Zeptali jsme se tiskového mluvčího Jana Kučmáše, proč očekává, že budete využívat balíčky služeb MMS. Dále zjistíte, jaká lákadla můžete ve spojení se službou očekávat a nakonec dojde i na něco lechtivého.
Ve čtvrtek se konala tisková konference u příležitosti představení balíčků spojených se službou MMS. O konkrétních titulech v nabídce vás budeme informovat později, snad jen pro představu – Eurotel ve spolupráci s dalšími partnery představil balíčky z kategorie zábavy, zpravodajství a mimo jiné i z erotiky.
Při této příležitosti jsme položili Janu Kučmášovi, tiskovému mluvčímu Eurotelu, několik otázek, které spojuje jedno, a tím jsou uživatelé Go a služba MMS.
Jaké „lákadla“ připravujete pro uživatele předplacené služby Go, aby začali využívat multimediální zprávy MMS?
Jedním z lákadel budou předplacené sady, pravděpodobně s mobilními telefony Sony Ericsson T300 a Nokia 3510i. Ty by se měli objevit na trhu pře vánoci. Potom lze očekávat další nabídky, jako například obsahové služby – zábavné a zpravodajské balíčky, které by měli být na orientované na potřeby předplacených zákazníků.
Máte představu, kteří zákazníci, zda tarifní nebo s předplacenou službou, budou služby MMS využívat častěji?
Je pravda, že zákazníci Go jsou větší experimentátoři, ale také jsou cenově citlivější. Proto se domnívám, že následující dva tři roky budou v celkovém objemu využití služby, převažovat tarifní zákazníci.
Nebylo zpřístupnění služby MMS zákazníkům předplacené služby Twist tím důvodem, proč jste její zprovoznění pro uživatele Go uspíšili i vy?
Samozřejmě, že sledujeme více signálů i u konkurence, ale nebyl to jediný důvod. Díky tomu, že jsme rychle a bez problémů zvládli implementaci účtovacího systému, nebyl důvod, proč bychom MMS pro Go nespustili. Navíc jsme měli jsme signály od zákazníků, že o službu stojí.
Proč by uživatelé měli využívat obsahový balíček služeb MMS, když mohou stejné informace získat i na Internetu?
Základní výhoda služby MMS oproti Internetu spočívá v tom, že jste mobilní. A kdyby si chtěli stejný obsah stáhnou sami, stálo by je to možná více peněz, ale určitě více námahy. Pro představu – objednáte si zábavný balíček v hodnotě sta korun a každý den vám bude chodit MMS bez toho, abyste se o to starali, nemusíte se tedy dennodenně připojovat k Internetu, abyste získali stejné informace. A ta zpráva Vám přijde kamkoliv…..ne jen do vašeho počítače.
Nyní mají zákazníci na výběr ze dvou možností – buď si objednají informaci jednorázově nebo si přeplatí určitou kategorii. Ale co v případě, že zákazník má zájem jen o určité, blíže specifikované informace v rámci jedné kategorie a ostatní jej nezajímají? Bude možné později blíže specifikovat informace v rámci jedné kategorie?
Nyní jsme na začátku. Uvidíme jaké reakce dostaneme od zákazníků a podle toho upravíme nabídku. Náš účtovací systém je na to připraven a není důvod, abychom to ve spolupráci s našimi partnery, jenž připravují obsah, nenabídli.
V nabídce balíčků služby MMS se objevila i erotika. Neuvažujete o spolupráci s českým zastoupením časopisu Playboy o tvorbě stejně zaměřeného obsahu?
Je to možné, nyní jsme v jednání s desítkou dalších partnerů a budeme spolupráci dále rozvíjet.
V současnosti využívá službu MMS 800 zákazníků, kolik lidí se podílelo na testování služby před samotným spuštěním?
Sto.