Je O2 konečně fér? Nebo je na místě další omluva?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 26

Názory k článku

30. 09. 2015 14:18

Kellner je KŘIVÁK!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 09. 2015 18:12

To se netýká jen O2, jde o obecný jev. Na tohle mají firmy celé oddělení, jak splnit zákonnou povinnost a přitom využít zákazníkovy nepozornosti. Jinak používání IPTV od O2 je omluvitelné pouze v případě jediného možného technického řešení, kdy zákazník z nějakého důvodu nemůže použít satelit nebo kabelovku, jinak jde z technického hlediska o vyhazování peněz. Podobně internet. U nás v domě jiné řešení nebylo, nešlo ani wifi na střechu, teď tu zahrabali kabeláž od UPC, tak už se klepu, až to spustí, jak kopnu O2 někam. O2 si může nechat o 150/15 MB za 450 měsíčně jen zdát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 09. 2015 21:17

Já mám u O2 předplacenou hodinovku, na mě nemůžou. Paušály jsou problematické - hlava v oprátce !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 09. 2015 21:08

Přitom stačí odhlasovat ne fixní pokuty, ale v procentech z ročního obratu, kde 100% rozhodně nebude strop a najednou by všichni operátoři jenom přetékali férovostí větší než Jirka Dušín!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 09. 2015 20:32

Co čekat od O2? Jedině prasárny! Dokud jsem byl jejich zákazníkem bylo to na běžném denním pořádku, že neustále něco zhoršovali. Vynucená změna na jejich Free tarify, zpomalení internetu po přečerpání FUP z 256 na 64, apod. Velká obezřetnost u jejich faktur se vyplácí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 09. 2015 14:43

Jednomu člověku pošle p. Budník "osobně" poštou kafé a 2x polomáčený sušenky jako omluvu. Druhému už nic. Né, že by mi šlo o ty sušenky.... Nikdy nemůže být spokojená celá firma, když není spokojený zákazník. To platí nejen u O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 09. 2015 13:04

Takze jako vzdycky, plna huba kecu, ale skutek utek.
---
Osobne mam zkusenost s celou nasi velkou trojkou a O2 vzdy bylo a evidentne stale je uplne nejhorsi. Ne ze by T-Mobile nebo Vodafone nejak hyrili ferovosti, to skoncilo s odkoupenim Oskara, ale preci jen az takovy smejdi ani T-Mobile ani Vodafone nejsou, co vyvadi O2 snad nema obdoby. Na druhou stranu porad nejake klienty maji a neni jich zrovna malo, takze kdyz to lidem takhle vyhovuje furt tam volat a reklamovat neodebirane sluzby, ktere se "omylem" ocitly na fakture, tak proc ne, me by to nebavilo.
Docela jiny pristup potkate u virtualu, jenze dokud CTU nezatlaci na ferovou nabidku LTE, tu ani jeden z velke trojky dat dobrovolne nechce, tak nemaji virtualove pro zvetsujici se cast lidi pouzivajicich datove sluzby zadne opodstatneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2015 12:43

K férovosti O2 asi tohle. Měl jsem nastavené platby inkasem, přičemž jsem od O2 měl pronajatý nadstandardní telefonní přístroj, který jsem odevzdal. I přesto mi jeho pronájem operátor naúčtoval a v rámci inkasa strhl z účtu nejen v rámci faktury za probíhající zúčtovací období, což je v pořádku, ale v rámci faktury následující, kdy jsem přístroj již dávno pronajatý neměl. Co se týče reklamace tak údajně mi pronájem sice fakturoval, ale nezinkasoval. Lež jako věž. Slovo férovost vztažené k O2 je podobný protimluv jako nealkoholický bourbon. Mohl bych a budu pokračovat i v tom smyslu, že operátor obtěžuje uživatele předplacenek hromadou "informativních" SMS vztažených ke službám, které si uživatel dávno deaktivoval a takřka půl roku nevyužívá. Soustavné sekýrování SMSkami o nízkém stavu kreditu je další otravnou věcí. Přeprodávání údajů dalším subjektům kdy chodí nevyžádané reklamní SMS i přes jasné vyjádření, že o reklamu nestojím taktéž. SIM kartu O2 jsem zhnuseně hodil do šuplíku a nechci mít s těmito šupáky cokoliv společného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 09. 2015 12:30

Za další hodně nefér věc považuju jejich mapu pokrytí. Ano, každý operátor ji má trochu přibarvenou, ale u O2 je to už vážně extrém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 09. 2015 12:26

Pan Budnik může o férovosti mluvit jak chce, ale když zároveň položí managerům nůž na krk, co se týče růstu výnosů, tak se pak manageři neohlíží nalevo ani napravo kde ty dodatečně korunky vezmou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor