Jaká je cena všech částí sad Go

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  17. 07. 2001 19:28

Nejvíc mě zaujali rozdílný ceny aktivací. Aktivovat Nokii 5110 je asi náročnější než např. Motorolu. Na tohle podle mě musí u soudu dojet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Žanta  |  17. 07. 2001 19:28

Poslal bych na ne finančák ať se jim podívá na zoubek Oni nejenom že okrádají nás ale i stát… Jo ono se neříká „s jídlem roste chuť“ a možná se dočkáme další kauzy jako byly topné oleje… Na jedné sadě takto ušetří odhadem 200,- při 35% předplacenek v jejich síti je to cca. 175 mil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:28

Jsem zvědav,jestli je někdo klepne přes prsty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRAVEX  |  17. 07. 2001 19:28

Malickost. Jsem prodejce MT ale ne autorizovany takze neprodavam za ceny tzv. MOC doporucene ale niz. A pro zakaznika diky tomu muzu udelat lepsi cenu protoze neni 22 na celej telefon napr. 6000 ale jenom na cast takze na 1500. Takze je to sice figl ale urcite ne podvod zakon tohle zatim nezakazuje. Tak jako tak je to problem operatoru. Ja jenom jak nakupuju tak prodavam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sat  |  17. 07. 2001 19:28

Me to pripada jako kdyz budu prodavat pocitace a napisu nejakej jednoduchej soft, neco jako kalkulacku a reknu ze soft stoji 40 tisic + 5% DPH a PC je treba za 1200 Kc + 22%DPH. Prodavam to jako komplet protoze soft bez PC nefunguje. Jsem zvedav jak dlouho bych tohle mohl delat, nez by me financak odlapil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:28

No to je moc okaty to by ti asi moc neproslo, pokud bys toho prodal za nekolik milionu, ale i jinych veci, tak to tam mozna muzes slusne zamotat, aji by ses divil )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  17. 07. 2001 19:28

Vy jste asi úplně zešíleli, proč chcete trestat někoho za to, že vám legálně šetří peníze? Každá daň, jakkoli podepřená zákonem, je krádež, řekl jednou někdo. Proč bych měl platit o 17 % více za totéž? Přičemž celých 17 % by šlo do nenasytného chřtánu státní pokladny (i kdyby kamkoli jinam, to je jedno), ze které se pak lepí dluhy soukromých firem (IPB atd.). Na to rozhodně nehodlám přispívat, bohatě mi stačí to, že pracuju tento rok pro sebe teprve 4. den, do 7. června jsem pracoval JEN na daně (stejně jako všichni ostatní pracující). Osobně mi připadá cena telefonu 320 Kč vysoká, jsem rozhodně pro, aby byla maximálně 1 haléř. Přestože Eurotel upřímně nesnáším za jejich nehorázné ceny a oděračství, toto mi určitě nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:28

Jenomže chlape, tady jde o reklamaci! Když ti pak vrátí mobil za jeden halíř, asi se ti moc líbit nebude!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:28

Asi si pujdu koupit C35 za 1820Kč.
Za tu cenu je to docela dobrej telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:28

Nevim kde autor clanku a vsichni "chytraci" z teto diskuze na tom byli. Pokud se jedna o toto rozepsani, tak na tom muzete jenom "vydelat". Predstavte si, ze si koupite treba AOT 302 s rozepsanou DPH 300 Kc. Za 3/4 roku se vam podela. Proc by jste chteli vraceni penez, kdyz si muzete pridat treba jenom 200 Kc na AOT 501, ktery ma rozepsanou DPH 500 Kc.
TAKZE SE VSICHNI PROBUDTE, JESTLI VAM TO NEDOPLO !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  17. 07. 2001 19:28

Až se probudíš, tak si zajdi do Errortelu a zeptej se jich jestli ti takovou vymenu umozni ... pak sem neco pis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2001 19:28

NEDOPLO nám to, to je faq, tak zajdi do tý jejich značkový boudy a vyměň si 302 za 501...hoď jim na pult 200 a di pryč...já ho od Tebe venku koupim...dám jednou tolik... dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:28

Panove, nejdriv si neco overte a potom tady zvatlejte. Takovych vymen uz jsem provedl mraky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:28

Potom se domluvíme,seženeš mi 501. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfred  |  17. 07. 2001 19:28

Chlape, ja ty telefony prodavam a vim, ze je to pitomost. Eurotel Ti takhle telefony nikdy nevymeni. Doplacet musis rozdil v cene celych sad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:28

No asi to myslel jinak. Ona totiz trzni hodnota treba AOT 301 v Go bude za 3/4 roku uplne jinde a Go sada napr. s uvadenou 501 bude stat to co v tehle dobe 301. Tak to asi bylo mysleno )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfred  |  17. 07. 2001 19:28

Pokud to je mysleno takhle, tak to vubec nema souvislost s rozepsanim DPH, protoze ze 3/4 roku mi samozrejme vymeni 501 za 301 (pokud bude stat to co tenkrat 301), ale pocita se s cenou celych sad, takze je jedno, jestli je 22% zdanovan telefon za 100,- nebo cela sada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:28

No Satan to ma mozna trochu dopletene )
Ano v tomto pripade, je to jiz tak, ze se pocita rozdil sad nebo-li rozdil cen telefonu, to znamena castka s 22% DPH.
Ale je to jedno, tohle je naprosto malicherny a zbytecy problem, ktery se tady akorat kombinuje )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  17. 07. 2001 19:28

Taky byste chteli GO k Vanocum? Odpoved najdete v pisnicce od L.A.Style - I'm raving

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:28

Jak je potom možné, že základní balíček GO, tedy SIM, aktivace a kredit 500,-Kč stojí v prodejně ET jen 1495,-Kč? Potom aktivace vychází na 995,-Kč! Myslím že Et dělá ceny aktivace podle toho, jak se zrovna "vyspinká"! Faktem zůstává, že to jsou zloději!!! Jak je možné, že to u Oskara jde bez aktivace?
Eurotel hřeší na to, že český člověk je rád ve stádečku a nemá rád individuality. A tak nás ET průběžně masíruje reklamou, zákazníků přibývá a peněz za zlodějské aktivace rovněž!!! To je můj názor.
"Mobilní telefon Eurotel bych si nikdy nekoupil"!!! To je heslo dneška.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wizard  |  17. 07. 2001 19:28

Zkusme se trochu zamyslet...
malou go sadu si koupi clovek, ktery ma telefon nedotovany -proto stoji 1500. Naopak v go sade je cena pristroju dotovana, coz musi byt vyvazeno vyssi aktivaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  17. 07. 2001 19:28

Jo, cena je dotovana, ale dotuje ji spotrebitel stejne tak jako zisky eurotelu. Jde pouze o podvod s DPH. To co by melo patrit statu sezere Eurotel. Ceny se ridi dle trhu a pokud vosidej i DPH, jdou z toho slusny zisky. Ale plati to lidi, nikoliv Eurotel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:28

Ano jenze pokud to proda za beznou nedotovanou cenu a k tomu proda za normalni cenu aktivaci, tak nikoho jak pisete neosidi, ale zakaznik bude nucen zaplatit vice. Takze proc tak slozite a draze, kdyz to jde jednoduse a levne )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Víťa  |  17. 07. 2001 19:28

Agituješ pěkně, bohužel faktem zůstává, že Eurotel je náš nejlepší operátor. Prgas a Ochcal jsou o pět let pozadu. Go go Eurotel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  17. 07. 2001 19:28

A co je konkrétně na něm nejlepší?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  17. 07. 2001 19:28

Má drahy volani, drahy telefony, dela podvody s DPH, vytahuje se a hraje si na image.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Víťa  |  17. 07. 2001 19:28

Konkrétně je na Eurotelu nejlepší všechno Chci říct všechno důležité - kvalita přenosu, pokrytí, nulové výpadky. Jinak jsou to samozřejmě taky kapitalisti a dřou z lidí prachy, to ale dělají i ostatní operátoři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rx 007  |  17. 07. 2001 19:28

Takhle vypada clovek poctive zpracovany reklamou Eurotelu.
Nulove vypadky ?? Po Brne Et-Et a nemuzu rict, ze neznam co to jsou prerusene hovory. Nerikam ze jich je hodne,ale samozrejme ze jsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Víťa  |  17. 07. 2001 19:28

Ale ne, na reklamu nedám, všechno je z vlastní zkušenosti. Jak to je s kvalitou v Brně nemůžu posoudit, ale všude kde jsem zatím byl (a byly to občas díry kde lišky dávají dobrou noc) byl signál OK a hovor se mi nikdy nepřerušil. Asi je v Brně moc velká hustota mobilů nebo co . Ještě že bydlím a pracuju v malém městě :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:28

Tvoje příspěvky me pěkně se.ou.
Jak můžeš napsat něco takového.
Jde vidět,že si ještě nevyzkoušel třeba Oskara.Tam je všechno co píšeš.Já používám všechny 3 operátory.Tak vím co píšu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palo  |  17. 07. 2001 19:28

Tak to jseš pěknej debil a používáš si operátory v jednom městě a na prdeli. Zkus projet republiku. Na sev. moravě si oskarem můžeš vytřít prdel. Opravdu nejlíp funguje eurotel, ale je nejdražší ma nejvíce arogatních lidí ve svých řadách a pořád si hraje na monopol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:28

Jdi rovnou tam odkud si přišel.Tedy do ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2001 19:28

Podle čeho soudíš, že ET , ó pardón malé "té" to je moc důležité... je nejlepší? Asi proto, že si dovolí mít lepší (vyšší, ono to líp vypadá) ceny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
che champion  |  17. 07. 2001 19:28

eurotel byt velka sfina, paegas byt velka sfina, fsichni byt velke sfine.... =)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  17. 07. 2001 19:28

Vsichni ne. Oskar to ma v pohode :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:28

Ale drazsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:28

Koupím SIEMENS C35i nový, jen přístroj za 1820,- Kč.

Prodám tzv. malou sadu GO s kreditem 500,- Kč za cenu 3655,- Kč.

Najde se někdo ..??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:28

Já - dej mi ji, to se mi líbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:28

Pošlu Vám ji na dobírku do 230 dnů. Poštovné stojí pouhých 730,- Kč :o))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor