Jaká bude naše mobilní budoucnost?

Diskuze čtenářů k článku

Pajous  |  17. 07. 2001 19:07

Napad je to dobry, copak o to. Ale nebylo by jednodusi proste snizit ceny, aby lide vice telefonovali. V celkovem vysledku narostou trzby a protoze se i lide prestanou ohlizet na nejakou tu minutku dojde ke zvyseni zisku.
Proc delat veci jednoduse, kdyz jsou slozite, ze ?
Mimochodem, nedej boze, aby PG zavedl stejne ceny jako maji na slovensku a zaroven nam nabidl podobnou kvbalitni sluzbu

Zdravi Pajous

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  17. 07. 2001 19:07

Easy Bonus je dost zajímavý! Kéž by to někdy zavedl Paegas, dost by se mi to líbílo. Ale Paegas poslední dobou nějak umírá, oživení asi neplánují ((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jano  |  17. 07. 2001 19:07

Samozrejme, že je Bonus zaujímavý. A to pre každého - majiteľa a dokonca aj všetkých operátorov. Jednak im nadháňa pretelefonované minúty a tým aj tržby, ET zarobí niečo aj na poplatkoch za prestupy do iných sietí, Slovenské telekomunikácie sú zároveň vlastníkom určitého podielu Eurotelu...
Škoda, že nemysleli na "nekonečné" telefónne karty - to by ste mali vidieť rady pred telef. automatmi pri internátoch v noci. A dobíjame, dobíjame, dobíjame kredit...
V konečnom dosledku to zaplatíme my, poctivo platiaci!!! A to je už svinstvo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor