Když nefér, tak pro všechny! Vodafone převede na nevýhodné minutové účtování i zbývající paušály

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 184

Názory k článku

20. 08. 2019 15:19

Co kdybychom se my,zákazníci Vodafone,převedli všichni k 02 nebo T-Mobile?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2019 23:07

pro vodáč: ukončete činnost, zkrachujte, díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 07. 2019 04:13

Já mám v síti účtování po hodině. Už 19 let a úplně mi to vyhovuje. Volám málo, a když, tak hodně dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 07. 2019 18:08

Proč brečet, že podražil volání??? Ti je problém si na volání pořídit nějakou aplikaci nebo zahraniční simku, třeba od sousedů??? Na volání používám kartu volnost 02 sk,hovor až hodinový za 2.50 Kč,predplacenka, nemusím si nabíjet každý měsíc,abych měl slevu na volání, prostě volnost.😀. Lidi jsou líní něco udělat pro změnu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 07. 2019 21:22

Oskarta je zatím pořád 60+1 ? Nepodařilo se mi to nikde vyčíst. Díky. Stejnou otázku mám ohledně tarifu Českých drah, kde to jde taky přes síť Vodafonu. To jsem už nehledal, se přiznám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 07. 2019 13:52

Snaha přimět lidi přejít na nové tarify? Já teda nevím jak mě přemluví na nový tarif, když u nich tímto končím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 07. 2019 11:31

Co je to tady za prehled socialu? Neomezeny tarif stoji dnes cca 500kc.. To je castka kterou by mel normalni clovek vydelat max za 3 hodiny prace.. Opravdu je to pro vas hodne? A prome za me, at si uctuji treba po hodinach.. U neomezenky je mi to fakt jedno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 07. 2019 11:15

Historie se opakuje s další odstávkou samoobsluhy očekávám změnu sazby na 7Kč / min. ať to neztratí firemní kulturu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 07. 2019 07:42

Mohli jsme nastavit férové účtování 1+1, ale my jsme řekli NE.
Váš Vodafone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 07. 2019 00:06

Poviem vam ako je to tu v alberte. Pred 10 rokmi som si kupil 3 pausaly u windu (teraz freedom) pre celu rodinu. Asi po troch rokoch ich prestali poskytovat a ceny rapidne vzrastli. Cuduj sa svete nikto nam zmluvy nezrusil. Bezia proste dalej aj po 10 rokoch platim stale rovnako. JEDINY problem je ze si nemozeme zobrat nový dotovany mobil od operatora ale musime si zohnat vlastné. Pritom nase povodne pousaly uz daaaaavno nemaju v ponuke, ale my na nich ideme stále. Ziadne rusenie zo strany operatora. Este pre uplnost jedna sa o neobmedzene hovory, sms, mms, a 5gb a data v najvyssich rýchlostiach tiez zlacnene hovory do zahraničia. Za 3 pausaly platime 90cad co je dnes za babku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 22:50

Vodafone mi usnadnil rozhodování.
Vždycky jsem používal několik čísel a Vodafonní číslo bývalo hlavní. Postupem času se z něj stávalo vedlejší až v poslední době zcela nedůležité, využívané velmi málo. V zásadě jsem ho nechával jen kvůli tomu, že ho leckdo znal. Ale už delší dobu uvažuju o jeho úplném zrušení. Beztak na něj volají už prakticky jen vnucovači všeho možného tak ho ani nebude škoda.
Sice se mě díky prakticky nevyužívání tahle změna ani nedotkne ale je to ona pověstná poslední kapka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2019 20:58

Ještě by se mohla zákonem prosadit možnost změny smlouvy od zákazníka vůči operátorům.
Takže bych napsal na Vodafone, že měním cenu svého tarifu z 599,-kč na 199,-kč a jestli se mu to nelíbí, ať mi vypoví smlouvu bez možnosti náhrady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 20:51

