Kdo z Evropanů tráví nejvíc času na infolince? Čechům stačí 50 sekund, ale požadují přepojení na živého operátora

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

avatar
05. 10. 2024 16:50

V zahraničí je bežné otravovať support s triviálnymi záležitosťami. Také vyrieši automat úplne hravo, človek ale musí počkať, kým sa automat vykokce a kým vlastne žiadosť pochopí. Moja nemčinárka je z Viedne a jej prosím pekne supportujú notebook v elektre zadarmo, chodí si tam dávať inštalovať aplikácie. U nás by ju poslali do prdele. Ja napríklad volám až vtedy, keď mi neporadí ani google, ani chatbot. Tipujem, že je v Česku viac ľudí takých.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2024 15:46

Rozdil jen 22 sekund? No, asi taky zalezi, kdo resi jake potreby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 10. 2024 06:23

Z 99,9% je automat blbej jako poleno viz o2 nebo Česká spořitelna, nevím jak je to u ostatních ale asi to nebude o nic lepší, raději zavesím a oni se kolikrát ozvou že mají zmeškaný hovor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Když se mi ohlásí automat, žádám okamžitě o přepojení na operátora. Někde to automat pochopí hned a přepojí mě, ale už jsem se setkala se značně hloupým, který se mě ptal pětkrát, než mě přepojil. Každopádně s automatem se bavit nebudu, dokud to nebude opravdová AI, kterou nerozeznám od člověka a vyřídí danou věc jako člověk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 09. 2024 13:26

Kdyby infolinka nebyla ještě prodejním kanálem, hovor by mohl být o poznání kratší. Spíš si říkám, jestli délka hovoru se neodvijí od kvality, někdy na lince vdf+o2 je bezpečnější raději zavěsit a zkusit někoho dalšího.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor