Kam kráčí Nokia (rozhovor)

Diskuze čtenářů k článku

Já + Já = JáJá  |  13. 05. 2007 18:08

píčo nokia je nejhorší verklajz na světe kupte SE ty sou lepčejší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
6233  |  16. 05. 2007 22:44

Dokonalá věc neexistuje,ale NOKIA mi připadá pro každodení použití jako nejlepší,taky jste si všimli,že zastánci SE jsou téměř vždy ubozí a vulgární jedinci,kteří místo pádných argumentů pouze vykřikují "nokia shit" atp.? Tedy ať žije jejich "SonyNepoužitelnýjoystickSon" a konečně pochopí co to znamená ergonomie a příjemné používání NOKIA forever!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hadas  |  11. 05. 2007 20:03

Nejlepší Nokia a řekl bych telefon vůbec, byla Nokia 6310i. Teď mám Nokii 6234 a až na pár malých mušek jsem naprosto spokojen. Displej super, výdrž slušná, stereo reproduktory, video 640*480, vynikající klávesnice a ovládání, aktivní pohotovostní režim.... jediný nedostatky vidím v absenci blesku a malé vnitřní paměti.
Uvažoval jsem často o SE, ale ty jejich tragický joysticky bych asi dlouho nepřežil
Mějte se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPE  |  10. 05. 2007 14:25

Nokie jsou sracky??,ale driv byli dobry..Ja jsi vzdycky kupoval nejlepsi telefony.mel sem predtim sracky tipu alcatel, siemens, sony)pak je8210,6210,6310,6310i,7250 a 6230 no a od te doby sem nemel nokii protoze dela hrozny kramy..Naposled sem mel samsung 720,Qtek s200(nejvetsi sracka ) a ted mam nejlepsi telefon na svete P990iSE.To je proste telefon kterej ma neco do sebe.Kamos mi ukazoval tu novou nokii n95 uz nekdy na zacatku dubna porovnaval jsem to s p990i a je to mensi a lehci ale nevymenil bych to..Uz jsem si zvyknul na dotykac.fotak na momentky mi staci 2mgpx na dovolenou mam canona ixuse takze dobrej fotak taky nepotrebuju.Gps nepotrebuju,protoze ji mam zabudovanou v aute.N95 se mi zda takova vachrlata.nic nesedi tak jak ma..Jako nerikam ze ten telefon je jebka ale rozhodne jsi Nokii zase nejakou dobu nekoupim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPE  |  10. 05. 2007 14:29

Byly dobry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukinLD  |  10. 05. 2007 14:51

Některé jsou dobré i teď, i když ve srovnání s minulostí začínají mít čím dál tím více nevychytávek, což je škoda. I přesto je však po dvou SE, 1 Siemensu a 1 Samsungu volím i do budoucna. POřád jsou pro mne třída, která splňuje v mnohém má očekávání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bárt  |  10. 05. 2007 15:11

Já taky nejsem nějak zatíženej na značku. Začínal jsem na Siemensu, pak byly dvě Nokie - 3210 a 6310, pak jsem chtěl zkusit véčko, který tehdy Nokia v dobrý výbavě nenabízela - SE Z700, teď dojíždím SE K750i. Za párdnů budu prodlužovat smlouvu a zkusím tedy N95. Zvykl jsem si na komfort dobře vybavených mobilů, poprvé přejdu na "chytrý" stroj a jsem zvědavý, jak s ním budu spokojený. Od tý 6310 dál (včetně) jsem byl se svojí volbou bždy spokojený, tak snad se ta řada nepřeruší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukinLD  |  10. 05. 2007 15:32

Já jsem po čtyřech reklamacích přesedlal z SE K750i na Nokii N73. Nokie má sice mouchy, ale je i přesto výborná! Můj první symbian a spokojenost. Tu N95 bych ale upřímně osobně nechtěl - malá výdrž a za ty peníze tam toho oproti N73 o tolik více v podstatě není. To už raději (jen mít na to peníze) Nokii E90!!! Až se mi sbíhají sliny!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bárt  |  10. 05. 2007 15:57

Tak v recenzi K750i psali, že nabíjeli tak max. po dvou dnech, mě vydrží 5-6 dnů a to si nemyslím, že bych ho málo používal. Hlavně hudbu poslouchám dost. Tak si myslím, že u mě ta N95 taky dva, možná i tři dny vydrží a to už jde. U tý N95 se mi právě líbí to, že to má všechno. Delší dobu při cyklovýletech postrádám GPS, ale samostatný přístroj se mi nechce kupovat. Takhle se to elegantně vyřeší A ještě jednou k výdrži, tentorkát při GPS. V diskuzích někteří lámou hůl nad tím, že při zapnutý GPS je po čtyřech hodinách konec. Tak jsem hodil oko na údaje výrobce k jednomu TomTomu (už nevím jakej) a tam byl konec snad po třech a půl. Takže wo co gou?? Jinak u mýho K750i mi po půldruhým roce začal nefungovat (hm, zajímavý obrat) joystick, tak mi ho ještě v záruce vyčistili a šlape dál. Teď ke konci občas zablbne spojení mezi sluchátky a phounem, ale stačí zahýbat s konektorem a jede zas dál. A displej je už trošku poškrábanej. Ale co, mobil je spotřební věc, musí něco vydržet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukinLD  |  10. 05. 2007 16:17

Já nemyslel výdrž K750i, ta je, myslím, dost dobrá, nýbrž výdrž N95. Ale pokud je N95 tvým favoritem, není co řešit. Jinak u SE jsem měl problémy především se sw (ztráty dat ad.), později i hw (samovolné vypínání). Tak jsem ji v rámci reklamačního řízení vyměnil za N73, která mě u Vodňana venkoncem přišla na 4,000,-! Bohu díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bárt  |  10. 05. 2007 16:28

To je mi jasný, žes myslel výdrž N95. Já jen chtěl říct, že v těch recenzích jsou ty phouny pod takovou zátěží, která se prostě u mě nevyskytuje, ten redaktor si s ním celou dobu hraje. Takže když vynásobím "recenzní" výdrž dvěma, tak mám většinou ještě jeden den rezervu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukinLD  |  10. 05. 2007 16:35

Teď už rozumím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  10. 05. 2007 16:04

Přesně jak sem psal včera:
"Je to nejlepší telefon na světě ... akorát nemá tohle a tamto a toto nefunguje a tyhlety věci se nedají používat, ale já je nepotřebuju a PROTO je to nejlepší telefon na světě."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ddroyd  |  10. 05. 2007 11:58

Prectete si odpoved toho chlapka na otazku ohledne divx.
Je to jen muj pocit, nebo to zni jako kdyby nevedel co to divx je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  10. 05. 2007 12:29

Spíš by musel za DivX platit lcenční poplatky, proto se mu do toho nechce. Lepší je free Xvid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  10. 05. 2007 15:40

Ano odpověď byla opravdu zdařilá. Skoro to budí dojem, že divx vymyslela nokia a dá se použít jen v jejich přistrojích. Je fakt, že by nokia musela zapaltit licenci, ale na druhou stranu, pravě divx je ten natolik univerzální formát. Proč mám ale pocit, že za nějakou dobu přijdou se super univerzálním formátem....wmv/mov(třeba)...ani bych se moc nedivil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 05. 2007 10:13

Jak slyším slovo Nokia tak mi naskakuje husí kůže. S mou poslední Nokii 6131 jsem se málem navždy rozloučil po 3 měsících provozu.Záruční servis Nokie mi odmítl uznat reklamaci prý oxidace. A cena opravy 4 500 ! Naštěstí mi jiný neznačkový servis mobil opravil za příjemných 1 300. Ale neradoval jsem se dlouho, po 14 dnech mi praskl spodní kryt. Po menším pátrání jsem našel jiný servis, který mi jej po 10 dnech opravil.
Proto Nokii příště už nikdy. Pořád chrlí spoustu telefonů ale zapomínají na kvalitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  10. 05. 2007 11:28

Myslím, že zatloukat hřebíky pod vodou byste nemohl s mobilem žádné jiné značky. Zkusil jste 6131 použít i na telefonování a SMS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
superQ  |  10. 05. 2007 20:11

Hele u Nokie zkoušej pouze mobily se Symbianem, Nokia levné mobily neumí, ale s operačním systémem už jsou dobré :) ale Nokii bez Symbianu bych také nechtěl :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukinLD  |  10. 05. 2007 21:20

Právě že hloupé Nokie jsou bezchybnější než ty chytré, alespoň moje zkušenost. Přesto zůstávám věrný po jiných zkušenostech Nokii, nyní N73.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  10. 05. 2007 06:31

Kam kráčí NOKIA ??? Kam asi, do pr...e

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michallos  |  10. 05. 2007 06:57

Zase tu pisu nejaky mudraci a odporcovia NOKII vy lamy isto lepsie ako ten vas BENQ - SIEMENS a o nokii N 95 nemozte povedat ani k...t a ukazte mi mensiu nabijacku na telefon ako ma tato NOKIA a porovnavat auto s mobilom nooooo parada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
garfi  |  10. 05. 2007 09:09

Nemo má do jisté míry pravdu, i když přehání. Nesmíme ale Nokii upírat výborné výsledky ve vývoji MT i když je to drahá sranda. V rozletu je může zastavit drahá výroba a neuvážená touha po zisku. Nokii již nepoužívám, nenabízí to, co potřebuji: MT s velkým, čitelným displejem, malou hmotností, dobrým fotoap., rozumnou cenou. Něco jako SamsD900 s větším displejem a lepším foto. Zatím trpím nouzové řešení loňské nabídky trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukinLD  |  10. 05. 2007 12:32

A co N73???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
superQ  |  10. 05. 2007 20:09

N73 má pohodovou spotřebu, mě drží cca 4-5 dní, sice ji nevyužívám na nonstop poslouhání MP3jek, ale jenom SMS a volání a občas nějaká ta fotečka rodinky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  10. 05. 2007 21:37

Tak tu tvou výdrž 4-5 dní bych rád viděl! Moje N73 než jsem jí dal do háje právě kvůli příšerně malé výdrži a tomu pojebanému klouzavému joystiku vydržela při střídmém používání tak 1.5 dne. Takže to povídej někde jinde že ti vydrží 4-5 dní, to si jí snad ani nezapínal, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  13. 05. 2007 14:55

"neuvážená touha po zisku" - a dál jsem nečetl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  13. 05. 2007 14:58

Ano, asi proto zvyšuje svůj podíl na trhu.
(Ale tobě je jedno, pod čím bude tvůj podpis,viď? Hlavně když bude někde vidět.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2007 01:11

"...a také jsme zapracovali na nabíječce, která je, alespoň myslím, u N95 bezkonkurenčně nejmenší na světě a můžete ji tak mít neustále při sobě."
To je sila.
"Jak resite problem, ze vase auto ma silenou spotrebu?" "Postavili jsme vice benzinek..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patas  |  10. 05. 2007 09:31

Sice nepatřím mezi fanoušky Nokie, ale příliš bych neodsuzoval. Reálná revoluční technologie v akumulátorech tu ještě alespoň dva tři roky nebude. Také mohli k N95 dodat "mamutí nabíječku", jde vidět, že si jsou vědomi slabiny v napájení. Mě by spíše odrazovala cena N95.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukinLD  |  10. 05. 2007 12:31

Já jsem sice spíše nakloněn Nokii, ale ta výdrž N95 je velkým, opravdu hodně velkým mínusem. Je to jako mít hodně nabušené auto, které má však benzínovou nádrž na dvě deci benzínu, tudíž k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JSH  |  10. 05. 2007 17:46

no nelze se nekdy cemu divit ..
soucasne programovani ma spoustu neoptimalizaci ..
core psane v VB, nad nim nejake JVM, a nad nimi teprve prehravace videa nebo mp3 v Jave ..
to se pak neni cemu divit ze je to pomaly.
nevadi, dame tam rychlejsi CPU = ten ale zere power
takze udelame lepsi nabijecky no ..
co dodat :)
jsh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor