Tak tomu nevěřím. Opravdu spousta lidí mi na můj názor, že by Apple měl být donucen minimálně umožnit vznik obchodů třetích stran na své platformy téměř plivala do tváře, že Apple žádný monopol nemá a že je to vše pro blaho a bezpečí uživatelů, tak jak je to nastavené teď a ať nechám Apple na pokoji a udělej si svůj systém. A teď se tady od vás dozvím takové ošklivé pomluvy na nejlepčejší a nejférovější firmu na světě. Že vás huba nebolí...
https://crackysofts.com/adobe-photoshop-cs6-exten... ... Excellent! This is the most useful information we've found on the topic so far. You are most welcome. I appreciate your work in this field.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 3. 2022 14:07
Klasický hejt-článek. Aplikace pro Apple Watch mají podstatně omezenější a přísnější pravidla pro schvalování aplikací. 9 z 10 věcí, co by vás napadlo pro AW napsat, by vám zamítli z důvodů spotřeby energie, UX zásad, vizuálních pravidel nebo pravidel interakce. Doporučuji přečíst Human Interface Guidelines pro AW, je to zajímavé čtení. Ostatně je to taky hlavní důvod, proč jsou AW nejprodávanější hodinky na světě, appky se totiž dají používat. Narozdíl od konkurence.Zkoušet napsat appku která rozšiřuje systém samotný byla na mobilu vždycky chůze po tenkém ledě. A na Apple Watch je to vyložený adrenalinový sport.
Na tomto mieste sa jednotlivé príspevky stávajú spoločným inšpirujúcim dialógom, ktorý je podnetom pre sympóziá, konferencie, semináre a pouličné akcie<a href=“https://crackedl.com/iobit-malware-fighter-pro... ...
A common culprit is a charging port. For starters, go ahead and check if there is any dirt or debris in the port. Something as simple as a dirty port will mess up your charging. You can try cleaning it with a brush or compressed air.<a href="https://crackmark.com/the-foundry-mari-crack-se... ... ">the foundry mari crack</a>
Prostě stejní zmr*di jako Amazon.
Mohl by mi někdo vysvětlit, k čemu je dobrá dotyková QWERTY klávesnice na displeji menším než 2" ? Vždyť i těch AW7 to vychází na cca 3 mm na klávesu. A předchozí generace jsou na tom ještě o poznání hůře. Na tom je opravdu někdo ochoten a schopen psát, byť jen jednoslovnou odpověď?
Budes se tedy zrejme divit, ale je to naprosto funkcni. Ja sice preferuji diktovani, ale samotneho me prekvapilo, ze je to bez problemu pouzitelne - alespon tedy na 44 mm 😉
Jako, skutečně se divím. Na AW jsem měl tu "čest" používat kalkulačku a i když jsem byl opravdu překvapen že to skutečně funguje překvapivě dobře, bylo to tak příšerně nepohodlné, že jsem s nostalgií vzpomínal na Casia s kalkulačkou co měl táta, kde šly tlačítka mačkat aspoň pentelkou 😀 A to byly na displeji jen 4 tlačítka vedle sebe. 10 kláves si naprosto neumím představit.A popravdě, nemůžu si pomoct, ale být ještě Jobs, tak si myslím že člověka, co by přišel s nápadem dát QWERTY na tak malý displej, by okamžitě vyhodil. Dle mého názoru je to typický příklad toho co by se dít nemělo. A sice snažit se určitý typ používání přenést z jednoho zařízení na úplně jiné zařízení, místo snahy najít či vyvinout ovládání na míru danému zařízení. Přijde mi, že mít na hodinkách výběr z pár přednastavených odpovědí (co by si člověk sám nastavil třeba přes telefon) a na cokoli delšího diktování, je mnohem vhodnější.
Tak ono se na téhle klávesnici asi bude spíš psát pomocí toho "kreslení", než vyťukávání jednotlivých písmen. Ale jinak mi to přijde taky jako ptákovina, ale tak lidi jsou různí a masochismus prý není úplně ojedinělá úchylka 😀
To jsem zkoušel a prakticky je to nepoužitelné (to kreslení). Fakt nevím jak to kdo používá, nemám představu.
Já se nad tím jako uživatel Apple Watch sice pozastavuji s podivem také, ale respektuji, že to někdo rád používá.Tohle bych z diskuse vypustil.
Jistě, pokud to někomu vyhovuje, tak ať si to používá. Ale je to podle mého názoru tak "ujeté" že možnost to doinstalovat jako aplikaci je víc než dost. Aby to bylo přímo součástí OS mi ale přijde na palici. U hodinek bych čekal do maximální možné míry zjednodušené ovládání. Pokud ale má být cestou přidání qwerty klávesnice, tak co přijde příště? Kurzor myši a virtuální touchpad?Jsou to stále hodinky. Na tom přeci není potřeba psát slohovky. QWERTY na hodinkách mi přijde jako elektrická koloběžka s koulí na přívěsný vozík. Pravděpodobně to někdo využije, ale opravdu to tam musí být by default?
Nechutné praktiky nahnilýho jabka jsou k zblití, ale jak to tady nakousnutí blbečkové obhajují, to mi hlava nikdy nepobere. Kdo tady krade a kopíruje? Čína? Ale to není možné, on je to náš božský apple! 😀
Nevím co je horší. Doslova vykonstruovávat zjevné nesmysly, které nemají logiku už jen od pohledu, a nebo ty nesmysly hájit.Za jakého boha kopou tihle, neví ani bůh.WatchStore je "plný" různých aplikací klávesnic odjakživa. Vždycky tam byly, jsou tam i teď. Žádný zákaz externích klávesnic se tedy nekoná.Stejně tak je pitomost to obvinění z krádeže. Že Apple šlohnul zrovna tuhle a ne nějakou jinou co tam jsou? A proč si nestěžuje u soudu jiný vývojář klávesnice, ale zrovna tenhle ten? A skutečně hluboce věříte tomu, že softwarový gigant rozměrů Apple neumí naprogramovat klávesnici pro obyčejné smartwatch?Korunou této směšné taškařice je pak to hodnocení "The best of 2020" právě u klávesnice tohoto vývojáře, kterou mimochodem nabízí zdarma 🙂Znovu, znovu, znovu a zase znovu ukazujete, kdo je tady skutečnou BEČÍCÍ OVCÍ a kdo má hlavu na krku a o šířených ultrablbostech se alespoň pokouší pochybovat a přemýšlet nad nimi. 🙂A také se ukazuje jak je důležité neblábolit o něčem, co sami nemáte a tudíž si to ani nemáte jak ověřit.
Názor byl 4× upraven, naposled 21. 9. 2021 07:51
Přečetl jsem si celou diskuzi a vadí mi tu jedna věc.Proč sakra nejde dát ignorovat lidi jako třeba miandys.
Stejná otázka by mohla být:Proč sakra nejde dát ignorovat lidi jako třeba magnet.cz, riplejová, Igoreso1, vitekara a ostatní, kteří se ke lžím přiklánějí, obhajují je a útočí na směšně obviněné?Myslím, že sis celou diskusi nepřečetl, jinak bys mluvil jinak, tedy pokud ti není 12.P.S.: Malá nápověda, mě ignorovat lze, ignoruj mě.
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 9. 2021 08:36
Protože se vrátí hned pod jiným nickem, v tom jediném je dobrý.
Nevím proč, ale argumenty obhájců Apple mi zrovna v této diskusi přijdou oprávněné a ostatní jen hejtí protože prostě Apple. Také pořád nechápu proč by Apple kradl průměrné hodnocenou (byť Applem oceněnou aplikaci roku) aplikací a nevytvořil si svou vlastní a když už, tak proč "neukradl" jinou lepší. Samozřejmé je to, že Apple nic neukradl a apku si naprogramoval od základu a jediné nad čím se dá postavit je, že aplikaci na krátkou dobu stáhl ze svého obchodu. Pokud v té době byla placená měl by do dne znovunavrácení zaplatit ušlý zisk (a udělat to třeba čistě z morálního hlediska), pokud byla zdarma tak mu asi žádná škoda nevznikla. Spíše to doopravdy vypadá že si tvůrce apky chce ukousnout z koláče.Jen dodám, že nemám jedině zařízení s jablkem.
"WatchStore je "plný" různých aplikací klávesnic odjakživa. Vždycky tam byly, jsou tam i teď. Žádný zákaz externích klávesnic se tedy nekoná."Ani pre Watch 7?
Co? Proč by měl Apple zakazovat externí klávesnice pro AW7?Zakazuje snad externí klávesnice pro iPhone, iPad, nebo kterékoliv jiné své zařízení, kde se používá SW klávesnice?NE.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 9. 2021 10:27
Tak jsem pozorně pročetl celou diskuzi a tedy musím konstatovat jedno.Všichni jsou blbci, jen miandys je génius, který jediný zná tu pravou pravdu.
Konečně někdo našel odvahu to napsat 🙂
Ja to poznám ináč. Všetci sú blbci, len ja som lietadlo. 😀😀😀
Hele, ty seš tady novej, takže ti doporučuji zaskočit o víkendu do IKEA poskládat si smysl pro humor a až potom zavítej zpět do diskusí 🙂
Ano, to si bohužel tenhle narušený člověk opravdu myslí a ještě k němu patří Toper, rewolwer a orgasmic. Vše by vyřešila ignorace, po které volám už dlouho. Všichni by si nastavili ignorování jejich komentářů a byl by tu klid a oni by si povídali maximálně mezi sebou a nikoho neotravovali svými nesmysly.
Tohle mě vždycky pobaví, je to takový ukázkový příklad, kdy slabší jedinci ukazují na světlo jak potřebují nějaké technické, nebo právní omezení, aby se vlastně chovali tak, jak se chovat chtějí. Je to k popukání 🙂On vám snad někdo nařizuje se mnou komunikovat? Brání vám někdo v tom mě zcela ignorovat? Opravdu na to potřebujete tlačítko?🙂 🙂 🙂Ještě včera bych napsal něco o "ostré tužce v penálu" ale od včerejška mám novou hlášku: Prostě INTELEGUÁN 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 9. 2021 12:13
To že výrobce OS do systému zakomponuje funkci kterou dříve dělala externí aplikace je zcela běžná věc, třeba ve Windows uměly připojovat ISO image pouze externí aplikace ale ve Windows 8 se funkce stala součástí OS, nebo miniaplikace v Androidu, které už uměly některé aplikace v Android 5.1, ale do OS se dostaly až v Androidu 10. Jediné co tu tedy smrdí je to že Apple dříve aplikaci ve storu zablokoval a následně vydal vlastní verzi
A nielen to. V tom Windows MS nebráni ďalším vývojárom naďalej ponúkať svoju aplikáciu na pripojenie ISO image a pokiaľ je taká dokonalá, tak si nechať za ňu zaplatiť. MS vytváral vo Windows základnú funkčnosť. Napríklad vedel rozbaľovať archívy zip, ale lepšiu funkčnosť máte až s aplikáciami tretích strán.Kdežto Apple pre Watch 7 vyrobil klávesnicu a už ďalšie tam nesmú existovať a zakázal inštaláciu. Toto je ich bežný postup. Nikto nemôže byť lepší ako Apple.
Hele, kde jsi přišel na tu "informaci", kterou tady šíříš, že Apple do budoucna zakázal existenci cizí klávesnice pro Apple Watch 7 a další?Protože doposud ještě nikdy nic takového neudělal. Na svých zařízeních umožňuje instalaci jakýchkoliv externích aplikací, které duplikují drtivou většinu vlastních aplikací, od kalkulačky, přes kalendáře, klávesnice, kompasy, budíky, ale i třeba mapy, počasí, prohlížeče, fotoaparáty a mraky dalších.Takže to rozhodně NENÍ jejich, jak taky v podstatě doslova LŽEŠ "běžný postup".Prosím o závazné stanovisko a důkaz, nebo veřejnou omluvu za šíření blbostí a sdělení, proč to děláš.To je fér požadavek, ne?
No jo, jako tehdy s Find my Airpods 🙂
🙂Nevadí ti, že lžou? 🙂
Je mi to vlastne uplne jedno. Prece nebudu ztracet cas neustalym presvedcovanim ostatnich o svem nazoru a hlavne se hadat dokola tady s tim nactiletym komparzem. Obcas se tady vybleju, ale zadny extrem. Kdyby tady bylo tak spatne, tak to nedelas tolik let. Chodim sem fakt dlouho, diskuze sleduju nekdy od roku 2016 a tebe si tady pamatuju pod spousty jmeny. To uz holt musi byt srdcova zalezitost tenhle web pro tebe ....
OK.
Nic nového pod sluncem. Kdo měl na Apple zařízeních někdy jailbreak, ví odkud se braly nové funkce do systému. Někdy až sprosté kopie oblíbených tweaků. Žádná senzace to tedy není.
A??? Dělají to úplně všichni, takže proč by to v případě Applu mělo být špatně? Kdyby všechny OS měly být jen o to, co daná společnost sama vymyslí a vyvine, tak by třeba Android nikdy neexistoval 😝
Víš o tom, že android existuje od roku 2003?
Ano, to že si pár "lojzíků" plácalo něco pro nic v garáži nic neznamená. Nebýt Googlu, tak o nich nikdy nikdo, možná s výjimkou rodičů, kteří by je museli živit, neslyšel ;)
Víš o tom, že Google původně vyvíjel tlačítkový smartphone, načež když Apple představil iPhone, tak celý projekt hodili do koše aby o rok později představili HTC Dream?
Víš, že ios byl původně firmware pro kalkulačky? Jo vlastně to mu zůstalo 😄.
Takže je to vlastně úplně v pohodě, protože "Všetci kradnů"? 😂 Se mi líbí, jak na jednu stranu iOvce omlouvají absenci SD karet a sideloadingu tím, že to stejně slouží jen uhrovitým puberťákům ke stahování warezu, ovšem pod článkem o tom, jak Apple ukradl něčí nápad a pro jistotu ještě původní apku vyštípal z toho svého nejférovějšího obchodu v galaxii, rozjíždí tenhle trapný alibismus 😂😂😂
Ale já nic neomlouvám. Jen v tom nemám takový fanatismus jako ty a ta vaše banda anti-apple nazi. Prostě je fakt, že se takto chovají úplně všichni. A nejedná se jen tvůrce operačních systémů, ale třeba i her a i jiného SW. Nebo si snad myslíš, že v Androidu je veškerá funkčnost jen a jen zásluha Googlu? Že nikdy nic nezkopírovali/neukradli? Nebo, že ve Windows jsou jen a jen nápady Microsoftu. No pokud ano, tak jsi ještě hloupější, než ten tvůj příspěvěk...
To bych si tvrdit tedy nedovolil. Krást se nemá.Já tady ale poněkud nevidím žádnou krádež. Naprogramovat klávesnici je pro Apple triviální záležitost, má ji v iOS už X let, nepotřebuje od nikoho kopírovat zdrojové kódy pro vlastní watchOS nějaké aplikace.Tady si jen někdo vykonstruoval novou realitu z nadbíhajících možností a rovnou je začal prezentovat jako fakt.Apple není blbej, před soudem snadno dokáže, že klávesnici neokopíroval, ale vytvořil si vlastní pro svoje vlastní Apple Watch 7 a pro ty ostatní pak znovu zpřístupnil klávesnice třetích stran, takže penízky se mohou kutálet dál i jim.
Zbytocne sa tu rozculujes ako pic@ na trhovisku ....., tvorca aplikacie sa citi ukrateny, alebo obmedzeny na pravach, tak vyuzil moznost obrany, ktoru ponuka americky pravny system.
Tak hlavne, ze si za to pak nauctuji prachy.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2021 15:53
A proč by si za to neměli účtovat prachy?
Takhle okotě to umí jen u Applu. Takže na kradení cizích nápadů není nic špatného, když to dělá i Apple? Nestačím se divit.
Ale já jsem nic takového nenapsal 😉 Ale chápu, že ti fanatismus zatemnil mozek...
Myslím, že na světě je mnohem více vývojářů a firem, které umějí naprogramovat softwarovou klávesnici, nikoliv jen Apple, jak se pleteš …. Ale i Apple to umí a vždycky uměl.
Zajímavé “názory”.Evidentně žijeme v době, kdy si výrobce už nemůže na vlastní produkt dát to, co chce, co jej napadne, ale výhradně a pouze to, co je mu dovoleno?Proč by si nemohl/nesměl dát Apple na Apple Watch 7 klávesnici jako součást OS? Co to je za nesmysl? Exitují snad patenty na princip/použití klávesnice?Jen proto, že někdy v minulosti si na klávesnici někdo jiný udělal aplikaci?To už IQ místních haterů kleslo pod úroveň krabice od bot?Inteligentní člověk chápe právo na vlastní názor a tak si prostě počká až co k tomu tedy řekne soud, protože vy všichni ostatní jak je vaším zvykem zase jen vaříte z vody a pak z blábolů mizerně placených redaktorů, jejichž cílem není přinášet relevantní informace, ale kliky na reklamu.A co dělá hňup? Ten přece už staví šibenici.Dále mi tu chybí nějaká relevance k informacím. Informace o údajně “nejstahovanější placené aplikaci” není doložena, text vysvětlení Apple je obrázkem, Další komunikace s Applem evidentně neexistuje a td.Prostě tu máme dalšího z mnoha rádoby ukřivděných a za ním zástup spolusoucítících. Ale to ve světě není nic neobvyklého. Ukřivdění vždycky stojí za ukřivděnými.——-Vzhledem k následně zjištěným informacím a skutečnosti ohledně této aplikace si dovolím naprosto relevantně vyslovit názor, že i tento článek je 100% FAKE NEWS, resp. neskutečně mizerná práce redaktora, který tuhle hovadinu sesmolil.Aplikací “klávesnice” je v WatchStore asi 10, některé jsou zdarma, jiné jsou placené. Zmiňovaná aplikace FlickType je tam samozřejmě také a za rok 2020 má hodnocení “AppStore Best OF 2020” přímo do Apple.Takže o čem že tento článek doopravdy je? 🙂————-Tenhle článek je dokonalou ukázkou jak je snadné oblbnout, vyzbrojit a poslat do útoku značné množství snadno zmanipulovaných jedinců, když se jim zabrnká na tu správnou strunu. Je dokonalým adhalením, že lidi většinou nepátrají po faktech, ale snadno přebírají jednoduché úvahy, které jsou jim sociálně blízké a jak snadno jsou ochotni okamžitě útočit, zavírat, zakazovat a bohužel často i zabíjet.ŽE TOHLE UVIDÍM NA VLASTNÍ OČI NA MOBILMÁNII JSEM NEČEKAL 🙂ALE JE TO TADY 🙂Jména nejzblbnutějších a nejzuřivějších si pro jistotu poznamenávám 🙂
Názor byl 8× upraven, naposled 21. 9. 2021 08:47
Já tedy článek pochopil jinak..... nejde přeci o jejich klávesnici, ale o tu toho vývojáře, že ji stáhli z Appstore ..
Ano, já umím číst. Sorry, Apple stáhl na nějaký čas někomu klávesnici z WatchStore. Ale vloni mu ji tam zase vrátil.A v čem má být ten problém? Tedy kromě toho vykonstruovaného?Já to vidím tak, že nějakou dobu Apple zastával názor, že klávesnice pro Apple Watch starších generací je nebetyčná pitomost a tak ji prostě zařízl. (Myslím si to taky)Displej ale stále rozměrově narůstá, tak Apple usoudil, že dozrál čas pro klávesnici do Apple Watch. Tak ji tam tomu vývojáři zase povolil, protože nemá smysl ji dále zakazovat druhým, když ji sám dělá.Nějaké další otázky?
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 9. 2021 14:08
Právě proto, že ji teď má sám, ji teď zase zakázal.
Proč lžete?Mám otevřený WatchStore, klávesnice FlickType od “Kwap, LLC” tam je , k ní asi 10 dalších v ceně do 100Kč … 🙂 Má hodnocení 3,0 z pěti, takže nic moc ….Dokonce má ocenění AppStore Best of 2020 🙂Otázka: Dával by Apple takové ocenění aplikaci, kterou ve WatchStore zakázal? 🙂Blábolíte tady nesmysly jako reakci na článek, z něhož je relevantní akorát tak to slovo “klávesnice” a už byste stavěli šibenice 🙂Vymleté mozky snadno poznat 🙂 Problém je, když mají volební právo. To se občas zvrtne až tak, že teče krev.
Názor byl 3× upraven, naposled 21. 9. 2021 08:46
Problem je, kdyz ma nekdo pocit, ze hodnoceni v AppStore nemuze byt manipulovano stejne tak jakonkdyz nekdo manipuluje s aplikacemi v App Store a presto, ze se tvari jako demokrat a kapitalista, tak mu vyhovuje tvrda diktatura soukrome spolecnosti.
Takový pocit tady nikdo nevyjádřil a už vůbec nelze namítat, že je to nějaký problém.Neustále konstruujete výhradně vlastní vidiny.Víte, buď se chcete bavit o faktech, nebo jen blábolit a hejtit. To já nemůžu ovlivnit, to je výhradně na vás.
Mohu vám jentak na rok zakázat výdělečnou činnost? Doufám že ano a že v tom neuvidíte žádný problém.
Ano, můžete.Naše vláda to dělá pravidelně už od roku 2019. Všiml jste si vůbec? 🙂Koho budete volit, pokud vám tohle vadí? 🙂 Jistě žádnou ze stran, která to má na svědomí, mám pravdu 🙂Apple ale nikomu výdělečnou činnost nezakázal. Apple není povinen chránit podnikání kohokoliv, to je problém a starost samotného podnikatele. Abyste tomu rozumněl, pokud vaše produkty nechtějí ve firmě A, musíte jít do firmy B, nebo C. To je ve světě podnikání denní chleba. Firma A, tím že vaši práci nechce, vám opravdu v podnikání nijak nebrání.
To je ale legrace 😀Když někomu o pár příspěvků výše doporučím jít do firmy B, nebo C, protože ho ve firmě A nechtějí, tak kopeš vztekle nožičkama a pak sám napíšeš větu:"Abyste tomu rozumněl, pokud vaše produkty nechtějí ve firmě A, musíte jít do firmy B, nebo C."Tohle dokáže jen náš alienek. 😀
Špatně, jako obvykle vy hloupá.Já vůbec nekopu nožičkama, doporučuji, aby si vývojář vybral pro koho chce dělat sám a dobrovolně, ale především, aby pochopil, že nemá žádný nárok na odebírání svých produktů firmou A, B, nebo C.Nicméně v tomto případě také doporučuji zvážit výběr a nespoléhat se na rady lidí, kteří ani nevědí o čem mluví a mají v hlavě bouřku pokaždé, když se někde blýská nad Applem.Takže v kontextu tématu doporučuji vývoj pro Apple, neboť může generovat násobně více, než vývoj pro jakoukoliv jinou platformu. Ale to už je na tom vývojáři, jak je schopný a šikovný.Existence předmětné aplikace ve WatchStore a její poměrně honosné hodnocení tamtéž jednoznačně potvrzuje, že vývojář samozřejmě ví, kde to sype 🙂———-A teď na rovinu a otevřeně, Riplejová, vaší až typicky ženskou, hysterickou reakcí na tuto kauzu jste si bohužel znovu doslova nasrala na hlavu a rozhodně to nesmejete tím, že se budete chytat nesouvislostí typu vašich doporučení a kdo na ně jak reagoval 🙂Navrhuji vám zvážit možnost, jestli to vaše honění příšer není postavené na tom, že si ty příšery vlastně sama vytváříte …..
Názor byl 2× upraven, naposled 20. 9. 2021 17:44
Vy? Ne. Někdo, jehož ekosystém jsem se rozhodl použít pro svůj vlastní výdělek? Ano. Zvlášť pokud poruším pravidla jeho služby. Pokud si budu myslet, že to v souladu s pravidly nebylo, mám (naštěstí) možnost obrátit se na soud. Vy v tom vidíte něco špatného? Já tedy ne.
Na vas nazor jsem cekal. A vase hloupost se zase projevila.
V pohodě, já zase čekal, že někdo vybleje něco podobného, co vy, jako byste snad vy osobně měl nějaký patent na chytrost …
Kdo se rozciluje, ze neni v clanku dostatek relevantnich informaci, pripadne referenci a pritom neumi kliknout na odkaz na Twitter, kde je vsechno popsano nebo neumi anglicky, aby si to prelozil a pak bezhlave vybleje tuny nesmyslu a opet chce, aby fungovala diktatura nejake soukrome spolecnosti s obrovskym technologickym, uzivatelskym, financnim i medialnim dosahem se neda nazvat jinak nez hlupak.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 9. 2021 12:36
Články se píšou od toho, aby předávaly nějaké informace. Článek, který je plný nesmyslů až doslova vymyšlenin, je práce na facku a je správné takovou práci okomentovat jak se sluší a patří.Pobavil mě odkaz na Twitter. Od kdy je Twitter studnice relevantních informací 🙂 Je to ještě horší zdroj, než článke, protože si tam každý píše co chce, co si myslí a co ho napadne. Pobavil jste (opět).Bohužel nelze přehlédnout, že jste stejně vygumovaný a zmanipulovaný hater Apple, jako další zde, nekoukáte nalevo, napravo a od pasu střílíte demagogie o diktaturách.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 9. 2021 13:57
Clanek je dostatecne obsaszny na to, aby se z nej dalo docist dostatek informaci, pripadne se zbytek docist na linkach a nebo si je dohledat...Twitter je relevantni zdroj, protoze tam dava informace primo autor aplikace.Nejsem hater Apple nebo jeho produktu, ale jejich praktik, ze ktereho musi byt kazdemu normalnimu a slusnemu cloveku na zvraceni.
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 9. 2021 14:33
Podepisuji v plném rozsahu. B-]
To je veselé sdělení, jelikož většina příspěvků v diskusi má obsah, který nejen že nekoresponduje s článkem, ale ani s fakty. Zavádějící informace a především absenci informací dotáhli k dogmatickým závěrům na úrovni polomozků, zoufale frustrovaných z existence Apple.Twitter samozřejmě žádný relevantní zdroj není, neboť jak jsem už uvedl, obsahuje pouze osobní názory uživatelů, nic víc.Další komické číslo je vaše sdělení, že relevantní jsou pouze informace od vývojáře. Máte skutečně velmi “nestranné” postoje. Podle vás může být hodnocení aplikací v AppStore zmanipulováno a vylháno, Apple přece rozhodně lže a nejspíš i krade, ale vývojář, který žaluje Apple, přece musí mluvit pouze pravdu 🙂Iluze, že z Applu musí být lidem na zvracení, je projevem velmi luzného intelektu, nic víc. A to platí pro každého, kdo se pod vaše sdělení podepíše.🙂P.S.: Chcete vědět jak tohle celé dopadne? 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 9. 2021 15:46
Můžeš se jít o tom vyplakat na zpovědnici, třeba už ti zrušili ban: https://www.zpovednice.cz/detail.php... 🙂
😆 Co to je?
Trocha úsměvné historie pana aliena. 😀
Vy, ktery nedokazete ani prelozit anglicky text nemate pravo kohokoliv osocovat z toho, ze ma polovicni mozek.Twitter v tomhle pripade obsahuje informace, ktere se dozvedel vyvojar od Apple. Ze si nedokazete vyhledat dalsi jine zdroje je vas problem.Nikdo nerika, ze neni potreba vyslechnout si druhou stranu. Jenze informace od druhe strany nejsou k dispozici (nebo jen minimalni).Ze je AppStore manipulovan (hlavne hodnoceni aplikaci) je dostatecne znama vec. Ze s tim Apple nic nedela (bud umyslne, nebo protoze na to proste nema) je take dostatecne znama vec. Nikde jsem nenapsal, ze Apple manipuluje hdonoceni v AppStore.Nikde jsem nenapsal, ze ma byt lidem na zvraceni z Applu, ale z jeho chovani, ktere je dlouhodobe dostatecne zname vsem.Jezne vase mysleni, kdy si domyslite, co by mohlo kdyby znaci o tom, ze luzny intelekt mate sam a jen se snazite to vnutit nekomu jinemu, abyste v tom nebyl sam. Bohuzel, jste.
Člověk, který prakticky neustále vykrikuje na co by měl mít a nemít právo Apple chce rozhodovat i o tom, na co mám a nemám právo také já.To sedí.Dále si tedy dovolím upřesnit svůj předchozí výrok, lidé, kterým je z chování Apple na zvracení, chybí půlka mozku, je to projev luzného myšlení. Teď to tedy máte přesně.Pomlouvání a očerňování a především dělání kategorických závěrů ještě před "vyslechnutím druhé strany" je taktéž projevem chybějící poloviny mozku. Bez ohledu na to, jestli někdo říká, nebo neříká, že je potřeba druhou stranu vyslechnout. Tím se to první jaksi neomluví.A dál? Dál už nic. Tohle téma je komplet vyčerpáno a dál už bude rozhodovat soud. Stejně jako v předchozích případech.Že to bude opět ve prospěch Apple se můžete klidně vsadit.KONEC.
Názor byl 2× upraven, naposled 22. 9. 2021 12:02
Az budete mit alespon minimalni predstavu o tom, co je to slusnost nebo moralka (to se lecky bohuzel nerovna zakon), diskutujte se mnou o chovani Applu nebo jakehokoliv podobneho giganta. Do te doby je mi na zvraceni nejen z nej, ale hlavne z vas a z vasich rodicu, kteri vas k takovym elementarnim vecem evidentne nikdy nevedli.
Tebe by jeden chtěl mít doma. Ve sklepě, přivázanýho za koule v průvanu. Vážně při čtení tvých představ. Jeden dokáže pochopit, pokud někdo vezme motorovou pilu a ......
Já myslím, že označit ty jeho nesmysly slovem "názor" je hodně odvážné.
Na(ne)štěstí budou mít tyto firmy vždy dostatek svých užitečných idiotů, kteří se za ně budou bít do roztrhání těla...
Když vidím, jaké množství dlouhých komentářů dokážete na obranu Applu na Mobilmanii vygenerovat, doufám, že vás za to aspoň platí, protože trávit tím čas zadarmo by byla hodně velká zoufalost.
Jste mimo.Vývojář vydal aplikaci, která byla tak dobrá až zaujala jednoho z šefů v Applu, který domluvil schůzku a představení dané aplikace přímo na jejich půdě. Pár dní na to byla aplikace stažena bez udání extra důvodu s tím, že Apple dokonce přišel s nabídkou na odkup za pár šušnů. (Jen pro představu swiftkey se prodala za $250M.) Takže suma sumárům Apple s vývojářem klávesnice pěkně vyje*al.https://www.theverge.com/2021/9/16/22676706/apple-... ...
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2021 21:35
Ale nevyjebal, ten článek má totiž celkem důležitý závěr:Apple tells The Verge it changed its mind over time. Originally, the company didn’t think it was appropriate for a keyboard to take up the entirety of the Apple Watch’s small screen, but decided differently in 2019 after it saw the potential and says it’s encouraged Apple Watch keyboards ever since. The company basically admits that removing Eleftheriou’s app was a mistake, and claims it quickly corrected the issue.Klávesnice, jeho a všechny ostatní dostaly od Apple zelenou už v průběhu roku 2019 a od té doby jsou nedílnou součástí WatchStore.Klávesnice Kosty získala v roce 2020 ocenění "the best of 2020".TAKHLE TO JE. Celá kauza je úplně o ničem.--------Sorry, ale pokoušet se žalovat Apple za to, že před dvěma lety na krátkou dobu stáhnul vaši aplikaci, protože neměl v celé věci jasný postoj, je spíše projev zoufalství a snahy se zviditelnit a obohatit na úkor Apple. Protože jakmile si Apple ten postoj vytvořil, aplikaci do storu vrátil i se všemi ostatními podobnými. A to už před dvěma lety.
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 9. 2021 08:46
Heh."In the complaint, he alleges it wasn’t until January 2020, a year after the surprise takedown, that his Apple Watch keyboard extension was approved. When FlickType for Apple Watch did finally arrive, it became the number one paid app in the entire store, pulled in $130,000 in its first month, he claims, and was named one of Apple’s top paid apps of 2020. That’s what he’s using as grounds that he’s been financially harmed in the lawsuit."Žaluje je proto, že ho Apple bezdůvodně na rok znevýhodnil proti konkurenci za to, že jim svůj nápad nechtěl prodat.
Ano, tohle je důvod, který dává smysl. Neoprávněné omezení zisku - tržeb. Ne ty, co jsou popsány v článku a samozřejmě obligátním nadpisu, jako krádež aplikace a pod.To ale bude muset prokázat a to nebude snadné, protože jiné aplikace klávesnic ve WatchStore dostupné byly, stejně jako to odůvodnění že "Apple nechtěl, protože mu to nechtěli prodat". To už jsou takové ty obecné kecy žalujících.Za tenhle příspěvek ti osobně dávám +, protože je tu konečně vidět nějaké kritické myšlení a zjišťování faktů.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 9. 2021 08:49
Lol, takze vase hloupost opravdu nezna mezi, protoze co jineho vlastne clanek rika, nez ze byla omezena moznost vydelavat penize? Fakt by me zajimalo, kdo to jeste pochopil jinak, nez vy, protoze to z cele kauzy jednoznacne vyplyva. Vase myslenkove pochody bych opravdu nechtel mit.
Tak především článek nic takového ani nenaznačuje 🙂 (nez ze byla omezena moznost vydelavat penize?). Kosta podal žalobu až po představení W7 minulý týden 🙂. Tedy mu po celé skoro dva roky o peníze nešlo? 🙂Hlavní lži celého článku:1. Nadpis - kompletně zavádějící úvaha, zcela nepravdiváLži v článku:- Apple z obchodu App Store odstranil z důvodu ÚDAJNÉHO porušení podmínek (jakého údajného, Apple samozřejmě důvody oznámil).- Aplikace se do AppStore bez udání důvodu vrátila o rok později. Zatímco na původní odvolání firma reagovala s tím, že aplikace není v souladu s jejich podmínkami, najednou Apple případ přehodnotil a vrátil klávesnici zpět do obchodu. Důvodem podle vývojáře byla právě chystaná vlastní klávesnice.(kompletně vykonstruováno, apple nepřehonotil případ NAJEDNOU a rozhodně ne VČERA, ale v průběhu roku 2019/2020, klávesnice tohoto vývojáře je ve storu k dispozici už půldruhého roku).- Nebyl by to totiž první případ, kdy Apple začal omezovat konkurenty nabízející funkce, které v budoucnu sám chtěl představit.(Další tupá konstrukce, časově to na sebe vůbec nenavazuje, vzhledem k faktu, že po celou dobu sporu s tímto vývojářem je ve store cca desítka klávesnic k dispozici až do dnes).Proč Kosta čekla skoro 2 roky na žalobu? Proč Apple nežaloval před dvěma lety, kdy mu aplikaci na čas ze storu odstranili?Pokud by Kostovi šlo o peníze za období, kdy nebyla aplikace ve store, tak podal žalobu už před lety, kdy se to stalo, nejpozději pak na konci roku 2019, kdy se aplikace do storu vrátila. Od té doby až do dnes mu vydělala pěkné peníze, vzhledem k tomu, že je suverénně nejdražší klávesnici ve WatchStore. V tom totiž tkví celé jádro pudla této taškařice. Aplikace je ve store už skoro dva roky a Kosta si mohl na tržbách vydělat i několik milionů dolarů, díky existenci Apple Watch a WatchStore a tedy díky Apple.Zřejmě nezná české pořekadlo "koho chleba jíš, toho píseň zpívej".TOLIKO K ÚVAZE, ČÍ HLOUPOST NEZNÁ MEZÍ 🙂Jsem opravdu velmi rád, že vaše myšlenkové pochody jsou na světelné roky daleko od těch mých, přemýšlet jako vy, tak už jsem skočil z Nuseláku dávno 🙂
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 9. 2021 14:41
Miandys, ty musíš byť neskutočný ... (každý nech si doplní podľa svojich preferencií).miandys | 21. 09. 2021 07:43"Protože jakmile si Apple ten postoj vytvořil, aplikaci do storu vrátil i se všemi ostatními podobnými."miandys | 21. 09. 2021 08:45 "To ale bude muset prokázat a to nebude snadné, protože jiné aplikace klávesnic ve WatchStore dostupné byly, ..."Najskôr tvrdíš, že stiahnuté boli všetky podobné aplikácie (klávesnice) a potom vrátené a neskôr zase, že iné boli dostupné, takže vlastne neboli stiahnuté okrem tej jedinej.Pravda je asi taká, že stiahnutá bola len tá jedna. A to preto, aby vyvinuli tlak na vývojára, aby im ju lacno predal. Predpokladali, že keď príde o príjem, tak sa uspokojí s tým málom, čo mu ponúkli. Je to bežná prax týchto megakorporácií, ako donútiť malého podnikateľa skákať, ako oni pískajú. Ja predpokladám, že právne dokonca bude všetko v poriadku, pretože asi niekde v zmluvných podmienkach sú oprávnení "podozrivú" aplikáciu pozastaviť a preskúmať. Zaujímavé je, že iné klávesnice nepotrebovali skúmať. Dokonca im to neprimerane dlho trvalo. Proste takto funguje kapitalistická mašinéria. Ale asi narazila kosa na kameň. To, že ich žaluje až po takej dobe môže byť viacerými okolnosťami. Potreboval pozháňať dobréhoprávnika, potreboval pozháňať peniaze na súdenie sa (netuším, či v USA netreba zložiť finančnú zábezpeku, že budete schopný splatiť súdne výlohy). Tých príčin môže byť viacej.Problém je, že mindys si skladá čriepky tak, ako jemu vyhovuje, tak aby jemu vychádzali jeho závery správne a nič iné nepripúšťa. Apple je svätý.
"Pravda je asi taká, že stiahnutá bola len tá jedna. A to preto, aby vyvinuli tlak na vývojára, aby im ju lacno predal.""Predpokladali, že keď príde o príjem, tak sa uspokojí s tým málom, čo mu ponúkli.""To, že ich žaluje až po takej dobe môže byť viacerými okolnosťami." Tohle tvrzení, stejně jako další jinde, stačí k tomu, abys byl usvědčen z obyčejného LHANÍ, potažmo vymýšlení si a vytváření si vlastních domněnek, jak to asi bylo 🙂Nemluvě o tom, že je to úplně jedno.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 9. 2021 12:05
aby ti nepraskla žilka ty imbeci*lní fanboyi.
Nastastie existuju sudy, a tie nam pravdu, nech uz si ju kupi akakolvek strana, ukazu. Dovtedy zial budeme pocuvat utoky od haterov, ale asi najme od fanboyov, ktorym by nevadilo, ani keby sa na appstore predavali ludske organy.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 9. 2021 22:45
To samý dělá Amazon. Nějakej produkt smaže z jejich eshopu a pak ho začne sám vyrábět a prodávat pod značkou Amazon Basics
To je přesně o čem stále mluvím. Ukrást nápad, původní aplikaci z pozice moci nějak stáhnout a když se vody uklidní, tak za čas vyrukovat s tím samým. Teď tam tu aplikaci opět dát nemůže, protože poruší navíc i "5.2.5 Apple Products: Don’t create an app that appears confusingly similar to an existing Apple product, interface (e.g. Finder), app (such as the App Store, iTunes Store, or Messages) or advertising theme.". No přeji vývojáři hodně úspěchu v soudním řízení s těmito šmejdy a větší štěstí na výběr obchodních partnerů do budoucna. B-]
to je fundament tehle firmy... od zacatku jenom kopiruje a krade napady
No ono asi nikdy nikoho v Apple nenapadlo udělat na watch softwarovou klávesnici, že museli čekat, až to napadne nějakýho joudu.
V eplu si spis rekli že uživatelé klavesnici nechteji a chtit nebudou. A kdyz se stala nejprodavanejsi aplikaci, tak si v eplu rekli ze lidi porad klavesnici nechteji a jako zbytecnou ji stahli z obchodu.
Napadlo je to přesně na jaře 2019, kdy si zanalyzovali, že nejstahovanější placenou aplikací na AW je blbá klávesnice, kterou celý jejich slavný UI (v apple jazyce "Human Interface") tým považoval za zcela zbytečnou a v praxi nepoužitelnou. Jenže uživatel to jaksi viděl diametrálně jinak. 😀😀😀Kompletní zdrojový kód nejnovější verze této nejoblíbenější AW klávesnice měli plně k dispozici, tak stačilo zahájit takovou menší diverzní akci a počkat na svojí příležitost, která přišla právě teď. B-]
Obecně lze říci, že vám zase kape na maják.Za svůj život jsem nakoupil řadu aplikací, abych je pak nikdy nepoužil, o tom kolik jsem jich na zkoušku stáhl nemluvě. Nejstahovanější neznamená nejpoužívanější. Navíc k tvrzení, že byla nejstahovanější, neexistuje žádný důkaz, je to jen tvrzení vývojáře. Ale i kdyby, nic to neznamená. Mluvíte za uživatele, ale přitom neznáte jméno jednoho jediného.Idea, že Apple sice bez problému naprogramuje watchOS a vše co s tím souvisí, ale nedokáže naprogramovat vlastní pitomou klávesnici pro Apple Watch, ale musí zdrojový kód krást, je pak onou pověstnou třešničkou na dortu vašeho úsměvného myšlení.Nicméně chápu váš postoj, nedávno jste mi poslala fotografii vašich oblíbených smartwatch, kterým klávesnice vévodí, takže chápu váš ochranářský postoj tohoto nesmyslu:https://static.shipgratis.eu/zoh4eiLi/IMG/86400/-Q-oAu... ... Normální člověk ale naprosto chápe, že klávesnice na tak malém prostoru je naprosto k ničemu.Jelikož Apple Watch 7 je produkt Apple, tak na příležitost opravdu nečekal, ale sám ji vytvořil. Kdo vám stojí na vedení tento týden …… se neví ….
Máš pravdu ovečko, nejnakupovanější aplikaci určitě nikdo nechtěl.
Už jsem se zmínil jinde, termín nejnakupovanější je tak nějak …. čí názor? Kolik to bylo aplikací?Vzhledem k obsahu externích aplikací pro Apple Watch, které v drtivé většině stojí za prd a celá WatchStore je prakticky jen trpěný prd se směšným obsahem, o jakých číslech je tedy řeč?Koupilo si ji všech 999 magorů, co chtějí ťukat texty na displeji 2x2 cm? 🙂Buďme relevantní a hovořme o skutečných číslech a ne o domněnkách.Víš, já Apple Watch používám už řadu let, dodnes jsem nenašel žádnou externí aplikaci, kterou bych používal, obsah je úplně na nic, nic smysluplného tam není a objemově je to číslo odhaduji tak kolem stovky.
Ahaa a proto to Applu stalo za vydání vlastní klávesnice.....
A proč ne? Máš nějaký relevantní důkaz, že tu Aplikaci, která je ve WatchStore volně k dispozici s asi desítkou dalších aplikací klávesnic, Apple skutečně technicky okopíroval?NEMÁŠ 🙂Applu to evidentě stálo za to až u Apple Watch 7, jejich klávesnice není podporována žádnou starší verzí Apple Watch. Tedy naopak přesně věděli kam ji hodlají dát a kam ne.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2021 17:08
kks ty tych smejdov budes obhajovat aj ked ti znasilnia dceru, ze ona je na vine ved nemala mat tak kratku suknu. Je mi vas applefanatikov luto.
Každému je někoho líto. Mě je líto blbejch lidí, kteří se nechají zmanipulovat lhaním a vůbec se neptají jak se věci mají.
tak to by som sa pozrel, ako firma (pravny subjekt) znasilnuje niekomu dceru. Ako si to predstavujes, co by na nej lezalo, papiere k firme?
Tak jinak, třeba kdyby mu cook znásilnil syna 😀
horsie by to bolo naopak, aj ked, v oboch pripadoch ma Cook lepsich pravnikov :)
Tak ty ses jasnej.
Tak to každopádně. Jen jestli náhodou nehacknuli tomu nebožákovi, před jejich IDE počítač, aby se dostali ke zdrojovému kódu aplikace pro klávesnici, když chudáci žádný zdroják pro klávesnici nikde jinde nemají... 😀😀😀😀
doporučuji méně smažit 😀
🙂 Vite kolik lidi uz videlalo miliony a miliardy na napadech, ktere Apple, ani jine firmy nenapadly? 🙂
Tak jo, příště může zkusit vydělat třeba na hodinkách nějakým wear os, určitě mu to tam půjde líp... B-]
Souhlasím s tebou a doporučuji všem vývojářům dát od nich ruce pryč, budou-li totiž úspěšní budou nakonec okradeni o své nápady. To raději opravdu ten wear os.Víš, možná ti to úplně nedošlo, ale aplikace, která je zakázána těmi Apple šmejdy na app storu, prostě nevydělává nic. To už je cokoli lepší než nic. B-]
Já bych zase moc nedoporučoval nechat se unášet tupými radami zaměstnanců, protože takoví sami bez těch druhých ještě nevydělali ani korunu.Vývojáři, kteří vyvíjí pro Apple, už ale shrábli celkem cca 200 miliard USD. To je pro představu cca 5 bilionů Kč, vy odbornice na podnikání a vydělávání peněz a doporučování jak by to kdo měl dělat, nebo nedělat 🙂Takže vývojáři pozor, Riplejová vám žádné účty nezaplatí, Apple ano a víc, než kdokoliv jiný.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2021 16:15
Svědek Jehovův.
Je otázka, zda je výhodnější mít zakázanou aplikaci na AppStoru a nebo na storu pro wearOS? Já bych si tipl teda to první. Jednak už si něco vydělal, což by mu na wearOS nehrozilo ani omylem. Pak, pokud to odstranění opravdu bylo v rozporu s pravidly a prokáže se, že Apple zneužil své postavení (což zatím tvrdí jen on, jeden tendenční článek s cílem získat co nejvíc kliknutí a pak pár fanatiků, pro které je životní úspěch, že si mohou kopnout do výrobce elektroniky), tak nejspíš ještě něco trhne na odškodnění. A navíc nemusel udržovat aplikaci, kterou nikdo nepoužíval - což by se mu přesně stalo na wearOS, i když tam z jiného důvodu 😃 - a mohl se tak věnovat vývoji něčeho jiného a třeba opět využít tržní sílu a distribuční kanál toho odporného Applu, aby z toho zase měl i něco pro sebe, což by mu na wearOS opět opravdu nehrozilo. Takže ono je třeba oprostit se od toho vašeho dětského fanatismu a pak pochopíš, že Apple možná není úplně fér a sem tam to bohužel někdo odskáče, ale zase na druhou stranu oproti konkurenci dává vývojářům výrazně, možná lépe řečeno řádově, větší šanci něco na svém produktu vydělat.
Bojuj ovečko, bojuj!!!
Ale copak, chlapče, přišel sis alespoň kopnout do kotníku?
Trapnější už být skutečně nemůžeš.Nebo jo?
Hele, fakt si myslíte, že apple myšlenku klávesnice v hodinkách apple fakt jako vzal nějakýmu devíkovi z app storu? 😀
Proč ne? Apple nemá patent na rozum. Spoustu lidí už napadlo něco, co Apple ne. 🙂 A vidělali na tom balík.
a od toho tam maju sudny system, ktory narozdiel od SK/CZ nie je uplne na picu.
Někdy až sprosté kopie oblíbených tweaků. Žádná senzace to tedy není.https://testmyspeed.onl/...
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 11. 2021 11:53
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.