Kniha jízd a evidence spotřeby pro javové mobily

Diskuze čtenářů k článku

Marco  |  29. 05. 2010 10:52

Zdravíčko, ta aplikace už na webu redbos není, linky nejsou funkční, nevíte kde je možno ji stáhnout?
Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m.a.x.x  |  16. 07. 2004 18:50

Chci tento programek otestovat, muze mi ho nekdo pls, poslat. Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jano  |  15. 07. 2004 14:47

Chcel by som si otestovat funkcnost CarTools na mojom


Siemense SL 45.


Nasla by sa u niekoho testovacia verzia, ak ano prosim poslite mi ju na mail.


jano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krabec  |  17. 05. 2004 10:15

 13.5.2004 v 8.45 jsem psal na helpdesk a do dneška se mě nikdo neozval tak nevím. Poraďte co mám dělat. Nes... mě ty prachy, ale ten princip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oj  |  26. 05. 2004 17:52

Pokud mate problemy s distributorem, obratte se primo na cartools@alarex-group.com Pomuzeme vam problem vyresit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver  |  13. 05. 2004 17:13

Poslete mi to nekdo mailem na mr.ales@email.cz dík.


Redboss mi poslal nejakej odkaz, ale ten mi nefunguje. Mam 3650 a ten program bych fakt chtel, ale bohuzel po jednom zaplaceni 80,- uz na nej nemam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alojz  |  13. 05. 2004 09:12

Přátelé, mám SE T610 a nejde mi EXPORT. Nastavení mám v pořádku i adresu, data to odešle, ale na email nic nedošlo. Neví někdo proč?  Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alojz  |  13. 05. 2004 12:33

Už vím. Použil jsem můj EMAIL s doménou mé firmy a jde to. Tudíž to asi nepůjde na volné servery, jako je seznam.cz, volny.cz a tak. je to potřeba vyzkoušet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oja  |  13. 05. 2004 19:50

Melo by to fungovat na jakykoliv emailovy server. To znamena i na ucty na Seznamu i jinde. Prosim poslete mi na cartools@alarex-group.com adresu na kterou to nefungovalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oja  |  12. 05. 2004 20:48

Timto se omlouvame vsem, kteri meli pri stahovani problemy, dilem zpusobene i chybou v souboru JAD. Diky teto chybe se ukazalo ze ani Nokie Series 40 telefony se nechovaji vsechny stejne. Napriklad N6610, N3100 nemely s instalaci problem, ostatni ano.
V teto chvili by vsichni, kdo se ozvali na adresu cartools@alarex-group.com nebo na helpdesk@redboss.cz by jiz meli mit aplikaci funkcni.
Jeste jednou se omlouvame vsem postizenym.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milhaus  |  12. 05. 2004 19:40

Tak mi taky telefon za 80kč napsal na displej, že je soubor příliš velký.. :o( Poslali mi nový kód, nicméně výsledek je stejný.. - příliš velký soubor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milhaus  |  12. 05. 2004 19:42

Ještě podotýkám, že mám 6230! :o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milhaus  |  12. 05. 2004 20:56

Vše již vyřešeno, napotřetí jsem to stáhnul bez problémů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  13. 05. 2004 12:14

Dotaz: mám taky 6230 a měl jsem stejný problém. Soubory *.jad a *.jar mi nakonec poslali mailem, ale po nainstalování přes Nokia App Instaler to v telefonu nejde spustit. Hláška "Neplatný soubor". Vám to funguje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Dostál  |  12. 05. 2004 17:56

TAK JSEM POSLAL EMAIL NA HELPDESK@REDBOSS.CZ A POSLALI MI NOVÝ ODKAZ, KDE SE MI TO UŽ ÚSPĚŠNĚ PODAŘILO STÁHNOUT! TAKŽE 6310i UŽ JE TAKY V POHO!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.Krabec  |  12. 05. 2004 13:59

Po diskuzích zde a po přečtení recenze jsem si stáhnul program Car tools na nokii 6310i jako pisatel přede mnou a mám stejný problém. Hlásí to příliš veliký soubour Co s tím. Na urgence nikdo nereaguje 80 kč ????????? Bude se s tím něco dělat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dawyd  |  12. 05. 2004 14:26

Zrejme aplikace presahla velikost 30kB, coz je maximum, co lze dostat do 6310i. Je vsak podivne, ze na to z redboss neprisli. Asi to zrejme nezkouseli (a nebo jim to proste funguje...). Na vine se mi zda prave red boss, nebot na webu alarex-group neni podpora 6310i uvedena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  12. 05. 2004 21:19

Dobrý den,


Problém byl vyřešen - viz níže.


S pozdravem,
Jan Řežáb


P.S.: Podpora je helpdesk@redboss.cz, pokud máte jakékoliv dotazy, tak prosím pište tam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oja  |  12. 05. 2004 14:39

Pro Nokii 6310i nebyl midlet realizovan. Nicmene se pokusime napravit vzniklou situaci a upravit ho.
Dotazy k CarTools prosim smerujte na CarTools@alarex-group.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  12. 05. 2004 21:19

Dobrý den,


Problém byl vyřešen - viz níže.


S pozdravem,
Jan Řežáb


P.S.: Podpora je helpdesk@redboss.cz, pokud máte jakékoliv dotazy, tak prosím pište tam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Dostál  |  12. 05. 2004 11:43

Objednal jsem si přes SMS program CarTools na telefon 6310i, ale po obdržení odkazu mi aplikace nejde stáhnout! "PŘÍLIŠ VELIKÝ SOUBOR"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  12. 05. 2004 21:19

Dobrý den,


Problém byl vyřešen - viz níže.


S pozdravem,
Jan Řežáb


P.S.: Podpora je helpdesk@redboss.cz, pokud máte jakékoliv dotazy, tak prosím pište tam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  12. 05. 2004 06:54

Vážení uživatelé serveru mobilmania.cz,


pokud kdokoliv z Vás zkoušel stahovat aplikaci CarTools včera odpoledne, došlo k opoždění jeho odpovědné SMS. SMS došla v noci a již nyní by mohou v pořádku stahovat vaše aplikace a hry!


Ještě jednou se omlouváme za generální výpadek internetu.


S pozdravem,
Jan Řežáb
www.redboss.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  12. 05. 2004 10:50

To ze uz internet funguje, je mi malo platne. Ja chci za sve penize vyrobek ktery jsem zaplatil.

Prestoze jsem poslal dve sms presne podle instrukci na vasich strankach www.redboss.cz (a podle cisel prijemcu je jasne ze to bude stat 80Kc) odkaz v druhe z obdrzenych SMS ke stazeni kyzeneho programu nevede.

Jako solidni firma byste meli byt schopni si overit, ze jsem opravdu nic neobdrzel, a navrhnout reseni.

Hlavne by na www.redboss.cz mel byt email, na ktery se obratit v pripade, ze po zaplaceni nelze zakoupeny program stahnout. A emaily tam zaslane by nemely koncit v kosi.



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jind005  |  12. 05. 2004 12:09

helpdesk@redboss.cz problém se jistě vyřeší..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  12. 05. 2004 18:48

Pokud mate Nokii 6100 a po zaplaceni jste pri pokusu o stazeni aplikace CarTools z www.redboss.cz jen udivene koukali na hlaseni
Neplatny soubor,
neklesejte na mysli!

Problem byl pravdepodobne vyresen. Diky patri Ondreji Janovskemu a take me malickosti, jelikoz jsem na problem upozornil a testoval upravenou verzi.

Napiste si na helpdesk@redboss.cz o novy odkaz a snad se vam stazeni tentokrat povede. Hodne stesti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  12. 05. 2004 21:19

Dobrý den,


Problém byl vyřešen - viz níže.


S pozdravem,
Jan Řežáb


P.S.: Podpora je helpdesk@redboss.cz, pokud máte jakékoliv dotazy, tak prosím pište tam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Ježek  |  11. 05. 2004 21:49

Vážení, vezměte prosím na vědomí následující informaci:


Dnes v odpoledních hodinách (cca. 16:30) došlo k rozsáhlému výpadku infrastruktury českého Internetu z důvodu havárie aktivních prvků peeringového centra NIX.CZ, přes které jsou vzájemně propojeni čeští poskytovatelé připojení k Internetu (ISP) - nemají-li vzájemné propojovací dohody. Výpadek trval někde 60 minut, někde 90 minut, některé sítě se nezotavily dosud (zdá se, že je mezi nimi i akademická síť CESNET). Po tuto dobu začalo docházet k přesměrování provozu přes zahraniční konektivitu poskytovatelů. Někteří ISP mezi sebou tedy začali komunikovat přes linky do Německa (Frankfurt), Rakouska, Dánska apod. Je možné, že některé kratší cesty nefungují dosud, proto stále dochází ke směrování provozu pomalejšími linkami. Z tohoto důvodu mohly některé servery dočasně ztratit spojení s některými operátory mobilních sítí a požadavky tedy čekají (v některých případech i společně s účtovacími informacemi) na serverech poskytovatelů obsahu. Doporučuji tedy trpělivost a optimismus, co vašich mobilních miláčků týče


Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Ježek  |  11. 05. 2004 22:06

Pro zájemce ještě přikládám odkazy na grafy sdružení NIX.CZ:


http://www.nix.cz/index.php?lg=cz&wid=54


http://www.nix.cz/index.php?lg=cz&wid=63

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  11. 05. 2004 21:37

Omlouváme se lidem, kteří si dnes - 11.5. kupovali cokoliv pomocí SMS - mějte strpení, je velký výpadek na internetu" - je to na webu i wapu


Oficiální vyjádření Casablanca INT:
Vazeni zakaznici,


dnes 11.5.2004 v cca 16:30 doslo k poruse L2 infrastruktury hlavniho ceskeho peeringoveho centra NIX a nasledkem toho k preruseni vzajemneho propojeni vsech operatoru. Vysledkem byl temer 90ti minutovy vypadek celeho ceskeho internetu.


Za problemy se omlouvame, bohuzel chyba nebyla na nasi strane a ani nesla nijak jednoduse odstranit. V kooperaci s ostatnimi operatory byla situace vyresena kolem 18. hodiny, na zjistovani pricin se nadale pracuje - dalsi komplikace by jiz nastat nemely...


Nyní je situace řešena přes zahraniční operátory a je možné, že případné konekce se zpomalí.


Omlouváme se za způsobené potíže, nejde o naší chybu. SMS dojdou v pořádku hned po znovuzprovoznění systémů. Sama mobilmanie se mi teď vůbec nechce načíst


Právě teď Contactel jede přes dánsko, GTS jede přes Frankfurt a další provozovatelé se snaží najít alternativní řešení, které jsou přirozeně pomalejší než domácí linky. Zatím neznáme příčinu tohoto velkého výpadku. Oficiálně se k němu vyjádříme také (je to naší povinností, jako provozovatele placených služeb).


Pokud nyní pošlete SMS, dojde vám aplikace či hra pouze se zpožděním. Nemůže se stát, že by nepřišla vůbec!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J. Peterka  |  11. 05. 2004 21:51

Ano, mě připojení taky nefungovalo, to můžu potvrdit... Jsem zvědavý, čím to bylo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver  |  11. 05. 2004 20:51

Presne, ja tam poslal SMS a nic mi neprislo.. ale vsadim se ze operator si to nauctoval... fakt sem nasranej!!! 80,- v prdeli!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  11. 05. 2004 21:32

 

Omlouváme se lidem, kteří si dnes - 11.5. kupovali cokoliv pomocí SMS - mějte strpení, je velký výpadek na internetu" - je to na webu i wapu


Oficiální vyjádření Casablanca INT:
Vazeni zakaznici,


dnes 11.5.2004 v cca 16:30 doslo k poruse L2 infrastruktury hlavniho ceskeho peeringoveho centra NIX a nasledkem toho k preruseni vzajemneho propojeni vsech operatoru. Vysledkem byl temer 90ti minutovy vypadek celeho ceskeho internetu.


Za problemy se omlouvame, bohuzel chyba nebyla na nasi strane a ani nesla nijak jednoduse odstranit. V kooperaci s ostatnimi operatory byla situace vyresena kolem 18. hodiny, na zjistovani pricin se nadale pracuje - dalsi komplikace by jiz nastat nemely...


Nyní je situace řešena přes zahraniční operátory a je možné, že případné konekce se zpomalí.


Omlouváme se za způsobené potíže, nejde o naší chybu. SMS dojdou v pořádku hned po znovuzprovoznění systémů. Sama mobilmanie se mi teď vůbec nechce načíst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  11. 05. 2004 17:44

Pry "Oživeno: Program CarTools lze za 80 Kč koupit na této stránce"

Melo by tam byt spis "Prispejte 80Kc na www.redboss.cz! Za svych 80Kc nedostanete nic!"

A o kolik okradl vas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oja  |  11. 05. 2004 18:10

Prominte, ale jak myslite ze jste nedostal za svych 80Kc nic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  12. 05. 2004 12:19

To, ze jsem za sve penize nedostal ***nic*** znamena ze jsem odeslal dve premium SMS v celkove hodnote 80 Kc presne podle instrukci na www.redboss.cz ale wapovy odkaz ktery jsem obdrzel v druhe SMS mi neni nic platny, jelikoz kdyz ho otevru we wapovem prohlizeci program se nestahne - misto toho se dozvim "Format soubor neznamy" a "Spojeni WAP ukonceno".

Citim se okraden, jelikoz jsem nedostal to, co jsem zaplatil.

A obratit se neni na koho - na emaily na webmaster@redboss.cz nikdo neodpovida.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  12. 05. 2004 18:53

Oziveno: na emaily poslane helpdesk@redboss.cz dostanete odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hajek  |  11. 05. 2004 21:13

Nejsi sam koho zlodej redboss okradl. Ja mam stejnou zkusenost. Hlavne zesi hraje na rudyho rusaka. uz nikdy!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  11. 05. 2004 21:32

 

Omlouváme se lidem, kteří si dnes - 11.5. kupovali cokoliv pomocí SMS - mějte strpení, je velký výpadek na internetu" - je to na webu i wapu


Oficiální vyjádření Casablanca INT:
Vazeni zakaznici,


dnes 11.5.2004 v cca 16:30 doslo k poruse L2 infrastruktury hlavniho ceskeho peeringoveho centra NIX a nasledkem toho k preruseni vzajemneho propojeni vsech operatoru. Vysledkem byl temer 90ti minutovy vypadek celeho ceskeho internetu.


Za problemy se omlouvame, bohuzel chyba nebyla na nasi strane a ani nesla nijak jednoduse odstranit. V kooperaci s ostatnimi operatory byla situace vyresena kolem 18. hodiny, na zjistovani pricin se nadale pracuje - dalsi komplikace by jiz nastat nemely...


Nyní je situace řešena přes zahraniční operátory a je možné, že případné konekce se zpomalí.


Omlouváme se za způsobené potíže, nejde o naší chybu. SMS dojdou v pořádku hned po znovuzprovoznění systémů. Sama mobilmanie se mi teď vůbec nechce načíst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jind005  |  12. 05. 2004 08:21

Takové machry jako vy fakt žeru..email to schválně nemá..a umí to jenom nadávat..Místo aby když si něco koupim a nejde to je tam problém tak nezačnu všude nadávat na diskuzích ale třeba napíšu na helpdesk@redboss.cz nebo na webmaster@redboss.cz a problém vyřeším ne..Je pravda že by vše mělo fungovat ale jak je vidno tak to nebyla chyba redbossu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  12. 05. 2004 14:03

Mozna by pomohlo, kdyby na emaily poslane na webmaster@redboss.cz nekdo reagoval. Email jsem poslal ale odpoved jsem neobdrzel.

hepdesk@redboss.cz neni sekci Kontakt na www.redboss.cz uveden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  11. 05. 2004 21:32

 

Omlouváme se lidem, kteří si dnes - 11.5. kupovali cokoliv pomocí SMS - mějte strpení, je velký výpadek na internetu" - je to na webu i wapu


Oficiální vyjádření Casablanca INT:
Vazeni zakaznici,


dnes 11.5.2004 v cca 16:30 doslo k poruse L2 infrastruktury hlavniho ceskeho peeringoveho centra NIX a nasledkem toho k preruseni vzajemneho propojeni vsech operatoru. Vysledkem byl temer 90ti minutovy vypadek celeho ceskeho internetu.


Za problemy se omlouvame, bohuzel chyba nebyla na nasi strane a ani nesla nijak jednoduse odstranit. V kooperaci s ostatnimi operatory byla situace vyresena kolem 18. hodiny, na zjistovani pricin se nadale pracuje - dalsi komplikace by jiz nastat nemely...


Nyní je situace řešena přes zahraniční operátory a je možné, že případné konekce se zpomalí.


Omlouváme se za způsobené potíže, nejde o naší chybu. SMS dojdou v pořádku hned po znovuzprovoznění systémů. Sama mobilmanie se mi teď vůbec nechce načíst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  27. 07. 2004 15:44

funguje. Ted jsem to koupil, bez problemu. Je to otazka par minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petosh  |  11. 05. 2004 16:02

Muzu se, prosim, zeptat, v jakem simulatoru jste to na PC zkouseli?


Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 05. 2004 16:38

Žádný simulátor, reálný Siemens SX1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr.jones  |  11. 05. 2004 14:36

Na Siemens M55 tato aplikace funguje v pohodě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jind005  |  11. 05. 2004 12:09

Pro ty co stále tápou a neví kde to koupit a kdo je onen distributor


Tadá! http://www.redboss.cz/cz/clanky/recenze.php?id=471


a na zakoupení http://www.redboss.cz/cz/shop_j2me/view_game.php?id=539


přeji hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor