Takových lidí je ale minimum. Většinu právě zajímá kdo má v ruce jaký telefon, co je "IN" a podobně.Co se týče účinkujících v reklamě, tak ti ani nevědí na co vlastně reklamu dělají - dostanou něco, co mají podržet před kamerou a pár slov, které k tomu mají říct a prachy na účet. Konec. A pak nastává faux pas, když "soukromě" zveřejní například Jágr fotky s iPhonem v době, kdy dělá kampaň pro Huawei a vychvaluje jej až do nebe...Stejně tak jsem Jágra od devadesátkové reklamy nikdy neviděl, že by žvýkal tu "šmakuládu" Bubble Tape, na kterou dělal reklamu a které si "vždycky bral větší kousek, když se potřeboval soustředit" Ovšem tyto trapasy se nevyhýbají ani normálním lidem. Například jsem viděl inzerát od prodejce T-Mobilu, který nabízel pevné připojení od T-Mobile a házel lidem letáky se svým číslem do schránek. Ale číslo na mobil bylo aktivní ve Vodafone To je důsledek outsourcingu, když si T-Mobile najme nějakou agenturu a ta nabere brigoše a nechá je k práci používat soukromá čísla, která samozřejmě, mají i u konkurence. Vypadá to pak maximálně trapně.