Myslím, že celé i tento článek z toho dělá nafouknutou bublinu.
Jak je v článku zmíněno, Ringier nemá subjekt mobilního operátora evidovaný, proto nemůže napsat, že službu provozuje on.
Jak Ringier uvedl již na tiskové konferenci, jednal se všemi mobilními operátory na trhu, takže klidně to mohlo skončit u T-Mobile... a to by i tak "utlumovala veřejnost O2"? Nebo by to najednou "utlumoval veřejnost T-Mobile? Dá se říct, že operátora si vybral Blesk (pokud na tiskové konferenci nelhal v přímém přenosu celému světu, to by ale neměl být problém u ostatních operátorů ověřit, že s nimi Ringier skutečně jednal). A pokud si ho vybral Blesk, tak jediný kdo by tu tedy mohl být považován za utlumování veřejnosti je právě Blesk (respektive Ringier, jak kdo chce).Podle mě je tohle celé nafouknutá bublina. Co si ale myslím, je že Telefonica O2 nabídla Blesku takové podmínky, které prostě nedovolili Blesku jít s cenou níže a přitom ještě dost vydělat. Zázemí i všechno ostatní zajišťuje Telefonica, kdyby chtěl veškerou agendu zajišťovat Blesk, bude to technologicky složitější a nákladnější pro Blesk a spousta momentů by byla velmi sporná, jakékoliv chybné vyúčtování (respektive sporné stržení kreditu), by si mohly firmy přehazovat mezi sebou (jedni řeknou, my vám účtujem to co nám O2 pošle z ústředny, a O2 řekne, my vám vyúčtování neděláme, to musíte k Blesku)... Takto je to technologicky podstatně jednodušší, když něco nepůjde, může za to Telefonica a na Blesku bude aby ji donutil k odpovědnosti, protože Blesk tam nese svou kůži na trh.