Jsem rád, že u těch prasečích hlav už dávno nejsem... z kdysi nejlepšího operátora jsou dneska největší krysy. Připomínají mi některé politiky - plná huba keců, slibů, ale ve skutečnosti pak udělají pravý opak.
Jsem rád, že jsem u konkurence, firemní tarif, účtování 1+1. Do toho na druhé SIM na léto neomezený internet. Celý stupidní Vodafone ať se jde třeba bodnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2019 20:30

Te se ve Vodafonu vážně pos.ra.li.
Jelikož mám Vodafon, tak také vím, že jejich 99% pokrytí je jen vlhký sen.
A účtování po minutách, je jen další prasárna.
Vodafonu jde totiž o lidi, co mají jaký koliv tarif, ale né neomezený, aby přešel na neomezený, jelikož tam je to úplně jedno, ale je dražší.
O nic jiného nejde.
Zajímavé je, že kolem nás se operátoři chovají úplně jinak, než u nás, to přece není normální. Ty jejich Passporty, minimální data za nehorázné ceny, teď účtování po minutách, to je jako co????
Jde vidět, že stále mají páky na to, jak lidi podojit. Hnus, velebnosti. Vítejte v ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2019 19:20

Mně hlavně vadí účtování první minuty, ta druhá mě už tolik netrápí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2019 18:58

tak se tady uklidníme jo? třeba se jen vodnik chtěl připojit do vlny " retro týden " jaké mají obchodní řetězce
vodník retro tyden téčko data zdarma. každý má svoji vlnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2019 17:43

Pěkné, jak to narafičili na zakoše na prázdniny, kdy si toho nikdo nevšimne a tím pádem neodejde nebo nezruší tarif. Sviňárna nejhrubšího zrna, tímto to Voda definitivně pohnojil. Na to, že je stále nejmenší, si teda dovoluje dost. Čtvrtého operátora to chce jak sůl, chceme nového Oskara! Mezinárodní velké molochy jsou pro zákazníky zkáza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2019 16:04

Já si myslim, že je to takzvaně příprava na dobu neomezeně datovou. Dodneška nás operátoři ždímali za každý megabit a najednou budou ty tarify neomezené.... Myslím si, že to je pro ně takový strašák, že si aspoň vezmou zpět ty penízky z neprovolanych vteřin.
Co je ovšem fakt, měl by existovat zákon na takovéhle věci. Pokud na tom Vodafone před lety stavěl celou kampaň, nyní by neměl mít možnost podmínky zhoršit, pokud nepredlozi řádné argumenty k tomu proč je to nutné. Měl by být zákon na to, že se vývoj bude upinat směrem dopředu a ne že se legálně budeme vracet z5 do "horších časů".
Tak jak to je se třeba jednoho dne dočkám, že za mě bude černoch chodit do práce a žena když se na mě křivé podívá, tak ji budu moct flakónu po hlavě šutrem. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Strašně rád bych od Vodafone odešel, jedna se jednoznačně o zhoršení, které nepatří do tohoto tisíciletí. Strašně rád bych odešel,zrušil služby, prostě jim dal košem, ale ono to už nejde... :( všechny služby od tohoto atrapa operátora jsem již davno zrušil. R.I.P. Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2019 15:31

Já nevím, co se tady všichni čílíte. Náš specifickej trh vyloženě po tomhle už léta prahne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2019 15:19

Koukám Andreji, žes nám zas něco "veleúspěšně" vyjednal
Též velmi děkujeme tobě, tvému týmu i celé PS PČR za opětovné oddálení novely ZoEK
https://www.mobilmania.cz/clanky/nizsi-pokuty-za-pr... ...
Takhle má jako vypadat m.j. ta bezvýhradná podpora 4. operátora?!
Jak jinak, když jste všichni furt jedna PRDEL & PAKÁŽ!!!Mimochodem, proč takovéto nefér "množstevní" obchodní praktiky již dávno výslovně nezakazuje nejen ZoEK, ale i Zákon o ochraně spotřebitele?!Co na to Piráti? Že mlčí?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 14:56

Jsem rad za svuj korunovej tarif s uctovanim 1+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 14:47

Nejhorší na tom je, že je to všechno prašť jak uhoď. Sice můžeme přejít, ale do dvou týdnů budou "zjednodušovat" a obohacovat i druhé dvě firmy, pokud už tak neúčtují. A pak si třeba udělají virtuála "okurka" a za dobití při úplňku v pátek nám dají slevu, aby to jakože nebyla taková hrůza.Teď mi volala paní z O2, že prý u nich mám ADSL za 550Kč a když přidám 300Kč, tak můžu mít datovou SIMku s tuším 10GB do tabletu - který teda nemám, ale to jí nevadilo. Tak jsem jí říkal, že jestli jí nepřipadá ADSL za 550Kč jako zlodějina už sama o sobě, že si myslím, že bych si k němu pomalu i zasloužil ten Babišův tarif za 150Kč neomezeně a nějaká data k tomu, že bych platil 700 dohromady a už bych si nepřipadal jako úplný idiot. Na to mi říkala, že mají hodně kvalitní síť a že je lepší si připlatit, tak jsem se jí ptal, jestli to teda mám chápat tak, že ministerstvo financí připojují pomocí nějaké druhé méně kvalitní sítě a že bych ji chtěl teda vyzkoušet taky. Pak mi nabídla upgrade mého ADSL z 50 na 150Mbit a já jsem jí slíbil, že jestli z té linky vymáčknou aspoň těch slibovaných 50, tak možná ani neodejdu. Kdyby tak bylo aspoň kam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2019 13:39

Zdravím - já to tedy na vyúčtování taky vidím, ale chybí mi tam ta část o odstoupení bez sankcí - jak to máte vy? Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 13:24

Nechápu, proč to všichni odsuzují. Vždyť je to vlastně pozitivní krok.
S účtováním po minutách zákazníci provolají mnohem více minut, než v současné době. A jak víme od jedné chytré ministryně, čím více minut lidé provolají, tím méně ve výsledku utratí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2019 13:05

A vy se divite? Kazdy podnika, aby vydelal. A s prichodem nizsich a nizsich cen se to nekde musi projevit. Nemluve o tom nesmyslu - neomeuenem internetu za par kacek. Sice to 90% lidi nevyuzije, ale vsichni to chteji. Nejlepe zadarmo. Ten, kdo se v tomto odvetvi nepohybuje nikdy neuvidi, jake jsou naklady na vystavbu a provoz siti, naklady na CallCentra (na Vodafone se uz malem neda dovolat, ale vice lidi si uz dovolit nemuze). Za chvili se zacnou vypinat vysilace v lokalitach mimo vetsi ossidleni. A zase budeme jako v 90.letech diky hlupakum, co chteji CR srovnavat s Polskem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2019 13:00

Vodafone je špatný projekt už od svého začátku. Napřed to byl Oskar, který cílil spíše na studenty. Pak Vodafone, který byl strašně fér, bojoval proti víceletým smlouvám + reklamštině a značně děravé pokrytí schovával pod koberec s hláškou, že je "posedlý pokrytím". A teď je to už řadu let zoufalec, který si stěžuje na sdílení sítí O2+TM a zároveň se snaží různými ohavnými praktikami kdekoho natáhnout. Ať už jde o automatickou aktivaci placených datových tarifů, nebo účtování po minutách na což se nadávalo už před 10-15 lety.Nevím jak ostatní, ale já vidím naprosto ostudnou a zoufalou práci vedení, které velmi častou změnou různých ředitelů a svým celkovým chováním spíše zoufale volá o pomoc. Tohle už jsou dokonce praktiky šmejdů, kteří to neumí seriózně a poctivě, ale kteří už z toho zoufalství začínají mít žaludek na kdejakou prasárnu, kterou ještě nazývají "modernějším řešením".. Nevím, zda je český Vodafone v červených číslech, zda mu vedení z UK šlape na krk nereálným očekáváním, nebo zda je české vedení Vodafonu až taková partička diletantů (či sabotérů). Pokud je zle, tak s příchodem 4.operátora bude mnohem mnohem hůř. Možná by bylo nejlepší to rovnou zabalit a celé to předat někomu schopnějšímu (Orange, 3, A1, apod.). Takhle jim z těch pěti a půl zákazníků zůstanou sotva dva a půl..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 12:42

Tak když není důvodem obírání zákazníků, ale jen zpřehlednění, tak můžou zaokrouhlovat dolů, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  15. 07. 2019 12:38

V souladu s požadavky českých zákazníků - influencerů 😂😂, co chtějí tarify "zadarmo". 😂😂😂

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (38)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2019 12:37

Jsou to parchanti, tohle se fakt nedělá. No nic, stačí poslechnout mou radu na obrázku v článku kaktus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2019 12:31

Nechápu proc agent Bureš nezasáhne a nenastaví povinné účtování po vteřinách. Další ukázka jeho lží a neschopnosti..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2019 12:30

Vodafone se rozhodl spáchat oficiálně sebevraždu. Kromě děravého pokrytí bude nabízet i největší podrazárnu v účtování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 12:11

Tak jsem si znova prohlídnul poslední fakturu a opravdu to tam píšou. To by mě zajímalo, co v tom Vodafonu hulej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 12:07

Když nefér, tak pro všechny! Vodafone převede na nevýhodné minutové účtování i zbývající paušály .
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Operátor si ale zřejmě neuvědomuje, že tato změna může přimět zákazníky od něj úplně odejít.............Riskuje - Risk, Nebo v Pysk !Jsou stále zákazníci tak tolerantní a přejdou to mlčením?
................Nějaká Roura se Vždy Najde .Je velmi těžké říct, o co se Vodafone touto do očí bijící nepopulární změnou snaží.
..............Jedna věc je, co si myslí Vodafone - (jeho problém) !
Druhá věc je, co na to Zákazník - kdo umí Počítat, tak si to Spočítá ! V praxi lze využít Slovenské Operátory, s Lepší nabídkou (podstatně nižší ceny)
a stejnými podmínkami pro Čechy, tak jako pro Slováky !Jen Češi tuto možnost nějak Nevnímají .
Pozapomněli na Bratrství Národů, Slováků a Čechů .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2019 12:05

Čtvrtníček by měl natočit další díly reklamštiny o Vodafonu,aneb Jak se z jednookého krále mezi slepými stal absolutně nevidomý. Čtvrtý operátor je nevyhnutelný, přejdu bez ohledu na ekonomickou stránku,z hlediska vyššího principu. Vodafone - ryba smrdí od hlavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 12:04

To jsou teda pěkné kudny. Jsem u nich (9simek, podnikatelský tarif za neceníkové ceny), dříve O2, předím také tmobile. Jsou to všechno stejné sivně, záleží jak rychle na nějakou jejich sivňárnu narazíte. Je to prašť jako uhoď - podojit co nejvíce, nějaká úcta k zákazníkovi - nenene to my teda ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2019 11:49

Hlavně na tý firmě miluju, jak stále špiní T-O2 ze síťové spolupráce, každý ji zde v nekonkurenčním prostředí ubližuje. Asi jí dusí vlastní "tichá" dohoda. Přitom sama červená firma popírá, co dříve inzerovala, jako přátelské prozákaznické chování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 07. 2019 11:47

Udivuje mě, že jsou tyto zlodějské praktiky legální ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 11:45

Vodafone v poslední době děla vše proto, aby s příchodem čtvrtého operátora ztratil co nejvic zákazníků. Kdo chce kam, pomozme mu tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 07. 2019 11:33

Chudák Pavel Liška... Kdyby věděl, co kdysi s hasiči natočil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor