uváděné, ale vždy stejný výsledek. Naproti mě slyší, ale já nic. Ví někdo jak co s tím? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boza  |  20. 04. 2004 10:08

Presne tak i u me. Mam Skype a prvnich 30s to jede naprosto v pohode. Pak uz jen oni slysi me, ale ja je ne.

Mam W98, tak to je mozna tim....

Boza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  20. 04. 2004 16:49

Tak já jedu na ME. A přes modem to funguje OK. Pouze síť je nefunkční.

Radek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  11. 12. 2003 12:13

Už jste si zkusili Yahoo!Messenger? Instalace snadná, registrace taky, reklamy nejsou, podpora kamer, repro+mic, konference a hlavně žádné IP adresy, to je zvrhlost. Dial-upisti mají pokaždé jinou...  http://messenger.yahoo.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rosťa  |  10. 12. 2003 17:01

Funguje to také pro DataNonstop Eurotelu? A jak zjistím IP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zd  |  10. 12. 2003 16:57

ahoj, zajimalo by me kolik takovy telefonovani sezere MB,pac mam MW a platim za objem dat:( nemate predstavu kolik to tak udela napr. pri hodinovem hovoru????dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  10. 12. 2003 18:32

To zalezi na kodeku. Pohybuje se to od 2,4 kbit/s (kodek 1015) do 64 kbit/s (kodek PCMU). Ja pouzivam vetsinou iLBC, ktery dela 40 kbit/s nebo doma na pomalejsi lince G711u (uLAW) ktery ma 12 kbit/s a dobry zvuk, jen trochu vice sumi nez iLBC. To znamena, ze pokud pouzivam G711u po UDP, tak pro upload + download je kolem 3 KB/s, to je 10800 KB/h
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  10. 12. 2003 15:57

Hezký  O tomhle jsem nic nevěděl. ICQ mi k srdci vůbec nepřirostlo, Microšoust taky moc nemusím (i když ho používám) a Alexu jsem vymazal  Bohužel, zatím nemá druhá strana počítač, takže budu využívat desetikorunovku od Oskara

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jendazHK  |  10. 12. 2003 13:50

A co messengery. Zkusili jste už WebCam na tiscali. Jde také spustit jen hlas bez tý CAM, ale proč to nevyužít i s tou CAM. Je to jednoduchý a chodí obraz i přes modem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xsoft  |  10. 12. 2003 12:27

Pokud zavrhnete ICQ a podobné věci .. zkuste na telefónování Skype - http://www.skype.com/
+ je zdarma
+ je maly
+ funguje i za firewallem (testováno i když oba 2 lidi jsou za firewallem a NATkou - jde)
+ asi 4 000 000 lidí - i češi
+ nemusí se konfigorovat
+ ma i away stävy
 
- blbe synchronizuje kontakdy po reinstalaci
 
No testněte, funguje a je to zadarmo
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  10. 12. 2003 12:10

Nechapu vyznam tohoto clanku, primo ve Windosech je prece NetMeeting, program uuuplne stejneho razeni a lepe propracovany (je mozno v nem provadet prezentace, malovat v nem, ukazovat dokumenty online, .................. Navic kazdy normalni clovek vi tomto druhu telefonovani jiz minimalne 5 let. Tak se mi zda, ze na moblimanii nekdo tezce zaspal dobu a ted si mysli, ze objevil neco genialne mazaneho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 12:24

A vy si myslíte, že každý chce používat NETMEETING od Microsoftu? Tohle je přece alternativa!! To je jako bych napsal: Škodovka vyrábí už 5 let super Octavii, tak proč si někdo chce koupit Fabii? Pokud o tom každý ví už 5 let, tak proč si už všichni nevoláme a pořád se řeší všechno přes SMS ( které operátorům narůstají současně s hovory ) a proč hodně lidí netmeeting a msn messengera z windows urychleně maže ihned po instalaci? Člověče já tady nehájím tento program..přečtěte si celou diskuzi a uvidíte, že je to pouze článek pro někoho možná úplné novum a hlavně, nikde jsem se o tomto programu na českém internetu nedočetl - takže jako takové preview dostupných free programů pro telefonii...Pro Vás možná ne..vy jedete na netmeetingu a malujete si v něm...ICQ je podle Vás taky k ničemu, protože umí jen to, co už přinesl Micrsosoft?

weittless

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  10. 12. 2003 12:43

1. jsem ten posledni kdo hajii MS. Netmeeting jsem kdysi pouzival, ale z nejakeho duvodu uz ho nepouzivam (uz ani nevim z jakeho duvodu jsem prestal)

2. ICQ je sqele a denne ho aktivne pouzivam

3. A Vy si myslite, ze tetno Vas clanecek udela ted revoluci a vsichni si budou najednou telefonovat pres net kdyz tak napadate muj nazor, ze kazdy kdo chce tak uz to davno pouziva? NEMYSLIM.  NIC se nezmeni. Problem je v tom, ze je to porad jeste prilis komplikovane..... ne vsichni porad sedi u online pocitace a kdyz tak vetsinou v praci, tzn, zadna zvukovka, sluchatka, mikrofon a hlavne zadny sef, ktery by byl zvedavy na telofonaty me milovane do USA. Proste je porad jednodusi zvednout telefon, ktery ma dnes kazdy po ruce. A kdyz si chci povidat s nekym v USA tak pouzivam ICQ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 13:03

Myslím že nemá smysl se k tomuto nějak více rozepisovat. Připadá vám, že tento článek nabádá čtenáře k tomu, aby si nainstalovali program a všichni ode dneška fungovali v komunikaci jen přes něj? Znovu opakuji - je to jen preview prográmku volně dostupného na internetu. Pokud čtete mezi řádky, tak jste dobrý...já článkem nic nezamýšlel. Každý neví o těchto možnostech komunikace. Většina lidí o tom nemá ani ponětí a zvláště pro ty je tento článek určen. Vždycky se najde skupina lidí co problematiku chápou a orientují se v ní.

weitless

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
172  |  10. 12. 2003 21:36

weitlessi, nemá cenu to tu pořád dokola vysvětlovat. Je skupina lidí, která pochopila účel tohohle článku - a pak jsou jiní kteří článek četli "na půl oka", ani si nepřečetli příspěvky, a jen si tu razí ten "svůj prográmek".

Já ti za tenhle článek moc děkuju, mám dial-up, dřív jsem používal Skypa, ale má špatnou kvalitu. Teď jsem díky tobě objevil tenhle prográmek, vypadá to docela dobře, určitě ho vyzkouším. Třeba ve škole máme pevnou linku, jenže tam nemůžeme nic instalovat - jednak nám hlídaj místo, a jednak nemáme práva na to abysme cokoliv instalovali (máme zakázanej zápis do registrů). Díky tomuhle prográmku mam problémy vyřešený.

Ještě jednou díky za tenhle článek, a nenech se vytočit lidma, který jsou "trochu mimo"........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 22:34

Děkuji za pozitivní příspěvek :o)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hannawald  |  10. 12. 2003 11:03

co myslite, jde to takto? z clanku mi nevyplyva, ze by to neslo...ale nezda se mi to moc pravdepodobne, ze bych za netovy pausal u eurotelu mohl volat na jine smartphone s icq bez omezeni.... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
QuarkCZ  |  10. 12. 2003 10:33

Programek vypada hezky, ale TeamSpeak (.org) je daleko lepsi. A staci, aby mel jeden z kamaradu server (ktery da trosku prace nainstalovat), ale zbytku staci uz klient, ktery ma instalaci velmi snadnou...
Rozhodne by byla dobre u tohoto tematu zminit nejlepsi programek, ktery spada do tohoto oboru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 10:55

Pochopte, že tento článek je zaměřený na popis programu Picophone. Na internetu jsou desítky jiných, ale velikostí a instalací dosahují několikanásobně víc, než zmiňovaný PicoPhone. Na světě jsou také stovky mobilních telefonů a když na ně píšete recenzi nenapíšete: " Ano..Siemens S55 je takový a makový...ale lepší je Nokia 3300" Prostě se věnujete jednomu produktu. Klidně můžete napsat porovnání všech dostupných IP programů pro telefonii. Já se věnoval PicoPhone díky jeho nenáročnosti. Tolik na vysvětlenou

weitless

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 12. 2003 10:00

Bude to fungovat i s Data Nonstopem u ET, když je přenosová rychlost tak malá, okolo 12kb/s?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noi  |  10. 12. 2003 10:13

Ja pres Data Nonstop pouzivam Teamspeak. Je tam mozne nastavit ruzne kodeky od 3.4 Kb/s. Jede to bez problemu, i kdyz mam jen 1 slot upload. Konferencni hovory to take umi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Nedvěd  |  10. 12. 2003 09:43

Hodně povedený program je také teamspeak 2 (www.teamspeak.org). Stačí se připojit na nějaký z mnoha free serverů ve světě, nastavit heslo do místnosti a bez problémů se připojí i více lidí za firewallem. Primárně je tento program určený pro komunikaci při online hrách, ale dá se velmi dobře použít i ta "telefonování".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  10. 12. 2003 08:28

Hm, mě by teda zajímalo, jaká je nutná rychlost připojení a ping a takové věci, alespoň při low kvalitě.

S Eurotel data nonstop si asi moc nepokecám, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 08:35

No, můžu posuzovat podle připojení s kolegou přes ISDN - 64 taky není závratná rychlost, ale vše funguje bezvadně. Jen nesmí zapnout nějaké jiné aplikace v počítači. Potom je spojení přerušované - to je ale problém všech programů pro počítačovou telefonii. Takže čím vyšší rychlost, tím samozřejmě lepší přenos, menší latence atd atd...ale i při 64 to jde skvěle. Je potřeba vyzkoušet a pohrát si v preferencích s pakety, thread atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  10. 12. 2003 08:54

Přes ET Data nonstop si fakt moc nezavoláš.  Nevadila by tak rychlost, tu umí některé kodeky zvládnout i velmi nízkou, ale   PING.  Ten je u GPRS kolem 800 -1000 ms.  Takže v dialogu by se objevovaly  pauzy kolem 2 s i více. Pokud by pakety konkrétní soft rovnou "nezahodil". Udává se, že pro tel. hovor by doba odezvy neměla překročit  max. cca 400 ms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buff  |  15. 12. 2003 10:11

PING není vhodný pro zjišťování delaye a latence pro IP telefonii. Lépe proměřit stejným typem trafiky. PING má obecně nízkou prioritu což někteří správci pátěřních sítí správně nastavují a tak "neužitečnou" trafiku diskriminují. Pokud máte problém s průchodností hlasu a dat, tak byste se měli porozhlédnout po článcích které popisují QoS. Bez QoS zůstává IP telefonie pouze hračkou a zůstane použitelná pouze pro ty, kterým buď na kvalitě nezáleží, a nebo kteří mají dostatečně tlustý kabel, takže nazaznamenají žádné problémy. Některé sítě ovšem QoS vůbec nepodporují ať už nativně a nebo proto, že nejsou nakonfigurovány.

Jinak obecně nemám nic proti článkům podobného zaměření. Free telefonie je užitečná a dává jasně najevo telefonním operátorům, že by něco měli dělat s cenami a službami. Ale stejně jako free telefonisti tak operátoři nejsou schopni překročit svůj stín. Nejsou ochotni připustit, že tu klasická telefonie nebude existovat, a že telefonní čísla se budou rozdávat stejným způsobem jako e-maily nebo domény. Výhodou přece je, když se náklady na technologie integrují do jdedné, která je schopna sdílet zdroje jak pro data, tak pro hlas případně i další multimédia. Takže multiservisním sítím a broadbandu třikrát zdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Novak  |  10. 12. 2003 07:47

Nevite nekdo o programku, ktery by umel na strane volaneho PC
pouzit modem a volat pres nej na jine libovolne cislo. Tj. na mem PC
zadam telefonni cislo a IP druheho PC, ke kteremu je pripojen modem
a toto druhe PC to cislo vytoci a propoji jej s mym PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  10. 12. 2003 08:39

Co to? To co tady popisuješ, to umí různé automatické dialery.  Ale obecně je taková funkce (tj. donutit cizí počítač právě připojený k Internetu aby zavěsil  a zavolal mi přímo) považovaná za tak velkou "prasečinku" a je tak snadno zneužitelná, že by mne zajímalo, na co to chceš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Moravec  |  10. 12. 2003 10:05

O takovem programku sice nevim, ale aby to Vir pochopil, tak osvetlim co autor asi zamyslel:

PC:eth === eth:PC:modem --- telefon

Cili takove prodlouzeni telefonniho sluchatka :)

J.

PS: Tak jsem to pochopil ja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buff  |  15. 12. 2003 09:52

Toto je klasická funkce media gatewaye. Pochybuju, že by to bylo free. Spusta firem si na tom vylamuje zuby. Jde o to v reálném čase překódovat zvuk z IP codecu do analog signálu a opačně. Vzhledem k tomu, že se na to používají integrované DSP obvody tak pochybuju, že by to SW ustíhal v rozumné kvalitě. Ovšem pokud si to chce někdo napsat jako semestrálku tak mu rozhodně bránit nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  10. 12. 2003 07:40
weitless  |  10. 12. 2003 08:00

Ano..o programu Skype také ve článku píši, ale jejo velikost je kolem 4 Mb, musí se instalovat a navíc už při jeho instalaci firewall hlásí pokus o připojení hned přes několik slotů na cizí servery - nejen na skype. Proto jej z důvodu odesílání dat z počítače nepoužívám. Má své jisté vyýhody, které jsou přehled on-line přátel a vyhledávání jiných lidí ke komunikaci. Každopádně tento článek je doporučením pro lidi, kteří o podobném tématu zatím neslyšeli.

weitless www.siemensmania.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  11. 12. 2003 14:37

Skype je distribuovana sit. Proto to krome "skype" leze i na jine pocitace. RTFM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  10. 12. 2003 07:36

A co automatické přidělování IP při každém přihlášení?

Na takový věci jako je telefonování přes internet už dlouhý čas používám Netmeeting. Tenhle prográmek má každej ve Windows, akorát o něm málokdo ví. Jdou tam dělat i videotelefonie a sdílet soubory a pracovat v jedné aplikaci (oba nebo několik volajících najednou) a spousta dalších vychytávek. Nastavení je také jednoduché a v všechno probíhá v češtině.... prostě pohoda. co dodat. Je v něm tedy potřeba zadat nějaký ils server - "telefonní seznam" na kterém jsem k zastižení, ale stačí ho zadat jen jednou při nastavování a při každém dalším (novém přihlášení) se tam Netmeeting zaregistruje automaticky s aktuální IP a jsem dohledatelnej podle jména ... A tak dále a tak dále. Prostě Nějakej PicoPhone je jen slabej odvar. Ale každá alternativa dobrá.

Jen pro zajímavost pro toho kdo by to chtěl zkusit:

Netmeeting se nachází v PROGRAM FILES - standartně ve složce NETMEETING. Dále to bude chtít nějaké informace o persóně při prvním spuštění- klidně si je vymyslete, i e-mail, je to i lepší aby nikdo neotravoval slušný E-schránky. Zadejte ils server a nic nebrání telefonování.

Ještě pár spolehlivých ils serverů do začátku: ils.pamm.de ; ils.worldonline.nl ; ils.ctv.es ; a mnoho dalších. Existoval i český ils.atlas.cz ale zrušili ho prý kvůli malému zájmu. Nechápu to. Vždyť cena hovoru je jen za cenu připojení na internet (u dialu např. nějakých 17,-/hodinu mimo špičku) Funguje to po celém světě.  Telefonuju takhle hlavně s přáteli například v anglii, USA, německu, prostě kdekoliv na světě a můžu je i vidět pomocí webkamery.  No už končím, protože kdo to nezkusí sám na vlastní PC tak tomu stejně nebude věřit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 08:11

Při programu picophone je automatické přidělování IP adresy při přihlášení vyřešeno následovně. Jak píši v článku - je potřeba si zaregistrovat přihlašovací jméno a to se uloží v databázi na serveru picophone. Tzn..pokud se připojujete přes modem a stále se vám mění IP adresa, díky vašemu jménu, které znají i vaši přátelé, si vás server najde na jakékoliv IP adrese. Vy už nemusíte nic nastavovat a zadávat. To je vše.

weitless - www.siemensmania.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  10. 12. 2003 08:42

Aha, Děkuji za odpověď. Takže je to hodně na podobném principu (stejném) jako netmeeting. Tak to není zas tak špatný, neboť   se to tady teď proflákne pro česku komunitu, které na těch ils servrech. které uvádím, jako šafránu. a jinak je to samá reklama na cosi.

Ještě jednou děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 08:54

Vyzkoušejte a uvidíte sám..tady vám žádná reklama blikat nebude - tedy pokud se autoři v další verzi pro tuto nepříjemnost nerozhodnou. Navíc NETMEETING je sice ve standardním Windows, ale víme všichni jak to s Microsoftem je. Co třeba Alexa? Špion od milého Billa? Proto NETMEETING raději ne ;o)

weitless  www.siemensmania.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dumi  |  10. 12. 2003 09:30

Jaka Alexa? Co to je to neznám. Windows sice nepouživám, ale zajímá mě to :) Dík za odpověď Dumi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 09:44

Alexa je malý špion, který v sobě obsahuje vazbu na špionážní server Alexa. zakomponovaný přímo ve Windows jako dar přítele Gatese. Proč tam asi je? Na netu najdete spoustu článku věnovaných tomuto tématu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dumi  |  10. 12. 2003 09:52

Díky za odpověď. Jdu hledat nějaký info. Dík moc.

P.S.: Ještě, že nemam window :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fero  |  10. 12. 2003 10:42

zrikavat se neceho jen proto, ze je to microsoft zavani ignoranstvim, zaujatosti a neschopnosti vyzkouset. netmeeting je vyborny nastroj, ktery kombinuje hlasovou a video komunikaci se sdilenim souboru, sdilenim plochy (fantasticka vec!), chatem, atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 10:57

myslím, že to už ale zacházíme někam do jiné diskuze...ne k tomuto tématu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fero  |  10. 12. 2003 12:39

netmeeting nepatri k teto diskuzi? a Vy jste tady nejaky moderator ze to muzete soudit a rozhodovat? a necpete vsude tu vasi siemensmanii, uz se mi zacina hnusit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 12:52

Tím bylo myšleno diskuzi o zříkání se produktů Microsoft - ten nepatří do této diskuze. Pokud vidím, tak článek popisuje jiný produkt. Takhle tady můžete psát třeba o zelenině, ale k ničemu to nepovede. Vy hájíte Microsoft, já napsal svůj názor - je to natolik neobvyklé, že Vás to vytáčí? Moderátor nejsem - jen odpovídám na dotazy k tématu a článku. Vy byste dělal totéž.

S pozdravem

weitless

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fero  |  10. 12. 2003 13:08

reagoval jsem na VASI pripominku ohledne microsoft netmeetingu. a najednou to nepatri do diskuze? ehm...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Pavel  |  10. 12. 2003 07:19

Také mám zájem o informaci jak volat přes ICQ lait a nebo jak získat IP adresu.Předem děkuji Všem za rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kóta  |  10. 12. 2003 07:29

Jestli se da telefonovat s ICQ lite nevim, ja mam full. V menu je standardne funkce ICQphone, muzes telefonovat z PC na PC, ale i z PC na telefoni cisla, ale to neni samozrejme zdarma, pro telefonovani na telefony musis mit zrizen ICQ ucet. IP adresa je podle me nutna, ale na to tu budou asi vetsi odbornici, kazdopadne kdyz jsem zkusil telefonovat z prace, tak ke spojeni nedoslo, ale z domova volam v pohode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  10. 12. 2003 07:41

Zkuste to přes Mirandu ( http://www.miranda-im.org/) - je tam na to ke stažení plugin, ale u mne to troskotá právě na tom, že nemám vnější IP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  10. 12. 2003 22:43

Jakej je to ten plugin? Je to tam všechno AN a to mě ve škole neučili :o) Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  11. 12. 2003 12:05

Jedna se o MirandaComm Plugin v 1.0.0.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  10. 12. 2003 07:08

Máte zkušenost, jestli se to dá zprovoznit za firewallem, když PC nemá vnější IP adresu? Pokud ano, jak (kromě toho, aby mi ISP vnější adresu přidělil )?

Díky za odpověď. J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fero  |  10. 12. 2003 07:23

s firewallem ci proxy to funguje bez problemu, ale spojeni musi navazat clovek, ktery je za nim... jinak se mu nedovolate (kvuli IP)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  10. 12. 2003 08:41

nojo, ale co kdyz jsou oba ucastnici za firewallem (a vsichni mi znami jsou). To mame asi, smulu, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  10. 12. 2003 08:58

To umí řešit Skype - dokáže navázat spojení i na portu 80, běžně užívaném pro web. Ten není na 99% LAN blokován.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Moravec  |  10. 12. 2003 09:58

To ovsem neresi problem s NATem na obou stranach, ze?

J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Danik  |  10. 12. 2003 17:04

No, s PicoPhone to jde i pres firewall, i kdyz jste za nim oba. Ale oba musite byt zaregistrovany na tom PicoPhone serveru a volat se pres prezdivky, pak to slape. Ale jinak i ten Skype to umi bez problemu.....

Dan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  10. 12. 2003 07:05

Pomocí ICQ se dá telefonovat už několik let zcela zadarmo. Úspěšně ho používám a jsem maximálně spokojen..!! Hlavně ho určitě používá nepoměrně více lidí, než tento prográmek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tybado  |  10. 12. 2003 07:08

že se dá telefonovat i přes ICQ sem nevěděl. Nemáš nějaké podrobnější informace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  10. 12. 2003 10:27

Je to jednoduchý, musíš mít plnou verzi ICQ, ne tu lite a pak jenom klikneš pravym na online jméno v contact listu a vybereš si telefonování. ICQ už si samo doinstaluje potřebnou podporu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vočko  |  10. 12. 2003 16:10

Nevíte někdo zdali toto umí i Trillian (Trillian 2 Pro)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j@kommo  |  10. 12. 2003 19:21

to zjistis na jejich strankach :)) Kde jsi sehnal pro verzi, kolik to stoji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trillian  |  24. 06. 2004 19:32

Kolik stojí verze 2.0 PRO? Hehe kde žiješ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  13. 12. 2003 22:01

Informace jiz byly napsany.. Tak jen takovy maly doplneni.. Pokud je jeden z ucastniku hovoru za firewallem, tak to nelze v mnoha pripadech pouzit. Program Skype (take o nem nekdo jiz psal) umi firewall obejit (teoreticky prevaznou vetsinu, ne-li vsechny).. Hodne zdaru



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 08:06

Můžu oponovat? ICQ je program, který je na netu několik let, má jistě svoji velkou výhodu a používá jej milióny lidi. Ovšem, nutná je instalace velkého souboru, navíc reklamy a jiné ICQ nevýhody - spamming, kurýrní služba atd...Výhodou picophone je jeho absolutní nenáročnost. Můžete ho mít s sebou na disketě a nainstalovat jej kdekoliv - 60 kb je skutečně v dnešní době šměšná velikost. Je to návod pouze pro lidi, kteří nechtějí nic instalovat a zabývat se nějakým ICQ - a je jich jestě stále mnoho. Já ICQ také používám, ale i ono má svá má proti.

weitless  www.siemensmania.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  10. 12. 2003 15:10

...nejakym ICQ... clovece... myslim ze kazdy kto pricuchol k ICQ si ho oblubil.... a ked si povysia lajtku na fullku...to su potom len fuckoty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  10. 12. 2003 22:00

Full verze ICQ neni FREE. Navíc je to neohrabaný moloch, který má moc funkcí a to je u programu tohoto typu na škodu. Na jednoduchý pokec mám Miranda IM, umí ICQ i jiné sítě a tak například pro SSL komunikaci nejedu po ICQ, ale využívám Jabber. ICQ mi připadá čím dál tim víc jak nějakej produkt Microsoftu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  10. 12. 2003 22:35

Plácáš nesmysly, full ICQ není nijak zpoplatněno, je volně ke stažení, není nijak funkčně omezeno ani časem ani počtem spuštění. Pouze zobrazuje reklamní pruh. Toť vše. Pokud se tedy bavíme o ICQ Pro 2003 b. http://download.com.com/3000-2150-10171005.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  10. 12. 2003 22:40

...tak to se omlouvam. Ale i ta reklama by mi MOC vadila. Preferuju free programy. Neni náhodou u toho ICQ přeci jen nějaký omezení pro komerční využití...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  12. 12. 2003 15:00

Existuje ICQplus - zbavis se reklamy a muzes menit skiny... A krome toho je zcela free. Adresa byvala www.icqplus.org, ale tedka je tam nejak jenom presmerovani na ICQ.com . A jeste - nejnovejsi podporovane ICQ je ICQPro 2003a Build #3800... ICQPro 2003b, ktere je stare par mesicu nepodporuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj dave  |  14. 01. 2005 00:03

ICQ - taky používam - kdysi kdyz sem podobny PGM potreboval - tak nic jinyho nebylo.Navic dnes protokol ICQ - pouziva ( komrcne) i vetsina lidi.
Nechapu te ale proc ho tak vychvalujes - kdyz je tak velikej a  nasere se pri instalaci vsude do systemu , reklama atd ...Vzdyt je to jen komunikacni PGM - ne
Nesnasim takovy PGM - co ti nalezou vsude , kam ani nemas tuseni. Mam radeji svuj system v cistej jako prdýlku:).
Proto podporuji PGMs - co staci jen zkopirovat a co mají  příp.knihovny u sebe v adresari.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  10. 12. 2003 06:37

aspoň jednou první

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares952  |  10. 12. 2003 07:16

gratuluji
jinak volani zcela zdarma, to je otazka do pranice, ten net take musi nekdo zaplatit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weitless  |  10. 12. 2003 08:02

všechno se dnes musí platit, ale tohle je zatím nejlevnější volba komunikace. I těch 15,- Kč, které někdo platí Telecomu za hodinové přiipojení je směšných, když si představíte, že můžete hodinu volat třeba kamarádovi do USA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vočko  |  10. 12. 2003 16:04

Obávám se, že při modemovém připojení bude přenosová rychlost nedostatečná, tudíž si přes modem asi moc nepokecáte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flash  |  10. 12. 2003 17:27

Jde to i na dial-upu. Zkouseli jsme konferencni hovor (3x dial-up a 1x ADSL) a chodilo to naprosto v pohode. Jenom se musi dobre odladit ty tahla v konfiguraci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j@kommo  |  10. 12. 2003 19:18

pokecate, mam to vyzkouseno - o vikendu do usa naprosto v pohode...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H+ (H_plus)  |  10. 12. 2003 11:57

Pokud si už net platíš tak jako tak - potom je tohle telefonování "navíc" zadarmo...

Aspoň tak tomu rozumím já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kobra  |  27. 02. 2012 19:02

jk to mislis a je to ina mobil a pis mi kdistak na imeil a napis tam cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor